We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Luna ik koop meestal dingen van name it of zara. Daar hebben ze altijd wel leuke dingen hangen. Ik wil ook niet al te veel geld eraan uit geven. Voor je het weet kan je weer een grotere maat kopen.
    @Luna en Vinexkindje leuk dat jullie gelijk oplopen. Nou nog 3 dagen wachten voor jullie er een test tegen aan kunnen gooien. Ik weet nog niet wat ik doe. Mss ga ik wel zaterdagochtend testen. Als ik dan niet zwanger blijk te zijn kan ik s'avonds nog lkkr een drankje drinken!
    @Skattie blij dat je ons weer gevonden hebt! Wss zijn er meer dames deze topic kwijt. :O
    Hier in de 2e ronde zwanger geworden. De 1e ronde weet ik wel dat ik dezelfde kwaaltjes had (ik weet nu alleen niet meer welke dat waren) daarna heftig en pijnlijk ongesteld geworden ook 2 dagen te laat. Dus dacht aan een vmk. Hier geen testjes we doen aan de we zien wel mentaliteit. :D
    Knap dat je dochtertje al op de eigen wctje heeft gezeten!

2. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden!

Vandaag een beetje een rommelige dag hier. Ben vanochtend met oma en dochtertje bij ballorig geweest. Maar eenmaal thuis wil mevr niet slapen:x. Ze is zo van haar ritme, en o wee als je er vanaf wijk, vreselijk:(. Dus zit hier gezell met me dochtertje die hangerig is en niet toe geeft aan haar slaap. Pffffffff........ moeilijk vind ik dat.

Hier nog steeds niet ongesteld, ben denk ik ook vreselijk gestress weer. Ik eet ook zo ontzettend veel weer de laatste tijd, komt dat ik helemaal niet lekker in me vel zit.

Weet even niet meer wie het vroeg maar bij de eerste hebben we er 1 jaar over gedaan. En ja toen ging het via medicijnen, dus dan moet je het op bepaalde dagen doen. Niet echt leuk!

En kleding shoppen iedereen, gezell! Helaas voor mij werkt dat niet zo. Me meisje draagt alleen tweede hands kleding, op zich niks mis mee hoor. Maar zou ook wel eens flink willen shoppen voor haar, maar helaas laat het budget het niet toe.

Meiden ik ga even me dochtertje weer vermaken, ik kom vanavond terug om even rustig te reageren op jullie!

xxx

3. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @ Luna: Ja inderdaad, we lopen zelfs precies gelijk! Ik heb vorige keer 2 dagen na de NOD getest en toen echt een heel heel dun lijntje op de kruidvattesten en gelukkig wel gewoon 'zwanger' op de CB. Ik denk dus niet dat ik voor de NOD ga testen want blijkbaar heb ik geen mega oplopend HCG en ik denk dat ik dat op de kruidvattesten niet ga zien. Ik was eigenlijk van plan om de 28e pas te testen maar nu ik die buikpijn heb, wordt het misschien wel gewoon woensdag. Oftewel: ik weet het niet :D Spannend dat jij wel al 4 dagen voor NOD gaat testen. Ik blijf het topic op de voet volgen (ook voor de rest natuurlijk).

@ Kiera: Jij gaat ook bijna testen! Spannend! Doe je het alleen of met je man?

@pluis: het gaat niet zo lekker bij je he? Waar heb je zoveel stress van? En is het niet verstandig om even met iemand te praten als je zo slecht in je vel zit? (hoeft niet perse een therapeut hoor maar een vriendin of moeder kan ook al helpen?). En dan is je dochtertje ook nog de hele dag hangerig terwijl je juist even tijd voor jezelf kunt gebruiken. Sterkte en denk aan jezelf! *knuf*

Hier heeft vriendlief vandaag zn papadag en ik mijn thuiswerkdag (en gelukkig niet veel op de agenda vandaag!). Heerlijk om veel met zn drietjes te zijn. Langzamerhand gaan we ook de verjaardag van mn zoontje voorbereiden. Begin oktober wordt hij alweer 1! Wat een mijlpaal. Hebben jullie nog leuke verjaardagstips?

4. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Pluis balen dat je niet lekker in je vel zit. Stress is niet goed voor een menselijk lichaam. Probeer ergens tussendoor toch even een momentje voor jezelf te pakken dat is zo belangrijk! Misschien helpt het zoals Vinex zegt even met iemand erover te praten.
    Balen dat het lang heeft geduurd met jullie 1e kindje. Dat zal nu ook vast niet echt mee helpen. :S

@Vinex denk dat ik wel met manlief samen test hihi.
    Heb net 3 test online besteld voor 4,99 euro van MatCare las ik ook wel goede dingen over. Heb geen zin om ze in de stad te gaan kopen met het risico dat ik bekende tegen kom. De vorige keer ben ik ervoor naar een andere stad gegaan hahaha. Daar heb ik nou geen zin in.
    Duplo is altijd goed voor kids! ;) Hier is de mijne er iedere dag mee bezig. Of een driewieler of loopauto.

5. Luna28

Luna28 Niet meer actief

@vinex, 1 jaar is een super mijlpaal! Gaan jullie t groot vieren?
    Wij hadden een loopauto en de toet toet garage gegeven. Zo leuk! Mannetje is zo vreselijk verwend. Duplo doet t ook erg goed en die goedkope speelgoed autootjes die als je ze naar achter duwt zelf gaan rijden. (Snap je m nog :D )
    Uhm natuurlijk een meptaartje, zoontje heeft zitten smullen!

@ pluisje even een hele dikke digi knuffel voor jou. Wat vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit.
    Hier bestel ik ook wel eens iets 2e hands, meestal bij vintykids.nl
    Niks mis mee toch!

6. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Holy shit meiden.. Kijk nou :$

(Ik kon t niet laten om te testen)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,3 KB
      Weergaven:
      9
  7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    :);)LIJST VOOR TWEEDE KINDJE;):)

:)SEPTEMBER::)
    Jenala@ dochter - ronde 1 - NOD 11 sept
    Nieckske @ dochter - ronde 2 - NOD 16 sept?
    Pluisje@ dochter - ronde 1 - NOD 17 sept
    juudje81@ zoon - ronde 1 - NOD 17 sept
    Bibi24@ zoon - ronde 1 - NOD 21 sept
    Plastictrees@ dochter - ronde 3 - NOD 24 sept?
    vinexkindje@ zoon - ronde 1 - NOD 25 sept
    Luna28@ zoon - ronde 1 - NOD 25 sept
    leolientje@ zoon - ronde 1 - NOD 29 sept
    Skattie84@ dochter - 1e ronde - NOD 30 sept

:)OKTOBER::)
    Chans@ zoon - ronde 1 - NOD 1 okt
    Mamavanpoppetje@ dochter - ronde 1 - NOD 2 okt?
    wannabemom24@ dochter - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober
    Shart@ dochter - ronde 2 - NOD 8 okt
    Plukplon@ dochter - ronde 2 - NOD 12 okt?
    Humava@ dochter-ronde 2-NOD 13 okt?
    Sammm@ zoon - ronde 1 - NOD 15 okt
    Bloemkool@ zoon - ronde 1 - NOD 21 okt
    Kiera@ zoon - ronde 1 - NOD 24 okt

:(NOD ONBEKEND:(
    mami2@ zoon - ronde 1 - NOD geen idee
    Mva2010@ dochter - ronde 1 - NOD ?
    Bella018@ dochter - ronde 1 - NOD ?
    Avsuma@ dochter - ronde 1 - NOD?

:DZWANGER::D
    -

niks doorgegeven
    negatieve test
    Zwanger!

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hoi! Ik denk pak de lijst er weer even bij...:) we hebben toch wel zeker 4 Meiden over tijd nu! Spannend!!!!

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Wowwwwww!!! Luna!!!!! :)

10. Luna28

Luna28 Niet meer actief

En nu snap ik er officieel niks meer van :$:(

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,8 KB
      Weergaven:
      6
  11. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Ja de eerste zwangere is binnen.

@ van harte meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Thanks! Ik ben echt helemaal in shock. Ik snap er niks van :( Ik was wel raar ongi afgelopen maand, maar had wel met ovutesten positief getest. Ik zei net al tegen m'n vriend, misschien is t wel een tweeling :$

13. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Ja de eerste zwanger is er! Toch een beetje gezond jarloers hihihi. :p
    Maar gun het iedereen van harte!!

Me dochtertje legt nu heerlijk in bed, en zit nu lekker alleen op de bank. Manlief is weg, en gelukkig maar even. Heb net even met me zus gebeld, lucht toch altijd weer een beetje op! Heb dat gewoon best snel, dat negatieve denken. Vreselijk!! Maar dat bezit ik helaas al me hele leven ( heel veel meegemaakt ).

Ben zo bang dat ik straks weer in het ziekenhuis terecht kom, en weer aan de hormonentroep moet. Moeilijk...pffffffffff........

Vinex@ 1 jaar alweer, leuk hoor die verjaardag om te vieren!! En ja wij hadden ook duplo gekocht, is altijd goed voor die kleinste.

meiden die bijna kunnen testen........spannend hoor!!!!!!!!

14. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    :);)LIJST VOOR TWEEDE KINDJE;):)

:)SEPTEMBER::)
    Jenala@ dochter - ronde 1 - NOD 11 sept
    Nieckske @ dochter - ronde 2 - NOD 16 sept?
    Pluisje@ dochter - ronde 1 - NOD 17 sept
    juudje81@ zoon - ronde 1 - NOD 17 sept
    Bibi24@ zoon - ronde 1 - NOD 21 sept
    Plastictrees@ dochter - ronde 3 - NOD 24 sept?
    vinexkindje@ zoon - ronde 1 - NOD 25 sept
    leolientje@ zoon - ronde 1 - NOD 29 sept
    Skattie84@ dochter - 1e ronde - NOD 30 sept

:)OKTOBER::)
    Chans@ zoon - ronde 1 - NOD 1 okt
    Mamavanpoppetje@ dochter - ronde 1 - NOD 2 okt?
    wannabemom24@ dochter - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober
    Shart@ dochter - ronde 2 - NOD 8 okt
    Plukplon@ dochter - ronde 2 - NOD 12 okt?
    Humava@ dochter-ronde 2-NOD 13 okt?
    Sammm@ zoon - ronde 1 - NOD 15 okt
    Bloemkool@ zoon - ronde 1 - NOD 21 okt
    Kiera@ zoon - ronde 1 - NOD 24 okt

:(NOD ONBEKEND:(
    mami2@ zoon - ronde 1 - NOD geen idee
    Mva2010@ dochter - ronde 1 - NOD ?
    Bella018@ dochter - ronde 1 - NOD ?
    Avsuma@ dochter - ronde 1 - NOD?

:DZWANGER::D
    Luna28@ zoon - ronde 1!!!

niks doorgegeven
    negatieve test
    Zwanger!

15. Humava

Humava Niet meer actief

Wow luna!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd!!! Die zijn allebei heeeeel duidelijk.:D Ik ook een tikkeltje jaloers hoor:p

16. Humava

Humava Niet meer actief

Pluisje wat vervelend joh dat je niet lekker in je vel zit. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

17. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Luna je test al 3+? En je zit nog een week voor NOD?
    Dan ben je waarschijnlijk al in je vorige cyclus zwanger geraakt toch?
    Maar je was wel raar ongi? Wat was er raar aan? Vind t echt zo leuk dat er nu een naam onder zwanger staat! :)

18. Luna28

Luna28 Niet meer actief

@shart ja m'n ongi was anders dan anders. Niet zo lang, en wel wat rood maar vooral bruin verlies. Maar ik had wel positieve ovu testen deze cyclus. Ik bel morgen m'n vk wel en dan zal er wel een echo gemaakt worden ofzo? Ik kan t nog steeds niet geloven!

19. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    #339 Mississippi, 18 sep 2013
    Laatst bewerkt: 18 sep 2013
    ;)Jaaaa leuk leuk leuk!!! Maar ook dat je een week voor NoD al flink positief test aan het einde van de dag! Kan bijna niet anders of je bent dus al 6 weken! Of een tweeling ;)

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Man ik kan niet meer rekenen hoor... 1 week voor NOD, als je in je vorige cyclus zwanger bent geraakt is 7 weken pfffff wat stom van mij

Deel Deze Pagina