Zo wat een berichten weer! Hihi @caatje Wat raar dat je nog steeds negatief test of nog niet ongi bent geworden! Pfff spannend zeg!! Hier vnv heel licht bruine afscheiding. Volgens mij had ik vorige week dinsdag ong eisprong dus wie weet innesteling. Maar hoop niet te veel want had vorige maand rond zelfde tijd beetje roze afscheiding 😉 Had vandaag wel hele tijd steken in vooral mn linker borst. Ook zo raar! Jullie horen het alweer! Maak mezelf ook deze maand weer gek! 😁 zo voorgenomen niet te doen haha.. Slaap lekker dames!
@Caatje, wat super irritant dat je nog geen uitsluitsel hebt. Heel irritant. Hopelijk heeft de gyn iets nuttigs te vertellen. @MissSter, lastig hè je zelf niet gek maken. Ik ben er ook echt zo slecht in
Goedemorgen! @MissSter zo raar is het niet hoor. Irritant is het zeker wel @marjand!!! Het is het nadeel van een onregelmatige cyclus. Heb in het afgelopen jaar dus ook een keer een maand van 37 dagen gehad. En heel eerlijk, ik heb in het verleden ook wel eens een maand overgeslagen! Voor nu wacht ik vrijdag (dag 37) af, het kan gemakkelijk tot dan op zich laten wachten. Ben wat dat betreft wel blij dat ik nu die afspraak met de gyn heb. De onzekerheid door die onregelmatigheid is niet fijn! In ieder geval: Nog steeds geen rood hier dus...
Hopelijk slaat de antibiotica snel aan @LaMama! Heb je veel last? Was het gisteren gezellig Kimmetje? Wat heb ik om jullie reacties gelachen zeg, hahaha! Hier gisteravond megaziek geworden, heftige buikgriep 😁 En weet je wat zo erg is, ik heb perfecte bekkenbodemspieren, behalve als ik moet spugen.... Zijn alle geluiden nog niet beschamend genoeg, pies je ook nog in je broek... Erg he? 😱😱😱 Maar superopa is er nu, en vanmiddag komt vriendlief thuis werken ✌️ En....nog steeds niet ongesteld 🍀🍀🍀🍀
Ooooooh arm ding!!! Veel beterschap gewenst @Engeltje!!! @All kennen jullie dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/180628-genante-memorabele-bevallingsverhalen.html? Mocht je het wachten beu zijn of je gewoon vervelen, ik heb echt tranen van het lachen gehad bij het lezen!
@Caatje, ik had het toen bij Bram ook dat van die onregelmatige cyclussen. Had erbij die over de 100 dagen gingen. Super irritant.
Oooh wat vervelend engeltje! Beterschap!!! Ja idd fijn dat je naar gyn kan caatje. Snap heel goed dat je gek word van die onzekerheid!!
Beterschap engeltje!! Balen hoor! Caatjem slim dat je nu maar van 37 dagen uitgaat. Maar wel heel vervelend hoor dat wachten! Fijn dat je al bij gynaecoloog terecht kunt! Duurde het bij je zoontje lang om zwanger te worden? Ik weet het even niet meer...
Haha nee doe mijn best, maar is behoorlijk moeilijk! 😁 Helemaal als ik er bij na denk dat ik nog zeker een week moet wachten haha!
Wauw, 100 dagen?! Dat heb ik nooit gehad. Wel dus een keer een maand overgeslagen en mijn langste "maand" was 44 dagen. Hihi soms ben ik dat wel. Slim bedoel ik dus hè! Cristian heeft 3 jaar op zich laten wachten, maar toen waren we er dus absoluut niet bewust mee bezig. Dat wilde ik niet. Lieten het gewoon op z'n beloop, sloegen zonder het te beseffen rondes over. Ik dacht überhaupt niet in rondes. Dat maakt een heel verschil. Ik ga er vanuit dat mijn onregelmatigheid en het overgewicht van ons beide een rol heeft gespeeld bij het tijdsbestek de eerste keer. Als dat zo is, wil ik dat nu graag zo snel mogelijk met zekerheid weten. Lijkt me wel praktisch. Ja precies. Helemaal als je er zo bewust mee bezig bent.
Morning meiden! Engeltje beterschap meis! Gelukkig een super opa!! Caatje het is nu dus vrijdag afwachten. Echt bloed irritant die onzekerheid. Dan weet je nog liever waar je aan toe bent he! Misster ik weet alles van jezelf gek maken hoop het voor je meis He meiden ik denk dat de ovulatietest van gister niet meer roze wordt dan dat hij was. Gisteravond dus die ovulatiepijn en vanmorgen een test met redelijk geconcentreerde urine maar hij is dus alweer aan het aflopen. Ik zal er vanmiddag nog eentje voor de zekerheid doen... zondagochtend en vanmorgen gezellig gemaakt dus meer kunnen we niet doen toch Laat ik het zo zeggen dat we er iig dichterbij zaten als de twee maanden hiervoor. Willy's zwem! zwem! zwem! Paar weken geleden met mijn dochter naar de bios geweest. 'Jack besteld een broertje'. Echt hilarisch We lagen helemaal in een deuk met z'n tweeën en sindsdien heetten zaadjes dus Willy's. Ze heeft ondertussen nu ook wel door dat papa en mama iets aan het bekokstoven zijn ook omdat we hebben gezegd dat we misschien toch proberen te gaan voor een broertje of zusje voor haar in de toekomst. Haar voelssprieten houden alles in de gaten Af en toe ineens een blik op mijn laptop terwijl ik op het forum zit te lezen. Overladen worden met vragen over hoe dat nou werkt. Dus ik heb haar gister wel uitgelegd dat een babytje krijgen niet zo vanzelfsprekend is en dat het ook wel moet lukken. Daarom houdt mama alvast in de gaten wanneer haar eitje springt. Ja slimpie laat zich niet zomaar afwimpelen. Zeg ze gister 'mama ik weet het gewoon zeker dat er een babytje komt, ik weet het gewoon want wij hebben geluk'. Echt zo schattig...wel leuk hoor een meid van bijna 8....is echt een klein vriendinnetje van me <3 Hoe is het met de andere meiden?
Hahahah Willy's!! 😂😂 Nou hoop voor je dat ze hun werk doen! Meer kan jij idd niet doen. Spannend! En wat heerlijk zeg zo'n bijdehandje! Die kinderen zijn altijd slimmer dan dat je soms in de gaten hebt! 😄
Ja, hopelijk komt het eerder, maar voor de vrijdag moet het er wel zijn, lijkt me. Hahahahahaha Ik kom niet meer bij! Geweldig! Ben nu wel benieuwd naar die film 'Jack besteld een broertje'. Is dat een Nederlandse film? Ooh enne, ik duim voor jullie dat de Willy's hun best gedaan hebben/doen nu! Ooooooh wat lieffffff! Wat mooi dat ze zo meeleeft en dat je het er zo met haar over kan hebben!
Hahaha ziet er grappig uit! Is ie ook al leuk voor drie-jarigen? Mijn wachten is beloond! Ga je van vrijdag uit, gaat het ineens toch snel! Ja ja, ik mag op rood! Op naar ronde twee dus!
@Engeltje: het blijft spannend! @Caatje: Het valt wel mee hoeveel last ik heb, gelukkig. Ik denk omdat ik er vroeg bij was. Balen dat je zo in onzekerheid blijft zitten. Hopelijk krijg je wat duidelijkheid na het gesprek met de gyn. @Reeva: Laat ze maar zwemmen, die Willys! Jullie lijken op de goede tijden te hebben geklust. En wat leuk dat jouw dochtetje zo meeleeft.
Dank @LaMama. Dat hoop ik ook! Voor nu in ieder geval, mijn gemiddelde aanhoudend, is mijn volgende NOD 29 maart.
Oh meiden, lig ziek op bed maar ben nog niet ongesteld...wordt hier wel erg zenuwachtig van! Zeker omdat ik verder eigenlijk geen symptomen heb, geen zere borsten, 2 dagen ongi gevoel gehad maar dat is ook weg. Er komt alleen sinds een paar dagen weer vocht uit m'n rechtertepel als ik er een beetje druk op zet of douche!