We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @Leolientje, heel frustrerend ja! Wat kun je jezelf gek maken he. Ik dacht dat het wachten op de nod wel een beetje hetzelfde zou zijn als wachten op de klusdagen maar het is heel anders! Succes nog even in het laatste weekje. Het wordt echt een keer zondag haha.

2. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden!

Ben vanochtend hier een beetje gevlugt uit huis. Was het even zat, dochter hangt als een klit aan me! En ze is deze week erg hangerig dus was het even zat, sorry. Dus heerlijk op de fiets gestapt richting moeders, en toen even samen naar een rommelmarkt geweest. Was leuk, alleen maar kinderkleertjes en kinderspeelgoed was er. Leuke schoentjes, en boekjes gekocht.
    En vanmiddag voor het eerst bij de kapper geweest met me dochter. Ze vond het wel eng, maar ze deed het prima hoor bij moeders op schoot:p. Nu een avondje heerlijk zitten en tv kijken. Want morgen is me dochter weer de hele dag voor mijn alleen;).

Ben nog steeds niet ongesteld, en moet zeggen dat ik het wachten wel meer dan zat ben! Lijkt wel of jullie als enige zijn die het begrijpen. Heb de neiging om maar weer de gyn in te schakelen, en weer aan die medicijnen troep gaan beginnen. Ben wel af en toe zat, dat sommige mensen zo zwanger zijn en andere niet. En dan bedoel ik mensen hier niks persoonlijks hoor. Maar zo ervaar ik het gewoon soms:). en natuurlijk ben ik rijk als ik naar me dochter kijk! Maar oke........... een tweede is ook leuk.

Zo weer genoeg over mijn, zou nog even op jullie reageren. :)

leolientje@ laat je niet gek maken he meid!!!
    vinexkindje@ spannend he die tijd er naat toe leven voor testen, ik ga duimen!
    nieckse@ gelukkig meid! Jij kan verder, met de volgende ronde!!
    shart@ saai he zonder man! Heel veel sterkte met de dag doorkomen!
    kiera@ balen van je negatieve test! En weer lekker van je borreltje:p.

3. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Shart ach vond het eigenlijk niet eens erg. Zat toch een beetje over het foliumzuur in ivm erfelijke factoren. Dus vanaf morgen heb ik het een maand in mn bloed dus mag ik van mezelf ook zwanger zijn! :D Jij ook lekker genoten zo te lezen. Goedzo!! Ben nu ook van mn glaasje aan het genieten! :D
    Hopelijk heb je je nog een beetje kunnen vermaken zonder je man. Hier zit ik volgende week ook zonder. Manlief moeten weg voor zijn werk.

@Vinexkindje nou ik vind het wel lekker hoor heerlijk een wijntje! :p Maar kan er ook goed zonder. Spannend hoor met die symptomen.

@Pluisje heel goed dat je even een momentje voor jezelf hebt genomen! Daar hoef je helemaal geen sorry voor te zeggen!! ;) Je bent daarna toch weer wat met haar gaan doen. Leuk dat haar haartjes voor het eerst zijn geknipt. Hier heeft zoonlief al 4 knipbeurten gehad. Zijn haar groeit als kool. Voor een jongen vind ik zelf lang haar niks hihi
    Had jij altijd al lange cyclussen? Misschien een tip ik las ergens op het forum dat Teunisbloemolie een cyclus kan verkorten. Zelf heb ik er geen ervaring mee. Maar lees het volgende: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/351615-teunisbloemolie-tarwekiemolie-help.html
    Ik snap je gevoelens heel goed. Sommige dames zijn zo zwanger andere daarin tegen moeten zoveel doorstaan helaas is leven niet eerlijk. :S Ik gun je ook van harte dat je snel zwanger bent!! En idd een 2e zou leuk zijn he! :D
    Zou zeggen proost op een fijne avond!!

4. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @vinexkindje: pff zeg dat wel!! nog een weekje te gaan gelukkig een drukke werkweek voor de boeg en de kleine jongen die zorgen wel voor wat afleiding. Aankomend weekend kind- en manloos dus ik kan lekker zelf afwachten. Ik vind dat persoonlijk fijner, vooral als het een teleurstelling wordt, kan ik het zelf eerst even verwerken haha Hoe gaat het met jou?? Ga je al een testje wagen??

@kiera: hoop dat die wijntjes hebben gesmaakt hahaha!

@pluisje: wat vervelend meid!! Ja natuurlijk zou een tweede mooi zijn!! Ik hoop voor jou echt dat het een beetje vlotter en makkelijker gaat deze keer. Digi knuf!

@hier: branderige linkertepel, wtf? Nog nooit gehad! iemand enige ervaring mee? Verder al een week veel witte dikke afscheiding maar verder niks.. nog een week..

5. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @leolientje: geen idee van die tepel maar afscheiding heb ik ook heel veel. Ik heb met vriend afgesproken dat we woensdag een testje wagen. Ik krijg echt ruzie als ik alleen zou testen haha. Maar ik snap wel dat je het fijn vindt om het alleen te kunnen verwerken. Ik duim voor je!

@ shart: nog een beetje het weekend doorgekomen?
    @kiera: lekker genoten van je wijntje?
    @pluis:heerlijk joh even het huis uit en tijd voor jezelf.hopelijk heeft het je goed gedaan en weer even nieuwe energie gegeven!

6. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Weinig gekletst hier. Maar typ toch even trouw me dag verhaaltje.

Ben min of meer vandaag gebroken, het is even gebeurd met me. Ging de hele dag opzich wel goed. Vanochtend met me moeder en man naar sprookjeswonderland geweest. Erg genoten van me meissie die alles zo mooi vond! Daarna smiddags op verjaardags visite geweest bij me vriendin. Me dochtertje was erg lief aan het spelen, niks aan de hand. Tot ik half 5 thuis kwam, ze had nog niks geslapen over de hele dag, dus ze werd erg hangerig en huilerig. Tot ze op een gegeven moment haar mondje stoot, en bloedde. Zij was snel weer klaar met huilen, maar ik niet! Alles leek er wel uit te komen, ben gewoon even op. Heb even me moeder gebeld, en die is gelijk gekomen. En zag gelijk aan me dat ik een stapje terug moet doen. Vind het moeilijk, wil ook zo graag een goeie moeder zijn, die gewoon alle dagen de zorg op haar neemt. Maar nu is het even allemaal te veel.

Heb ook besloten, om morgen ( of dinsdag kwa werk ) de gyn te bellen voor een afspraak. Kan ik weer beginnen aan die troep, ik weet niet of ze een verwijsbrief nodig hebben. Dus zal eerst even informeren en anders bij de ha een briefje halen. Moet gewoon accepteren dat ik pcso heb, en er niet al teveel bij stil staan.

Even me hart gelucht, sorry meiden. xxx

7. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    #407 Vinexkindje, 22 sep 2013
    Laatst bewerkt: 22 sep 2013
    Ow geen sorry zeggen hoor pluis! Wat heftig voor je, wat een hoop verdriet! Knuffel! En je bent helemaal geen slechte moeder hoor als je het even niet meer trekt! Het is juist heel goed als je aangeeft dat het teveel wordt en dat het er even uitkomt! Je meisje heeft ook niks aan een moeder die maar verdrietig doorloopt en niet aan de bel trekt toch! Ik hoop dat het een klein beetje opgelucht heeft en dat je rust vindt als je naar de gyn kan gaan. Blijf maar lekker van je af typen!

Wij hebben vandaag twee verjaardagen gehad. Wel gezellig maar mn zoon heeft daardoor te weinig geslapen en teveel indrukken gehad. Wil nu dus niet naar bed en is helemaal overstuur. Zielig! Heb hem er nu maar even uitgehaald en hoop dat hij zo toch lekker gaat slapen. Dit zijn echt de lastige momentjes van het moederschap :(

Verder vanmorgen nog gesport en nu erge last van mijn schouder. Iets verrekt denk ik. Balen! Hopelijk gaat het snel beter.

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    @leo nee geen ervaring met tepels in de brand helaas! Misschien is het wel een heel goed teken!
    @vinex ja m'n weekend was redelijk heb weinig gedaan... ben een klein beetje op geloof ik we zitten nu in rustig vaarwater na 1,5 STRESS en het lijkt wel of nu ik het in mijn hoofd allemaal weer op een rijtje heb dat mijn lichaam het daar nog even niet mee eens is! Gigantische spierpijn en onrustig en vooral ook heel moe! Misschien heb ik wel een griepje te pakken ik weet t niet... Denk dat ik me misschien komende week lekker even ziek meldt om even bij te tanken...
    @Pluis ik herken je gevoel heel goed hoor! Heb zelf het emotionele stukje wel redelijk afgesloten, maar bij mij is het nu dus fysiek gewoon beetje op zijn. Goed dat je het van je afschrijft. Moet ik ook vaker doen! Ook al voelt het misschien nu alsof er even geen oplossing is, het komt altijd weer goed! Knuffel !

9. L0veErin

L0veErin Actief lid

8 aug 2013
    165
    0
    0
    Ik heb sinds gisteravond ongi- en lage rugpijn... hopelijk betekend het iets goeds!!

Ken t eigenlijk niet na mn ei....

10. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Oei, spannend, love! Ik hoop voor je dat het hele goede voortekenen zijj. Nog heel even geduld!

11. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Hoi meiden, Hoe is het hier?
    @ pluis, gaat t weer een beetje vandaag? Dikke knuf voor jou.

Hier alles goed. Misselijkheid wordt alleen steeds erger.. Gister zo beroerd.. En we gingen s middags pannekoeken eten met een vriendin en haar kindje. Het was er zo druk en zo warm. S middags ben ik met m'n zoontje samen gaan slapen. Vandaag gaat wel redelijk gelukkig. Ik was van m'n zoontje helemaal niet misselijk, iemand nog tips?
    Hoe was jullie weekend? Nog wat leuks gedaan?

12. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    @Pluisje, weer een dikke knuf meid! Gooi het er maar lekker uit allemaal!
    @vinexkindje, het word nu echt spannend voor jou!!
    @Luna de enigste tip wat ik heb is maar kleine beetjes eten dat heeft mij goed geholpen.

Mijn menstruatie is al weer om, 1 dag bruin verlies gehad, 1 dag helder rood en 1 dag weer bruinverlies en nu helemaal niks meer.
    Normaal ben ik 10 dagen heel zwaar ongesteld, echt wazig maar goed ben allang blij dat het geen 10 dagen meer zijn. Ik heb maar alvast ovulatietesten besteld dan weten we zeker wanneer de eisprong plaatsvind.:D

13. Humava

Humava Niet meer actief

@Pluisje hoop dat je je vandaag weer wat beter voelt?
    @Shart hoe gaat ie met jou? Nog steeds zo'n spierpijn en moe? Hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
    @LoveErin ik hoop ook voor je dat het goede voortekenen zijn!
    @Luna vervelend dat je zo misselijk bent! Ik heb helaas geen tips voor je. Ik heb er bij mijn zwangerschap helemaal geen last van gehad.

Gisteren gezellig ge-bbqed met de familie. Het was gelukkig droog. Vandaag lekker vrij zo nog even boodschappen doen en straks met de kleine meid maar even naar de stadsboerderij. Mijn menstruatie is eindelijk over dus we kunnen beginnen aan de volgende ronde.:D;)

14. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Wijnje hier idd lekker van genoten! :D
    @Pluis hopelijk heb je vandaag weer een betere dag! Dikke knuf!
    @LoveErin dat had ik ook na 5 dagen na mn ei. Hier alleen een negatieve test. Hopelijk bij jou wel een goed teken. ;)
    @Luna jammer dat je zo beroerd bent. Elke zwangerschap is anders. Bij mij hielp het om een klein beetje cola te drinken. Of een hapje yoghurt. Hopelijk gaat het snel weer weg!
    @Nieckske apart dat je nu maar 3 dagen ongi was. Gelijk heb je met de ovulatietesten. Hopelijk is het snel raak.
    @Humava lekker dat jullie alweer aan de volgende ronde kunnen beginnen!

Hier nog geen duivels te bekennen. Wel al dagen last van ongi gevoel?? Maar moest volgens eigen berekeningen het ook morgen worden. Dus we wachten rustig af.

15. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden!

Gelijk vanochtend om half 9 de gyn gebeld om een afspraak te maken. Ik kan al 7 okt heen!! Moet alleen nog een verwijsbrief krijgen van de HA. En me HA wilde me perse op spreekuur spreken, voordat ze een verwijsbrief geeft. En dan denk ik waarom?? Omdat ik aan anti-depri pillen zit?? Of gewoon zomaar?? Gelukkig kan ik morgenochtend als 1e!! Om 8 uur ben ik al aan de beurt:p, daar ben ik blij mee. Anders zit ik weer de hele dag in de stress. Dus jullie horen morgen wel, of het me gelukt is of niet;).
    Heb wel slecht geslapen hierdoor. Ik weet wat voor troep het is, en het is niet echt een pretje. Veel stemmingswisselingen, en onzettend veel opvliegers! Maar oke, kan er niks aan doen dat ik dit heb.
    Voel me wel wat beter! Maar merk wel dat ik het echt van me af moet typen/praten anders is het zo gebeurd met me. Thanks voor alle lieve berichtjes en knuffels!! xxx

Luna@ ik was ook erg misselijk, en dacht alleen bij me zelf. Hoort erbij, en nu weet ik zeker dat ik zwanger ben:p. Bij mijn hielp van die kleine lu crackerstjes. De hele dag door kleine beetjes eten, sterkte!

humuva@ nieuwe ronde nieuwe kansen!!

kiera@ hopelijk wordt je morgen ongesteld! Kan je weer beginnen aan een nieuwe ronde!

nieckse@ rare ongesteld ja;). En meid, laat je niet gek maken he met die ovu testen! Weet er helaas alles van:p.

loverin@ spannend he! Ik ga duimen voor je wanneer ga je testen?

shart@ dikke knuf!! Hoe is het met je nu??

vinexkindje@ hoe is het met je schouder??

16. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @hier: snot, griep, keelpijn en nog meer snot.. ik reageer later even op jullie!

17. Luna28

Luna28 Niet meer actief

#417 Luna28, 23 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 sep 2013
    Wat fijn dat je al zo snel bij de gyn terecht kan pluis! En morgen bij de ha, tja ene oor in andere uit toch. Als je die verwijsbrief maar krijgt ;)

@leolientje. Beterschap meis! Zoontje is ook al zo verkouden, niks aan.

18. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Pluisje fijn dat je zo snel terecht kan bij de Gyn! Hopelijk gaat je HA er niet al te moeilijk over doen. Misschien dat ze vraagt hoelang je al bezig bent voor een 2e. In ieder geval probeer er niet te veel over na te denken. ;) Dat heb ik altijd zie ik van alles al voor me, maak ik me vaak druk om niks. Als jij je beter voelt onder de behandeling van de Gyn moet je dat vooral doen hoor meid! En je vooral niet laten tegen houden!

@Leolientje beterschap! Hoop dat je snel weer opknapt!

19. Luna28

Luna28 Niet meer actief

@Pluis, hoe ging t vanmorgen bij de HA?

20. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Ja Pluis hoe was het heb je je verwijsbrief gekregen??

Hier nog steeds geen duivels te bekennen. Wel kramp. Meestal wordt ik het wel in de ochtend. Nou rustig afwachten nog maar.

Deel Deze Pagina