We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Juudje spannend zie dat jij over 2 dagen je NOD hebt. Je hoeft niet perse wat te voelen hoor! Meestal houdt ons lichaam ons toch voor de gek. ;)

Op 23 september moet ik ongi worden.
    Maar ja sinds die gekke dingen vanaf gisteren hebben mij enorm aan het denken gezet aangezien wij er hier niet mee bezig waren. Maar ik ineens rare klachten heb. Heb net nog ff de calculator aangezet. Mocht het raak zijn dan zou gisteren de innesteling hebben plaatsgevonden. Wat dan wel weer alles op zn plek zet. Maar we zien het wel. Toch wel spannend zo hihi! :D

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    :);)LIJST VOOR TWEEDE KINDJE;):)

:)SEPTEMBER::)
    Jenala@ dochter - ronde 1 - NOD 11 sept
    Humava@ dochter - ronde 2 - NOD 13 sept
    Nieckske @ dochter - ronde 2 - NOD 16 sept?
    Pluisje@ dochter - ronde 1 - NOD 17 sept
    juudje81@ zoon - ronde 1 - NOD 17 sept
    Bibi24@ zoon - ronde 1 - NOD 21 sept
    Plastictrees@ dochter - ronde 3 - NOD 24 sept?
    vinexkindje@ zoon - ronde 1 - NOD 25 sept
    Luna28@ zoon - ronde 1 - NOD 25 sept
    leolientje@ zoon - ronde 1 - NOD 29 sept
    Skattie84@ dochter - 1e ronde - NOD 30 sept

:)OKTOBER::)
    Chans@ zoon - ronde 1 - NOD 1 okt
    Mamavanpoppetje@ dochter - ronde 1 - NOD 2 okt?
    wannabemom24@ dochter - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober
    Shart@ dochter - ronde 2 - NOD 8 okt
    Plukplon@ dochter - ronde 2 - NOD 12 okt?
    Sammm@ zoon - ronde 1 - NOD 15 okt
    Bloemkool@ zoon - ronde 1 - NOD 21 okt
    Kiera@ zoon - ronde 1 - NOD 24 okt

:(NOD ONBEKEND:(
    mami2@ zoon - ronde 1 - NOD geen idee
    Mva2010@ dochter - ronde 1 - NOD ?
    Bella018@ dochter - ronde 1 - NOD ?
    Avsuma@ dochter - ronde 1 - NOD?

:DZWANGER::D
    -

niks doorgegeven
    negatieve test
    Zwanger!

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Wow kiera! Wat spannend!! Zou toch wel heel bijzonder zijn als het nu opeens al raak is! :) een van ons moet toch de eerste zijn ;)

4. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ kiera: hoop het voor je!!!!! Hopelijk ben jij de eerste.

Hier is de kans op zwanger-zijn klein. Waren ruim een week op vakantie tijdens ei maar aangezien we rotbedden hadden en daardoor dus slaapgebrek hadden we niet zo veel puf meer om te klussen ;) Dus ik kan, denk ik, alleen zwanger zijn als er een spermacel minimaal 72u heeft overleefd (minimaal) en daar geloof ik dus niet in ;)

En ja, lichaam kan je goed voor de gek houden! Vorige maand echt enorm rare cyclus en allerlei vage kwaaltjes (waarvan ik er een aantal ook bij zoon had), ook lang bruinverlies voor mn ongi, wat ik nooit heb. De kans was toen een toevalstreffer ;) dus wist op zich dat de kans klein was dat ik zwanger was, maar lichaam deed wèl vreemd. Uiteindelijk na veel gedoe toch ongi, dus wil ik me nu niet te gek laten maken ;) maar denk dus wel dat we het van de komende maanden moeten hebben hier.

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    @juudje ja dat is wel een kleine kans dan... Maar een kans is een kans!
    2 cycli geleden wist ik zeker dat ik zwanger was, echt alles in mijn lijf schreeuwde het. Ik had echt precies hetzelfde weeïge gevoel als bij L. In de eerste maanden en was echt vet emotioneel enzo... Lustte geen alcohol meer e.d. Maar toch werd ik ongesteld alleen wel anders dan anders dus veel meer en heftiger en ook heel pijnlijk (heb nooit echt pijn tijdens menstruatie, ei doet meer pijn zeg maar) dus tja, voor mijn gevoel heb ik een vmk gehad maar we zullen het nooit weten....
    Het schijnt dat veel vrouwen dat meemaken maar omdat het te vroeg is om te testen ze er niet achter komen. (Is misschien ook maar beter!)

@iedereen hebben jullie soms wel eens angst dat je denkt, stel je voor dat het nu opeens niet gaat lukken ofzo? Dit overviel me vandaag ineens werd er heel zenuwachtig van!

6. Avsuma

Avsuma Niet meer actief

@Kiera; hopen dat het raak is!

Balen dat er al een paar ongesteld zijn geworden. Vol goede moed de tweede ronde in!

Ik heb sinds een paar dagen steekjes in mijn onderbuik en bij mijn lies(?). Zoek er eigenlijk niet teveel achter, want ga er van uit dat het deze maand nog niet raak is. Daarbij, ik heb geen idee wanneer mijn NOD is. Ik wacht gewoon geduldig af..

En terwijl ik mijn laatste zin aan het typen was, schoot ik in de lach.
    Ik en geduldig? Hahaha dat kan niet, dat weet ik zelf ook, maar je kunt gewoon niet anders. Heel frustrerend hoor..en dan nog te bedenken dat er mensen zijn die soms wel jaaaaaaaren moeten wachten.

7. Avsuma

Avsuma Niet meer actief

Dat heb ik ook. Ben al een stresskip, en snel angstig. En daar komt bij dat ik van mezelf nogal ongeduldig ben, als ik iets wil dan wil ik het gelijk. Heb nu gewoon even helemaal niks te willen, en moet gewoon afwachten..

8. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Meiden, jullie kletsen gezellig door hier! leuk!!
    Heb net een verjaardag gehad en ben erg down.

Hoop dat ik het niet elke maand zo weer ga beleven, want dan wordt ik er niet vrolijker van! Wachten...................tot er iets weer gebeurd in me lichaam. Net zoals jullie, erg he!

Tot snel

9. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @mami: ja zo is het ook wel te doen, ik vind het leuk dat er zoveel afgekletst wordt!

@shart: ja hoor, dit gevoel overvalt mij ook wel eens! Maar ik probeer het ook snel weer van me af te schuiven!

@pluisje: wat rot voor je dat je je zo down voelt.. kan het me goed voorstellen want je wilt gewoon weer verder. Het blijft een heel emotionele gebeurtenis allemaal. Daarom ben ik blij dat ZP er is, want die mannen zitten er ook niet altijd op te wachten dat gepeins van ons :p

@hier: ik merk dat ik er tot op heden wel wat minder mee bezig ben dan toen met de eerste, hebben jullie dat ook? Heb het ook gewoon drukker denk ik..

10. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    @Sammm welkom meid!
    @pluisje1985 je bent niet de enige die zo chagrijnig is,
    hier hetzelfde, manlief was al aan t klagen dat ik zo kattig was,
    Zelf had ik dat nog niet echt door:)

@ alle dames die vlak bij hun ei zitten, heel veel succes, veel
    klussen ik ik ga voor jullie allemaal duimen.

11. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Weet je wat het hier vooral ook is. Mn borsten staan in brand zeg maar. Ik heb borstvoeding gegeven bij mijn zoon, maar dat was een half jaar geleden. Af en toe kwam er nog een druppeltje melk maar toen ik er vanmiddag op drukte kwam er ineens een straaltje uit aan beide kanten. Ik weet ook helemaal niet meer wat mijn symptomen waren bij mijn zoontje. Van die borsten heb ik ook nergens anders gelezen. Ben bang dat ik mezelf nu een beetje aan het gek maken ben pff. Heb manlief het vandaag verteld. Die vind het gelijk onwijs spannend. Hij zei wel dat mn borsten er steviger uit zien. Tja hihi ineens heb kriebels in mn onderbuik. Nou this nu 6dpo nog 8 dagen te gaan. Weet niet eens of ik zou lang kan wachten. Zou idd een stunt zijn om nu al zwanger te zijn hahaha. Ik heb terug gekeken dat ik iedere keer na mijn ei precies 14 dagen later ongi werd. Dus 23 september kan niet missen!

@Shart snap je gevoelens. Ik denk dat ik hetzelfde zou hebben als het na een halfjaar nog niet is gelukt misschien wel eerder. Probeer er niet te veel op te focussen.

@Juudje ik zou alleen zwanger kunnen zijn van een spermacel die 5 dagen oud is en al die tijd in mijn lichaam heeft gewacht. Het is mogelijk tot en met 7 dagen (bij goed zaad). Het is dat ik nu allemaal rare dingen voel en heb. Dat ik eraan denk, anders had ik er totaal niet aan gedacht.

@Avsuma spannend hoor!! Wanneer was je voor het laatst ongi?

@Pluisje rot dat je zo down bent. Het is voor ons vrouwen ook iedere maand een stress gebeuren hoor. Als ik terugdenk aan de tijd voor onze zoon. Was toen wel in de 2e ronde raak maar bij de 1e ronde had ik allerlei zwangerschapsklachten. Toen ook ongi geworden. Wel mss een vmk. NOD was een paar dagen te laat en onwijs heftig. Bij de 2e ronde dezelfde klachten maar voordat ik op mijn NOD ging testen wist ik gewoon dat ik zwanger was. Nu denk ik hoe kan ik nu van 5 dagen voor ei, zwanger raken. Moet mn man wel super zaad hebben. Aan de andere kant denk ik, ik dacht totaal nu niet aan het zwanger worden had me helemaal ingesteld op oktober. Dan al die vage dingen. Had mn app het trouwens mooi mis haha met veilige dag. Die kan natuurlijk ook niet ruiken dat mn ei 2 dagen eerder kwam. Verder had ik eigenlijk niet opgelet volg wel vaker mn app. ;)

12. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Kiera dat heb ik vaker gehoord hoor! Dat je melkproductie ineens weer 'op gang' kan komen als je weer zwanger bent! Ik denk dat het wel een heel goed teken is!! Jeetje meis nog ruim een week in spanning! Ga je eerder testen?

Ja joh ik zit me ook gewoon voor niks druk te maken, maar het is bij ons gewoon al ontzettend spannend door het mogelijke risico op een tweede kindje met dezelfde aandoening als dochter. Zoals ik in eerdere post al aan gaf. Dus het hele verhaal brengt mijn hoofd een beetje op hol, spanning van het zwanger worden maar ook de spanning als ik straks zwanger ben of dat het gezond zal zijn is gewoon moeilijk... Zucht...:)

13. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Shart nu maak je me zenuwachtig.... hahahaha
    Denk dat ik mezelf niet in kan houden. En eerder ga testen.
    Ik heb denk je eerder post nog niet gelezen, omdat ik nog niet zo heel lang in deze groep zit. Ik ga wel even terug lezen. ;)

14. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Oei shart dan is het wel extra spannend. Helemaal als er ook nog iets genetisch blijkt te zijn. 10 jaar is wel lang wachten hoor pff. Helemaal als je een 2e kindje wilt! Dan wil je helemaal niet zo lang wachten op een diagnose. Ik vind het al helemaal knap dat je er wel gewoon voor durft te gaan. Ik weet niet hoe ik zou zijn geweest in jou situatie! Laat het maar snel raak worden. Is er weer een spanning minder he! ;)

15. Sammm

Sammm Lid

13 aug 2011
    48
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Thanks voor het welkom meiden :)

Balen voor degene met een negatieve test :( Grotendeels mag al bijna gaan testen zie ik!! Spannend hoor! Wij volgende week aan de klus, ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat ik weer zwanger mag zijn.

16. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.566
    601
    113
    Ik heb net gehoord dat mijn beste vriendin weer zwanger is! Zo blij, eerste x niet makkelijk gegaan. Ik hoop nu wel heel hard dat ik ook weer zwanger ben...lijkt me zo leuk het weer een X samen mee te maken. Kan pas over anderhalve week testen en heb me voorgenomen het pas over 2 weken te doen... Hoop dat ik dat vol hou...

17. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Hallooo, druk weekend gehad. Ik lees net dat er een paar negatieve testen hebben gehad. Balen!!!
    Maar positief blijven , op naar de volgende ronde!

Mijn nod is idd 2 oktober. Zit nu volgens mijn app in mijn vruchtbare dagen. Veel klusplezier dames!

18. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    @Kiera. Ik denk dat er grote kans is dat het voor jullie al raak is.
    Een vriendin van mij had namelijk precies hetzelfde, bij haar kwam er ook melk uit haar borsten terwijl ze allang geen bv meer gaf, spannend!!!!!

19. Humava

Humava Niet meer actief

Heej Ladies,

Ff snel een berichtje ik moet zo weer aan het werk......geen zin. Gelukkig maar tot 12 uur dus dat valt mee.

@Kiera Spannend hoor met de symptomen die je al hebt.
    @Shart Ik denk er nu wel eens over, wat als het niet lukt. Maar nog niet teveel ik denk als het na 6 rondes nog niet raak is ik een beetje zenuwachtig wordt.
    @Pluisje rot dat je je zo down voelt.

@Hier is de 'rode feestweek' begonnen hoor;) sinds vanmorgen. Dus mijn cyclus was gewoon iets langer. Ik weet nu alleen niet precies wanneer mn nieuwe NOD is. Balen maar ik zet mn cyclus maar weer gewoon op 28 dagen en hopen dat ie dat ook is komende periode.

20. Humava

Humava Niet meer actief

:);)LIJST VOOR TWEEDE KINDJE;):)

:)SEPTEMBER::)
    Jenala@ dochter - ronde 1 - NOD 11 sept
    Nieckske @ dochter - ronde 2 - NOD 16 sept?
    Pluisje@ dochter - ronde 1 - NOD 17 sept
    juudje81@ zoon - ronde 1 - NOD 17 sept
    Bibi24@ zoon - ronde 1 - NOD 21 sept
    Plastictrees@ dochter - ronde 3 - NOD 24 sept?
    vinexkindje@ zoon - ronde 1 - NOD 25 sept
    Luna28@ zoon - ronde 1 - NOD 25 sept
    leolientje@ zoon - ronde 1 - NOD 29 sept
    Skattie84@ dochter - 1e ronde - NOD 30 sept

:)OKTOBER::)
    Chans@ zoon - ronde 1 - NOD 1 okt
    Mamavanpoppetje@ dochter - ronde 1 - NOD 2 okt?
    wannabemom24@ dochter - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober
    Shart@ dochter - ronde 2 - NOD 8 okt
    Plukplon@ dochter - ronde 2 - NOD 12 okt?
    Humava@ dochter-ronde 2-NOD 13 okt?
    Sammm@ zoon - ronde 1 - NOD 15 okt
    Bloemkool@ zoon - ronde 1 - NOD 21 okt
    Kiera@ zoon - ronde 1 - NOD 24 okt

:(NOD ONBEKEND:(
    mami2@ zoon - ronde 1 - NOD geen idee
    Mva2010@ dochter - ronde 1 - NOD ?
    Bella018@ dochter - ronde 1 - NOD ?
    Avsuma@ dochter - ronde 1 - NOD?

:DZWANGER::D
    -

niks doorgegeven