We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Dankjewel Shart! Leuke lijst zo.. en leuk om mee te kletsen met meiden die al mama zijn :)

Ohhh wat leuk voor je vriendinnetje, dan gaat t extra kriebelen he, samen zwanger zou dan extra leuk zijn!
    Mijn vriendinnetje vertelde me afgelopen woensdag dat ze zwanger is, ook helemaal door t dolle heen :D

2. Humava

Humava Niet meer actief

@Skattie welkom! Gezellig dat je ook mee komt kletsen.
    @Shart Wat leuk dat je beste vriendin zwanger is! Zou echt leuk zijn als jullie een beetje tegelijkertijd zwanger zijn.
    Dat hoop ik met mijn beste vriendin ook. Die is nu ook gestopt met de pil (had ik volgens mij al in een eerder berichtje gezet maar weet het niet meer zeker) en het lijkt me heel leuk om een beetje gelijk op te gaan.

Ps. Bij mij nog steeds geen menstruatie ...:(

3. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Skattie welkom in de groep!
    @Shart leuk dat je vriendinnetje zwanger is! Hopelijk laat jou zwangerschap niet lang op zich wachten. Is leuk als jullie beetje gelijk opgaan. Had ik ook met 2 goede vriendinnen!
    @Humave hmm is mss je cyclus verschoven? Of mss toch zwanger met nog een lage hcg?

Hebben jullie dat ook dames. Als je zwanger wilt worden dat er heel veel bekende in de omgeving dat zijn. Was bij mijn 1e zwangerschap zo en nu kan ik ook weer een hele waslijst opnoemen hihi.

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jaaaa ik heb dat ook! M'n andere beste vriendinnetje is vorige week bevallen, oei kriebels en toch ook een beetje jaloers hoor!
    Jeetje humava, dan ben je toch al een dag over tijd nu? Ga je nog een keertje testen?

5. Humava

Humava Niet meer actief

#245 Humava, 15 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2013
    @Kiera ja zou kunnen maar dat heb ik de vorige keer toen ik stopte met de pil helemaal niet gehad maar ja da te zegt natuurlijk niets.
    @Shart ik wacht nog een paar dagen dan doe ik nog eens een test. Ik denk woensdag ofzo als ik dat red....:p

Nu heb ik nog van niemand gehoord dat ze zwanger is maar bij mijn vorige zwangerschap waren er zo 5 bekenden die ook zwanger waren. Niet in mijn directe vriendengroep maar dat zal ook niet zo snel gebeuren want die zijn bijna allemaal ouder dan dat ik ben en hebben al (volwassen) kinderen. Ik zou het daarom wel heel gaaf vinden als mijn vriendin ook binnenkort zwanger is dan heb ik iemand waarmee ik lekker over zwangerschap kan praten/klagen.;)

6. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    @skattie Welkom!!

@Shart mooie lijst meid! Ik hoop ook dat we wat meer roze gaan zien in de lijst!

@pluisje1985, geen bloed geeft moed! Je kan inderdaad een laag hcg gehalte hebben!

Morgen mijn NOD, vanmorgen zijn mijn ongi krampjes begonnen dus ik denk dat mijn ongi zich morgen gewoon aandiend.
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

7. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Welkom nieuwe meiden. Gezellig!

Jammer zoveel ongesteld geworden.

8. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Pluisje, humava en nieckske.... Maar allemaal nog geen bloed dus?? Keep us posted he? Duim duim!!

Hier nog steeds steken in eierstok, vanmiddag maar weer n ovu.testje wagen! Temp was vanmorgen laag (was even 2 dagen hoger 0,2 gr, maar ben ook ziekjes dusss) dus ik denk dat ik mn ei wat later heb deze cyclus!

9. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    geen bloed geeft moed hihi, had hem nog nooit gehoord.

merk wel aan me zelf dat ik pittig chagrijnig ben, helaas voor manlief:(.

Maar ben wel weer gelijk overtuigd dat ik weer eens een lange cyclus heb. Heb zeker niet zwanger ben.

Welkom nieuwe meiden!!!!!!!!!!

En iedereen natuurlijk een fijne zondag nog!!

liefs

10. Sammm

Sammm Lid

13 aug 2011
    48
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Hee Ladies!

Ik kom me ook melden hier, nu ongesteld, dus net ronde 1! :D NOD staat op 15 oktober, du dat duurt nog heeeel lang haha!
    Wij hebben een zoontje van juli 2010 en nu toch maar besloten er een broertje of zusje bij proberen te maken! :)
    Alle meiden heel veel succes deze maand!

11. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @Samm en Skattie: Welkom hier op het topic! Dat jullie maar snel op paars mogen :)

@shart: Wat een mooi lijstje heb je gemaakt! Echt heel overzichtelijk. Oww en ik kan me zo voorstellen dat je jaloers bent als je vriendin vertelt dat ze zwanger is! Hopelijk is de volgende ronde een goede voor je en kun je mee doen!

@Pluisje, humava en nieckske: Inderdaad nog geen bloed dus het kan nog! Anderzijds zou het als de testen negatief blijven wel fijn zijn als de menstruatie komt want dan hebben jullie tenminste een mooie cyclus!

@zwangeren in de omgeving: ik heb hier 3 buurvrouwen die allemaal pril zwanger zijn. Nog niet echt officieel bekend maar de MvM-bus verraad ze al wel. Zou super leuk zijn als ik ook aan kan sluiten! Moet dan overigens wel even overleggen of ik de bussen niet zelf weg kan brengen ofzo want anders kan ik net zo goed een groot bord op mn deur hangen dat het zover is!

12. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    :);)LIJST VOOR TWEEDE KINDJE;):)

:)SEPTEMBER::)
    Jenala@ dochter - ronde 1 - NOD 11 sept
    Humava@ dochter - ronde 2 - NOD 13 sept
    Nieckske @ dochter - ronde 2 - NOD 16 sept?
    Pluisje@ dochter - ronde 1 - NOD 17 sept
    juudje81@ zoon - ronde 1 - NOD 17 sept
    Plastictrees@ dochter - ronde 3 - NOD 24 sept?
    vinexkindje@ zoon - ronde 1 - NOD 25 sept
    Luna28@ zoon - ronde 1 - NOD 25 sept
    Skattie84@ dochter - 1e ronde - NOD 28 sep (?)
    leolientje@ zoon - ronde 1 - NOD 29 sept

:)OKTOBER::)
    Chans@ zoon - ronde 1 - NOD 1 okt
    Mamavanpoppetje@ dochter - ronde 1 - NOD 2 okt?
    wannabemom24@ dochter - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober
    Shart@ dochter - ronde 2 - NOD 8 okt
    Plukplon@ dochter - ronde 2 - NOD 12 okt?
    Sammm@ zoon - ronde 1 - NOD 15 okt
    Bloemkool@ zoon - ronde 1 - NOD 21 okt
    Kiera@ zoon - ronde 1 - NOD 24 okt

:(NOD ONBEKEND:(
    mami2@ zoon - ronde 1 - NOD geen idee
    Mva2010@ dochter - ronde 1 - NOD ?
    Bibi24@ dochter/zoon - ronde 1 - NOD ?
    Bella018@ dochter - ronde 1 - NOD ?
    Avsuma@ dochter - ronde 1 - NOD?

:DZWANGER::D
    -

niks doorgegeven
    negatieve test
    Zwanger!

13. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Zojuist weer een ovu.testje gedaan en EINDELIJK positief! Het is geen knaller (paars) maar wel gelijk van kleur, dus komen de 3 dagen even aan het plafond hangen whahaha... Ik denk dat mijn nieuwe NOD dan 30 sep is

Skattie84@ dochter - 1e ronde - NOD 30 sep

14. mami2

mami2 Niet meer actief

15. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    wow wat gaan jullie snel allemaal hihi ik hou het zowat niet meer bij na twee dagen afwezigheid!

Meiden die ongi zijn geworden: balen, maar nieuwe ronde nieuwe kansen!

Hier een lekker klusweekje gehad, nu op het wachtbankje.. dat vind ik altijd het moeilijkst!!

16. mami2

mami2 Niet meer actief

Geweldig dat is altijd goed nieuws

17. mami2

mami2 Niet meer actief

Leolientje@ ik ben ook een paar dagen niet geweest het is ook idd soms niet bij te houden maar ik lees alles en reageer gewoon op de laatste pagina

hier vandaag een btje rozige afscheiding wat zou dit kunnen zijn ??

18. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Ik lees ook wel mee hoor!!

Meiden die op oranje staan: balen zeg!:(

Ik heb een zoontje en me nod zal op 21 september zijn.

Verder nog steeds zeurderige buik en de zijkanten van me borsten lijken beetje gevoelig te worden.

19. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Dames wij deden deze ronde eigenlijk niet mee, maar ik denk dat er een kansje is dat we toch zwanger kunnen worden/zijn. Mijn ei was 2 dagen eerder op 9 september. Helemaal niet meer aan gedacht tot ik gisteren avond ineens kramp beneden kreeg (veel minder dan met mn ei). 5 dagen ervoor hebben we seks gehad. Ik las ergens dat er vrouwen zelfs tot 6 dagen zijn zwanger geworden. Het was in ieder geval niet de bedoeling deze maand al zwanger te worden ivm foliumzuur nog tekort in het bloed. Maar het zou natuurlijk altijd welkom zijn. Ik ga er ook niet vanuit dat het raak is. Maar moet zeggen heb wel dingen die ik nooit heb.

20. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tis idd ondoenlijk om op alles en iedereen te reageren, gaat erg hard hier idd! Nu ook even vooral bijgelezen.

Balen dat er al een aantal ongi zijn of een negatieve test hebben. Hopelijk snel nieuwe ronde en nieuwe kansen.
    En ja, wachtbankje is idd lastig. Daarom ook de hoop dat iedereen snel zwanger is.

Hier geen kwaaltjes, denk ook dat ik niet zwanger kan zijn, dus wacht het even af. Verwacht de rode duivels dus binnenkort wel.

Mooi lijstje trouwens!!

Deel Deze Pagina