Ik heb gehoord dat je in het begin van een zwangerschap nog geen bloedband hebt! Je zou dan nog gerust van die zalm kunnen eten. @Plukplon balen! hopelijk is het de volgende ronde wel raak! @Avsuma welkom!
Toen zoonlief eindelijk in bed lag meteen naar dit topic gesneld om hopelijk goed nieuws te lezen maar helaas, shart en plukplon, het is deze ronde niet gelukt. Balen!! Maar wel allebei een mooie cyclus dus op naar een nieuwe ronde! @avsuma: Welkom! Wanneer is je NOD? @Kiera: Klopt helemaal dat een zwangerschap niet te plannen is en de geboorte ook niet. Wel heftig zeg van je vriendin! Is alles wel goed met het kindje?
Ik heb echt geen idee hahaha. Voordat ik met de pil begon duurde mijn cyclus 28-30 dagen, mijn laatste cyclus duurde 35 dagen. Ik weet niet wat mijn lichaam nu van plan is, maar ik wacht tot ongeveer de derde week van oktober af.
@shart,plukplon en humava, balen meiden, ik hoop dat de volgende ronde jullie ronde word! @Kiera ik wacht nu inderdaad gewoon tot maandag en mocht ik niet ongi worden dan gooi ik er wel een testje er tegen aan. @alle nieuwe meiden Welkom en heel veel succes!
Hallo ik meld me ook even als het nog mag Mijn koperspiraal is er 2 weken geleden uit gegaan en ben net 3 dagen klaar met mijn menstruatie. Met mijn dochter was ik de pil vergeten en meteen zwanger geraakt. Ben benieuwd of het net zo snel is dit keer. Voornemen is om de dag klussen! Spannend dit allemaal.
@shart,plukplon en humava, balen dat het deze ronde niet raak was. Op naar ronde 2! Welkom mamavanpoppetje! Hier gaan de 2 lange weken wachten in. Ben benieuwd! Jullie nog leuke plannen dit weekend? Ik zit nu te wachten tot m'n kleine mannetje wakker wordt. Dan gaan we naar mijn ouders. Lekker eten en logeren. Fijn weekend allemaal!
Meiden lijst forum voor de tweede baby's! Jenala@ dochtertje van 2,5 jaar- ronde 1 - NOD 11 sept Humava@ dochtertje 9 mnd - ronde 1- NOD 13 sept Plukplon@ dochtertje van 3 jr - ronde 1 - NOD 14 sept? Nieckske @ dochter van 7 jr - ronde 2 - NOD 16 sept? Pluisje@ dochtertje van 2 jaar - ronde 1 - NOD 17 sept juudje81@ zoontje van 2,5 jaar - ronde 1 - NOD 17 sept Plastictrees@ dochtertje van 15 mnd - ronde 3 - NOD 24 sept? vinexkindje@ zoontje van 11 mnd - ronde 1 - NOD 25 sept Luna28@ zoontje van 15 mnd - ronde 1 - NOD 25 sept leolientje@ zoontje van 4 - ronde 1 - NOD 29 sept Chans@ zoontje 13 mnd - ronde 1 - NOD 1 okt Mamavanpoppetje@ dochtertje 19 mnd - ronde 1 - NOD 2 okt? wannabemom24@ dochtertje van 2 jaar - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober Shart@ dochtertje van 20mnd - ronde 2 - NOD 8 okt Bloemkool@ zoontje van 1,7 maanden - ronde 1 - NOD 21 okt Kiera@ zoontje van 14 maanden - ronde 1 - NOD 24 okt mami2@ zoontje van 3 - ronde 1 - NOD geen idee Mva2010@ dochtertje van 4 jr - ronde 1 - NOD ? Bibi24@ kindje van 15 mnd - ronde 1 - NOD ? Bella018@ dochtertje van 7 maanden - ronde 1 - NOD ? Avsuma@ dochter van 14 maanden - ronde 1 - NOD?
Hey meiden, Ik kon het niet laten, en heb getest. Had z'n dure test gehaald van 11 euro! Erg he, achteraf! Want de test was duidelijk negatief. Een diepe terleurstelling even voor me. Er gaan gelijk weer vragen door me hoofd. Hoe lang gaat het nou weer duren? Kan ik het ook zonder ziekenhuis? Hoeveel geduld gaat het me kosten?? Ben wel altijd vrij negatief gelijk, helaas zit ik zo in elkaar. Nou weer wachten tot ik ongesteld ga worden. Blehhhhhhhhhh sorry meiden. Probeer morgen wel weer te reageren, zit nu effe met mezelf in de knoop! liefs pluisje
Hee pluis je zit toch pas 3 dagen voor NOD? Dan is het toch nog mogelijk dat je niet ongesteld wordt?? Idd wel zonde van de dure test, maar er is nog kans toch? Niet iedereen test dagen voor NOD positief??
Meiden ff wat anders ik wil graag de lijst bijhouden maar t is beetje lastig want weet niet goed wat ik nu moet invullen bij sommigen, dus als je onverhoopt toch ongesteld wordt, dan graag ff erbij zetten wat je nieuwe NOD is. Ik ga ff een nieuwe lijst maken, want om nu elke keer bij elke zoon/dochter het aantal maanden e.d te moeten veranderen is niet handig! en het is doordat het steeds drukker (lees: gezelliger!) wordt een beetje onoverzichtelijk geworden
Ik had een test die al 4 dagen voor je nod kon gebruiken, dus denk niet dat ik nog positief ga testen,
LIJST VOOR TWEEDE KINDJE SEPTEMBER: Jenala@ dochter - ronde 1 - NOD 11 sept Humava@ dochter - ronde 2 - NOD 13 sept Nieckske @ dochter - ronde 2 - NOD 16 sept? Pluisje@ dochter - ronde 1 - NOD 17 sept juudje81@ zoon - ronde 1 - NOD 17 sept Plastictrees@ dochter - ronde 3 - NOD 24 sept? vinexkindje@ zoon - ronde 1 - NOD 25 sept Luna28@ zoon - ronde 1 - NOD 25 sept leolientje@ zoon - ronde 1 - NOD 29 sept OKTOBER: Chans@ zoon - ronde 1 - NOD 1 okt Mamavanpoppetje@ dochter - ronde 1 - NOD 2 okt? wannabemom24@ dochter - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober Shart@ dochter - ronde 2 - NOD 8 okt Plukplon@ dochter - ronde 2 - NOD 12 okt? Bloemkool@ zoon - ronde 1 - NOD 21 okt Kiera@ zoon - ronde 1 - NOD 24 okt NOD ONBEKEND mami2@ zoon - ronde 1 - NOD geen idee Mva2010@ dochter - ronde 1 - NOD ? Bibi24@ dochter/zoon - ronde 1 - NOD ? Bella018@ dochter - ronde 1 - NOD ? Avsuma@ dochter - ronde 1 - NOD? ZWANGER: - niks doorgegeven negatieve test Zwanger!
Ok! Nieuwe lijst = gemaakt!! Ik heb oranje voor neg test, grijs als er niks is doorgegeven en natuurlijk roze voor zwanger! We doen GEEN rood! je schuift dan gewoon door naar de volgende maand! Ik hoop dat jullie m zo goed vinden, nog tips of ideeën dan hoor ik t graag! (Hoop dat er snel een eerste naam onder zwanger mag!!)
@Vinexkindje gelukkig gaat het met mijn vriendin dr kindje uitstekend. Het is alleen de eerste periode heel spannend geweest met ziekenhuis in en ziekenhuis uit. Ze heeft toen niet echt kunnen genieten. Pas toen ze de kleine mee naar huis mocht nemen, dat was na 2 weken. @Nieckske spannend hoor duimen!! @Mamavanpoppetje welkom in de groep! @Pluisje kon je de verleiding niet weerstaan. Jammer dat het negatief was! Misschien is het nog net te vroeg. Je NOD kan ook wat verschuiven soms he. @Shart je hebt een super mooie overzichtelijke lijst gemaakt!!
Hallo allemaal! Ook wij gaan voor een 2e kindje. Ik ben 29 jaar, onze dochter wordt in dec 2, dus we gaan een beetje gelijk op zie ik wij zitten nu in de eerste ronde, ik moet elk moment mn eisprong krijgen, maar ovulatietest blijft maar neg. aangeven :x Bij ons eerste kindje was ik de 2e ronde zwanger, maar ik weet heel goed dat dat niets hoeft te zeggen, dus ik vind het wederom rete spannend
Mag ik ook met jullie meekletsen en op de lijst?? Skattie84, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje, NOD 28 sep (?) Pluisje, ik lees trouwens net dat je al een test hebt gedaan en helaas negatief, maar nog niet ongi dus?? Geef de moed nog niet op he
LIJST VOOR TWEEDE KINDJE SEPTEMBER: Jenala@ dochter - ronde 1 - NOD 11 sept Humava@ dochter - ronde 2 - NOD 13 sept Nieckske @ dochter - ronde 2 - NOD 16 sept? Pluisje@ dochter - ronde 1 - NOD 17 sept juudje81@ zoon - ronde 1 - NOD 17 sept Plastictrees@ dochter - ronde 3 - NOD 24 sept? vinexkindje@ zoon - ronde 1 - NOD 25 sept Luna28@ zoon - ronde 1 - NOD 25 sept Skattie84@ dochter - 1e ronde - NOD 28 sep (?) leolientje@ zoon - ronde 1 - NOD 29 sept OKTOBER: Chans@ zoon - ronde 1 - NOD 1 okt Mamavanpoppetje@ dochter - ronde 1 - NOD 2 okt? wannabemom24@ dochter - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober Shart@ dochter - ronde 2 - NOD 8 okt Plukplon@ dochter - ronde 2 - NOD 12 okt? Bloemkool@ zoon - ronde 1 - NOD 21 okt Kiera@ zoon - ronde 1 - NOD 24 okt NOD ONBEKEND mami2@ zoon - ronde 1 - NOD geen idee Mva2010@ dochter - ronde 1 - NOD ? Bibi24@ dochter/zoon - ronde 1 - NOD ? Bella018@ dochter - ronde 1 - NOD ? Avsuma@ dochter - ronde 1 - NOD? ZWANGER: - niks doorgegeven negatieve test Zwanger!
Welkom skattie! Heb je erop gezet! Oww meiden hoor net dat m'n beste vriendin zwanger is! Ik wil oooooook!!!!