He boefje! Spannend!!! Hier is het ook zo lastig te bepalen! Dacht m'n eisprong dinsdag te hebben, vrijdag natuurlijk megakrampen en dus ook al 5 dagen lang rekbaar slijm😁 Dus we hebben zondag, dinsdag, donderdag en gisteren voor de zekerheid geklust... Moet zeggen dat die van gister wel ff een moetje was, we waren zoooooo moe...😱 Hopelijk heeft het zin gehad! Dus mijn advies is...hup aan de bak 😂 haha! Succes!
He kimmetje, ik vind het zo rot en verdrietig voor je... Zoals je al zegt, hopelijk ben je snel schoon en kunnen jullie opnieuw beginnen... Alles heeft een reden, hoe verdrietig soms ook is mijn idee altijd. Dikke knuffel ❤️
Tnx bolleke, reeva, engeltje en caatjem! Dan ga ik vriendlief vanavond toch nog maar verleiden haha. Hij dacht dat het klaar was en moest vandaag een keertje werken... Nu maar hopen dat ie niet moe is!!
Mooi geschreven reeva en alle andere reacties! Ik geloof er ook wel in dat je lichaam het niet voor niets doet. Neemt niet weg dat het heel verdrietig is! Ik hoop dat het hiermee klaar is en dat je niet nog verder gedoe krijgt en naar zkh moet. Heel veel sterkte kimmie!
Vond dit net op internet, is van de billingsmethode. Misschien heeft iemand anders er ook wat aan. Belangrijk! De PIEK: Op het moment van de grootste vruchtbaarheid geeft het slijm een duidelijk glibberig gevoel. De laatste dag van dit gevoel wordt aangegeven als de PIEK. Dit punt ligt zeer dicht bij het tijdstip van de eisprong. Als je er echt op gaat letten, zul je zien dat er in deze dagen wat glibberig slijm aan het wc-papier blijft zitten. De dag dat het baarmoederhalsslijm het meest overvloedig, draderig en dun is, valt meestal een dag voor de eisprong.
Bedankt voor jullie lieve woorden. Idd er is een reden voor een miskraam, maar op dat moment bied dat eigenlijk geen troost. Je wilt dit kindje. Maar het moment van relativeren komt over een paar dagen wel. Dinsdag ook maar even kijken naar die echo of alles goed losgekomen is, want dat kleine beetje hoop het nog goed zou zitten is wel echt vervlogen.
Kimmie1987 Ik vind het zo rot voor je.. moest vandaag ook een paar keer aan je denken en heb het zelfs aan m'n man verteld, hopelijk vindt je dat niet erg. Wat kan geluk (jullie feliciteerden mij) en verdriet toch dicht bij elkaar liggen. Is het bij jullie ook zulk lekker weer? Ik heb alle ramen even opengezet, heerlijk die frisse lucht er door. Manlief en dochter zijn met zn 2en aan het wandelen, te lief. Ik ben echt gigantisch verkouden, ben beste vriendjes met zakdoekjes en van die antiflu snoepjes ( ik had strepsils maar dat mag dus niet als je zwanger bent..) Morgen ga ik weer testen, hopelijk een iets donkerdere streep, maar als ik mijn lichaam en die test van gisteren mag geloof is het heel erg raak!
Ja he, maar zo is het leven. Had vandaag eigenlijk een babyshower, Maar door de bloedingen afgezegd. Daarnaast niet zo in de stemming erg vrolijk te zijn. Ben daarnet ook de vruchtzak verloren. Heel vreemd om dat zo te zien. Heb het begraven in de tuin, kon het niet doorspoelen of in de prullenbak gooien. Wens je iig heeeel veel geluk in je zwangerschap, en ik hopp me snel weer bij die groep aan te kunnen sluiten. Eerst dit maar even afsluiten. Liefs Kim.
Ik heb dit 2 dagen voor eisprong tot en met 3 dagen na eisprong... (het klopte precies met mn ovu testen )
Ieder doet het op zijn manier, en jij moet doen waar jij je goed bij voelt meid! Mooi dat je het begraven heb! En dat het geen troost bied dat er wat mis was met het vruchtje, begrijp ik volkomen! Na mijn curretage kreeg ik zoveel opmerkingen van ooh maar je kunt in ieder geval zwanger raken, of van je moet blij zijn dat het nu is ipv bij 20 wkn.. maar op dat moment wil je dat helemaal niet horen! je zit in het verdriet en das niet leuk! Om onze kleine ☆ niet te vergeten en het te verwerken hebben we een kaars laten maken in de vorm van een ster, om het een plaatsje te geven, en een ballon opgelaten om het los te kunnen laten! Heel veel sterkte!! Verder hier idd ook erg lkkr weer, lkkr ff naar optocht wisten kijken en genoten van de zon! laat die lente maar komen hoor
Daar heb je helemaal gelijk in...je verdriet heeft de ruimte nodig en relativeren komt later wel. Iedereen op zijn eigen manier. xxx
Ik moet de hele tijd zo aan je denken. Natuurlijk komt het relativeren later wel. Dat is ook goed. Vervelend van die babyshower. Kan me voorstellen dat je daar geen zin in had. Mooi dat je het het vruchtzakje begraven hebt, heel belangrijk ook, dat helpt bij de verwerking. Ik hoop dat je het spoedig een plekje kan geven. Vind het overigens wel heel tof dat je hier gewoon blijft meelezen en schrijven. Strekte meis! En een dikke knuff!
Juist op zo'n forum vind je vaak wel troost. Mensen in je directe omgeving weten het niet of snappen het niet. Hier hebben we allemaal de zelfde wens.. Blijf dus vooral lekker meelezen én schrijven. X
Wat naar zeg kimmie! Veel sterkte gewenst! Ik zit vandaag 8 dpo en had gister avond echt enorm heftige steken in het midden zo'n beetje van mijn onderbuik. Iemand die dit herkent? Ik hoop natuurlijk op misschien een eventuele innesteling...maar misschien is het ook wel niks.. Afwachten maar
Kun je weinig over zeggen. Heb twee voldragen zwangerschappen achter de rug...heb nog nooit m'n innesteling gevoeld. Maar er zijn plenty aan vrouwen die dat wel voelen. En sowieso zijn we met z'n allen zo extreem bezig met wat we nu wél en niet voelen... Spannend hè die tijd op het wachtbankje. Ik haat dit. Ik vind het prima als het niet lukt deze ronde maar waarom dan al die wachttijd doe mij dan meteen die ongi maar
Oh hier zitten we nu. Ik begon al aan mezelf te twijfelen. Moest ff flink inhalen. Ik hen 4 dagen ziek geweest samen met man en dochter lief. En volgens mijn berekening viel mijn eisprong juist gisteren. Dus erromantisch was het niet met een walm van dampo en keelpastille @Kimmie wat ongelooflijk verdrietig. Dikke digi knuffel.
Heb het bij de eerste ook niet gemerkt hoor, maar ben nu erg benieuwd! Heel vervelend dat wachten inderdaad