Ik heb geen idee kimmie! Ter vergelijking... Mijn laatste piek was op vr (middag) en za (ochtend). Geen idee of ie langer was. Testen waren op.
Aaaaargh nog steeds niet ongesteld! Het laatste half jaar heb ik altijd cyclussen gehad van 33 of minder dagen. Zo irritant dit! Wel super lief dat jullie zo meeleven! Is echt fijn! Heb nu een afspraak gemaakt met de gin. Wil toch eens weten of ze me ergens mee kunnen helpen, zeker daar ik een limiet voor mezelf heb gesteld. Lijkt me niet verkeerd om gewoon eens te gaan praten. Kan alleen pas 5 maart terecht, maarja... Blijft wachten op die rode vloed voor nu... Ja? Niet echt hoor... *zucht* Weet namelijk ook wanneer we geklust hebben... LOL ja ik dus ook. Zo irritant dit! Word er knettergek van! Sow echt wel! Pffffffffff Neeeeeeeee aaaaaarrrrggghhhh! Sorry... Zou het zelf ook graag anders zien! Jij beterschap met je blaasontsteking! Heel vervelend! @kimmie Veel plezier de komende dagen!
@Kimmie: misschien is je ei nog niet gesprongen maar komt je echte piek nog... Ik zou nog even doortesten. Denk niet dat je je piek gemist hebt met je testen zo kort achter elkaar. Maar evengoed oefenen kan natuurlijk nooit kwaad . @Caatje: oh je geduld wordt ook wel op de proef gesteld zeg... Hoop dat je snel uit je lijden verlost wordt! En fijn dat je bij de gynaecoloog terecht kunt, ben benieuwd of hij/zij iets voor je kan betekenen. En 5 maart is al best snel toch? Volgende week.
Ach we testen maar gewoon door, heb toch nog genoeg testen. En we maken het maar gewoon gezellig. Gister over geslagen dus hoop iig niet we de boot gemist hebben en ik vanmiddag dus aan het einde van me lh piek heb gemeten. (Sochtends niet getest) We zullen het over een paar weken wel weten, ohhhh ik hoop het meer als ooit tevoren.
Ik had vorige week ook maar 1x een positieve ovutest, op donderdagmiddag. En s avonds was mijn eisprong. Waarschijnlijk heb ik maar een korte LHpiek. Maar als je zat testen hebt, gewoon nog ff doortesten. En het vanavond gezellig maken.
Lamama succes met het kuurtje. Is antibiotica geen probleem terwijl je zwanger wil worden? OOO Caatje spannend he dat wachten. Fijn dat je naar de gyn kan. Volgens mij kunnen dat soort dingen in Spanje makkelijker he? En idd 5 maart is al best snel toch meis! In de tussentijd hier lekker je hart luchten! Nou hier vanmiddag dus geen knaller van een ovulatietest maar net wel knallende ovulatiepijn die nu langzaam wegtrekt en daar lees ik dus ook weer van alles over hier op het forum dus ik houd me maar gewoon om de dag aan de klus en nog maar even door testen. Wat een gepuzzel zeg dat zwanger worden
@Kimmie:.daar zijn we hier voor! @Reeva: dat heb ik extra nog even nagevraagd, volgens de huisarts niet. En deze antibiotica is ook geschikt voor zwangeren.
http://www.zwangerschapspagina.nl/geboren/209649-onze-lieve-koen-geboren.html http://www.zwangerschapspagina.nl/geboren/358679-dus-onze-lieve-kleine-bram-geboren.html Mijn bevallingsverhalen
Heb ik ook gehad bij één van m'n bevallingen. Maakte me niks uit. Moest op een gegeven moment ook plassen terwijl ik nog naast het bed stond om m'n weeën op te vangen. Dus de zuster een po stoel halen bleek dat ik niet meer zittend kon/wilde plassen. Dus besloot toen maar gewoon over de vloer heen te staan p*ssen
Bij mij was hij ook zo kort hoor. In de morgen erg donker, met de middag positief en in de avond al weer minder donker
En nog steeds geen rood hier... Nou ja, heb in het afgelopen jaar ook een keer een cyclus gehad van 37 dagen... Maar ik heb volgens mij mijn eisprong wel op 8 februari gehad. Is dat dan niet te lang? Ik heb geen idee hoe dat werkt... Hihi ja dat is ook wel snel, maar ik doe het via privé verzekering dus ik had eigenlijk verwacht dat deze week al wel zou moeten kunnen. Ach ja, we wachten gewoon geduldig af. Ik weet niet of dat hier gemakkelijker kan, heb geen ervaring in NL. Weet wel dat je hier via de sociale verzekering ontzettende wachttijden hebt. Dat is één van de belangrijkste redenen waarom ik een privé verzekering genomen heb. Weet ook dat ze hier langer doorgaan met vruchtbaarheidsbehandelingen. In Nederland is dat geloof ik tot 40, hier in (enkele delen van) Spanje tot 44. Maar ja, ik wil na m'n 40e geen kind, dus dat maakt voor mij niet uit. LOL nou, breek me de bek niet open! Dank je! Jij ook!