@Pluis fijn dat je gewoon zelf weer ongesteld bent geworden. Fijn dat je door je vriendin ook gerustgesteld bent en zij jou ook begrijpt omdat jullie hetzelfde hebben. Is altijd makkelijk! @Chans irritant is dat he. Het blijft altijd afwachten. Nou ik duim voor je dat het raak is! @Luna fijn dat jij je wat beter voelt door de pillen! Veel plezier vandaag in Apenheul! Voor je het weet is het donderdag en kan je eindelijk jullie kleintje bewonderen! @Humava zo te zien zit jij in je klus periode Veel klusplezier hihihi @Vinexkindje balen meid! Eerst negatieve test en daarna ongesteld. Hoop dat het de volgende ronde voor jullie raak is!
SEPTEMBER: Pluisje@ dochter - ronde 1 - NOD 17 sept Bibi24@ zoon - ronde 1 - NOD 21 sept Plastictrees@ dochter - ronde 3 - NOD 24 sept vinexkindje@ zoon - ronde 1 - NOD 25 sept leolientje@ zoon - ronde 1 - NOD 29 sept Skattie84@ dochter - 1e ronde - NOD 30 sept OKTOBER: Chans@ zoon - ronde 1 - NOD 1 okt Mamavanpoppetje@ dochter - ronde 1 - NOD 2 okt? L0veErin@ zoon - ronde 3 - NOD 2 okt wannabemom24@ dochter - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober Shart@ dochter - ronde 2 - NOD 8 okt Plukplon@ dochter - ronde 2 - NOD 12 okt? Humava@ dochter-ronde 2-NOD 13 okt? Sammm@ zoon - ronde 1 - NOD 15 okt Nieckske @ dochter - ronde 2 - NOD 16 okt Bloemkool@ zoon - ronde 1 - NOD 21 okt Kiera@ zoon - ronde 1 - NOD 24 okt Vinexkindje@ zoon - ronde 2 - NOD 29 okt NOD ONBEKEND mami2@ zoon - ronde 1 - NOD geen idee Mva2010@ dochter - ronde 1 - NOD ? Bella018@ dochter - ronde 1 - NOD ? Avsuma@ dochter - ronde 1 - NOD? ZWANGER: Luna28@ zoon - ronde 1!!! niks doorgegeven negatieve test Zwanger[/QUOTE]
Zo, de lijst en mijn banner weer even bijgewerkt. Op naar ronde 2! Gisteren zijn we uit eten geweest met vrienden. Super gezellig maar er wordt wel altijd ontzettend in de gaten gehouden wie er wel of niet rood vlees eet en wie er alcohol drinkt. Nou hou ik niet zo van alcohol bij het eten dus ik zag de blikken al toen ik frisdrank bestelde.... Echter verslapte de aandacht toen het voorgerecht carpaccio werd
hey Bij iedereen een mooi weekend aan de gang?? Hier op zich wel hoor. vooral genieten van me kleine meid die zo onzettend lekker kan kletsen!! Echt me moppie. Toevallig zei ik vandaag tegen manlief, zou wel echt heel gaaf zijn om in de eerste ronde zwanger te raken met die medicijnen. We kijken wel enorm uit naar maandag 7 okt de gyn! Toch wel weer gezonde spanning en misschien een beetje opluchting dat je weet dat je geholpen wordt. Zou het dit jaar nog raak worden voor ons?? Zou het dan weer z'n zwangerschap zijn als bij de eerste?? Hoe zou het aflopen dan met me anti-depri pillen?? Lijkt me leuk om weer naar de zelfde verloskundige te gaan, zulke leuke meiden!! Dit zijn gewoon vragen die iedereen misschien wel stelt hihi. Toch gezonde gedachtes denk ik dan. En misschien me grootste vraag, hou ik me baan??Of zou ik voor de zoveelste keer weer moeten gaan zoeken naar ander werk?? Nou ja, eerst wachten op 7 okt, en dan gaan we weer verder! Iedereen een heel fijn weekend!! vinexkindje@ op naar ronde 2! Eindelijk ongesteld geworden, raar he kan je lichaam zijn? En ja kwa alcohol en eten met andere erbij, let je toch altijd op ja! Wie weet zie je iets wat een ander nog niet weet. Luna@ hoe was het vandaag? Met degene waar je mee was, weet die dat je zwanger bent? Of kon je het goed verbergen hihi.??
Ah balen!! Maar goed hopelijk is het deze ronde raak! En lastig als je zo in de gaten gehouden wordt zeg.. hebben die mensen niks beters te doen hihi. @pluis heel herkenbaar al die vragen, het blijft zo spannend!
@Vinexkindje balen van je negatieve test. Maar idd op naar de volgende ronde. @pluisje kan me voorstellen dat je een hoop vragen hebt. En ik hoop voor je dat je contract verlengd wordt. Het is deze tijd zo lastig om een andere baan te vinden. @kiera ja wij zitten volop in de klusperiode. Ik ga er de komende dagen eens op letten of ik mn eisprong voel. Heb er nog nooit op gelet dus ik ben benieuwd.
@Humava ik had voorheen ook niet door dat ik mn eisprong voelde, vermoed tenminste dat ik hem gevoeld heb Ik heb me niet in kunnen houden, vanochtend getest. Zo wit als het naar kon..
Ah jammer chans! Maar misschien was je te vroeg? Of heb je daar geen vertrouwen meer in? Ik ben benieuwd humava of je je eisprong voelt. Ik heb nog nooit iets gevoeld rond die tijd. Zou wel makkelijk zijn haha. Leolientje mag ook testen toch. Waar ben je? Hier een lekker weekend gehad. Wat een lekker weer vooral smiddags. We zijn veel buiten geweest. Zoonlief weigerde vorige week om te slapen en huilde lang in bed maar na even doorzetten gaat hij nu alweer de hele dag zonder problemen zn bed in. Fijn! Verder gewoon ongi hier dus qua zwanger worden niet veel te melden!
@Vinnexkindje mja het is allemaal dubbel. Mn cyclus is natuurlijk geen touw aan vast te knopen. Wellicht heb ik mn eisprong dan toch niet gevoeld de 19e, heb ik dat wel dan is vrijdag pas mn nod. Maar goed voel me ook niet zwanger, maar dat voelde ik me tijdens mijn eerste zwangerschap tijdens her testen ook niet. Toen waren we helemaal niet zo bezig met het zwanger worden, heb toen ook pas iets van 8 dagen na mijn nod getest. Dus ik weet het allemaal niet Denk dat ik vrijdag nog een keer ga testen.
Even een berichtje om te laten weten dat ik op ROZE mag!! Gisteren een testje gewaagd met ML... Een dikke streep en CB zegt 2-3 weken We zijn helemaal in de wolken en voelen ons vevoorrecht dat het zo snel raak mag zijn... Nu blijven plakken beebje! Ik wens iedereen veel geluk en veel roze de komende tijd!! Ga voor jullie duimen!!
@skattie84; Gefeliciteerd meid! @dames die ongi zijn geworden; Balen! Op naar de volgende ronde, hopen dat het dan raak is! Ik heb een tijdje niet gereageerd, omdat er niet echt veel te melden was. Sinds afgelopen weekend (vooral zaterdag) heb ik last van menstruatieachtige kramp, lichte hoofdpijn en voel ik me licht in mijn hoofd. Ook dikke, blauwe aders op mijn borsten en voor mijn gevoel lijken ze voller. Verder ben ik heel snel moe en word ik zo vroeg wakker, terwijl ik normaal gesproken met moeite mijn bed uit kwam. Wil natuurlijk helemaal niks zeggen, maar het maakt het wel spannend. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, durf het eigenlijk ook niet zo goed. Bij mijn dochter had ik de eerste periode ook last van vermoeidheid, blauwe aders, vollere borsten en hoofdpijn. Maar die menstruatiekramp kan ik niet plaatsen. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe innestelingspijn aanvoelt? Misschien is het wel mijn eisprong geweest? Ondanks dat ik een dochtertje heb, ben ik nog wel een leek op dit gebied hahahaha.
@Pluis nou op naar 7 oktober dan maar! Heerlijk he als je zo kan genieten van je kleine meisje! Hopelijk wordt je contract gewoon verlengt want het is nu wel heel lastig om een andere baan te vinden. @Chans balen van de witte test. Als je 19 september je ei hebt gevoelt zit je er nog duidelijk voor hoor. De LF is gemiddeld 14 dagen. Het is bij sommige mensen langer. Andere weer korter. Je ei doet er minimaal 5 dagen over om in je baarmoeder te settelen. Dit kan dus ook langer duren. Gemiddelde hiervoor is vaak 7 dagen. Na 2 dagen geeft stijgt dan je hormoonhuishouding. Gisteren zat je dan op DPO10. Als je hormonen langzaam altijd stijgen, dan zou ik idd later nog een testje wagen. @Skattie Gefeliciteerd meid!! YAY de 2e roze van deze lijst. Het wordt tijd dat hij helemaal roze gaat worden dames!
@Avesuma ging even kijken wanneer je NOD zou moeten zijn maar er staat een vraagteken. Blauwe aders is toch wel vaak een goede duidelijk symptoom van zwangerschap. De innesstelingspijn schijnt erg pijnlijk te zijn als je hem kan voelen. Denk dat je het kan vergelijken met de eisprong. Wat ik zo her en der had gelezen steken in buik, erge buikkramp etc. Dit kan een paar uur aanhouden. Hopelijk is het ook voor jou raak!
@Kiera; dat had je nou niet moeten zeggen hahaha! Ben mezelf nu helemaal gek aan het maken. De kramp die ik zaterdag had, duurde zo een beetje de hele dag. Was ook echt pijnlijk, alsof ik elk moment ongesteld kon worden. Gisteren ook een beetje, maar niks vergeleken met de pijn van zaterdag. Het 'probleem' is dus dat ik niet weet wanneer mijn NOD is. Ben ook bang dat ik te vroeg zal testen. Als ik van mijn normale cyclus uitga, dan heb ik of mijn NOD al gehad, of het is 1 van deze dagen. Als ik uitga van mijn laatste cyclus zou ik pas over 2 weken ongesteld moeten worden. Pfff..heel verwarrend allemaal.
Hmm als je van je laatste cyclus uitgaat, dan klinkt het alsof je net je ei hebt gehad. Lastig dit he als je niet weet wanneer je cyclus is. De meeste hebben na hun ei namelijk een LF van 14 dagen. De mijne is dat standaard alleen vorige maand week die 1 dag af. Misschien door alle onzekerheid etc. Probeer je er zo min mogelijk mee bezig te houden! Ik weet het dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ga ook straks die periode weer in. Als ik jou was zou ik met testen voorlopig nog even wachten en uitgaan van je laatste NOD.
Het is idd heel lastig. Probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn, maar bij elk krampje en steekje denk ik: zou het?! Testen ben ik deze week sowieso niet van plan. Ik zie dat het voor jou ook spannend gaat worden. Succes deze week! Hoop zo dat het voor allemaal dat het snel raak is!
Weer een zwangere!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!!! Heb ook niet zoveel te melden, ben de laatste 2 dagen weer erg prikkelbaar. Merk ik bij me zelf gewoon, kan weinig hebben. Toch weer een beetje spanning voor volgende week. En me kleine meisje is ook weer erg verkouden, en hangt als een klit aan me! Maar ja, kan ze ook niks aan doen denk ik dan maar. Ik zat natuurlijk te denken. Maar voordat ik met die medicijnen begin, en voordat ik uiteindelijk een eisprong heb. Dan is het november, en tja als het dan raak is........dan beval ik in de zelfde maand als me dochtertje hihi. Maakt ons niks uit, en in de zomer is heerlijk!! Lekker buiten vieren, dat bevalt ons heel goed. Ik ben zo gefocust op de 1e ronde dat het raak zal zijn. En ik weet moet ik niet doen!! Voor het zelfde geld duurt het weer een jaar. Nou ja positief blijven is gezond hiihi. Ik ga nog even wat doen voordat me dochtertje wakker wordt. Liefs van mijn
Beterschap met je meisje! Sneu als die kleintjes zo verkouden of ziek zijn. Verder herken ik je gedachten en gevoel heel erg. Ook ik ga ervan uit dat het raak moet zijn. Op die momenten dwing ik mezelf om te realiseren dat er een veel grotere kans is dat het iets langer gaat duren. Ik ga er dus vanuit dat het hoe dan ook, een keer raak zal zijn. Mezelf moed in praten dus. Meestal helpt het, soms ook niet
Wow skattie gefeliciteerd!!!!!! Super gaaf! Ik heb nog geen ei gevoeld. Dus of hij moet nog komen of ik merk er gewoon niets van. Ik hoop het eerste dan hebben we vanavond nog. Gister was ik de stad in dus toen is er niks van klussen terecht gekomen.
Skattie gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk! @Kiera ja ik weet het. Waag vrijdag denk ik nog een test en dan zullen we het wel zien. Misschien mn eisprong helemaal niet gevoeld en weer een cyclus van 82 dagen. Ik weet het allemaal niet! @avsuma lastig he niet weten hoe of wat!! Hopelijk gewoon snel een positieve test!