We gaan voor een tweede kindje 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kimmie1987, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltje1985

Engeltje1985 Actief lid

6 jan 2015
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden, mocht het deze maand raak zijn dan heb ik wel een heel scala aan voortekens zeg pfff...
    Allereerst van de week natuurlijk al die heftige krampen, nu sinds gisternacht misselijk en enorm rommelende darmen. Kan telkens wel wat eten maar daarna zo misselijk.
    Lag net in bed en dacht ook dat ik giga aan de race ging maar m'n stoelgang is gewoon normaal alleen zoveel lucht. En misselijk...sta nu in de keuken wat te koken voor een kopje thee. Hoop dat dat helpt😁😁
    Je kan er zo vroeg nog niks van merken roep ik altijd en het is ook vast gewoon iets van het eten... Maar toch zet het je aan het denken omdat het a) al zolang duurt zonder dat ik ziek wordt en b) ik vanmiddag zo'n tintelend gevoel in m'n tepels had. Maarja...zit nog een week voor m'n NOD (die trouwens de 23e is aan de hand van m'n korte cyclus vorige keer)
    Zou wel heel snel zijn toch? Mmmmpffff...
    Ga maar even een kopje thee drinken en lezen, hopelijk kan ik snel slapen, morgen werken 06:30 gaat de wekker en 's avonds naar 50 shades of grey ✌️

2. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goedemorgen!

Nou @Engeltje dat zijn inderdaad al behoorlijk wat typische symptomen! De eerste zwangerschaps symptomen kun je volgens mij al heel snel voelen hoor. Zelfs al een paar dagen na bevruchting. Spannend hoor meis! :cool:

Leuk dat je naar 50 shades gaat! Die wil ik toch ook wel graag zien, maar wel pas thuis een keer, want hier in de bioscoop wordt het allemaal nagesynchroniseerd en ik heb echt geen zin in 50 shades in het Spaans! :$ ;)

3. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.409
    1.203
    113
    Om hier ff op in te haken, nu we toch bezig zijn :D
    Hier een week geleden dus 6 dgn na ei felle steekjes in baarmoeder, ging er echt krom van staan, iets wat mij deed denken aan vorige zws.. Dus ik innesteling berekenen... Ja hoor 9 febr. . Erg koud hele tijd, en in bed kei warm... ook wat grieperig wat niet doorzet.. en al een hele week ongi krampen wat ik normaal niet heb... Dus je gaat automatisch denken hmmm... maar mss is Door de curretage mn cyclus wel btje anders en reageerd mn lichaam anders... Ga morgen testje wagen.. :D

4. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend mutskuh en engeltje!

Ik denk dat m'n ei nu wel geweest is. Afwachten tot de 28e...

5. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.409
    1.203
    113
    Dat snap ik dat je daar geen zin in heb hahaha ola señorita haha..

@ boefje ook weer spannend dan! Erg die wacht weken! is je ovu test alweer wit?

6. Googelplex

Googelplex Actief lid

18 jan 2013
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden, het lijstje mag weer aangepast worden want ik ben echt.....

ZWANGERRRR!!!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Bijgevoegde bestanden:

7. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.409
    1.203
    113
    Wow!!! Een dikke GEFELICITEERD!!!! Super zeg!!! Nu genieten!

8. NKD

NKD Actief lid

28 jan 2015
    103
    0
    0
    Gefeliciteerd :D

9. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Joehoe wat een mooie donkere streep! Super gefeliciteerd Googel, nu mag je echt gaan genieten!

@Kimmie: lijkt me erg heftig je vruchtzak verliezen... Mooi dat je m in de tuin begraven hebt. Hele dikke knuffel meis. En heel veel sterkte alvast voor de echo morgen.

Mutskuh en engeltje super spannend zeg! Erg he dat moeten wachten. Ik zit nu ook ongeveer een week na de eisprong maar ik voel nog niet echt iets. Vorige keer voelde ik vlak voor NOD wel wat; pijnlijke borsten, koffie was vies!, te vroeg ongikrampen die weer weggingen. We zullen zien nu, kunnen niet meer doen dan afwachten...

Hier aan het bijkomen van 3 dagen carnaval. Wat was het weer gezellig. Maar het is nog niet klaar, vanmiddag nog met mijn zoontje naar kindercarnaval. Heel veel vrienden komen ook met de kindjes dus dat is wel erg leuk.

Fijne dag allemaal!

10. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Gefeliciteerd googelplex! Duidelijke streep!!

Jeejtje Kimmie wat heftig 😔 heel veel sterkte! Ook met de echo..

11. Engeltje1985

Engeltje1985 Actief lid

6 jan 2015
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Googleplex! Een hele duidelijke!!! Van harte!!!

12. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia

Yeeeeehhhh gefeliciteerd meis!!!!!! Digi knuff

13. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Ooooooh Wauw @Googelplex wat een super duidelijke streep!!! Hartelijk gefeliciteerd!!! Geniet van deze heerlijke tijd!

LOL daar had ik inderdaad geen zin. Gelukkig heb ik een lekkere freaky husband die 'm vast wel ergens online kan scoren in originele versie! ;) :D

Veel dames op het wachtbankje nu. Ik heb sinds vanmorgen een beetje misselijk gevoel. Hoef niet over te geven, kan ook wel eten, maar het voelt anders. Wil nergens op hopen, maar kan toch niet helpen dat ik het wel denk! Aaaaaah wat zal een week nu nog lang duren!!! :$ ;) :p

14. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Naam___________☺️ NOD 😊______🎌 Ronde 🎌______❤️ Zwanger ❤️

Flieentje _____________ 09-02 __________ 📊 1

Chelleke ___________ 12-02 ___________ 📊 2

MamavanHayden ____ 15-02 __________ 📊 20

Mutskuh ____________ 18-02 __________ 📊 2

Nkd ________________ 19-02 __________ 📊 2

CaatjeM ____________ 23-02 __________ 📊 1

Marjand __________ 23-02 __________ 📊 1

Engeltje1985 ________ 25-02 __________ 📊 2

Bolleke83 ____________ 25-02 __________ 📊 2

Krul ________________ 26-02 __________ 📊 1

Appelpie ____________ 27-02 __________ 📊 4

Boefje2012 __________ 27-02 __________ 📊 3

Knofjebob __________ februari ________📊 1

MISSster ____________ 05-03__________ 📊 3

Chantalx ____________ 06-03 __________ 📊 2

Reeva____________ 12-03 __________ 📊 3

Mama092013 ________ aan het ontpillen

Kimmie ____________________________________

Googelplex_______________________❤️ Zwanger❤️

Edith1987________________________❤️ Zwanger❤️

15. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.409
    1.203
    113
    En chelleke en mamavanhayden al nieuws :(

16. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.409
    1.203
    113
    Hier btw mn testdrang niet meer kunnen bedwingen en een test er tegen aan gegooid :D natuurlijk negatief.. was te verwachten middag op dag en 2 dgn voor nod.. nog 2 dgn wachten... word inmiddels btje gek

17. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    googleplex, super gefeliciteerd! Geniet er met volle teugen van!

Natuurlijk lees en schrijf ik mee, heb deze groep zelf geopend met als doel met elkaar te kunnen praten over alles wat met het zwanger raken te maken heeft. Nooit gedacht ik een miskraam zou krijgen maar dat hoort er helaas ook bij. Binnenkort praat ik gewoon weer mee over ovulatietesten en testdrang. En hoop ik jullie toch weer snel een mooie positieve test te mogen laten zien. Al zullen dan de 12 weken wel heel spannend worden! Ik zal er niet meer zo onbevangen in staan. Tot die tijd lees ik gewoon mee :)

18. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    Nou, paar dagen Carnaval achter de rug en weer een boekwerk voor mijn kiezen hier, poeh.

Kimmie, heel veel sterkte, meid. Hopelijk kunnen jullie het een plaatsje geven en worden jullie snel weer gezond zwanger. Dikke knuffel.

Googleplex, da's de andere kant vd medaille...GEFELICITEERD!

Testers, succes!

Wij zijn weer begonnen met klussen. Sinds gisteren weer een slijmerige bedoeling hier. Verwacht woensdag of donderdag mijn ei.

19. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nog even wachten mutskuh... Spannend!!

Gefeliciteerd googelplex!! Das een duidelijke :)

20. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Welke ronde googelplex en Edith? Kunnen jullie er dat bijzetten. Vind ik wel leuk om te weten!

Deel Deze Pagina