@Kimmie, klussen maar. Vanmorgen ook.nog eens voor de zekerheid. @pc1985, welkom bij de club! Het is een gezellig boeltje hier.
@Kimmie: ik denk dat je nog wel op tijd was hoor. Na je piek heb je nog maximaal 48 uur voordat je eitje springt. Dus ik zou het vandaag ook nog doen voor de zekerheid... En dan het wachtbankje op, duim dat het raak is voor jullie! @pc: welkom! Spannend ook! Enne... Domme vraag maar als je nog niet ongesteld bent, heb je dan wel een eisprong? Veel succes! @MissSter: leuk dat je vriend zo blij was . Ik zie dadelijk wel een prachtige test langskomen .
Goedemorgen dames! Wauw Wauw Wauw wat een geweldig nieuws @MissSter!!! Gefeliciteerd! Ben erg benieuwd hoe ver je bent! Doe die cb digitaal nou!!! Hihi eh.... Spaanse centjes? Ooooooh meis wat spijt me dat voor je!!! Dikke knuffel, wij gaan gewoon voor de volgende ronde! Onze beurt komt nog hoor! Welkom! Leuk dat je mee komt kletsen! ------------- Hier twee drukke dagen gehad. Wel super leuk, maar was gisterenavond op. Vandaag lekker een dagje vrij en dan morgen voor werk naar Sevilla. Vervelend leven heb ik toch ook! Oh ja, ik moet donderdag ook werken, dus heb mijn afspraak met de gyn moeten verzetten. Gelukkig kon het naar een dag later. Ga nu dus vrijdag. Ben benieuwd.
* Nou dat klinkt inderdaad als een hele zware baan, arme meid . Geniet van je vrije dag! Wel balen dat je nog een dagje langer moet wachten tot je naar de gyn mag...
Jeetje Caatje, weekje ruilen? Klinkt heerlijk! @pc1985, welkom! Wat knap al zolang bv, ben ook wel benieuwd naar je eisprong idd! Fijn weekend allemaal meiden, hopelijk een vruchtbaar weekend! Hier alles goed, het is nog niet te beseffen hoor! Je weet het wel maar voelt nog niks dus dat is zo gek! Terwijl je het idee hebt dat er een stempel op je voorhoofd zit!
Ik lees nog mee hoor Dames! Gefeliciteerd voor de zwangeren!! Morgen ben ik al weer 6 weken zwanger en ik zit volop in de kwaaltjes, écht zwanger dus hahaha
@Engel: ja onwerkelijk is het dan hè? Vond het ook zo raar als je een echo had en die kleine tekeer zag gaan. Dan bedenken dat het in jouw buik gebeurt terwijl je niks voelt... Heel gek. @Googel: ja wat voor kwaaltjes heb je allemaal? Dan voelt het wel echter misschien...?
Nou dames hier is ie hoor! Kan mijn ogen niet geloven! 3+!! Dus die ene "menstruatie" was geen menstruatie! En dan kom ik denk ik ongeveer op 7 weken 😱 Gewoon de 2e keer dat mijn lichaam me voor de gek houd. En heel apart dat ik de 17e negatief teste. Maar ben suuuper blij! Maandag verloskundige bellen 😁
Joepie!! Ik zei het toch . Gefeliciteerd meid, geniet ervan! Ik hoop dat je snel bij de verloskundige terecht kunt! Vast wel als je al zo ver bent .
Dank jullie wel dames! Ja je kan zwanger worden ondanks je nog niet ongesteld bent geworden tijdens borstvoeding .. dit stukje heb ik van Home | Borstgevoed.nl :'het uitblijven van de menstruatie wil niet zeggen dat er nog geen ovulatie is geweest! Je kunt dus al vruchtbaar zijn nog voordat je cyclus weer volledig op gang is zoals je voor de bevalling gewend was' Wel denk ik dat ik door borstvoeding minder vruchtbaar ben dan wanneer ik volledig zou stoppen. Ons dochtertje eet wel brood, fruit en avond eten, maar opvolgmelk of pap weigert ze volledig..
@ Misster! Wat gaaf! Jij kan volgende week gewoon al voor je eerste echo! Gefeliciteerd meid!!! @pc1985, spannend hoor! Gebruik je ovulatietesten? @boefje was je licor43 lekker? Beetje bekomen weer? Knuf! Hier een eerste middagdutje 😱 Heel de ochtend in touw en toen ging ik tijdens het slaapje van Fleur ff zitten, was ik ineens vertrokken! Na een uur m'n ogen weer open hahahaha! Oeps 🙈 en ik had mezelf op de dagen dat ik thuis was eerst een tukkie aangewend, vond dat zo lekker en was er nu sinds een maand of 3 juist weer vanaf omdat ik dacht, hallo! Je bent pas 29 hoor hahahahahaha!!! Nog een klein vraagje; hoelang hadden jullie een zeurende onderbuik zwangere dames?
Ja super spannend weer! Nee nog niet, maar zit er wel over na te denken. Welke ovulatietesten raden jullie aan?
Heerlijk @MissSter! Kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent! Lekker van genieten! @Engeltje Nee, van ruilen komt huilen. Maar je mag wel hierheen komen en dan laat ik het je allemaal zien. Ik blijf het herhalen: MEETING IN JEREZ! Even serieus, voor wie dat echt leuk vinden. De beste tijd is voorjaar of najaar. Mijn favoriete week is de week van de Feria: het beste feest van het jaar! Dit jaar van 10 t/m 17 mei. Kijk hier maar eens: Jerez May Horse Fair, festivals and ferias, Costa de la Luz, Andalucía, Southern Spain (pagina in het Engels). Oh, en @Engeltje, jij doet geen middagdutjes. Jij houdt gewoon op z'n Andalusisch siësta. Hier is dat heel normaal! @Bolleke ja, ik heb inderdaad echt leuk werk. Sommige dagen is het wel zwaar hoor, maar morgen toevallig heel relaxt. Een groep ophalen van een cruiseschip en naar Sevilla brengen, waar ze vrije tijd hebben. En ik dus ook! Wie het leuk vindt om te zien wat ik doe, ik plaats dat altijd op mijn Facebookpagina. Ik ben niet zo van het anoniem. Vind het altijd leuk om meer mensen te leren kennen, dusssss... Wie me toe wil voegen, kan dat hier doen: www.Facebook.com/CarolineMaas @pc Hihihi dat weet ik heel goed van hier, dat je zwanger kan raken als je borstvoeding geeft. Hoeveel meiden hier in Spanje niet geloven dat dat kan een dus gelijk lekker onveilig verder gaan en dus direct weer zwanger zijn. Oef, dat zijn er veel! En vooral de eerste weken is de vrouw extreem vruchtbaar.
@Pc: dan hoop ik dat je al een eisprong hebt... Ik heb voor mijn eerste zwangerschap ovulatietesten gebruikt. Ik vond die van Sensitest fijn, de gewone en niet de extra gevoelige. @Engel: heerlijk toch, middagdutjes? Ik houd er ook erg van als ik vrij ben! Dan kan ik er weer helemaal tegenaan. Zeker doen nu je zwanger bent en de kleine nog slaapt. @Caatje: klinkt relaxed idd morgen. Maar kan me voorstellen dat lange wandelingen en zo ook wel zwaar kunnen zijn... Tref je altijd leuke mensen, of ook vaak minder leuke? Ik vind het serieus wel leuk om te kijken voor Jerez. Moet alleen ff kijken dan wat een ticket kost, heb vandaag kaartjes gescoord voor Pinkpop en we gaan waarschijnlijk in juni op vakantie. Dat wordt een beetje een duur grapje...
Cute @Bolleke. Jerez loopt niet weg. En ik ook niet. Heb alleen mijn favoriete week aangegeven. Die is vanwege het feest sowieso ook wel wat duurder. Kunnen altijd een andere tijd zoeken. Vliegen kan met Ryanair. En ik heb goede connecties voor overnachtingen. Kwestie van praten.
@Caatje: ik heb je gevonden op FB en uitgenodigd! Ik ben Nicole dus, voordat je denkt wat is dat voor een raar mens?
Caatje ik volg je! ik ben de andere die je toegevoegd hebt 😉 Super mooie omgeving waar je woont! Zou zo emigreren. Pc welkom, ik d8 dat je altijd extreem vruchtbaar was als je nog bv geeft. Likeur 43 jammie!! Hier is die fles helaas op. Heb nu prosecco gehaald. 2 glazen en ik ben teut!
Even snel berichtje... Welkom pc1985! Ik had ook sensitest. Waren prim! @MissSter. En super 3+al! Laat je even weten wanneer je naar vk mag? @engeltje. Ik doe ook wel eens tukkies hoor. Heerlijk!! Lekker van genieten! En ben weer bijgekomen hoor, tnx! Licor 43 was heerlijk. Vanavond weer. @fileentje. Prosecco is ook lekker toch Gebruikt hier iemand ook geen ovulatie testen? Zit er over te denken geen nieuwe te bestellen! Ze zijn op nu. Proberen of ik het meer los kan laten haha.