We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Hihi ik snapte je ;) en eigenlijk wel 5 wkn + 2 kado weken :p
    Nou ja mocht ik idd 7 wkn zijn, heb ik 3 weken minder lang m'n mond te houden tegen familie en vrienden. Vriendlief wil dit keer tot de 12 wkn wachten. Vorige keer was ik net 4 wkn zwanger toen ik t vertelde aan ouders enz

2. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Wow, Luna, wat maak je me nou! :D Van harte gefeliciteerd! Ik ben net als jij ontzettend verbaasd! Maar dat verklaart dus meteen waarom je zo misselijk bent: je hebt gewoon al heel veel HCG in je lijf! Ik kan me voorstellen dat je het gewoon niet kan geloven! Lijkt me handig om inderdaad even de vk te bellen om te kijken of je stiekem niet al zwanger was voordat je hier kwam kletsen ;) Maar hoe dan ook, van harte gefeliciteerd! Het is je gegund! Houd ons op de hoogte!

En Pluis, wat goed dat je even je zus gebeld hebt! Blijven praten en vertellen wat je bezig houdt! En natuurlijk het hier opschrijven. Ik kan me voorstellen dat je heel bang bent om weer naar het ziekenhuis te moeten. Maar bedenk je wel, dat je daar zelf een stem in hebt. Dat je tegen die tijd daar zelf voor kan kiezen op het moment dat je daar aan toe bent. Je hoeft je daar dus nu helemaal niet druk over te maken want nu ga je niet naar het ziekenhuis en geef je het gewoon een kans. Je hebt controle over de situatie. Is wel even makkelijk geschreven hoor van mij en ik snap dat het niet zomaar zo werkt in je hoofd maar ik hoop toch dat je er misschien wat aan hebt en dat het je even wat rust kan geven! Sterkte meis, en schrijf lekker van je af!

En duplo is inderdaad een hele goede. Wij hebben zelf al wel kadootjes gekocht (een little people set van marktplaats en een nieuwe houten vormenstoof) maar ben ook bezig met een wensenlijstje voor familie dus de duplo kan erop! We hebben best een grote familie dus vieren de verjaardag in twee groepen zodat het wat overzichtelijker is. Leuk, leuk! Ik ben overigens zelf een dag voor hem jarig maar dat is stukken minder belangrijk dan zijn verjaardag ;)

3. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Whaaaaaa LUNA Gefeliciteerd!!! :D
    Als het van de vorige ronde is scheelt het wel.
    Als je O-testen allemaal een dikke streep hebben gegeven, dan is dat heel logisch hoor. Heb ze nooit gebruikt, maar las het ergens op het forum. Waarschijnlijk had je toen gedacht dikke streep nou gaan met die banaan!! :D
    Wis niet dat hij bij een meerling ook hogere waardes aangeeft, maar nu ik zo nadenk is het heel logisch natuurlijk.
    Jij had zeker verder weinig last.
    Hihi nou geweldig meid!!!

@Pluisje ben blij dat je weer een beetje bent opgelucht door het praten met je zus! Zoonlief ligt hier ook lekker te slapen en ook ik zit heerlijk even alleen op de bank. ;) Hoop zo dat je snel zwanger bent. En praten en schrijven lucht bij mij ook altijd op. Dus schroom je niet en knal het neer meid!

4. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    En hoe sta je tegenover een tweeling, Luna? Als het dat zou zijn? Niet dat je wat te kiezen hebt hoor maar zou het een hele grote schok zijn of juist leuk? En voor je vriend?

5. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    wow Luna wat geweldig!! Van harte gefeliciteerd!!!

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Hier vandaag lekker vrij geweest, taart gebakken met mijn zoontje voor het eerst haha hij is best goed gelukt!

Nog 2 daagjes werken dan al weer weekend.. En dan komt de laatste week eraan..

Ik denk dat ik nu ook echt mijn ei heb gevoeld, ging rond mijn eisprong echt kapot van de buikpijn, is nu helemaal weg!

Zou mooi zijn als er meer zijn die Luna volgen in de eerste ronde!!

6. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Nou met een tweeling zijn we wel klaar hoor :p ik zou graag 3 kindjes krijgen, maar liefste niet tegelijk. De kans op een tweeling is er trouwens wel. Mijn vader is er 1 van een tweeeiige drieling. En m'n vader was dan de 1 eiige tweeling (snappen jullie t nog??)
    Mijn vriend valt denk ik ter plekke dood neer als t een tweeling is :D hahaha

7. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Hmm dan zit er wel een kans in. :D
    Nou hou ons op de hoogte!! Ben wel benieuwd! :D

8. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Gefeliciteerd Luna!! Haha grappig hoe je dat zegt "mn vriend valt denk ter plekke dood neer als t een tweeling is" :D

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Haha dat zou toch wel bizar zijn! Maar misschien heb ik t mis hoor, maar het ging om een toevalstreffer toch? Haha... Spannend!
    Ga je ons nu verlaten Luna? Jouw missie is immers al volbracht?

10. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Het was anders een gescheurde condoom bij Luna haha :D
    Sorry Luna blijf erom lachen. :D

11. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Juudje hoe is het met jou?
    Volgens de lijst stond je NOD op 17 september al ongi of getest?

12. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Als ik nog mee mag kletsen, blijf ik graag hoor gezellig :D
    Haha ja dat gescheurde condoom :D hilarisch! Vind ik ook nog steeds erg grappig. Ik bel morgen even m'n vk, ben benieuwd wat zij zegt. (Over de zwangerschap he, niet over t gescheurde condoom :D)

@pluisje, gaat t met jou weer een beetje na te kletsen met je zus?
    @juudje, en al getest?
    @leolientje, lekker taart! Wat voor heb je gemaakt?

13. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ luna: jaaaaaaa!!! Gefeliciteerd!!! Nu heel spannend als je de eerste echo hebt.... Hoe ver zal je zijn idd.

Sorry dames, hele dag gewerkt en bekaf nu. Wel gelezen, maar even niks blijven hangen. Hier nog niet getest, want nod op 17 september is beetje een gokje door laatste menstruatie die een beetje vreemd was. Ik wacht nog tot het weekend met testen. In ieder geval nog geen ongi te bekennen.

Reageer morgen weer op iedereen, straks eens op tijd mn bedje in

14. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    @Luna Ja natuurlijk mag je nog mee kletsen! ;)
    @juudje uhm... Luna had pas ook een rare ongi ... ;)

15. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    @ Luna WOW meid wat een super nieuws!! Van harte gefelciteerd!! wat super als het ook nog eens tweeling zou zijn!

@Juudje, spannend hoor!

@PLuisje Even een digi knuff voor jou! Alles komt goed.

Hier nog altijd geen ongi en ook geen positieve test :(

16. L0veErin

L0veErin Actief lid

8 aug 2013
    165
    0
    0
    Hoi Meiden!
    Mag ik ook meekletsen?:)

Ik zit nu in ronde 3 voor een tweede kindje!
    Mn zoontje wordt in nov 2 jaar...
    Voor hem zijn we 2 jaar bezig geweest, 6 IUI's gehad, geen effect..
    Alles was inorde bij ons beide!
    Uiteindelijk stonden we gepland voor het intake gesprek IVF eind april 2011.
    10 april had ik ineens een posi test!! Helemaal spontaan, zonder clomid etc!! :D

We hebben een moeilijk begin gehad omdat ons zoontje veel huilde, hij had verborgen reflux waar we met 10 weken achter kwamen.
    Met medicijnen ging het een stuk beter!

We hebben bewust 'langer' gewacht voordat we voor een tweede kindje gingen omdat ons de beginperiode niet in de koude kleren is gaan zitten.
    Maar nu begint het toch weer erg te kriebelen en hopen wij dat het binnenkort raak is!

Ik zie dat Luna zwanger is, gefeliciteerd!!! Super in ronde 1:D

17. L0veErin

L0veErin Actief lid

8 aug 2013
    165
    0
    0
    :);)LIJST VOOR TWEEDE KINDJE;):)

:)SEPTEMBER::)
    Jenala@ dochter - ronde 1 - NOD 11 sept
    Nieckske @ dochter - ronde 2 - NOD 16 sept?
    Pluisje@ dochter - ronde 1 - NOD 17 sept
    juudje81@ zoon - ronde 1 - NOD 17 sept
    Bibi24@ zoon - ronde 1 - NOD 21 sept
    Plastictrees@ dochter - ronde 3 - NOD 24 sept?
    vinexkindje@ zoon - ronde 1 - NOD 25 sept
    leolientje@ zoon - ronde 1 - NOD 29 sept
    Skattie84@ dochter - 1e ronde - NOD 30 sept

:)OKTOBER::)
    Chans@ zoon - ronde 1 - NOD 1 okt
    Mamavanpoppetje@ dochter - ronde 1 - NOD 2 okt?
    L0veErin@ Zoon - ronde 3 - NOD 2 okt
    wannabemom24@ dochter - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober
    Shart@ dochter - ronde 2 - NOD 8 okt
    Plukplon@ dochter - ronde 2 - NOD 12 okt?
    Humava@ dochter-ronde 2-NOD 13 okt?
    Sammm@ zoon - ronde 1 - NOD 15 okt
    Bloemkool@ zoon - ronde 1 - NOD 21 okt
    Kiera@ zoon - ronde 1 - NOD 24 okt

:(NOD ONBEKEND:(
    mami2@ zoon - ronde 1 - NOD geen idee
    Mva2010@ dochter - ronde 1 - NOD ?
    Bella018@ dochter - ronde 1 - NOD ?
    Avsuma@ dochter - ronde 1 - NOD?

:DZWANGER::D
    Luna28@ zoon - ronde 1!!!

niks doorgegeven
    negatieve test
    Zwanger

18. Avsuma

Avsuma Niet meer actief

@Luna; gefeliciteerd, lekker genieten nu!

@Juudje; heel spannend!

Hier nog niks spannends..af en toe een steekje hier, krampje daar.
    Ga ook nergens van uit, laat het gewoon op me af komen.

19. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Bedankt meiden voor lieve reactie's! En de knuffels:p!!
    Vandaag weer een betere dag! Er komt zo een vriendin van mijn met haar 5 maanden oude zoontje dus dat vrolijkt mijn wel op! En kan goed met haar praten, want zij heeft het zelfde allemaal gedaan om zwanger te worden. En me dochtertje is heerlijk naar de psz geweest, dus die hoor ik nu de komende 2 uur niet:D!!

avsuma@ spannend meid............het kan alle kanten op! Wanneer ga je testen?

loverin@ welkom! zo te lezen, gaat het bij jullie ook niet zo vanzelf zwanger raken. Spannend hoelang het dit keer gaat duren!

Luna@ en de vk al gebeld?? Spannend hoor, wat die gaan zeggen over hoeveel weken!

nieckse@ we zitten in het zelfde schuitje, vreselijk he! Dat wachten.........

juudje@ spannend voor je.........maar heel verstandig dat je nog even wacht met testen.

20. Luna28

Luna28 Niet meer actief

@ pluis, fijn dat je je weer wat beter voelt. En even lekker tijd voor jezelf met je kleine meid op psz. Gezellig dat je vriendin langs komt.

@loveerin Welkom! Leuk dat je mee komt kletsen. Wat een heftige start met je zoontje zeg. Fijn dat het nu weer beter gaat. Spannend weer he om voor een 2e te gaan. Hoop dat je snel zwanger bent zonder mmm.

Ik heb vanmorgen gelijk de vk gebeld en zij denkt toch dat ik al 7 weken zwanger ben en dat die bloeding de innesteling is geweest. En ik zat gisteravond na te denken, met mijn zoontje heb ik met 6 wkn zwangerschap ook een bloeding gehad. Dus dat zou dan precies kloppen. Dus toch een toevalstreffer :D 3 oktober heb ik een echo. En MvM weer even contacten dat ik weer mee mag doen :)

Deel Deze Pagina