We gaan voor een tweede kindje 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kimmie1987, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Tja MamavanHayden dat is ook een argument ja... Succes meid!

Ik hoop op heel veel positieve testen de komende dagen!

2. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Ik zou lekker testen hoor.
    Ik dacht ook dat ik ongesteld zou worden, en heb soms nog steeds dat gevoel.
    Maar hartstikke zwanger hoor.

3. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hoe voel jij je Kimmie? Veel kwaaltjes of valt het mee?

4. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Hahaha Ik heb dubbel gelegen om het gesprek over de presterende mannen! :D Hier was het net als bij @Chantalx, na de geboorte van ons zoontje was de sex op en wat laag pitje komen te staan. Het was inmiddels wel alweer wat op gang gekomen, maar ineens in één week 5x dat was feest hahaha! Had zelfs nieuwe lingerie aangeschaft! ;) :D ;)

@edith Ik snap dat goed. Ik kwam er de eerste keer per toeval achter dat ik zwanger was. Wist toen niet zeker wanneer ik ongesteld zou worden en heb toen ook een paar dagen meer gewacht voor de zekerheid. Wel super spannend nu voor je!!!

@flien: het lichaam kan behoorlijk wat tijd nodig hebben om te ontpillen. Dat verschilt bij iedereen. Sterkte meis, jouw positieve test komt ook nog wel!

5. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Ben erg moe.
    En je gelooft het bijna niet (ken die drang niet van me eerste zwangerschap) maar ben net naar ikea gereden voor donuts.
    Haha je kan maar trek hebben.
    En volgens mijn moeder ben ik liever en zachter (was volgens omgeving de vorige keer ook zo)
    Verder voel ik van alles in me buik en dat maakt me onzeker, dus ben blij als ik het geluid van het hartje heb gehoord......:)
    En heel raar maar krijg aan de lopende band vragen of het goed met me gaat? Of we nog een tweede zouden willen? Zou ik het uitstraling?
    Daarnaast heb ik in de loop van de dag al een behoorlijk buikje.
    Zijn natuurlijk je darmen en vergrote baarmoeder.
    Maar goed blijft onhandig om dat dus te verbergen.
    Moet dus echt al rekening houden met wat ik aandoe.....(en dat pas met 6 weken)
    Maar mij hoor je niet klagen ;)

6. Googelplex

Googelplex Actief lid

18 jan 2013
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Raar is dat hé, hier net zo. Volgens mijn moeder (die niet weet dat we 'bezig' zijn) is dat omdat onze eerste bijna 2 jaar is en het dan voor veel mensen weer 'hoort' ofzo.

7. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Goedemorgen!

Ik geloof wel dat we een andere vibe uitstralen zodra je weet dat je zwanger bent @kimmie.

Aan de andere kant, aan mij vragen ze het al tijden en ik ben echt niet zwanger. Het is iets wat mensen zonder nadenken doen, zeker als je al een kindje hebt, heb ik gemerkt. Hoe vaak ik al niet gehoord heb "je gaat hem toch niet alleen laten?!" ;)

Geniet lekker van je zwangerschapskwaaltjes! ;) :)

8. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Oelala Caatje nieuwe lingerie ;).

Haha Kimmie donuts! Geweldig! Ik had dat wel een beetje maar niet extreem. En je buikje al verbergen, lastig! Ik geloof ook dat mensen het kunnen zien, vooral mensen die er gevoelig voor zijn. Mijn collegaatje vertelde twee weken geleden dat ze zwanger is van de tweede, en ik wist het al. Of ik had een sterk vermoeden.

Die vragen of er geen tweede komt vind ik zo gevaarlijk... Misschien ben je er al heel lang mee bezig maar lukt het niet. Ik vraag zelf nooit zoiets omdat het echt kan kwetsen.

9. knofjebob

knofjebob Actief lid

8 feb 2015
    110
    0
    0
    NULL
    NULL

Haha donuts mijn nieuwe verslaving! lekker he ! je moet eens die gevulde donuts bij de bakker kopen en dan de roze of de witte haha!
    Ik werd ook veel zachter en zorgzamer tijdens mijn eerste apart hoe snel dat gaat he !

10. knofjebob

knofjebob Actief lid

8 feb 2015
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben benieuwd wat jullie allemaal doen met jullie kindjes overdag als ze nog niet naar school gaan?

Ik begin echt een beetje inspiratieloos te worden!

11. familia

familia Nieuw lid

22 jan 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi ik ben nieuw hier weet ook nog niet percies hoe dit werkt.
    Ik ben vandaag 35dagen overtijd,
    meerdere testen gedaan die waren allemaal neg.
    Bij de dokter bloedtest ook neg. Nu heb heb ik een echo vandaag en ben toch best op van de zenuwen. Ik heb al een zoontje en teste vanaf dag 10 positief.. wie heeft ervaring met lang overtijd? Wel/niet zwanger? Niks ergs hoop ik?

12. knofjebob

knofjebob Actief lid

8 feb 2015
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi welkom!

Ik zelf ben weleens 3 weken overtijd geweest toen ik bang was zwanger te zijn ik heb dit meerdere keren gehad.Als je bijv bezig bent met een tweede dan kan het zijn dat je eigen lichaam je een beetje in de maling neemt! niks ernstigs dus ! ik hoop voor je dat als je bezig bent je toch zwanger bent! er zal vast niks ernstigs zijn! succes vandaag houd je ons op de hoogte? groetjes

13. Reeva

Reeva Actief lid

13 jan 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Ik ben een beetje op zoek naar een topic waar ik mee kan kletsen zodat ik mijn omgeving er niet mee lastig hoef te vallen :D
    Ook wij gaan dus voor een tweede kindje!! Na bijna 8 jaar gaan we het toch nog proberen. Ik ben nu eigenlijk een beetje aan het uitvogelen hoe mijn cyclus werkt. Ik heb 19 december mijn koperspiraal laten verwijderen en had voor mijn idee voor die tijd een mooie regelmatige cyclus van 29 dagen maar sinds hij eruit is was ik opeens 3 dagen later ongesteld. 15 januari voor het laatst ongesteld geweest dus het is even afwachten wanneer die nu weer komt. Ik heb niet het idee dat ik nu zwanger ben want volgens mij zaten we er dus ook totaal naast met het 'klussen' rond mijn eisprong ;) Dus ik ga uit van de volgende ronde. Naar mijn cyclus gekeken vorige maand moet ik zondag ongesteld worden na 32 dagen dus we gaan het zien....
    Ik heb dus al een dochter van bijna 8 en haar grootste wens is een broertje of zusje en ik kan alleen maar hopen dat we haar die kunnen geven ;)

14. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hi
    ik ben ook ruim overtijd testen negatief ect

15. knofjebob

knofjebob Actief lid

8 feb 2015
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi! welkom!

Wat leuk dat jullie na 8 jaar voor een tweede gaan! misschien eens proberen te testen met ovulatietesten? op deze site zijn ze betaalbaar en na horen en zeggen goed! Ovulatietesten dipstick  -  Zwanger & Kids

op die manier weet je wanneer je ongeveer ''moet klussen'' voor de maand daarop tenzij het natuurlijk meteen raak is

groetjes

16. Reeva

Reeva Actief lid

13 jan 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben ook wel benieuwd hoe je echo verloopt vandaag. Er is niets vervelender dan als je niet weet waar je aan toe bent. Of zwanger of niet maar liever geen onwetendheid toch! Hoop op meer duidelijkheid voor je! Ik heb verder geen ervaring met lang overtijd zijn...

17. Reeva

Reeva Actief lid

13 jan 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je knofjebob! Ja ik heb ze in huis maar ben er nog niet zo bekend mee dus zal is kijken of ik er de volgende ronde raad mee weet!

18. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Hihi ja dat was zoooo nodig! Hier in Spanje snappen ze niets van sexy lingerie! Nu is er een nieuwe winkel geopend en die heeft precies spul dat ik graag heb! Helemaal in mijn straatje! En nu ik al ruim 3 jaar borstvoeding geef is het wel fijn weer eens wat sexys te hebben i.p.v. alleen maar comfortabel! ;) :D

Ja dat vind ik dus ook. Ik snap echt niet dat mensen zoiets zo luchtig kunnen zeggen. Kan zoooo verkeerd vallen!

@familia Ik lees hier een beetje uit dat je altijd heel regelmatig bent. Of niet? Ik ben heel onregelmatig. Was nog erger voor mijn eerste zwangerschap, maar soms kan het nog wel lang duren. Ik ga er vanuit dat het lichaam zo soms gewoon kan doen. Succes vandaag. Ben erg benieuwd wat eruit komt.

19. knofjebob

knofjebob Actief lid

8 feb 2015
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaa! ben benieuwd ik heb er 25 besteld zodat ikd e hele maand kan testen

20. Reeva

Reeva Actief lid

13 jan 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    Slim! Waar zit je nu ergens in je cyclus?

Deel Deze Pagina