We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    @Pluisje
    Helaas weer een negatieve test vanmorgen,maar nog steeds geen spoor van de ongi, pff word er echt gek van! Blij dat je het even van je af kan typen. Misschien als dochterlief naar bed is even tijd voor jezelf pakken? knuf!

2. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pluis echt tijd voor je zelf maken/inplannen is echt veel belangrijk!

@Nieckske balen zeg, wachten is inderdaad mega frustrerend.

Hebben jullie leuke plannen voor het weekend?

3. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @pluis: zeker doen, heeeerlijk wat tijd voor jezelf, al is het maar een uur uitgebreid in bad zonder dat je lastig gevallen wordt.

@nieckske: balen zeg!!! Nu weet je nog niks..

@hier: morgen burendag dus lekker bbq met de buurt en activiteiten voor de kids! Dan nog maar een weekje te gaan.. ben benieuwd hoe het gaat lopen.

4. mami2

mami2 Niet meer actief

Dag meiden proberen positief te blijven he allemaal wij hebben het helaas niet voor het zeggen wanneer we zwanger mogen raken maar de meeste van ons hebben al een kindje en als ik dan een btje chag of down ben omdat ik nog niet zwanger ben dan denk ik .. er zijn vrouwen die niet eens weten hoe het voelt om 1kind te hebben dus ik zie het zo ik ben voor nu gelukkig met wat ik heb en geniet er elke dag en elk moment van..want wat zijn we toch eigenlijk gelukvogels...

5. Humava

Humava Niet meer actief

Balen pluisje dat je cyclus zo van slag is. En idd tijd voor jezelf is heel belangrijk. Vervelend dat je vriend zo weinig thuis is. Misschien even met hem praten over dat jij ook wat quality time nodig hebt.

Ook balen voor jou nieckske.

@weekendplannen, morgen gaan we ff langs mn schoonouders. En 's middags gaan we langs bij ons nichtje (dochter van zus van vriend) in het ziekenhuis die heeft gister een scooterongeluk gehad:(. Ze heeft een hersenschudding, gekneusde ribben en een 3e graads:$ brandwond op haar zij. Ze heeft klem gezeten onder een auto en de uitlaat zat tegen haar zij aan. Echt heel naar. Ze moet volgende week waarschijnlijk naar het brandwonden centrum in beverwijk. Dan gaan ze kijken wat er aan te doen is. En ze had de scooter net 1 dag!
    Zondag gaan we bbq-en bij mijn broer en schoonzus. Hopen dat het een beetje aardig weer wordt.

6. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Humava war heftig zeg! Lijkt me echt ontzettend pijnlijk :(

@hier morgen wat aanrommelen. Zondag is mn moeder jarig en gaat vriend lief de hele dag klussen op de bovenverdieping. We hebben twee weken geleden een verdieping op ons huis laten bouwen, afwerking doen we zelf dus dat houdt je bezig ;)

7. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    @humava, oh dat is heftig!! Ik hoop dat ze er snel weer bovenop is en er niets aan overhoudt.

@Mami mooi gezegd! Inderdaad weer alles even in perspectief zetten.

Hier word het een weekendje quality time met ons drietjes,
    lekker wandelen, even naar mijn ouders enz.
    Heel fijn weekend allemaal!

8. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Pluisje goed zo meid lekker van je af schrijven!
    Gelukkig ligt mn zoon rond 7 uur al lekker op bed en dan heb ik de hele avond voor mezelf. Mannen denken er soms te makkelijk over. Mijn man heeft soms papa dag nou dan hoor ik hem af en toe ook klagen hoor. Kan je nagaan wij zorgen iedere dag voor onze kids, hebben daarbij alle huishoudelijke taken er ook nog bij. Want nee dat doet manlief niet tijdens zijn papa dag dan is hij er alleen voor onze kanjer. Ach ik vind het wel best hij werkt de hele week ik maar 16 uur. Hopelijk heb je morgen weer een betere dag! Dikke virtuele knuf!

@Chans zo zie je maar hihi als je goed op je lichaam gaat letten, dan kan je daar al heel veel uit opmaken. :)

@Nieckske pfff zou daar ook niet goed van worden hoor. BLEHH

@Mami daar heb jij helemaal gelijk mee! Ik ken wel een paar mensen die hun hele leven kindloos zullen blijven. Wat ik heel sneu voor ze vindt. Ben blij dat ik onze zoon heb!

@Weekendplannen, morgen ochtend even voor de zekerheid een zwangerschapstest doen. Tja als het toevallig toch raak is wil ik geen alcohol drinken. Anders kan ik nog lekker genieten van een lekkere glas wijn. Morgen misschien de stad in of iets leuks doen met onze kanjer.
    Zondag bij familie langs. ;)
    Allemaal een heel fijn weekend gewenst!

9. Luna28

Luna28 Niet meer actief

@pluis, zorg goed voor je zelf meis. Ook mama's hebben recht op 'me time'.

@weekendplannen. Vandaag is m'n pt dag, en een vriendinnetje heeft zwangerschapsverlof, dus even langs geweest. Lekker gezwommen met de kindjes. Morgen dus maar even t huishouden doen en boodschappen. Zondag gaan we naar een vriendin van mij, gezellig met onze gezinnetjes uiteten. Erg gezellig!

De rest reageer ik later even, heb niet alles meer onthouden:)
    De zwangerschapsdementie heeft ook al toegeslagen.. Blunder van de dag: 20 km snelweg gereden in de 4e versnelling en dat pas door hebben toen ik wilde terugschakelen naar z'n 4... Oops! :D

10. Humava

Humava Niet meer actief

Haha en jij maar denken waarom maakt mijn auto nou zoveel herrie??:p Ik had dat bij mijn zwangerschap ook een keer heel erg zwangerschapsdementie. Toen zat ik lekker thuis 's morgens aan een bakkie thee belt om half 10 mijn leidinggevende op 'je moest om 9 uur beginnen hoor'. Oepss (gelukkig was het toen niet zo druk):D

11. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Nou dames vanmorgen een omowitte test. Had eigenlijk niet anders verwacht. Maar het zekere voor het onzekere! :)
    Dit weekend nog even genieten van een wijntje en dan gooi ik de alcohol voorlopig achter in de kast, manlief gaat ook minder drinken. Wij gaan dus nu echt voor de eerste ronde. Mijn NOD zal wel verschoven zijn, maar ik wacht even met doorgeven totdat ik echt ongi ben geworden. ;)
    Iedereen een heel fijn weekend!!! :D

12. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    Hier ook nog even een update, gisterenavond is dan eindelijk de ongi doorgebroken, we kunnen verder naar ronde 3!

13. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Super Nieckske kan je eindelijk door naar de volgende ronde!! :D

14. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @nieckske: nou ja, je hebt in ieder geval zekerheid en nu vol gas voor de volgende ronde!!

@kiera: geniet lekker van dat glas wijn!

@hier: aaaaah ik zit mezelf gek te maken en ik had me zo voorgenomen dit niet te doen!! Ik let op ieder pijntje en gisteren zei mijn vriend ineens dat mn borsten groter zijn!!! doet ie nooit... sorry moest het even kwijt..

15. Humava

Humava Niet meer actief

@nieckske heb je tenminste weer zekerheid wel balen maar op naar de volgende ronde!
    @kiera Lekker wijntje drinken dit weekend!
    @leolientje vervelend he dat je overal op gaat letten ook al wil je dat eigenlijk niet. En je moet nog wel ff wachten tot je kan testen en dan duurt het wachten zoooo lang.....

16. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Leolientje en Humave bedankt hihi
    Irritant is dat he. Vooral als je goed geklust hebt weet je dat het dan raak kan zijn. Maar het is dan toch een goed teken als je vriend dat ziet. Meestal gaan wij het zien omdat wij graag zwanger willen zijn, mannen zijn daar meestal nuchter in. Probeer je in ieder geval niet gek te laten maken. Hoop voor je dat het raak is! ;)

17. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @kiera: ja daarom vind ik het zo apart, maar merk er zelf niks aan haha dus het zal allemaal wel meevallen.

@humava: ja dat wachten is het ergste! maar er zit niks anders op.. Ben echt van plan om volgende week zondag pas te gaan testen..

18. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Kiera balen van de omo witte test! Wel lekker om een drankje te doen ik ook gisteren lekker een biertje gedronken of 3 haha...

Nieckske balen dat het doorgebroken is! Maar iig fijn dat je niet meer in de onzekerheid zit! En stiekem is het ook wel fijn dat ik niet de enige ben die naar de volgende ronde is verhuisd ;)
    Wat is je nieuwe NOD?

Weekendplannen hier: gisteravond getennist lekker laat geworden met een drankje wilde vanmiddag voor een nieuw bed gaan kijken en nu blijkt man opeens te gaan voetballen en raad eens... Morgen mag hij ook weer maar dan met z'n eigen team! :( dus ik ben lekker koos manloos vandaag en morgen en dus geen idee wat ik ga doen nog :( verveel me! Ongi is weer voorbij dus komende week kunnen we weer :)

19. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @kiera:jammer van de negatieve test maar fijn voor je wijntje! Hopelijk wordt dit voorlopig je laatste avond alcohol haha.

@nieckske:toch wel fijn dat je nu eindelijk weer vooruit kan kijken naar de volgende ronde. Hopeljjk is het daar raak!

@leolientje: ow zo herkenbaar! Ik maak mezelf ook gek en voel van alles en nog wat. Vervelend dat wachten! Hopelijk zijn het idd voortekenen en kunnen we door naar het zwangerenkopje!

@shart: he bah manloos! Ik vind dat altijd zo ongezellig! Hopelijk weet je er toch nog een fijn weekend van te maken!

@hier:vanmorgen onwijs gevoelige borsten, deed gewoon pijn onder de douche. De buikpijn is inmiddels wel weer weg. Wat een gedoe zeg, vorige keer had ik helemaal geen last van kwaaltjes oid voor mijn nod. Ik ben er nog niet helemaal uit wanneer ik ga testen. Of woensdag of zaterdag denk ik. Spannend!

20. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @vinexkindje: ja zooo frustrerend he?! Maar jij hebt je NOD dag al bijna, dus het gaat al opschieten.. nog even volhouden en ik hoop idd dat we door mogen!

Deel Deze Pagina