@bibi welkom! Ik heb je erbij gezet, weet alleen je NoD en het geslacht van je kindje niet, als je dat nog even doorgeeft pas ik t aan! Klinkt goed die symptomen! Zou wel heel leuk zijn als het nu meteen raak is! @hier Vanmorgen ging ik dus 'verschonen' en er was dus helemaal niks meer te zien! De hele dag weer tampon ingehad en nu ook nog helemaal niks, geen rood, geen roze en geen bruin...? Snap er niks van gezien vandaag NOD is... Ik wacht maar af... @bevalling nou ik was ook 2 ltr bloed kwijt, mij hebben ze een uur na de bevalling naar de ok gebracht omdat de placenta niet wilde los laten. Na 2 dagen ziekenhuis mezelf laten ontslaan omdat het tergend was om mijn dochtertje niet bij me te hebben (lag aan de andere kant van het ziekenhuis op de neo heel ziek te zijn) en mijn man was natuurlijk thuis s'avonds... Toen is de rollercoaster begonnen, 3 maanden lang in 3 verschillende ziekenhuizen op 7 verschillende afdelingen... zou er een boek over moeten schrijven. Maar niet voordat ik kan eindigen met 'ze leefden nog lang en gelukkig'...
Zo meiden, probeer het allemaal een beetje bij te houden, maar soms is het lastig hihi. Hier af en toe rare onderbuik gevoelens. Weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Spannend volgende week, ik denk dat ik wel weer een beetje terleur gesteld zou zijn als het negatief is. Net zoals bij jullie. Had bij me 1e zwangerschaps ook niet echt kwaaltjes waaraan ik merkte dat ik zwanger was. Pas met 8 weken werd ik goed misselijk, eerder niet. bib@ welkom!! Hopelijk hou je het allemaal een beetje bij hier met kletsen hihi. Shart@ wat kan je lichaam je voor de gek houden dan he?! Nou moet je weer af wachten................. En wat een ellende heb je mee gemaakt, diepe respect voor je! kiera@ ik wist niet eens dat action testen had? En bedoel je dan zwangerschapstesten? nieckse@ erg he, je lichaam! Vrouwen weten nooit waar ze aan toe zijn. Ja dat wachten vind ik ook vreselijk! En sorry, maar weet effe niet wat je allemaal bedoel met je afkortingen . humava@ ik let ook nooit op sliijm hoor! Dus daar kan ik ook niet over meepraten hihi.
Jaaaaa ook wij gaan voor een tweede! Onze oudste is morgen pas 7 maanden maar het kriebelde alweer heel erg. We gaan het rustig aan doen, hebben tijd genoeg, maar zou natuurlijk wel leuk zijn als het al snel raak is!! Het lijkt me super als de kindjes weinig schelen met elkaar. Op 26 augustus heb ik mijn spiraal laten verwijderen omdat ik deze niet kon verdragen en dus meteen besloten om voor een tweede te gaan. Heel veel succes allemaal en hopen op veel gezonde beebs xxx
Hoi meiden wow wat wordt er veel gekletst! Ik kan het amper bijhouden morgen nog werken en dan heerlijk weekend. Hier is mijn ongi bijna voorbij gelukkig. @shart spannend meid misschien was het je menstruatie helemaal niet? Maar nog een bloeding van een innesteling?? Hoop t voor je! @ Humava hoe gaat het met jou al testdrang? Of heb ik er overheen gelezen dan sorry... @ alle nieuwe welkom de lijst wordt steeds langer, gezellig! Fijne avond! Dit weekend reageer ik wat uitgebreider probeer wel mee te lezen!
Meiden lijst forum voor de tweede baby's! Jenala@ dochtertje van 2,5 jaar- ronde 1 - NOD 11 sept Humava@ dochtertje 9 mnd - ronde 1- NOD 13 sept Plukplon@ dochtertje van 3 jr - ronde 1 - NOD 14 sept? Nieckske @ dochter van 7 jr - ronde 2 - NOD 16 sept? Pluisje@ dochtertje van 2 jaar - ronde 1 - NOD 17 sept juudje81@ zoontje van 2,5 jaar - ronde 1 - NOD 17 sept Plastictrees@ dochtertje van 15 mnd - ronde 3 - NOD 24 sept? vinexkindje@ zoontje van 11 mnd - ronde 1 - NOD 25 sept Luna28@ zoontje van 15 mnd - ronde 1 - NOD 25 sept leolientje@ zoontje van 4 - ronde 1 - NOD 29 sept Chans@ zoontje 13 mnd - ronde 1 - NOD 1 okt wannabemom24@ dochtertje van 2 jaar - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober Shart@ dochtertje van 20mnd - ronde 2 - NOD 8 okt Bloemkool@ zoontje van 1,7 maanden - ronde 1 - NOD 21 okt Kiera@ zoontje van 14 maanden - ronde 1 - NOD 24 okt mami2@ zoontje van 3 - ronde 1 - NOD geen idee Mva2010@ dochtertje van 4 jr - ronde 1 - NOD ? Bibi24@ kindje van 15 mnd - ronde 1 - NOD ? Bella018@ dochtertje van 7 maanden - ronde 1 - NOD ?
Nee je hebt er niet overheen gelezen hoor! Ik wacht nog ff af tot vrijdag. Ik wil wel graag testen maar heb het er even met mn vriend over gehad en die wil het graag nog even afwachten dus ik wacht (on)geduldig mee.
@Bibi en Bella welkom in de groep! @Shart dus jij ook aardig wat bloed verloren. Pff zo te horen heb je aardig wat mee gemaakt. Lijkt me dan extra spannend om weer zwanger te raken. Oké iedere bevalling is ook anders. Bij mij kwam mijn placenta wel snel mee, maar mn baarmoeder wilde niet goed samentrekken. Had ook geen persweeën toen onze zoon werd geboren. @Pluisje ja ze hebben bij de action testen 2 voor 1,49. Heb ze zelf nog nooit gebruikt. Mijn test die ik had was van cb. Maar was gelijk goed raak ook. Voordat ik ging testen had ik al duidelijk het gevoel dat ik zwanger was. Dat was zo 1 met een + teken nou de middenstreep werd al heel snel zichtbaar. Fijne avond allemaal!
@shart86, oh wat spannend!!, Ik ga voor je duimen! @ pluisje1985 de afkorting kv2v5 staat voor de kruidvat testen 2 voor 5 euro haha, Ik zie dat wij bijna gelijk lopen met onze cylcus, jij zit dus ook al in spanning?
Balen plukplon! Maar idd wie weet! Je zit nog voor NOD toch? Hier nog steeds niks! Snap er niks van hoor... Zal je zien dat ik een test haal voor morgen en dat het dan morgen door zet 's ochtends...
Raar dat het bij je niet doorzet. Blijft dus spannend hè? Ik weet niet hoelang mijn eerste cyclus is voor de 1e ronde. Ik heb de 14 e gegokt, is dan CD 30.
Wat spannend, Plukplon! En je hebt groot gelijk dat je gewoon hoop houdt zolang je niet ongesteld wordt. Wellicht is de innesteling gewoon wat later of loopt het HCG iets langzamer op. Het kan nog gewoon! Ik duim voor je! Wat raar, Shart, dat het niet doorzet! Dat biedt toch weer hoop voor goed nieuws. Hoe lang ga je het aankijken voordat je gaat testen? En Humava is ook bijna aan de beurt! Wel heel goed van je hoor om tot vrijdag te wachten. Zal best wel wat doorzettingsvermogen kosten haha.Hopelijk kan je het hier morgen van de daken schreeuwen! En pluisje en Nieckske zijn ook alweer bijna aan de beurt! Lastig he dat je van alles voelt en niet weet of het nou iets betekent of niet. Uiteindelijk kunnen alleen testen en echos zekerheid bieden! Succes nog even met wachten!
Hey meiden, Zo ik heb weekend, nu heerlijk genieten van me kleine meid! Als ze een beetje luistert hihihi. plukon@ ik heb ook op de 14e gegokt hoor, ik begin nog niet aan ov testen. Kan later altijd nog denk ik dan. Wat kan je lichaam dan onzeker zijn he!? Sterkte meid, en hopelijk of snel een goeie test of ongesteld! shart@ ja dat is altijd zo he, doe je een test en dan een paar uur later wordt je ongesteld. Spannend meid! humava@ respect voor je geduldig heid!!!!!! Weet niet of ik dat zou kunnen hihi. Spannend dus morgen! nieckse@ ja we lopen gelijk op ja hihi, grappig! Ik heb eigenlijk helemaal geen symptomen hoor, jij wel? Maar ja had ik ook niet bij de 1e dus zegt nog niks bij mijn. Spannend he!
@pluisje1985 Ik heb niet zo heel veel symptomen, alleen pijnlijke borsten en veel last van mijn darmen, ik kan nu soms 3x per dag gaan terwijl ik normaal altijd last heb van constipatie en hoofdpijn. Eerlijk gezegd kan ik het van mijn dochter niet meer herinneren is al zolang geleden
@vinex ja geen idee denk dat ik morgen nog even afwacht dan zou het dag 30 zijn als het dan nog niet doorzet ga ik zaterdag testen! Is iemand bekend met de action testen? Wel lekker goedkoop! @nieckske klinkt veelbelovend! Irritant hè dat je dan niet meer precies weet hoe het toen was... Ik was er toentertijd ook helemaal niet mee bezig dus echt geen idee wat ik voelde. Alleen moeheid is me bijgebleven en dat ik geen alcohol meer lustte, nou ik ben echt een avond mens en lig al 3 avonden om half 10 op bed (normaal nooit voor 12'en) en ik heb helemaal geen trek in een wijntje oid haha maar ja dat zegt natuurlijk niks want het is doordeweeks
Hoi, wij gebruiken sinds de geboorte van dochterlief al geen anticonceptie, en deden met condoom in de ''gevaarlijke dagen''. Ik wilde niet met pil tussendoor omdat het de eerste x ZOOOO lang duurde voor het weer een beetje op regel was... Nu is het zo dat ik eigenlijk heel veel moet afvallen en dat het liefste wil voordat ik weer zwanger wordt,maar ik kan me er maar niet echt toe zetten (vreemd ik weet het). Aan één kant wil ik de volgende zomer nog 1 keer met z'n drietjes op vakantie en genieten van ons meisje. Aan de andere kant ben ik jaloers op elke zwangere vrouw die ik zie en wil ik ook zo graag weer... Ik wil ook liever een niet te groot leeftijdsverschil tussen 2 kids (mocht ons een 2e gegund zijn)... DAt verschil komt nu al boven 2 jaar dus wat dat betreft mag het nu echt wel... We gebruiken al een tijdje geen condooms meer zo van ''als het zover is dan is het zover''... Maar ik denk dat ik nu rond mijn eisprong zit (dat het gister of vandaag was > ik voel dat nooit maar qua berekening zeg maar) en wij hebben gister gevreeen... spannend he? Wou dat het vast 2 week verder was.
Pff hele dag al krampen en zere liezen. Maandagsochtend vroeg eieprong gevoeld, vanaf dat moment steeds steekjes en vanmiddag opeens roze afscheiding ( sorry hihi) Wat zou dat kunnen zijn?
Ja die moeheid daar heb ik dus ook echt last van Maar als ik jou zo hoor klink dat ook erg veel belovend. Ik heb de testen van de Action ook maar ik weet nog niet wat ik er van vind. Alle testen tot nu toe negatief maar ik weet dan ook niet hoe gevoelig die zijn dus ik neig toch weer naar de kruidvattesten want daar hoor je wel vaker van dat ze daar al vanaf 10 DPO al positief mee testen. Dus ik denk dat ik vanavond na het werk maar even langs het kruidvat rijd, hoezo ongeduldig?
@humava: ja wij komen er regelmatig! Heerlijk die 6persoons huisjes met dikke jacuzzi en sauna! @nieckske: bedankt voor de info! @ kiera: Niet heel regelmatig die cyclus, maar ook niet onoverkomelijk denk ik toch? Wel fijn dat je je lichaam zo goed kent. Voor mij is het allemaal weer gissen. @shant: wat irritant zeg die onzekerheid! hopen dat je snel wat weet! @iedereen die ik vergeten ben: sorry! @hier: druk op het werk, dagen vliegen voorbij gelukkig. Wij zitten middenin de klusweek, dus niet heel rot Denk dat het wachten alleen weer vies tegen gaat vallen. Wat doen jullie eigenlijk in het dagelijks leven?
Hai meiden, ik zal straks even alles terug lezen. Zijn er al meiden die kunnen testen? Wij hadden toch iets stoms woensdag.. We hadden het er over gehad dat we toch deze maand beter niet zwanger konden worden, omdat ik dan vlak voor ons zoontje z'n verjaardag uitgerekend zou zijn. Dus toch maar met condoom gedaan. Knapt toch dat condoom we moesten er eigenlijk zo vreselijk om lachen. Ik zei al, als we toch zwanger zijn, dan heeft t gewoon zo moeten zijn. Was trouwens precies op m'n eisprong, dus wie weet. @leolientje, ik werk 28u als teamleidster op de crediteurenadministratie. En daarnaast doe ik de administratie en website beheer van de bedrijven van mijn vriend. Hopelijk kan ik tzt m'n vaste baan opzeggen, m'n vaste baan vind ik namelijk niet super leuk.