Heel duidelijk Mutskuh dankjewel! Dat is ongeveer dezelfde dag als ik nu dus... En na je NOD was het weg? Ik heb geen steken of zo bewust gevoeld... Spannend wel hoor. Maar zoals ik al zei, het kan ook heul goed een after-carnaval-griepje zijn. Ik kan me alleen niet meer herinneren wanneer ik dat voor het laatst had. Maar ik kan niet meer doen dan afwachten... Ben benieuwd hoe ik me de komende dagen voel... Dankjewel voor jullie advies en beterschapswensen! Jij ook mama, eh... Boefje .
Ah nee... Ik hoopte het zo voor je! Superk*t! Inderdaad, nu de medische molen in? Sterkte meis, knuffel!
Ja vriendlief gaat van de week even een potje inleveren, als bij hem alles goed is, ga ik maar met de benen wijd.. Pfff had zo gehoopt dat t niet nodig was
Ahhh nee zeg!!! Goed dat jullie nu stappen gaan zetten. Ik hoop dat daar uiteindelijk iets moois uit gaat komen! Leef met jullie mee! Lijkt me heel zwaar.
Naam___________☺️ NOD 😊______🎌 Ronde 🎌______❤️ Zwanger ❤️ Flieentje _____________ 09-02 __________ 📊 2 Chelleke ___________ 12-02 ___________ 📊 2 CaatjeM ____________ 23-02 __________ 📊 1 Marjand ____________ 23-02 __________ 📊 1 Bolleke83 ____________ 25-02 __________ 📊 2 Engeltje1985 ________ 25-02 __________ 📊 2 Krul ________________ 26-02 __________ 📊 1 Boefje2012 __________ 27-02 __________ 📊 3 Appelpie ____________ 27-02 __________ 📊 4 MISSster ____________ 05-03 __________ 📊 3 LaMama77 ____________ 06-03 __________ 📊 2 Reeva ____________ 12-03 __________ 📊 3 Mutskuh ____________ 16-03 __________ 📊 2 MamavanHayden ____ 15-02 __________ 📊 21 Knofjebob __________ februari📊 __________ 📊 1 Kimmie__________ 📊???? Mama092013 ________ aan het ontpillen NKD_____________________ ❤️licht positief Zwanger❤️ 📊 2 Googelplex _______________ ❤️ Zwanger❤️ 📊 1 Edith1987 _______________ ❤️ Zwanger❤️
He balen vrouwke!! Snap dat je het vertrouwen kwijt ben.. en nu naar de gynea? Heb veel gelezen over artsen in Gent, daar doen ze schijnbaar veel meer onderzoeken dan in NL @ bolleke ja na nod wast weg.. zomaar paar dagen.. en niet stront ziek maar griep wat niet echt doorzette.. hoop echt dat het raak is voor jullie!
Dankjewel lieverds! Succes voor de meiden die weer op t wacht bankje zitten! 😘😘😘
Ooooh wat ontzettend balen @MamavanHayden! Sterke voor het vervolgtraject! *Knuff* Hahaha deze reactie had ik wel van jou verwacht! Jaja Ik ga vrijdag testen! Dat had ik zelf ook al besloten! @knofjebob uuuh dat is een hele oude lijst! Ik haal ff de nieuwe erbij.
Naam___________☺️ NOD 😊______🎌 Ronde 🎌______❤️ Zwanger ❤️ Flieentje _____________ 09-02 __________ 📊 2 Chelleke ___________ 12-02 ___________ 📊 2 CaatjeM ____________ 23-02 __________ 📊 1 Marjand ____________ 23-02 __________ 📊 1 Bolleke83 ____________ 25-02 __________ 📊 2 Engeltje1985 ________ 25-02 __________ 📊 2 Krul ________________ 26-02 __________ 📊 1 Boefje2012 __________ 27-02 __________ 📊 3 Appelpie ____________ 27-02 __________ 📊 4 MISSster ____________ 05-03 __________ 📊 3 LaMama77 ____________ 06-03 __________ 📊 2 Reeva ____________ 12-03 __________ 📊 3 Mutskuh ____________ 16-03 __________ 📊 2 Knofjebob __________ 16-03 __________ 📊 1 MamavanHayden _____________ 📊 21 Kimmie________________________ 📊???? Mama092013 ________ aan het ontpillen NKD_____________________ ❤️licht positief Zwanger❤️ 📊 2 Googelplex _______________ ❤️ Zwanger❤️ 📊 1 Edith1987 _______________ ❤️ Zwanger❤️
Nu weer een test gedaan en dit keer een duidelijke Joepie! Ik ben zwanger!! Heb jij al weer getest NKD?
Ja das een betere! gefeliciteerd! Ik was van plan vrijdag ochtend te testen maar ga t nu toch maar vanavond doen want dan is m'n vriend er ook.. Hij is smorgens al vroeg de deur uit, anders moest ik nog eerder opstaan Dussss.. Nog paar uurtjes geduld
Ja die is wel duidelijk ja! Gefeliciteerd, superleuk! Heb je kwaaltjes? NKD ik hoop dat ie vanavond bij jou ook mooi duidelijk is!