We gaan voor een tweede kindje 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kimmie1987, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.407
    1.201
    113
    @ bolleke ja hihi we hebben het 4x gezellig gehad, vrijdag avond, zaterdag avond, en zondag 2x.. nu maar hopen dat er idd 1 zaadje bij is die het eitje kan vinden :D gezellig dat je er straks bij komt zitten.. bakje koffie dr bij en koekje... ;)

@ boefje ja hebben goed ons best gedaan, manlief presteerde onder lichte dwang best goed :) over 43 gesproken, staat hier ook standaard in huis :D

@ googelplex ook al weer 6 wkn zwanger zag ik! Net of je gisteren je foto liet zien vd test! Hoe voel je je verder? Je ouders waren wel heel verrast? Leuk hoor!

@ nkd hoe voel jij je? Ook al kwaaltjes?

@ missSter en jij? Tuurlijk ben je zoo moe, en dan is het idd lastig het uit te leggen! Wanneer gaan jullie het vertellen? Doe jij nog iets speciaals of vertellen jullie het gwn? Of met een kadotje? Vond dat beide keren erg leuk om de opa's en oma's wat te geven!

@ kimmie ik herken het helaas maar al te goed. Ik heb 2 beste vriendinnen, die me na de miskraam hebben laten vallen! Op de dag vd curettage niks van ze gehoord. En dag erna kreeg ik een SMS of ik mee ging stappen??? deed mij erg pijn, niet eens een vraag van hoe is het met jou!! Ik heb na de miskraam mensen echt leren kennen, net of de buitenwereld het niet snapt!! Je weet pas wat een verdriet een miskraam is als je het zelf of van dichtbij meemaakt, is mijn ervaring hoor!!
    Kwa eten eet ik tot aan de nod gwn alles, wel wat minder koffie en zuip me niet klem, maar neem gwn een borrel als ik er zin in heb ;) pas als ik posi test had ging ik over op zws dieet :)

ik rook ook, was bij mn 1e zws gestopt, ik naar de vk, ging ze mn bld opmeten, was veel te hoog. Zei zelf de vk ga jij maar gwn 5 sigaretten per dag roken, dan zakt je bld wel, hoge bloeddruk is gevaarlijker blijkbaar dan paar sigaretten op een dag :$

2. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.407
    1.201
    113
    Wow meid! Nou jij bent gwn hartstikke zwanger hoor!! Een dikke proficiat hoor! Misschien een kortere cyclus gehad? :D

@ engeltje werkse! Zal wel ff tegenvallen..

Hoe ist mee ons caatjeM?

3. NKD

NKD Actief lid

28 jan 2015
    103
    0
    0
    Nou mutskuh hier gaat t goed hoor!
    Ben wat pukkelig in m'n gezicht en moe maar dat was t dan ook wel :p
    Maar bij m'n eerste had ik ook amper kwalen, hihi..
    Ben zo benieuwd naar de echo.. Nog 9 dagen..Heb op de 1 of andere manier t gevoel dat het er wel eens 2 kunnen zijn ofzo, heel apart.. Maar kan tussen de oren zitten natuurlijk ;)

4. Engeltje1985

Engeltje1985 Actief lid

6 jan 2015
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lamama, jij bent wel zwanger hoor!
    @kimmie ik deed niet meer dan 1 glaasje wijn per keer drinken, de rest at ik allemaal lekker want er is de eerste 6 weken nog geen bloeduitwisseling met de kleine!

Ik ben door de vk gebeld, op 26 maart intake incl echo. Ben dan als het goed is 8+1 week zwanger en heb de intake bij de vk die mijn vorige bevalling heeft gedaan! Hoe leuk!

5. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    @mutskuh Mijn kwaaltjes zijn dat ik dus best moe ben, af en toe misselijk maar gelukkig niet overgeven en gevoelige borsten.

Ik wou eigenlijk eerste instantie wachten tot de echo met vertellen zodat ik die kan laten zien. Maar volgens mij doen ze die hier pas met 9 a 10 weken.
    Dus denk dat ik leuke foto's van mijn zoontje ga maken met een bordje in zijn handen waar bijv op staat: Hoera! Ik word grote broer!
    Of hebben jullie nog leuke ideeën? 😊
    Denk dat we het dan eind Vd week gaan vertellen. ALS we dat nog kunnen volhouden 😁😁

6. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.407
    1.201
    113
    Gelukkig heb je Tot nu toe weinig klachten, hoop voor je dat ze ook wegblijven hihi! Oow 9 dagen? Dat schiet al op :D ben wel benieuwd hihi of het er 2 zijn.. ;) geniet lkkr van je zws meid!

@ engeltje das idd kei leuk dat je die vk dan heb voor je intake! :) bekend gezicht is altijd fijn!

@ missSter ook bij jou vallen de klachten dan mee, hoop dat het zo blijft! :D kwa vertellen wij hadden een rijstkorrel in een doosje ingepakt met de tekst, nu nog als een rijstkorrel zo klein, maar mag ik over 8 maand jullie 3e kleinkind zijn.. bij die rijstkorrel snapte ze het niet helemaal, maar toen ze de tekst lazen, drong het pas door :cool:

Wat ik zelf de vlgde x ga doen denk ik, is een shirtje met op de voorkant, omdat papa met mama wilde spelen, en dan op achterkant, moet ik over ... maanden mijn speelgoed gaan delen!

Of een shirtje met op voorkant, straks ben ik niet meer in mijn, op achterkant een eendje :D

7. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Jeetje meis wat heftig.
    weet hoe je je voelt. Heb het voor een deel mee gemaakt zelf.
    begeven moment komt er een punt in je leven dat je weet aan wie je wel en niet wat hebt. het klinkt hard maar momenteel sta ik op zo'n punt.

8. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    @mutskuh: goed jullie best gedaan! :D Ik hoop dat het genoeg is geweest! Ga je nog testen om zeker te weten wanneer je eisprong is, of niet? Duim alvast voor je!

@NKD en Engel: wat fijn dat jullie eerste afspraken staan bij de vk. Leuk Engel bij degene die je bevalling heeft gedaan! En NKD ben heel benieuwd of het er 2 zijn... Misschien omdat we het er hier over hadden? Tja je intuïtie klopt vaak wat dat betreft... Spannend!

@MissSter: ik vind de ideeën die mutskuh heeft wel heel erg leuk. Iets met je zoontje doen is natuurlijk sowieso leuk :). Wij hadden bij de eerste tompoucen laten maken bij de Hema met de uitgerekende datum erop en een vraagteken (wilden eigenlijk echofoto erop maar kon je niks van maken...). Was ook leuk.

Hier nog even aan het werk weer...

9. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Ook leuke ideeën idd!
    Heb trouwens afspraak gemaakt bij verloskundige.
    Kan de 19e pas! Nog dik 2 weken wachten 😱
    Dus wij gaan het sowieso wel voor de echo vertellen 😊

10. pc1985

pc1985 Lid

20 feb 2013
    66
    0
    6
    zuid holland
    Dag dames!

Ik heb weer wat bij te lezen haha
    Misschien reageer ik niet overal op maar toch vind ik het ontzettend leuk al jullie verhalen te lezen!
    Super leuk dat er al zwangere tussen zitten :D:D!
    Ik hoop dat iedereen snel een mooie test heeft!

X

11. Reeva

Reeva Actief lid

13 jan 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn hemel wat zijn jullie toch een kletskousen! :D

Lamama mooi streepje hoor!! Gefeliciteerd!!

Kimmie wat ontzettend vervelend van je vriendinnen. Ik weet het van mezelf eerlijk gezegd niet meer toen met mijn mk. Ik weet nog wel dat mijn zusje moest huilen toen ik net van de ok kwam. Maakte blijkbaar indruk op haar. Zo dat noem ik nog is meeleven, zo lief. Misschien kan je het aangeven bij je vriendinnen dat je hun steun mist?

Mutskuh zo te lezen flink jullie best gedaan :D Spannend!!! Willy's zwem! zwem! zwem!

Ik zit elke keer terug te scrollen wat iedereen nou geschreven heeft maar ik las leuke manieren om de zwangerschap bekend te maken en over het zwangerschapsdieet ;)

Ik ben ook een roker. Sinds een half jaar weer trouwens. Was daarvoor 3 jaar gestopt maar werd er niet echt gelukkig van zeg maar.
    Drinken doe ik tussen eisprong en nod nu dus niet maar de ronde hiervoor wel. Het belangrijkste is lekker ontspannen ermee bezig zijn. Ja er dus wel mee bezig zijn maar zo ontspannen mogelijk ;):p

Heeeee wat leuk trouwens om jullie op fb te zien!!! Een gezicht bij de naam en idd om de kids te zien! En Caatje ik zag dat je vandaag weer op het vliegveld zat! :D

Hier alles rustig! Nog lang wachten....

12. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.407
    1.201
    113
    @ bolleke nee heb geen testen meer gehaald, weet nu dat mn cyclus weer is zoals voor de partiële mola zws en dus makkelijk te berekenen. Ga ook niet tempen, voor mn gevoel ben ik er dan alleen maar meer mee bezig! ooh die tompoucen is ook kei leuk idee! :D

@ missSter spannend! Nog 2 weken wachten en dan zien jullie je wondertje ook!! ;)

13. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    @MissSter: succes met wachten. Twee weken duurt toch niet zo heel lang...

@mutskuh: snap ik wel dat je niet tempt en ovutest. Zeker als je man toch veel weg is, dan ga je alleen maar meer lopen stressen. Ik duim voor je!

Toen ik zwanger was heb ik mijn ouders het ook op een leuke manier verteld (tompouces was bij schoonouders). Mijn zus en ik gaven onze ouders voor hun gezamenlijke 60e verjaardag een laptop, vanwege de bijzondere leeftijd kregen ze een wat groter cadeau. Ik had op het bureaublad een foto gezet van babyslofjes met de positieve test. Alleen waren ze zo overrompeld dat ze een laptop kregen dat het heeeeeel lang duurde voordat ze het door hadden :). Zo leuk! En toen ze het eindelijk zagen keken ze naar mijn zus (die heeft twee kindjes). En mijn zus keek 'nee hoor, je moet die andere hebben'! :D Zo leuk!

14. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kimmie. Mensen zijn het helaas vaak snel vergeten als het even wat minder met je gaat... Vervelend hoor! Wel steun van je vriend/familie?

@lamama. Wow, gaat goed! Gefeliciteerd hoor :)

@engeltje jammer he, vakantie weer voorbij! Ik had ook weer m'n 1e werkdag. En je zit er meteen weer in... Deze week rapportgesprekken. Druk weekje dus!

@??? Ik let niet op voeding/drank voor m'n eisprong. Daarna hou ik er wel rekening mee. Maar mocht het zo uitkomen, zou ik wel klein drankje ofzo drinken.

@nkd. Ook wel leuk die kwaaltjes. Dan voel je je wel echt zwanger! :) leuk hoor 1e echo!! Leuk om naar uit te kijken. En 2.... Zou wat zijn!!

@engeltje. Ook leuk vooruitzicht. Wel fijn een bekend gezicht!

@missster. Leuk idee van bordje!! Succes met je mond houden... Gelukkig geen misselijkheid :) bij 1e wel zo?

Leuke ideeën gelezen over vertellen van zwangerschap!! Ga ik onthouden :)

15. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nu weer tijdje rustig zie ik op mijn lijstje... Reeva de eerste op de 12e pas!!

Wie heeft er binnenkort ook z'n ei? Ik ga vanaf vrijdag weer aan de bak :)

16. knofjebob

knofjebob Actief lid

8 feb 2015
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vanavond en dan om de dag gewoon om zeker te weten:p
    hihi goodluck!

17. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    Denk t niet, vanmorgen met ochtendurine getest, durf t nog niet met een 'ttussendoor plasje' te doen, hihi.
    Ik moet zeggen dat we er nog erg nuchter onder blijven, omdat t nog zo vroeg is misschien? Ik heb ook nog amper symptomen, behalve dat ik wat emotioneel ben en mijn darmen wat rommelen.

18. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.407
    1.201
    113
    Haha Reeva geweldig! Swim Swim! Free willy :D dus jij rookt ook? heb mn 2e zws elektrische sigaret gekocht zonder teer en nicotine.. is te doen.. maar toen we hoorden dat het om een mola ging, toch weer pakje peuken gehaald.. Tijdens mn 1e rookte ik er 4 a 5.. keur ik niet goed, maar de vk zei liever paar peuken op een dag dam hoge bloeddruk!

Iemand toevallig nog tips om de innesteling te bevorderen? :D ;P

@ bolleke das kei grappig gedaan met die laptop! Hahaha! Gouwe! En precies zoals je het zegt, daar word ik alleen maar gekker van. Kreeg het wel tel dat ie morgen ff lkkr thuis komt eten en douchen want is dan weer ff in nl :D mss voor zekerheid nog een x??
    weet ook niet..

@ boefje succes het weekend!! En maak het gezellig ;)

19. knofjebob

knofjebob Actief lid

8 feb 2015
    110
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik ook klussen hihi! ik doe altijd na dat meneer zijn kant van het hele dansje heeft afgemaakt nog een zelf het dansje afmaken die krampen helpen namelijk de zaadcellen naar boven te kruipen en daarna een koud washandje op de edele delen want de zaadjes zwemmen naar warmte toe!

20. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Jaaa hier eind van de week ook weer aan de bak! Ik verwacht zondag of zo mijn eisprong dus we beginnen donderdag of vrijdag.

Hahaha knofje ik lach me kapot! Een koud washandje? Heb ik nog nooooit gehoord! En wat omschrijf je dat mooi, het dansje :D.

@mutskuh: als het morgenavond tussendoor ff snel lukt: zeker doen! Baat het niet dan.... ;).

Deel Deze Pagina