kiera@ spannend meid! Maar kijk uit..........je lichaam kan je goed voor de gek houden! EN ja.. het is zeker een stress gebeuren voor de vrouw vind ik! Mannen zijn daar toch wat nuchterder in denk ik. shart@ logisch dat het voor jullie extra spannend is! Weet je ook hoeveel procent kans het is dan? Hoop zo dat het een gezond wondertje wordt voor jullie!! nieckse@ gezellig he voor de mannen zulke vrouwen . Dat moet ie maar voor lief nemen hoor! leolientje@ ik ben zeker blij dat ik af en toe me hart kan luchten hier! Manlief is totaal geen prater, dus daar heb ik op deze momenten echt niks aan! Ga vandaag heerlijk een dagje werken! Even me verstand op nul, en even voor een ander klaar staan. Hele fijne dag allemaal!! liefs
Hihihi, mannen! Hier is man er helemaal niet mee bezig. Vind het dan ook wel lekker om hier te kletsen. Al scheelt het nu wel dat 2 vriendinnen weten dat we ook graag zwanger willen worden (en zij ook bezig zijn, waarvan 1 vd 2 volgens mij al zwanger is maar dat nog niet wil vertellen ) kan er dus ook met hen over kletsen. Angst dat het lang kan gaan duren: speelt af en toe wel eens door mn hoofd, vooral omdat we bij zoon zo veel geluk hebben gehad door in ronde 1 zwanger te zijn. En omdat ik best veel hoor over dat het bij een tweede langer duurt. maar ach, we wahten het maar af. met angst schiet je ook niks op. Merk nu wel dat ik baal dat we afgelopen maand rond ei te moe waren om te klussen. Wil wel eens écht in spanning zitten of ik wel/niet zwanger ben en niet evt een toevalstreffer waarvan de kans klein is. @ kiera: ik zit hier dus hetzelfde als jij: zou alleen zwanger kunnen zijn bij een lang levende spermacel. En hier geloof ik dus niet dat dat het geval is. Spannend bij jou! Maar idd, maak je niet te veel gek, want je lijf kan je enorm voor de gek houden. Al duim ik heel hard dat je zwanger bent. @ pluisje: rot dat je je zo down voelt. Is dat iets waar je snel last van hebt? Hoe moeilijk ook, probeer ook het leuke in te zien van deze periode. Ja, het is onzeker en je krijgt geen garanties. Maar het is toch ook wel heel speciaal, weer voor een wonderje gaan. Enne, af en toe balen, even flink huilen e.d. mag! Het gaat ook niet om een pak melk. Klets ook hier gerust van je af. *knuf* Werk ze vandaag! Idd even lekker zinnen verzetten @ shart: hier denk ik idd vorige maand ook wél bevruchting maar geen innesteling. Had kwaaltjes die ik bij zoon idd ook had en ook enorm rare menstruatie. Zullen het nooit weten idd en is op zich ook niet belangrijk. Hopelijk snel kwaaltjes én zwanger Enne, logisch hoor, dat het voor jou enorm spannend is als je weer zwanger bent! Weet je, als je helemaal op safe gaat, dan zou je niet voor een tweede moeten gaan. Bedoel het niet zo hard als het er nu staat trouwens Ergens neem je een risico, maar wel een gecontroleerde. Je hebt alles uitgzocht, staat straks goed onder controle. Komt tijd, komt raad. Wat niet wil zeggen dat je geen angst mag hebben. Je bent je nu gewoon heel bewust wat er kan gebeuren. Hier wat dat betreft angst voor mezelf. Heb in het verleden een herseninfarct gehad. En ondanks dat de eerste zwangerschap goed is verlopen op een flinke bloeding na, vind ik het enorm spannend weer zwanger te worden. Ben soms bang dat mn lijf dat niet aankan en weer gekke dingen gaat doen. Maar dat moet ik maar losssssssss laten als we hier op safe zouden gaan, moesten we het ook bij 1 kindje houde. Maar de wens voor een tweede is gewoon te groot. @ avsuma: probeer ook maar eens geduldig te zijn als je iets heeeeeeeel graag wil! Wat dat betreft heb ik veel respect voor vriendin van mij, die bij alle kinderen vaak rond een jaar is bezig geweest voordat ze zwanger was. @ leolientje: ik merk dat ik er anders mee bezig ben dan met de eerste. Relaxter. Ben er nog steeds wel veel mee bezig (onbewust), maar kan het veel meer relativeren. Denk wel dat ik weer net zo schrik als bij de eerste, als ik ooit zwanger blijk te zijn @ goebel: leuk, vriendin zwanger! Hopelijk jij ook idd. @ humava: balen. En lastig idd om zo je cyclus in te schatten. Hier overigens ook wisselend tussen 28 en 34 dagen dus hou ook altijd maar ruim aan
@Humava, balen meid, heel veel succes de volhende ronde. Hier nog geen bloed te bekenen maar wel steeds wat krampjes dus het kan niet meer lang op zich laten wachten.
Oké hihihi ik ben weer nuchter aan het denken. Borsten doen ook minder pijn. Komt nog wel makkelijk melk uit. Wel nog last van mn onderrug terwijl ik hier dus nooit last van heb. Las ergens dat het ook ineens kan voor de duivels ook van dat melk. Ik denk er dus niet al te veel bij na. @Juudje nou ja we zitten samen gezellig in hetzelfde schuitje. Allebei er niet mee bezig geweest. Allebei een hele kleine kans. @Humave balen dat je ongi bent geworden. Op vol goede moed naar de volgende ronde!! Hopelijk is het dan raak!! @Pluisje werkze vandaag! @Nieckske hopelijk wordt je dan snel ongi en kan je verder naar de volgende ronde. Of blijft het weg en heb je mss alsnog een posi test!
Ik heb even geen tijd om op iedereen te reageren maar moest toch even delen wat ik vannacht gedroomd heb! Ik was namelijk naar de vk geweest (zomaar?) en toen bleek ik ineens zwanger! Nog geen test gedaan of iets en daar liep ik al rond met echofoto's waar je ook echt een soort gezichtje op kon zien haha. En toen ik met de echofotos naar huis ging, bedacht ik me dat ik het wel even jullie moest laten weten en dat het wel een beetje raar was dat ik niet een positieve test kwam melden maar meteen een echo. Bizar he haha. Ik ben geloof ik al erg bezig met het nieuwe plekje dat ik op de lijst in wil nemen: die onder het kopje zwanger!
@skattie: Dat zou wat zijn als ik voorspellend droom én in de eerste ronde zwanger raak. Voorlopig ga ik er maar vanuit dat het meer komt omdat ik ermee bezig ben. Vond het vooral grappig dat het forum erin voor kwam. Ik moest het niet eerst aan mn familie vertellen ofzo. @Humava: Jammer dat je ongesteld bent geworden! Nu even flink balen en dan met goede moed weer naar ronde 2! @Nieckske: Is het al doorgebroken? Ik had overigens ook onwijze menstruatiekrampen terwijl ik toen juist zwanger was. Wil je verder geen valse hoop geven hoor haha Maar geen bloed geeft moed he @Juudje: Ik heb precies hetzelfde als jij. Ik was in 2 rondes zwanger de vorige keer (waarvan we de eerste ronde niet bewust om de dag geklust hadden) maar merk nu inderdaad dat ik bang ben dat het lang gaat duren. Het is eigenlijk gewoon net zo spannend als de eerste keer want helaas gaf de vorige keer geen garanties voor de toekomst! En Pluis en Shart hebben het even moeilijk en vinden het spannend. Het is ook allemaal niet makkelijk he, meiden! Maar jullie kunnen hier altijd je verhaal kwijt. Ik vind het altijd heel fijn om alles even op te schrijven. Geeft rust in je hoofd! Hier verder gewoon rustig op het wachtbankje. Volgende week zal de spanning wel toe gaan nemen!
@Nieckse zijn de duivels er al of is er nog een sprankje hoop?? @Vinex spannend hoor! Hier alvast heel hard aan het duimen voor je!
Hoi meiden, even een paar dagen druk geweest en vandaag moest ik m'n auto wegbrengen. Hij is lek, m'n kofferbak is helemaal nat! Echt zo balen. Gelukkig heb ik garantie, maja wel m'n auto een paar dagen kwijt. Verder hier rustig op t wachtbankje. Ik denk van alles te voelen, vanmorgen in eens heel misselijk En wat gevoelige borsten. Ik kan me niet herinneren hoe t van m'n zoontje was. Gek eigenlijk dat ik dat niet onthouden heb Ik zag een mooi lijstje voorbij komen. Ziet er goed en overzichtelijk uit. @ Humava balen dat je ongi bent geworden. @kiera, spannend meid! Zou wat zijn zeg zo snel raak.
Luna bij jou was deze maand dan toch ook een toevalstreffer! Met je gescheurde condoom hihihi. Maar op dat punt zou het bij jou veel makkelijker kunnen dan bij mij. Ik ga er ook niet bij mezelf vanuit. Heb alleen vage klachten die ik normaal nooit heb. Ach ja misschien komt het wel omdat het kouder wordt weet ik veel hahaha. Rot trouwens van je auto. Hopelijk heb je hem snel gemaakt weer terug!
Ik zie net dat we verplaatst zijn. Hopelijk heeft iedereen een abo zodat iedereen het makkelijk terug kan vinden.
Ja we zijn verplaatst raar hihi. Hoop dat iedereen het kan vinden! Ben nog niet ongesteld.........pffffffffff wachten weer dus. skattie@ leuke droom! Was het nou maar waar!! vinexkindje@ je heb gelijk ja, schrijven geeft rust in het hoofd! Moet alleen af en toe nog even tijd maken om te schrijven . nieckse@ ik zit ook op wacht...........wat een geduld moet je dan hebben he!? juudje@ ja helaas heb ik er snel last van depri gevoel. Heb ook een flinke postnatale depressie gehad na me dochtertje bevalling. Ik slik dus nog steeds anti-depressie pillen, maar ja ondanks dat voel ik me ook wel eens down! Fijne avond allemaal xxx
@ pluisje, Wat heftig dat je een postnatale depressie hebt gehad. Heeft de medicatie nog gevolgen voor een eventuele zwangerschap? Mag je bijvoorbeeld onder controle van vk blijven of moet je gelijk naar de gyn? @ Kiera, Haha ja zou wat zijn he als t toch raak is deze maand. Dan kan je me echt wegdragen Heel misschien komt de garage m'n karretje morgen brengen (als ze klaar zijn natuurlijk) Ik hoop t, want ik moet woensdag weer werken en met de auto heen kunnen gaan zou wel fijn zijn Ik ga vanavond lekker vroeg m'n bedje in, moe en koud. Herfst en winter zijn niet echt mijn favo seizoenen
@vinexkindje, grappig wat je allemaal kunt dromen. @Kiera hier nog steeds geen rode duivels te bekennen. Alleen maar helder slijm, de krampen zijn ondertussen ook weer weg. We wachten rustig af. @pluisje, hoe is het bij jouw?
nieckse@ ook ik zit te wachten op rode duivels.............vreselijk he!? Luna@ heb me er nog niet heel erg in verdiept, maar weet wel dat ik dan extra hulp kan krijgen via de verloskundige. Ach ja...ben nog niet zwanger dus maak me nog niet druk hihi. Vandaag een ochtendje voor me zelf. Dochter gaat straks naar de psz, en ik wil even alleen te winkelen. Als ik niet zo lekker in me vel zit, ga ik altijd graag even te shoppen. Het zijn niet gelijk grote aankopen hoor, maar gewoon even lekker snuffelen. Iedereen een fijne dag!!
Als ik het goed berijp zijn we met een aantal aan het wachten op onze ongi, komt het eigenlijk op neer al hoop ik natuurlijk dat het bij jullie gewoon toch hardstikke raak is! Wel grappig dat van iedereen bij wie het alleen 'per ongeluk' raak kan zijn, nu de nod is Hier zo ook maar eens shoppen wil eigenlijk alleen wat pyamabroekjes voor zoon erbij, maar geen idee of die wel los te koop zijn. Even zoeken dus. En vanochtend nog redelijk weer, dus lekker even de stad in en samen met zoon ergens chocomelk drinken. Dat mag in de herfst hahahaha. Merk wel datik met mn hoofd nog niet bij de herfst zit..... Denk dat de verwarming vanavond voor de eerste keer aangaat, maar voor mn gevoel is dat nog veeeeeels te vroeg
@Nieckske en pluisje spannend voor jullie!! @vinexkindje apart he wat je allemaal wel niet kan dromen @luna balen van je auto, hopen dat je m morgen weer kan gebruiken We zijn denk verplaatst omdat we in het 'zwanger worden' gedeelte zaten en omdat we zoveel kletsen horen we in het 'zwanger worden clubs' gedeelte te zitten.
Hoi meiden was weer ff rustig van mijn kant!de laatste dagen echt zo moe steeds... Zal die gekke herfst wel zijn... Kiera@ ja het is een keuze uiteindelijk waar een risico aan kleeft, de kans op een gezond kindje ligt tussen de 75% en 97%. Het alternatief is geen kinderen meer en dat vind ik erger dan het risico op een kindje met d'r handicaps die mijn dochter heeft. Mijn dochter is echt super lief en leuk! Dus dan zou het natuurlijk ook welkom zijn, maar we gaan voor een gezond kindje natuurlijk! Giebel@ jij ook een vriendin die zwanger is! Wil Je idd alleen maar nog liever zo snel mogelijk hè?! Zou zo leuk zijn als je een beetje gelijk opgaat! Humava@ balen van die duivels! Maar volgende ronde nieuwe kansen! Juudje@ jeetje heftig dat je zo ziek bent geweest! Heb je daar nu nog 'last' van om het maar zo te zeggen? Lekker dagje shoppen! Ik ben zondag geweest weer veel te veel gekocht natuurlijk (h en m voor die kleintjes hebben ze echt zo veel leuke dingen en goedkoop!) Vinex@ bijzonder die droom! Maar Wel terecht dat je het als eerste aan ons wilde vertellen! Haha we willen het ook wel zsm weten als het zo ver is!! Luna@ is je auto al klaar? Pluis en nieckske@ voelen jullie al iets? Testen??? Hier alles rustig, kleine meid lekker naar Kdv mama een dagje vrij! (Met genoeg te doen hoor! Haha)
@shart Nog steeds ongi krampen maar geen bloed te zien,alleen helder slijm,Tampon test gedaan, helemaal helder geen roze slijm te zien. Ook een KV test gedaan en die was weer OMO wit, volgens mij is mijn lichaam van slag