We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

@bibi geen idee wat het zou kunnen zijn sorry.
    @shart de symptomen die je opnoemt klinkt idd toch wel veelbelovend.....blijft spannend.
    @leolientje we hebben een 4 persoons huisje geen jacuzi maar wel een sauna. Heerlijk! We gaan er zeker nog een keer heen.

Ik werk bij Bruna 3 dagen per week. En ik maak 1 keer in de 14 dagen schoon bij een particulier.

2. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @shart: Jeetje klinkt toch wel heel goed hoor! Maar goed, er zijn ook heel veel verhalen op het forum dat het toch niet zo was. Spannend, spannend! Kan me voorstellen dat je toch nog heel even wacht met testen. Zou ik denk ik ook doen. Succes en ik hoop dat het gewoon rustig blijft en dat je zaterdag hartstikke positief test!!!

@leolientje: ik geef onderwijs aan de universiteit en ik heb een eigen praktijk als orthopedagoog. Mijn zoontje is dus mn eigen opvoedproject ;)

@Luna: haha ik kan me voorstellen dat je er echt even om moest lachen. Wat een stunt zou het zijn als je nu zwanger bent. Dan heeft het echt zo moeten zijn haha.

@Nieckske: Wanneer ben je van plan te testen? Ik ken de actiontesten niet maar aangezien de kv2v5 erg goed bekend zijn, test ik liever daarmee want anders blijf ik toch twijfelen aan de uitslag en wordt het uiteindelijk toch duurder (want blijven testen ipv me erbij neer kunnen leggen).

@giebel: wij lopen ongeveer gelijk. Leuk! Nog maar 2 weekjes wachten ;)

Hier eigenlijk niet veel te vertellen. Ik voel echt van alles en na jullie verhalen over vruchtbaar slijm en pijn door eisprong denk ik van alles te merken maar kan er niet echt wat van maken. Gewoon maar loslaten en wachten tot de 25e denk ik zo.

3. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @luna: 28 uur is goed te doen toch? Wel weer druk als je ook nog de admi van je vriend zijn bedrijf erbij doet! Zou leuk zijn idd als je je vaste baan tzt dan op kan zeggen, kun je dan lekker vanuit huis werken? Hoe komt het dat je je baan niet zo leuk vindt?

@vinex: Oh das handig zeg! Klinkt leuk in ieder geval!

Ikzelf werk bij een uitzendbureau als intercedente. Erg leuk werk! Begonnen met 40 uur en vanaf aankomende week ein-de-lijk naar 32 uur!

4. Luna28

Luna28 Niet meer actief

@Giebel en vinexkindje, wij lopen alle 3 gelijk dan. Spannend!

@shart, nog niet ongi dus? Spannend!

Die testen van de action heb ik ook gezien. Ik heb in huis kruidvat 2v5 (2 doosjes) 6 teststrips die ik bij m'n ovutesten kreeg en 1 Clear blue digital..:) denk dat ik deze maand wel door moet komen :D

5. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik zou dan inderdaad vanuit huis kunnen gaan werken. Ideaal!
    M'n baan, toen ik deze functie ging doen (ik werk 8jr bij dit bedrijf waarvan nu 4 jr in deze functie) was heel uitdagend. Veel afwisseling. Ik zat op een net nieuw opgezette afdeling, we gingen over op een nieuw systeem. En vlak voor ik met verlof ging, liep alles goed. Alle targets gehaald. En wat dan overblijft zijn de dagelijkse productie werkzaamheden. En dat is gewoon heel saai ;)

6. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @ luna: oooh balen zeg!! Ik kan ook niet tegen eentonig werk, hou van afwisseling! Kunnen ze niet wat anders voor je verzinnen als je daar toch al zo lang werkt? Maar vanuit huis zou natuurlijk het mooiste zijn!

7. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik heb m'n baas gevraagd of ik een opleiding mocht gaan doen, maar de opleiding die ik wil doen, mag ik niet doen helaas. Er is ook geen 'stage' plek binnen het bedrijf. Echt heel erg balen. Maar ja aan de andere kant, ik heb een baan. En helaas ken ik ook mensen die graag zouden werken, maar niks kunnen vinden.

8. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    @Vinexkindje Ik heb vanmorgen met een kv2v5 getest maar deze was omo wit, dus ik ga er gewoon vanuit dat ik maandag menstrueer.

@Luna, Ik hou ook niet van eentonig werk en bij mij op het werk zijn er op dit moment geen doorgroeimogelijkheden dus het is gewoon iedere morgen het verstand op nul haha

@shart Nog steeds niet ongi???? spannend!

9. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @Nieckske: He wat jammer! Maar zolang je niet menstrueert kan het nog he! Ik weet het even niet meer maar ben jij ook net met de pil gestopt of niet? Misschien dat anders je cyclus nog wat langer is en dat je toch nog positief gaat testen? Voor iedereen: Testen jullie trouwens samen met je partner of alleen?

@shart: Ik vind het ook spannend!! Nog steeds niet ongesteld??

@Luna: Leuk dat jij ook gelijk loopt. We kunnen nu dagen gaan aftellen totdat wij ook de testdrang in mogen ;)

10. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    @iedereen :) nee nog niks hier!!! Wel weer krampjes e.d en vanmorgen een gigantische woede aanval richting man over niks! Herkende mezelf eigenlijk niet terug? Maar die kan er wel om lachen nu... Ben weer druk aan t werk dus weinig tijd om even te reageren op iedereen...

Ik werk als management assistent supply chain bij een multinational, lekker vaag hè? ;) nu 24 uur pw en volg daarnaast een opleiding logistiek. Lekker druk :) ga proberen vanavond nog even uitgebreid te posten, maar moet ook tennissen dus hoop dat het gaat lukken!

11. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Vinexkindje@ de eerste keer testen ik samen met manlief. We gingen er toen vanuit dat het toch weer niet raak was ( na 1 jaar ). Dus de uitslag kwam erg onverwachts, en niet te bevatten toen. Maar wil dit keer stiekem alleen testen. Dan wil ik de test in gaan pakken voor hem. Lijkt me wel heel leuk namelijk!

nieckse@ je bent toch nog te vroeg met testen? Of heb ik dat effe verkeerd?

Luna@ dus genoeg testen in huis voorlopig hihi. Ben je wel goed voorbereid! Ik heb eigenlijk nog geen testen gekocht!

Ik wil proberen om volgende week ook nog niet te gaan testen. Hoop dat ik het vol hou, denk het niet hihihi. Maar aangezien ik eerst testen nog moet gaan halen, is het wel makkelijker vol te houden!
    Ik wel af en toe wat steekjes in me onderbuik, en heel af en toe voel ik me borsten. Maar ja ik weet heel goed, hoe mijn lichaam mijn voor de gek kan houden! Manlief denkt wel dat het raak is:p, hoop dat ie gelijk heeft;). Fijn weekend allemaal!

12. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    @vinexkindje, laten we het hopen!!

@ pluisje1985 Ik zou maandag ongi moeten worden en wat ik weet kun je de kruidvat testen 4 dagen ervoor doen.

13. Humava

Humava Niet meer actief

Net een testje gedaan maar omo wit.:(
    Maar ook nog niet ongesteld geworden. Het is wel net een maand geleden dat ik met de pil ben gestopt dus misschien is mijn cyclus toch een beetje van slag. Zou ik wel vreemd vinden want de vorige keer was mijn cyclus gelijk regelmatig nadat ik 11 jaar de pil had geslikt. En nu slechts 6 maanden aan de pil geweest.

@pluisje hoop ook voor je dat je man gelijk heeft. Nog heel even geduld.
    @shart wordt steeds spannender bij jou!
    @nieckske maandag maar even afwachten en anders dan nog een testje wagen??

14. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Balen humava!
    Hier is er nu geen twijfel meer mogelijk :( oktober here we come!
    Wat spannend meiden hoop dat jullie deze maand meer geluk hebben!
    Ik ga nu hop weer door naar de tennis... Pfff heb vanaf gisterochtend 8 uur geen moment stil gezeten :(

15. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Shart86 balen zeg, hopelijk is het de volgende ronde wel raak!

Voor de rest van de meiden laten we hopen dat het wel raak is, zolang er nog geen ongesteldheid is is er nog een kans!

Hier wordt het tijd om is even lekker te gaan knuffelen de aankomende tijd ;) overigens ga ik er dan wel vanuit dat mijn cyclus 28 dagen is wederom, maar ben bang dat dexkans groot is dat ik te maken krijg met een langere cyclus :(

16. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Jeemigg wat een pieeeep computer. Had ik net een heel bericht getikt gaat die rot pc update. Alles pleite. Heb ik weer. Heb alles dus opnieuw getiept. Mocht ik nu iemand vergeten zijn sorry!

@Plukplon spannend. Nog 1 dagje en je kan testen hopelijk word je niet ongi.

@Shart ik heb de action testen zelf nooit uitgeprobeerd. Zie het volgende topic met daar hebben dames deze testen uitgeprobeertL http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/432969-action-zwangerschapstest.html
    Jammer dat je alsnog ongi bent geworden. Hopelijk raak je ronde 2 wel zwanger!

@Leolientje tja idd mijn cyclus is niet meer hetzelfde als voor de zwangerschap. Toen kon ik de klok erop gelijk zetten. Toen was het 27 of 28 dagen. Ach ja daarom ben ik ook heel goed gaan letten op de andere dingen. Ik moet zeggen het is idd erg handig. ;)

@Luna ik vind het ook een beetje lachwekkend om het zo te lezen. Laat het lot lekker beslissen. Ik zeg altijd kinderen kun je niet plannen. Volgende maand zitten wij ook rond de verjaardag van onze zoon. Kan altijd eerder worden of 2 weken later. We zien het wel. Ik ga er ook niet vanuit dat het de 1e keer gelijk raak is. Een vriendin van mij is bijv. 1 maand eerder bevallen als ik. Terwijl ze wel anderhalve maand later was uitgerekend. Niet om een hele fijne reden. Ze had zwangerschapsvergiftiging kleine is met spoed gehaald.

@Nieckske misschien heb je nog niet genoeg hcg hormonen in je bloed. Ook al zijn de testen nog zo gevoelig. Ik zal dan pas aanraden op de dag van je NOD te doen. Dan weet je het gelijk vrijwel zeker. Je hebt dan of een knaller of een omo witte of je hoeft niet te testen ivm je ongi. ;)

@Pluisje dat is heel slim dat je geen testen in huis hebt liggen. Denk dat ik dat ook maar ga doen. Kom ik ook niet in de verleiding. Denk ook dat ik ze maar niet in de stad ga kopen, straks kom ik nog bekende in de winkel tegen. Dan weten die gelijk dat we weer bezig zijn en dat wil ik niet! :D

@Humava gewoon nogmaals ergens volgende week testen als je nog niet ongi bent geworden. Als je aan het ontpillen bent wil je cyclus soms wat langer duren. ;)

17. Humava

Humava Niet meer actief

Wilde je quoten Kiera maar ging een beetje mis.....;)

Ja is idd zo. Maar hoopte toch dat het net als de vorige keer netjes 28 dagen zou zijn....maar ik heb het niet voor het zeggen. Wat wel een voordeel is is dat we zondag uit eten gaan bij een schots restaurant en daar hebben ze zooooooooo'n lekkere gerookte zalm en die hoef ik nu niet te laten staan:p

18. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Ik ben zojuist ongesteld geworden. Ik voelde al de hele dag menstruatiekrampjes.
    Jammer, maar vol goede moed naar ronde 2.

Ben ook wel blij dat 1e cyclus na pilstop 29 dagen is.

19. Avsuma

Avsuma Niet meer actief

Hoi dames!

Bij toeval kom ik bij deze topic en zou ook graag willen mee kletsen.
    Na veel gedoe met de pil (doorbraak bloedingen, raar bloedverlies tijdens de menstruatie, enz) hebben we besloten ermee te stoppen en Moeder Natuur haar gang te laten gaan.
    We hebben een dochtertje van 14 maanden en sinds zij 6 maanden is, verlang ik (en mijn man nu ook) naar een tweede kindje.

Ik weet trouwens niet wanneer mijn NOD is. Mijn laatste cyclus duurde 35 dagen (met pil) terwijl het daarvoor altijd 28-30 dagen (zonder pil dus) duurde. We zien wel wat er gaat gebeuren in oktober.

Ik hoop voor ons allemaal dat we snel positief mogen testen! :)

20. Humava

Humava Niet meer actief

Balen pluklpon, maar idd wel fijn dat je cyclus normaal is.
    Welkom Avsuma!

Deel Deze Pagina