We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,
    Toch gewoon ongi geworden vandaag. Op naar de volgende ronde!

Nu merkte ik wel door hier mee te kletsen, dat ik meer met zwanger-worden bezig was dan ik eigenlijk zou willen. Ik heb daarom besloten even niet meer mee te kletsen en jullie mogen me dus van de lijst halen.

Thanx voor al het meeleven en ik hoop dat jullie sneeeeeeeel allemaal zwanger zijn!!!

En luna: heel veel geluk met je zwangerschap!

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jammer juudje! Ik snap het wel hoor! Kom je je weer melden als het zo ver is??? Willen we natuurlijk graag weten! :) succes!!!

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    :);)LIJST VOOR TWEEDE KINDJE;):)

:)SEPTEMBER::)
    Jenala@ dochter - ronde 1 - NOD 11 sept
    Nieckske @ dochter - ronde 2 - NOD 16 sept?
    Pluisje@ dochter - ronde 1 - NOD 17 sept
    Bibi24@ zoon - ronde 1 - NOD 21 sept
    Plastictrees@ dochter - ronde 3 - NOD 24 sept?
    vinexkindje@ zoon - ronde 1 - NOD 25 sept
    leolientje@ zoon - ronde 1 - NOD 29 sept
    Skattie84@ dochter - 1e ronde - NOD 30 sept

:)OKTOBER::)
    Chans@ zoon - ronde 1 - NOD 1 okt
    Mamavanpoppetje@ dochter - ronde 1 - NOD 2 okt?
    L0veErin@ zoon - ronde 3 - NOD 2 okt
    wannabemom24@ dochter - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober
    Shart@ dochter - ronde 2 - NOD 8 okt
    Plukplon@ dochter - ronde 2 - NOD 12 okt?
    Humava@ dochter-ronde 2-NOD 13 okt?
    Sammm@ zoon - ronde 1 - NOD 15 okt
    Bloemkool@ zoon - ronde 1 - NOD 21 okt
    Kiera@ zoon - ronde 1 - NOD 24 okt

:(NOD ONBEKEND:(
    mami2@ zoon - ronde 1 - NOD geen idee
    Mva2010@ dochter - ronde 1 - NOD ?
    Bella018@ dochter - ronde 1 - NOD ?
    Avsuma@ dochter - ronde 1 - NOD?

:DZWANGER::D
    Luna28@ zoon - ronde 1!!!

niks doorgegeven
    negatieve test
    Zwanger

4. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    @Juudsje, jammer meid, maar wel begrijpelijk!
    Neem je tijd en we hopen je weer terug te zien!

5. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, dames wat gaat het allemaal snel hier. Paar dagen niet meegelezen, we zijn hier allemaal mega verkouden/moe.

Balen voor iedereen die weer ongesteld is geworden. Ik heb sinds kwart voor 5 vanmiddag steken in mn onderbuik, zou ik mn eisprong hebben?? Voel het nu nog steeds kan dat? Hoop dat ik de energie kan verzamelen om vanavond even te knuffelen voor het geval dat het echt zo is!

6. Avsuma

Avsuma Niet meer actief

@Juudje; ik snap je heel goed. Hoop voor je dat het snel raak is!

@Pluisje; ik heb de neiging om al te gaan testen, maar ben bang dat het te vroeg is of dat ik negatief zal testen, dus denk misschien volgende week (als ik het kan volhouden hahaha).

7. Humava

Humava Niet meer actief

Jammer juudje. Hoop ook voor je dat het snel raak is!

8. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @luna: appeltaart! en hij was heerlijk! Ben benieuwd naar je eerste echo en hoe ver je nou eigenlijk bent hihi

@nieckske: wat irritant zeg die onzekerheid!! Hoe ben je eronder?

@juudje: begrijpelijk!

@hier: goh ben toch benieuwd of er een innesteling te merken is aankomende weekend (ongeveer). Heb op de een of andere manier goede hoop, weet ook niet waarom eigenlijk. Nu maar hopen dat het geen teleurstelling wordt!

9. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    @leolientje tja wat moet ik zeggen, ik blijf natuurlijk hoop hebben omdat de enige keer dat ik zo lang overtijd was, ik zwanger was van mijn dochter, normaal altijd een cyclus van 28 dagen, met eens een uitzondering van een dag, ik slik al 12 jaar geen pil meer dus het is ook niet zo dat ik moet ontpillen, maar van de andere kant had ik bij mijn dochter op mijn NOD een knaller op de test.
    Ik laat het maar gewoon op me afkomen.
    Jij ook nog maar 10 daagjes zie ik? Spannend, ik hoop dat je over 10 dagen een positieve test in handen hebt! :D

10. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @LoveErin welkom in de groep. Hoop niet dat het lang duurt voordat je van de 2e zwanger raakt!
    @Avesuma spannend al die dingen he. Wachten pfff. Hier ga ik ook nergens van uit. Wanneer zou je ongi moeten worden?
    @Pluisje fijn dat je je vandaag weer wat beter voelt. Fijn dat je vriendin even is langs geweest. Hopelijk heb je heerlijk met haar kunnen kletsen.
    @Nieckske en Pluisje balen dat jullie allebei nog niet ongi zijn geworden. Nu kunnen jullie nog steeds niet verder naar de volgende ronde. :(
    @Juudje balen dat je ongi bent geworden! Heel begrijpelijk dat je nu even van de lijst afgehaald wil worden. Hopelijk is het snel raak en zien we je weer terug! ;)
    @Chans ja er word hier druk gekletst hihi
    Als je je eisprong hebt kan je er lang last van houden. Mijn langste tijd is andere halve dag. Komt door de vloeistof die vrijkomt. Maar wat ik weet is dat het moment als je pijn begint niet altijd het eitje vrijkomt. Ik heb het de afgelopen maand 1,5 dag gehad. Waarbij het na 1 dag ineens heel pijnlijk was. Daarna nam de pijn langzaam af. Dus volop klussen zou ik zeggen hihi
    @Leolientje spannend hoor. Nog 10 daagjes wachten en dan weet je het! Hopelijk is het raak!

11. mami2

mami2 Niet meer actief

Wooow luna meid van harte wat gaaf de eerste zwangere in ons clubje spannend....who is next ????

12. mami2

mami2 Niet meer actief

Het valt niet mee he pluisje...bij ons duurde het de vorige keer ook zo lang het valt echt niet mee maat laten we positief blijven ook al valt t niet altijd mee en we hebben hier elkaar om mee te kletsen zo heb je toch wat steun als het wat minder goed gaat toch ??

13. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Hmm ik heb nog steeds af en aan buikpijn. Kreeg gister ineens het idee dat het misschien een verlate eisprong zou zijn (nog nooit gevoeld maar eens moet de eerste keer zijn he) dus voor de zekerheid geklust. Ik heb echter nu al 3 dagen last en dat lijkt me wat lang voor een eisprong?? Wellicht dus toch ontpillen of innestelen of het zit tussen mijn oren haha. Nog even afwachten!

Welkom love! Jij hebt het ook niet makkelijk gehad. Ik hoop voor je dat je nu snel spontaan zwanger bent!

En luna! Toch 7 weken, wat een verhaal zeg. Maar wat heerlijk dat je nu nog maar kort hoeft te overbruggen naar de echo en het vertellen haha. Hou ons op de hoogte

En juudje, jammer dat je ons gaat verlaten maar ik denk dat we het allemaal begrijpen. Succes en hopelijk is het snel raak.

14. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @nieckske: dat maakt het nog wel wat spannender ja, als het niet aan het ontpillen kan liggen! ben je van plan nog te testen??

@kiera: Ja nog 10 daagjes wachten, hoop dat ik het geduld ervoor heb!!

@vinex: ik ben benieuwd of het idd je eisprong is geweest. Zou goed kunnen wat ik van velen begrijp. Ik denk zelf het ook voor het eerst gevoeld te hebben, had zo'n 2 dagen flinke zeurderige pijn in mijn onderbuik en bij mn liezen.

15. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Vinex zou dan zeker niet te vroeg testen. Als nu je eisprong zou zijn, dan zit er gemiddeld zo'n 14 dagen en is minimaal 10 dagen. Dus zou kunnen zijn dat je cyclus 4 dagen is verlaat. Had jij hiervoor altijd de pil? Ik wel sinds ik voor mijn zoon ervan gestopt ben heb ik eigenlijk altijd mijn ei gevoeld. De pil zorgt er namelijk voor dat er geen eitje kan rijpen. Waardoor je het dus ook niet kan voelen. Het is heel goed mogelijk dus. Wat ook kan zijn is de innesteling idd. Af en toe weet je het gewoon niet hihi. Kan dus 2 kanten op. ;)

16. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Welkom meis!!
    Bedankt voor je verhaal, maakt t wat persoonlijker. Hoop dat t deze keer niet zo lang zal duren en dat t snel raak is! Net je ei gehad zo te zien? Ok had 'm afgelopen maandag... Spannend!! Keep in touch!

17. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    @vinexkindje, een keer extra klussen kan nooit kwaad :D
    @leolientje misschien morgenvroeg nog een testje, ik heb dankzij man lief een grote voorraad action zwangerschapstesten, hij had 7 doosjes van 2 testen meegenomen!

18. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kiera dan hoop ik dat ik gister mijn eisprong heb gevoeld. Grappig is wel dat ik me nu pas realiseer dat ik dit dus veel vaker heb gevoeld alleen dacht ik vaak door mn regelmatige cyclus oh mn menstruatie zal er wel aankomen!

@nieckske dat zijn er inderdaad genoeg! Hier door een domme actie ook zoveel testen liggen! Dacht dat ik een pakket met ovulatietesten bestelde, niet dus ;)

@LOveErin welkom, hopelijk is het snel raak!

19. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Stil hier vandaag!

Wou even kijken of nieckse@ al getest had vanochtend?? Maar nog geen nieuws, dus denk zelf dan aan een negatieve test:(.
    Bij mijn ook nog steeds niks te bekennen, heb gewoon weer een lange cyclus:x. Vind het dan moeilijk om even positief te blijven blehhhhh.

Merk aan me eigen dat ik een kort lontje heb vandaag, en helaas is dochter dan even de duppie. En dan komt vriend ook nog later thuis pfffff. Zoals jullie dan typen moet ik gewoon eens meer wat tijd voor me zelf maken. Ik ben er 7 dagen in de week voor me dochter, en me vriend werkt 40 uur per week, en daarnaast is hij in het weekend ook bijna nooit thuis. Dus de zorg legt automatisch bij mijn! EN ja, af en toe wat tijd voor me zelf, doe ik gewoon te weinig.
    Zo effe lekker van me af getypt hihi.

liefs

20. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Heel goed, Pluis! Gooi het er maar uit! Heel herkenbaar overigens wat je schrijft over dat de zorg op jou neerkomt. Mijn vriend is wel iets meer thuis maar heeft soms de neiging om wat makkelijk te zijn en het mij allemaal te laten doen. Heb vorige week weer even een goed gesprek gehad en nu gaat het veel beter! We moeten ze echt een beetje scherp houden die mannen! En ik merkte inderdaad ook dat ik daardoor een korter lontje kreeg. Tijd voor jezelf is heel belangrijk.

Balen van die lange cyclussen, meiden! Dat is ontzettend frustrerend en je kan er zo weinig aan doen! Succes, hopelijk breekt het snel door en kunnen jullie op naar ronde 2!

Deel Deze Pagina