Jeetje ik ben een avondje weg en ineens heel veel reacties. Leuk! Morgenochtend gaan we testen! Superspannend! Ik heb eigenlijk op het moment helemaal geen last van kwaaltjes maar dat had ik toen ik zwanger was ook niet. Pas na de NOD kreeg ik buikpijn en pas bij 6 weken werd ik misselijk (owww Luna, ik heb zo met je te doen! Ik vond het een verschrikking die misselijkheid. Helaas geen goede tips behalve blijven eten en afleiding zoeken. Zo voelde ik me op werkdagen vaak beter dan op vrije dagen. Een vriendin van mij heeft wel medicijnen bij de ha gehaald en van die seabands geprobeerd. Beiden hielpen wel maar maar voor een korte periode helaas. Maar wie weet helpt het jou wel?) Oh, mijn zoon wordt wakker! Later meer!
@vinex: veel succes morgen, laat het roze zijn!!! @hier: voel me nog steeds als een vaatdoek. Morgen dagje vrij om bij te komen gelukkig. Ik meld me weer als ik me wat beter voel hoor meiden
Hey meiden! Ja ik heb me verwijsbrief!! Duurde wel even.......moest er bijna om smeken. Maar oke, ik kan 7 okt naar de gyn! Er is wel weer het een en ander gebeurd. De ha wilde dat ik eerst ging stoppen met me anti-depri pillen, en dat moet ik doen bij een psychiater. Kreeg gelijk een afspraak om 11 uur vanochtend. Ja het ging gelijk allemaal als een snel trein voor me gevoel. Ik der heen. En tja wat moet ik zeggen?? De kans dat ik weer een postnatale depressie krijg is 99procent. En ja, hij vroeg of ik een oplossing wist? Ik wil hoor, kinderen nemen vanaf 2jaar hihi. Maar oke....hij kon me niet helpen omdat dit weer een special geval is. Nu heeft hij een afspraak gemaakt in amsterdam in het lucas andreas ziekenhuis. Daar hebben ze een speciale poli voor mensen die een kinderwens hebben en snel in een depriessie zitten. Daar moet ik 9 okt al heen! Ik weet niet of ik dit allemaal wel wil. Ben eigenlijk al me hele leven zo. Wil alleen een broertje of zusje voor me dochtertje . Maar ja, ik ga heen en zie het wel! Zo een heel verhaal, sorry hihi. Liefs van mij
@Vinex ohhh spannend morgen testen! @Leolientje ga lekker bijtanken hopelijk voel je je snel weer beter! Zucht hier nog steeds geen duivels. Snap er niks meer van Vanmiddag een heeeel ietsie pietsie doorzichtig slijm met roze. Maar nu niks nada noppes. Zal toch niet zo zijn dat ik straks toch zwanger ben en te vroeg getest heb. Dan wordt ik gek!!
@Pluisje fijn dat je zo snel alles voor elkaar hebt gekregen!! Wel minder dat je zoveel procent kans hebt op een postnatale depressie. Ik zou zeggen doe waar jij je goed bij voelt! Als ik jou was zou ik zeker 1 keer langs de poli gaan. Kijken wat je daar van vindt. Dan kan je altijd beslissen of je daarmee doorgaat of niet.
@kiera: bedankt meid! Wat balen dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden. je bent er zeker van dat je niet zwanger bent?
@luna: bedankt voor je beterschapswensen voel je je al echt zwanger en kun je er wel een beetje van genieten? @pluis: nou dat wordt spannend voor jou de komende tijd! je moet er wat voor over hebben he?
@ pluis, jeetje wat een dag voor jou, maar je hebt je brief! Super! Wel onwijs balen dat je zoveel kans op pnd hebt zeg, wat heftig. Een vriendin van mij gebruikt ook medicijnen tegen depressie en is zwanger, mag ze ook blijven slikken enzo. Maar wat zij slikt, geen idee. Wel moet ze in t ziekenhuis bevallen en blijven ivm toch een soort afkicken wat de baby moet doen zeg maar. Ik voel me vreselijk vandaag misselijk, moe, echt zo'n jak gevoel de hele dag in m'n maag. Ik heb van alles geprobeerd met eten, maar niks smaakt me. Aan het einde van de dag zie ik er uit als of ik zeker 20 weken zwanger ben, haha! Dus voor dat ik de echo heb gehad wijde jurkjes en Shirtjes en de bovenste knoop van m'n broek los M'n zwangerschapskleding ligt nog bij een vriendinnetje die had ik aan haar uitgeleend. Had niet verwacht dat ik ze nu al nodig zou hebben @kiera, het zou toch wat zijn als je zwanger bent. Zo spannend!
@Leolientje ik denk het niet. Het moet dan van 5 dagen zijn voor ei. Had toen wat rare klachten die me er even op wezen dat ik mss zwanger kon zijn omdat mn ei 2 dagen was opgeschoven. Maar na die negatieve test had ik zoiets van. Nou lekker wijntje doen, dat had ik nooit gedaan bij twijfel! Maar op dit moment twijfel ik erdoor wel. Ook omdat ik best wel een drukkend gevoel heb beneden, eigenlijk al de hele week en dat gevoel ken ik niet. Ja toen ik zwanger was een beetje aan het eind Ken mijn hele lichaam even niet meer. Ik hou me in kwa testen. Als het over 2 dagen nog niet heeft doorgezet dan ga ik nogmaals testen.
@Luna gatver dat je zo misselijk voelt. Mn knoop kon vanavond ook niet meer dicht haha teveel gegeten. Heb even met mijn man gesproken. Die zit momenteel nog voor werk in het buitenland. Hij wil dat ik wacht met testen tot hij thuis is. Dus dat wordt zaterdag. Wordt ik daarvoor ongesteld. Dan hoef ik niet te testen. Op dit moment dus afwachten.
Hoi meiden ik pak de lijst er weet even bij hoor! Even het geheugen opfrissen! Waar is iedereen gebleven van de lijst? Pluis fijn dat het allemaal snel kan toch? Kan me voorstellen dat het spannend is maar voor hetzelfde geldt dat je nog maanden moet wachten... Lijkt me ook geen pretje! Kiera wordt toch wel spannend zo? Ik voelde deze keer ook niet veel en had toch ook wat roze enkele dagen ervoor maar misschien is het bij jou wel positief! Goed dat je tot zaterdag wacht, als het dan nog niet doorgebroken is heb je ook wel hele goeie kans op een posi test! Luna wat vervelend dat je zo misselijk bent! Ik deed ook altijd kleine beetjes eten, maar ik was niet echt kots misselijk had meer weeïg gevoel steeds... Hoopt Dat het snel over is! Leo wat vervelend hè die virussen tijd! Hoop dat jullie je snel beter voelen thuis! Hier gaat het allemaal niet zo lekker heb besloten het even wat rustiger aan te gaan doen, manager heeft gelukkig begrip voor de situatie lijkt toch een beetje op lichte overspannenheid dus ik neem even vrij, en zet ook het hele zwanger worden op een lager pitje eerst weer even lekker in m'n vel zitten! Niet dat we het uitstellen ofzo, maar er ligt even geen focus meer... Misschien dat ik ook even niet zo vaak zal reageren als eerst, maar moet mezelf even wat rust gunnen!
LIJST VOOR TWEEDE KINDJE SEPTEMBER: Jenala@ dochter - ronde 1 - NOD 11 sept Nieckske @ dochter - ronde 2 - NOD 16 sept? Pluisje@ dochter - ronde 1 - NOD 17 sept Bibi24@ zoon - ronde 1 - NOD 21 sept Plastictrees@ dochter - ronde 3 - NOD 24 sept? vinexkindje@ zoon - ronde 1 - NOD 25 sept leolientje@ zoon - ronde 1 - NOD 29 sept Skattie84@ dochter - 1e ronde - NOD 30 sept OKTOBER: Chans@ zoon - ronde 1 - NOD 1 okt Mamavanpoppetje@ dochter - ronde 1 - NOD 2 okt? L0veErin@ zoon - ronde 3 - NOD 2 okt wannabemom24@ dochter - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober Shart@ dochter - ronde 2 - NOD 8 okt Plukplon@ dochter - ronde 2 - NOD 12 okt? Humava@ dochter-ronde 2-NOD 13 okt? Sammm@ zoon - ronde 1 - NOD 15 okt Bloemkool@ zoon - ronde 1 - NOD 21 okt Kiera@ zoon - ronde 1 - NOD 24 okt NOD ONBEKEND mami2@ zoon - ronde 1 - NOD geen idee Mva2010@ dochter - ronde 1 - NOD ? Bella018@ dochter - ronde 1 - NOD ? Avsuma@ dochter - ronde 1 - NOD? ZWANGER: Luna28@ zoon - ronde 1!!! niks doorgegeven negatieve test Zwanger
Ik ben er nog hoor dames. Alleen niet altijd tijd te reageren. Eergisteren zijn mn schoonouders overvallen toen mijn schoonmoeder aan het werk was, pistool op hen gericht etc. Niet heel fijn. Daarnaast ben ik de laatste dagen ontzettend snel moe! @Luna tijdens mijn vorige zwangerschap stond ik elke ochtend te kokhalzen boven de wc en was minimaal een halve dag misselijk. Heb van de dokter toen pilletjes gehad en dat hielp super goed. Was af en toe nog wel misselijk maar im vergelijking met echt een opluchting. Misschien helpt het jou ook?
Hehe nou de duivels zijn er. Wij kunnen eindelijk met onze 1e ronde gaan beginnen! Eigenlijk had ik het gisteren al moeten zijn. Sinds ik alles weer bijhield was mijn LF altijd 14 dagen. Daarom snapte ik het al niet. Voor mijn ei wisselde mijn periode wel. Tussen de 11 en de 16 dagen. Nou ja wij kunnen dus vol goede moed eindelijk gaan beginnen!
LIJST VOOR TWEEDE KINDJE SEPTEMBER: Pluisje@ dochter - ronde 1 - NOD 17 sept Bibi24@ zoon - ronde 1 - NOD 21 sept Plastictrees@ dochter - ronde 3 - NOD 24 sept vinexkindje@ zoon - ronde 1 - NOD 25 sept leolientje@ zoon - ronde 1 - NOD 29 sept Skattie84@ dochter - 1e ronde - NOD 30 sept OKTOBER: Chans@ zoon - ronde 1 - NOD 1 okt Mamavanpoppetje@ dochter - ronde 1 - NOD 2 okt? L0veErin@ zoon - ronde 3 - NOD 2 okt wannabemom24@ dochter - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober Shart@ dochter - ronde 2 - NOD 8 okt Plukplon@ dochter - ronde 2 - NOD 12 okt? Humava@ dochter-ronde 2-NOD 13 okt? Sammm@ zoon - ronde 1 - NOD 15 okt Nieckske @ dochter - ronde 2 - NOD 16 okt Bloemkool@ zoon - ronde 1 - NOD 21 okt Kiera@ zoon - ronde 1 - NOD 24 okt NOD ONBEKEND mami2@ zoon - ronde 1 - NOD geen idee Mva2010@ dochter - ronde 1 - NOD ? Bella018@ dochter - ronde 1 - NOD ? Avsuma@ dochter - ronde 1 - NOD? ZWANGER: Luna28@ zoon - ronde 1!!! niks doorgegeven negatieve test Zwanger
Fijn, Kiera, dat de duivels gearriveerd zijn! Dan kunnen jullie nu echt aan de slag voor ronde 1! En ook nog eens een keurige cyclus gelukkig. Hier vanmorgen getest met een kruidvattest maar helaas negatief. Nu even afwachten hoe het de komende dagen gaat lopen en anders zaterdag nog eens een test wagen. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik 3 dagen overtijd pas getest en had toen een héél dun lijntje dus in mijn hoofd heeft het zaterdag nog best een kans maar of dat realistisch is weet ik niet. Gelukkig heb je een doorverwijzing bemachtigd, pluis! Dat viel zo te lezen niet mee. En meteen alweer voor de volgende afspraak ingepland! Maar misschien is het ook wel goed om er even naar te kijken en je kunt altijd een keer proberen om te kijken wat ze te vertellen hebben toch? Mijn schouder gaat trouwens weer een stuk beter. Lief dat je ernaar vraagt! En Chans, wat ontzettend heftig voor je schoonouders! Waar werkt ze? En is er buit gemaakt? En hoe gaat het nu met je schoonmoeder? Dat lijkt me echt traumatisch zeg. Sterkte! En shart wordt het even teveel. Sterkte hoor, meis. Heel goed dat je nu even voor jezelf kiest en rust neemt. Als je te lang door loopt, wordt het alleen maar moeilijker om er weer uit te komen. Fijn dat je manager begrip heeft voor de situatie. En leolientje is ziek Het is echt weer herfst he met alle griepjes en virusjes! Hopelijk voel je je snel weer wat fitter en kun je zondag op een positieve test rekenen!
@Vinnexkindje Balen, maar de duimen verder voor een positieve test op zaterdag!! Met mijn schoonouders gaat het aardig (mn schoonvader kwam mn schoonmoeder net halen dus die werd hysterisch, op de ramen staan beuken met gevolg dat hij het pistool ook op zich gericht kreeg, zelfs geschoten maar het blokkeerde of het was nep) anyway, die hebben nog wel even wat te verwerken! @hier ik word gek van mn lichaam, nu alweer de hele dag soort van menstruatiekramp maar toch ook weer niet. Sinds ik met het zwanger worden bezig ben voel ik van alles (of denk het te voelen, zucht). Ik wil er niet mee bezig zijn maar tel de dagen af, irritant!
Bedankt allemaal voor de 'beter' wensen! Ze hebben geholpen want ik voel me niet meer zo'n vaatdoek. @shart: goed om het wat rustiger aan te doen. Als je merkt dat het niet meer gaat, is dat natuurlijk de enige goede beslissing! @hier: geen symptomen meer na ei gevoeld ik denk niet dat het m gaat worden in de eerste ronde. Op zich niet raar, maar toch zou ik er van balen! @kiera: yeah!!! @chans: he bah, overvallen?! dat moet schrikken zijn geweest! @vinex: balen van je negatieve test, maar als dit ook het geval was bij je vorige zwangerschap is het toch niet onrealistisch?
@ Chans: Ik had precies hetzelfde, een week voor mn NOD menstruatiebuikpijn. Helaas kan ik je nog niet vertellen of dat juist een goed of een slecht teken is Maar ik herken je gevoel heel erg dat je op alles let en jezelf niet gek wil maken maar dat het eigenlijk toch gebeurt! Succes met het aftellen @leolientje: Fijn dat je je weer beter voelt! Kan me voorstellen dat je baalt als je niet zwanger blijkt te zijn. Het is dan wel de eerste ronde maar we willen zo graag he! Ik duim voor je!
Wat erg voor je schoonouders zeg hopelijk dat zij het makkelijk kunnen verwerken @hier ik tel ook de dagen af...ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren of ik krijg een hele lange cyclus of ik word hopelijk netjes over een paar ragen ongesteld Ik denk dat ik vanaf mijn volgende cyclus ga starten met ovulatietesten om een beeld te krijgen van me cyclus