We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mami2

mami2 Niet meer actief

Wat fijn dat je met je eerste ronde kunt starten altijd fijn zo een nieuwe ronde ook al.hoop je natu positief te testen

2. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden!

Krijg zo visite, maar wou toch effe mededelen dat ik er gelukkig wel weer positief tegen aan kijk! Vandaag een hele mooie dag gehad samen met me vrolijke dochter!
    Ik reageer morgen weer even uit gebreid!

liefs van mij

3. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier precies hetzelfde! Of ik word netjes ongesteld of het wordt weer een cyclus waarvan ik nooit weet wanneer die eindigd. Vermoeiend! Mocht mijn cyclus weer heel lang zijn dan ga ik me ook aan ovulatietesten wagen, al denk ik wel dat ik mijn eisprongvoel, maarja dat weet je natuurlijk nooit zeker.

@pluis fijn dat je het weer wat positiever bekijkt en een leuke dag hebt gehad!

4. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Chans sorry heb helemaal niet op jou gereageerd zie ik. Hopelijk hebben je schoonouders het al een beetje kunnen verwerken. Het is niet niks als je met een overval te maken krijgt.

@Vinexkindje balen dat je test negatief was. Wel netjes dat je gewacht hebt tot je NOD. Ik wacht ook af tot mijn NOD voordat ik ga testen. Eigenlijk heb ik 23 mijn NOD. Maar het mag wel blijven staan. Of ik test de 23 of 24. :D

@Mami2 heb je om de dag geklust? Rondom je vruchtbare dagen? Als dat zo is maak je een hele grote kans hoor! ;) Ook ik ben blij dat wij eindelijk aan ronde 1 kunnen beginnen. Van een tussentijds voorval ga je toch twijfelen.

@Pluisje super dat je vandaag een hele goede dag hebt gehad! Ik hoop ook dat er nog vele achter elkaar mogen volgen!! :D

5. Luna28

Luna28 Niet meer actief

@chans, jeetje wat heftig zeg. Sterkte voor je schoonouders.
    @kiera, eindelijk toch echt met ronde 1 beginnen.
    @pluis, heerlijk meid dat je een leuke dag hebt gehad.

Ik moest vandaag alleen de ochtend werken, s middags even heerlijk geslapen tegelijk met m'n kleine mannetje.
    Ik had m'n ha gebeld op advies van vk, en ik heb tabletjes gekregen tegen de misselijkheid. Alleen nou durf ik ze niet te nemen, het kan blijkbaar de rijvaardigheid beïnvloeden. En ik moet toch met m'n. Mannetje de weg op morgen... Wel ontdekt dat vla goed gaat.

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hoi meiden! Ik heb vandaag na een goed lang gesprek met manlief afgesproken dat we toch het zwanger worden gaan uitstellen tot november. :(
    Het gaat gewoon nu ff niet, het is te druk geweest de afgelopen tijd en de spanning die het zwanger worden en de evt zwangerschap met zich meebrengt is voor nu een beetje te veel. Vandaar dat ik me dus even terug trek uit het clubje. Hoop dat iedereen snel zwanger mag worden en als er nog dames over zijn (niet te hopen!) dan kom ik gezellig weer meekletsen!:)

7. Humava

Humava Niet meer actief

@Chans wat vreselijk voor je schoonouders zeg!
    @kiera fijn dat je nu aan de 1e ronde kan beginnen.
    @pluisje fijn voor je dat het zo snel.is gegaan bij de ha. Ookal kostte het wat moeite. En fijn dat je een goede dag hebt!
    @luna ik hoop dat je misselijkheid snel wat minder wordt. En anders maar lekker vla blijven eten en als het niet anders kan toch maar de pilletjes nemen.
    @ hier vandaag niet veel tijd voor mijzelf gehad. Kleine meid vond dat ze na 12 uur vanmiddag niet meer hoefde te slapen dus vanaf toen tot vanavond half 8 met haar in de weer geweest. Gelukkig heb ik van dat best een bijzonder kindje want ze wordt er ook niet chagrijnig van om weinig te slapen. Maar je bent wel de hele tijd bezig.

8. Humava

Humava Niet meer actief

ah wat jammer shart. Maar soms moet je eerst om jezelf denken en dan pas aan andere dingen. Hoop dat het snel weer beter gaat! En wie weet tot november.

9. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Luna hopelijk zakt de misselijk snel. En idd anders lekker kleine beetjes vla blijven eten en in geval het echt niet stopt die tabletjes slikken.
    @Shart jammer maar heel begrijpelijk! Eerst aan jezelf denken! Wie weet tot november!
    @Humave minder dat je zo weinig tijd voor jezelf hebt gehad. Je dochter blijft dan nog lang op. Onze zoon ligt rond 7 uur op bed. Ook slaapt hij s'middags 2 uurtjes. Ach ja ieder kind is anders. Hoop voor je dat ze morgen wel een slaapje doet, zodat jij een momentje voor jezelf hebt.

10. Humava

Humava Niet meer actief

@kiera ja idd dat komt omdat ik 2 van de 3 dagen die ik werk pas om half 7 thuis ben dan moeten wij nog eten daarna gaat ze in bad en dan is het zo half 8. Anders wordt het zo'n gedoe in een korte tijd. Tot nu gaat het goed zo misschien als ze toe is aan 1 slaapje dat ze dan eerder moet slapen maar dat zien we tegen die tijd wel.

11. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Humava ze slaapt dus nog 2 keer. Onze kanjer slaapt al een hele tijd maar 1 keer. Dan wel 2 uur lang. Ik werk 16 uur per week. Ook voor mij is het dan haasten. Maar ach dat is niet anders. Nu manlief ook op reis is heb ik het een stuk drukker. Want normaal nam hij de zorg van onze zoon op zich. Maar dat gaat nu niet. Als hij eenmaal ligt heb ik alle tijd voor mezelf scheelt ook weer.

12. Humava

Humava Niet meer actief

Ja normaal wel van 10 tot 11.15 en van 14.30 tot 16.00 zo ongeveer maar vandaag dus niet meer na dr eerste slaapje. Dus was een beetje druk dagje vandaag. Kan me voorstellen dat het idd lekker druk is voor je als je man er niet is.

13. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey!

Geloofde me eigen ogen niet vanochtend, maar ik ben ongesteld geworden! ik laat alles maar zijn beloop gaan betreft de gyn enz. Met die medicijnen gaat het toch allemaal wat makkelijker kwa eisprong! Dus ach ik zie het wel. Ik weet wel zeker, dat ik na de bevalling weer aan de pil ga! Ik zit onder de puisten, erg me er dood aan. En de pil is toch altijd wel handig vind ik hihi.
    Gister even heerlijk met een vriendin van mijn gepraat die precies het zelfde heeft als mijn. Dus ze heeft me wel erg gerust gesteld, daar ben ik wel blij mee.

shart@ sterkte meid!!
    Luna@ ben je zwanger, en dan voel je je zo beroerd. Niet leuk! Sterkte! dikke knuf
    chans@ kijk uit hoor met ovu testen, ze kunnen je goed gek maken en in de kosten gaan lopen!

14. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames, wat een rust hier!

@Pluis fijn dat je gerustgesteld bent.

@hier de ene dag denk ik het zal wel is raak kunnen zijn vandaag heb ik zoiets van nou volgens mij niet. Afhankelijk van wat mijn cyclus gaat doen wordt het hier waarschijnlijk een pauze na deze ronde. Wil de maand juli vermijden gezien mn zoontje en vriend dan al jarig zijn. Maar goed van de week eerst maar is testen en dan zullen we het wel zien.

15. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Spannend, Chans! Wanneer ga je testen?

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Morgen nog maar eens een test wagen.Duimen jullie mee?

16. Luna28

Luna28 Niet meer actief

@chart, succes meid. Goed dat jij/jullie aan je zelf denken.
    @vinex, spannend meid!! Ik duim voor je dat t raak is!
    @pluis, hey wat goed toch ongi geworden. Zou toch onwijs fijn zijn zonder gyn.

Hier gaat t vandaag iets beter. Gister toch zo'n tabletje genomen en t werkt best aardig moet ik zeggen.
    Morgen ga ik naar de Apenheul met m'n broer en m'n zoontje (m'n vriend moet helaas werken) zo leuk eventjes aapies kijken!
    Zondag naar m'n svader, want die is jarig. En dan is t weekend alweer voorbij. Aftellen naar donderdag! Dan krijgen we eindelijk een echo :)

17. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Vinnexkindje spannend, ik duim zeker mee!
    @Luna veel plezier morgen, Apenheul is leuk. Laatst voor het eerst geweest. En hopelijk is het snel donderdag.

@Hier dinsdag zou ik volgens mn banner kunnen testen maar ik wilde eigenlijk zondag al gaan testen. Maar goed denk mn eisprong de 19e gevoeld te hebben dus dan zou ik pas later kunnen testen.. maar geduld hebben is zo moeilijk!! Overigens op de 19e geklust en daar omheen weinig, voelde ons allebei niet goed die week. Dus ik verwacht er niet veel van.

18. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @Chans: Ja moeilijk he dat wachten! Dat had ik ook echt heel erg. Maar anderzijds dacht ik ook dat als ik te vroeg zou testen en het was negatief, dat ik dan ofwel heel teleurgesteld zou zijn ofwel nog heel veel hoop zou hebben maar allebei mogelijk voor niks (snap je haha, beetje ingewikkelde zin). Uiteindelijk dus wel volgehouden tot de NOD en toen alsnog negatief :p Sterkte met beslissen en hopen op een positieve test! Je hoeft tenslotte niet veel te klussen om toch zwanger te worden!

@ Luna: Wat fijn dat het tabletje werkt. Welke heb je? (even onthouden want ik was ook zo misselijk vorige keer). Wat een gezellig weekend heb je voor de boeg! Veel plezier!

@hier: Afgelopen dagen was mn zoontje heel erg verkouden en die heeft dus ook lopen spoken snachts. Pff vermoeiend! Gelukkig is hij weer aan de beterende hand en kunnen wij ook weer slapen. Vanavond gaan we lekker uit eten met vrienden en verder een lekker rustig weekend voor de boeg. Volgend weekend feestweekend want dan wordt de kleine 1!

19. Humava

Humava Niet meer actief

Pluisje, fijn dat je weer een beetje gerustgesteld bent.
    vinexkindje spannend ga zeker voor je duimen!
    chans voor jou wordt het ook lekker spannend!
    Luna goed dat je je iets beter voelt! Nu aftellen naar donderdag!

20. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Helaas was de test negatief. Een uurtje later bleek ik ongesteld. Wel fijn want dan kunnen we door naar ronde 2. Ik zal vanmiddag even de nieuwe nod uitrekenen en een nieuwe banner maken.

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina