Hallo meiden! Zou ik ook met jullie mogen meekletsen? Ik ben 33 en wij gaan ook voor ons tweede kindje. Ons jongetje is 2jr3mnd en we zijn in ronde 4 aanbeland voor een brusje (wachtbankje.. ) Ik merk dat ik nu toch wel onrustig begin te worden, bij mijn eerste hadden we geen moeite zwanger te geraken, maar wel te blijven (2 miskramen voor mijn zoontje).. Heel vlot gaat het nu niet, zit op 7dpo en heb het wat bloedverlies gespot.. Ik dacht echt (en hoop nog) dat het raak zou zijn nu! Het is hier iig niet zo dat ik er minder mee bezig ben bij de tweede, helaas... *zucht*
nou inderdaad hoor dames ik lees net dus dat de lijn idd even sterk moet zijn als het controle scherm ! note to myself leeees gebruiksaanwijzing! ik heb wel 1 bijna even donkere lijn gehad en seks dus hopen dat dat hem was thank you !
https://www.facebook.com/pages/Tuttels/343161745798484 dit is de link[/QUOTE] Onwijs leuk die nijntjes. Als alles goed mag blijven gaan, en we weten wat het word ga ik wat bij je bestellen!!!
Het is gestopt met bloeden gelukkig. Zal idd wel een adertje zijn geweest. Maar voortaan wel wat voorzichtiger, toch beetje van geschrokken....
Mijn lijnen waren dus ook lichter dan het c venster wist het ook niet totdat ik op de wc de bijsluiter ben gaan lezen (en dat werkt in de zorg ) duuuuuh haha
haha je hebt mij 350 euro eigen risico bespaart want ik was van plan morgenochtend de gyn te bellen uit angst helemaal geen eisprong te hebben! THANKS
Ik had het ook met de kv testen. Super onzeker wordt je ervan! Nu heb ik die van zwanger en Kids en die bevallen me heel goed! Heb duidelijk mijn ei gehad en de test gaf het ook goed aan. Wat wel kan is dat je 1 X per dag test en een redelijk donker streepje hebt, en als je dan 8 uur later zou testen dat ie dan een knaltest aangeeft. Grote kans dat je dan toch je ei hebt gehad. Mag ik trouwens ook op de lijst? NOD 22 februari, ronde 1
JAaa heel onzeker en een kennis die praat al jarenin mijn hoofd (zijbeweert dat ze in de overgang is al 2 jaar is 23 en heeft een 2de kindje van 5 maanden nu..) bij elke symptoom die ik heb ik dus in de overgang ben dus toen ik zei van die positieve testen zei ze zie je wel je bent harstikke onvruchtbaar...en bedankt ahah!
Wat een rare reactie! Tuurlijk ben je hartstikke vruchtbaar Je komt niet zomaar in de overgang op jonge leeftijd. Haha. Ik zou in ieder geval de testjes bij zwanger en kids bestellen. Ze zijn nog goedkoper ook. En ik bestelde meteen maar extra gevoelige zwangerschapstesten erbij. Altijd handig, alvast in huis
Zo ben weer even enigszins bij. @Mutskuh fijn dat je je beter voelt. Ja heel zielig dan die kleintjes. Je wilt het dan het liefst overnemen inderdaad! Gelukkig geen kots hoeven ruimen hier, alleen veeeeeeel poep. Hele rode billen heeft ie ervan, zielig. Ik ben net naar huis gegaan van het werk, voel me echt niet lekker. Misselijk vooral. Toch half buikgriepje denk ik. Zo even lekker slapen. @Flieentje: zenuwslopend zeg! Geen idee wat het kan zijn... Denk gewoon afwachten en om de paar dagen testen als er geen menstruatie komt. Succes meid! Stom met die ovulatietesten he! Heb het voor de 1e zwangerschap ook twee maanden gedaan maar is best gedoe en niet altijd heel duidelijk. Ik werk 28 uur per week als communicatieadviseur. Vaste werktijden en flexibel ook, kan ook af en toe thuis werken. Woensdag is mijn vaste vrije dag. Ik vind de combinatie heerlijk zo. Ik heb een superleuke baan, thuis zitten is niks voor mij. Heb ook universiteit gedaan dus zou zonde zijn om er niks mee te doen... Heb echt respect voor thuisblijfmama's, lijkt me echt niet makkelijk! Heb een contract van 32 uur, nu 4 uur ouderschapsverlof. Zal wel een keer terug moeten naar 4 dagen, dat vind ik wel erg veel. Maar dat zien we dan wel weer...
@michelle27 ja dit doet ze eigenlijk altijd heel negatief mens,mijn vriend vind dat ik het moet afkappen(dit vind ik moeilijk) @bolleke bedankt!
Youre welcome ik ben wel van mening dat als de streep donkerder word je wel in de buurt van je ei raakt. Gelukkig heb ik een regelmatige cyclus en weet wnr me ei is, maar moest ze ivm de mola zws ff gebruiken om mn ei te vermijden zeg maar.. en alsk ze dan toch had liggen, kan ik ze gelijk gebruiken... maar eerst bijsluiter lezen ho maar @ Michelle ik testte ook maar 1x per dag, mss toch mocht het nodig zijn de vlgde ronde 2x PD testen.. thx @ bolleke gelukkig geen kots bij jullie Idd! Oow rode billetjes? Das zooo zielig, hier tot nu toe niet.. ik kreeg het ook 2 dagen later dan ons ventje.. Hoop dat het bij jou mee ga vallen! Heb gister ook hele dag geslapen.. kan me helemaal voorstellen dat 4 dagen idd btje teveel vant goede is voor je! @ knofjebob wat een uitermate vervelende opmerkingen van je kennis!