@Kiera, spannend!! Ik duim @wannebemom24, het kan gewoon nog he! Hier had ik het ook niet meer verwacht.
@wannabemom, Geef de moed niet op meid, Ik testte op m'n NOD ook negatief en ik dacht zelfs ongi geworden te zijn. Bleek nu achteraf de innesteling geweest te zijn. Ik had ook krampjes enz. Het kan nog! @pluklon, 6 dagen voor NOD is wel heeeeeeel erg vroeg Ik zou nog even wachten. @pluis, hoe was de visite? Lekker geknuffeld met het kleine baby'tje?
Hallo allemaal, Ik ben er weer! Wat een weekend zeg haha. Heel veel verjaardagspret maar ook drukte verder, heb ik nu weer even tijd voor jullie! Ik klets even bij sinds de laatste keer dat ik hier was! @ plukplon: jammer dat hij negatief was maar het kan inderdaad nog alle kanten op! We duimen voor je hoor. Heb je kwaaltjes of nergens last van? @ Kiera: Wat makkelijk dat jij je eisprong zo goed voelt. Dan kun je nu inderdaad rustig op het wachtbankje plaats gaan nemen. Gezellig samen met Humava want die zit ook te wachten. @Luna: Wat een leuk shirt had je je zoontje aangedaan! Erg grappig. Heb je die ergens gekocht of zelf laten drukken? En gelukkig dus een goede echo en maar een kindje Dan was het allemaal gewoon te verklaren doordat je verder in de zwangerschap was dan je dacht. Wat een mazzel haha. Wanneer ben je uitgerekend? Misschien moeten we dat ook aan het lijstje toevoegen als de spannendste weken voorbij zijn. @ wannabemom: Wat jammer een witte test en waarschijnlijk een langere cyclus. Lijkt me heel moeilijk dat zoiets vervelends als een curretage ook nog zo'n lange vervelende nasleep heeft met onduidelijke cyclussen. Het is al naar genoeg toch! Sterkte meis! Wat de anderen inderdaad ook zeggen, geef de moed niet op! Het kan nog! @ pluis: Hoe was het in het ziekenhuis vandaag? Ik heb aan je gedacht! Zo, volgens mij heb ik iedereen gehad Wij gaan morgen op dag 10 weer aan de klusperiode beginnen denk ik. Op naar een tweede wondertje! Ik zal zo de lijst nog even quoten want op de een of andere manier is mijn NOD eraf gevallen
SEPTEMBER: Jenala@ dochter - ronde 1 - NOD 11 sept Nieckske @ dochter - ronde 2 - NOD 16 sept? Pluisje@ dochter - ronde 1 - NOD 17 sept Bibi24@ zoon - ronde 1 - NOD 21 sept Plastictrees@ dochter - ronde 3 - NOD 24 sept? vinexkindje@ zoon - ronde 1 - NOD 25 sept leolientje@ zoon - ronde 1 - NOD 29 sept Skattie84@ dochter - 1e ronde - NOD 30 sept OKTOBER: Chans@ zoon - ronde 1 - NOD 1 okt Mamavanpoppetje@ dochter - ronde 1 - NOD 2 okt? L0veErin@ zoon - ronde 3 - NOD 2 okt wannabemom24@ dochter - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober Shart@ dochter - ronde 2 - NOD 8 okt Plukplon@ dochter - ronde 2 - NOD 12 okt? Humava@ dochter-ronde 2-NOD 13 okt? Sammm@ zoon - ronde 1 - NOD 15 okt Bloemkool@ zoon - ronde 1 - NOD 21 okt Kiera@ zoon - ronde 1 - NOD 24 okt Vinexkindje @ zoon - ronde 2 - NOD 29 okt NOD ONBEKEND mami2@ zoon - ronde 2 - NOD geen idee Mva2010@ dochter - ronde 1 - NOD ? Bella018@ dochter - ronde 1 - NOD ? Avsuma@ dochter - ronde 1 - NOD? ZWANGER: Luna28@ zoon - ronde 1!!! Skattie84@ dochter - ronde 1!!! Avsuma@ dochter - ronde 1!!! Chans@ zoon - ronde 1!!! niks doorgegeven/ongesteld negatieve test Zwanger[/QUOTE]
Hey, Nou zit eindelijk even op rust nu. Ben wel veel even aan het piekeren vandaag hihi. Vanochtend was ik wel erg nerveus, maar de gyn was erg vriendelijk! Ze schreef zo me medicijnen voor, en ook in 1 keer 100 mg clomid. Ze zei er wel weer bij, dat de kans op een meerling groter is nu. Nou ja, wat komt komt he!? hihi. Ze heeft me door verwezen naar een andere arts in hoorn dus, die ook over anti-depressie gaat. Dus de afspraak in amsterdam kan ik mooi af zeggen, dat scheelt weer! Alleen vertelde ze me wel dat ik in het ziekenhuis moet bevallen, want de baby zou dan 48 uur in de conveuse moeten. Door mijn medicijnen, dus als het ware moet de baby dan afkicken. Vind het geen prettig idee, wil heel graag gewoon thuis bevallen. Dus moet dat echt gewoon nog even tijd geven en een plekkie. Maar pffff..........moeilijk! reageer morgen effe uit gebreid. xxx
@Vinexkindje volgens mij klopt je banner dan niet. Want daar staat dat je nu op dag 10 zit?? Soms is het wel vervelend hoor met het voelen van mijn eisprong. Het is handig om zwanger te worden, maar ja als je dat niet hoeft te worden zit je alleen maar met vervelende pijn. Tja meestal hebben voordelen ook nadelen he. @Pluis super dat ze je gelijk al medicatie voorschrijft! Sommige mensen moeten daarvoor echt lang wachten. In het ziekenhuis bevallen vond ik helemaal niet erg. Weet niet of je voor je 1e thuis bent bevallen?? Maar doe mij liever daar. Ze hebben alles bij de hand mocht er wat mis gaan (hopelijk is dat niet nodig!!). Toen ik in het ziekenhuis was had ik zo ontsluiting. Denk omdat ik thuis toch niet ontspannen zat. Maar ja ieder zijn ding hoor. Ik zou zeggen geef het lekker rustig een plekje.
Hmmja de banner zegt vandaag dag 10. Nouja, we beginnen toch gewoon lekker morgen hoor haha. Raar ding. De banner gaat overigens uit van mn vorige 'lange' cyclus van 31 dagen en ik hoop nog steeds op een cyclus van 28 dagen want die heb ik altijd gehad. Wie weet, komt het eitje gewoon keurig over 4 dagen ipv 8
Aha ja ik zet de mijne op gemiddelde dagen. Dan pas ik het tussentijds nog wel een keer aan bij mijn ei. Mijn LF is toch standaard 14 dagen. Dus ja dan is het makkelijk rekenen. Nu dus gewoon afwachten. Jij heel veel klusplezier! Ik pas nog even mijn NOD aan, want die klopt hier zo ie zo niet.
SEPTEMBER: Jenala@ dochter - ronde 1 - NOD 11 sept Nieckske @ dochter - ronde 2 - NOD 16 sept? Pluisje@ dochter - ronde 1 - NOD 17 sept Bibi24@ zoon - ronde 1 - NOD 21 sept Plastictrees@ dochter - ronde 3 - NOD 24 sept? vinexkindje@ zoon - ronde 1 - NOD 25 sept leolientje@ zoon - ronde 1 - NOD 29 sept Skattie84@ dochter - 1e ronde - NOD 30 sept OKTOBER: Chans@ zoon - ronde 1 - NOD 1 okt Mamavanpoppetje@ dochter - ronde 1 - NOD 2 okt? L0veErin@ zoon - ronde 3 - NOD 2 okt wannabemom24@ dochter - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober Shart@ dochter - ronde 2 - NOD 8 okt Plukplon@ dochter - ronde 2 - NOD 12 okt? Humava@ dochter-ronde 2-NOD 13 okt? Sammm@ zoon - ronde 1 - NOD 15 okt Bloemkool@ zoon - ronde 1 - NOD 21 okt Kiera@ zoon - ronde 1 - NOD 21 okt Vinexkindje @ zoon - ronde 2 - NOD 29 okt NOD ONBEKEND mami2@ zoon - ronde 2 - NOD geen idee Mva2010@ dochter - ronde 1 - NOD ? Bella018@ dochter - ronde 1 - NOD ? Avsuma@ dochter - ronde 1 - NOD? ZWANGER: Luna28@ zoon - ronde 1!!! Skattie84@ dochter - ronde 1!!! Avsuma@ dochter - ronde 1!!! Chans@ zoon - ronde 1!!! niks doorgegeven/ongesteld negatieve test Zwanger
Ik was idd veel te vroeg. Ik ga nu echt wachten met testen tot vrijdag. Ik heb eigenlijk niet echt opvallende klachten als je het met vorige maand vergelijkt. Ik was er toen echt van overtuigd dat ik zwanger was, maar kwam toen door het ontpillen.
Goedemorgen allemaal! Ik ben er een tijdje niet geweest en wat zie ik allemaal nieuwe zwangeren! Van harte gefeliciteerd!!!!!
@Vinex, Ik heb dat tshirt besteld bij Justletters.nl Ze hebben daar standaard teksten, maar je kan ook zelf een tshirt ontwerpen. @pluis, wat fijn dat je gelijk Clomid hebt gekregen.
Leuk luna hoe je over je zwangerschap hebt verteld! @Pluisje fijn dat je gelijk al medicatie hebt gekregen. @hier nog een weekje wachten....heb sinds vanmorgen wel last van mn buik, heel laag onderin mn buik. Ben benieuwd of dat misschien iets te beteken heeft. Ik ga op een gegeven moment echt overal op letten. Hebben jullie dat ook?
@Nieckske ik had je al gemist. Vast druk gehad. Jij zo te zien ook weer op het wachtbankje. Wil je je nieuwe NOD ook weer op de lijst? @Humava gelukkig heb ik er tot nu toe nog geen last van. De vorige keer wel. Toen leek ik van alles te voelen. We wachten en wachten!
@Kiera je mag me zeker weer op de lijst zetten. Ik heb het inderdaad druk gehad en ook een paar dagen met fikse hoofdpijn gelegen. Ik zit nu inderdaad ook weer op het wachtbankje net als jij en Humava. Ik heb wel dankzij de ovulatietesten mijn eisprong kunnen traceren en we hebben braaf geklust dus ik heb weer goede hoop. Al zal ik deze ronde niet zo vroeg gaan testen.
nieckske@ dus de kans is groot dat het raak is, spannend hoor!! humava@ ik denk dat dat elke vrouw heeft hoor, overal op letten in je lichaam! Terwijl ik vorige keer helemaal nergens last van had! Maar toen getest heb omdat ik naar het ziekenhuis moest. Ik was toen al 6 weken zwanger. ik weet niet wie het zei@ over ziekenhuis bevalling. Het heeft bij mijn gewoon de voorkeur thuis. Vorige keer heerlijk thuis bevallen, in 3 uurtjes tijd! Heerlijk douchen, eten knuffelen met je baby . Denk gewoon dat het ziekenhuis sfeertje even anders is. Maar ja als ik geen keus heb, dan is het zo. Was nog iemand die vroeg of ik lekker had geknuffeld met de baby van de visite?? Nou nee, de mama gaf het niet uit handen!! Kan me daar echt aan storen, maar ja ieder opzich! Dus helaas geen baby geknuffeld! Voor de rest gaat het goed. Ja de bijwerkingen gaan beginnen. Opgezette buik, en zere eierstokken. Maar oke, alles voor het goeie doel! Ps. Me zus is ook bezig voor de eerste, maar haar cyclus is hopeloos. Zielig vind ik het! Gun het hun zo. Lijkt me zo leuk samen zwanger zijn. ( moest het effe kwijt!)