We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoi dames, ook ik wil graag mee kletsen.
    Afgelopen donderdag zijn mijn vriend en ik bij de HA geweest om mijn spiraaltje te laten verwijderen. Had al jaren geen menstruatie meer hierdoor en was even vergeten wat een ellende het was pfffff. Hopelijk is het snel voorbij en kunnen we gaan klussen voor een brusje voor ons meisje van bijna 5. Bij haar heeft het maar 3 maandjes geduurd voordat het raak was, hopelijk gaat het nu weer zo snel.

Succes dames met zwanger worden!!!!!

2. Humava

Humava Niet meer actief

balen wannabemom.

Welkom busster, Ik hoop voor jullie dat het nu weer zo snel raak is!

3. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    :)SEPTEMBER::)
    Jenala@ dochter - ronde 1 - NOD 11 sept
    Nieckske @ dochter - ronde 2 - NOD 16 sept?
    Pluisje@ dochter - ronde 1 - NOD 17 sept
    Bibi24@ zoon - ronde 1 - NOD 21 sept
    Plastictrees@ dochter - ronde 3 - NOD 24 sept?
    vinexkindje@ zoon - ronde 1 - NOD 25 sept
    leolientje@ zoon - ronde 1 - NOD 29 sept
    Skattie84@ dochter - 1e ronde - NOD 30 sept

:)OKTOBER::)
    Chans@ zoon - ronde 1 - NOD 1 okt
    Mamavanpoppetje@ dochter - ronde 1 - NOD 2 okt?
    L0veErin@ zoon - ronde 3 - NOD 2 okt
    wannabemom24@ dochter - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober
    Shart@ dochter - ronde 2 - NOD 8 okt
    Plukplon@ dochter - ronde 2 - NOD 12 okt?
    Humava@ dochter-ronde 2-NOD 13 okt?
    Sammm@ zoon - ronde 1 - NOD 15 okt
    Nieckske @ dochter - ronde 3 - NOD 18 okt
    Bloemkool@ zoon - ronde 1 - NOD 21 okt
    Kiera@ zoon - ronde 1 - NOD 21 okt
    Vinexkindje @ zoon - ronde 2 - NOD 29 okt

:(NOD ONBEKEND:(
    mami2@ zoon - ronde 2 - NOD geen idee
    Mva2010@ dochter - ronde 1 - NOD ?
    Bella018@ dochter - ronde 1 - NOD ?
    Avsuma@ dochter - ronde 1 - NOD?

:DZWANGER::D
    Luna28@ zoon - ronde 1!!!
    Skattie84@ dochter - ronde 1!!!
    Avsuma@ dochter - ronde 1!!!
    Chans@ zoon - ronde 1!!!

niks doorgegeven/ongesteld
    negatieve test
    Zwanger

4. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Pluisje ik was het die het had over in het ZH te bevallen! ;)
    Jammer van de bijwerkingen, maar dan weet je wel dat de medicatie aan slaat. Zou je ei ook al over 2 dagen dan springen? Heb daar helemaal geen ervaring mee.
    Balen dat je zus zo'n onregelmatige cyclus heeft. Hopelijk wordt ze ondanks dat snel zwanger. Zou leuk zijn als jullie gelijktijdig zwanger raken. ;)

@Wannabemom jammer! :( Hopelijk deze ronde dan raak!!

@Buster welkom! Hopelijk is het snel weer raak!

5. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0

6. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    @Busster Welkom hopelijk mag je ook snel in ons roze lijstje!
    @ Kiera ik sta 2x in de lijst 1x in oranje en de 2e staat wel goed ;)
    @Pluisje oh spannend meid!! Niet fijn al die hormonen maar het is voor een goed doel! Ik las over je anti depri pillen en over het afkicken van de baby. Ik slik ook anti depri pillen tegen paniekaanvallen al 10 jaar maar ik kon deze gewoon doorslikken en mocht er zelfs borstvoeding mee geven ( ik had alleen geen druppel borstvoeding na de bevalling)
    Maar er zijn natuurlijk heel veel verschillende anti depri pillen tegenwoordig.
    Op onderstaande link staan welke veilig zijn en welke niet.
    Medicatie | POP-poli

Misschien dat je daar nog iets aan hebt.

7. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Pluisje oke jammer dat je dan wel moet wachten. :( Maar ja wie weet is het de volgende ronde met medicatie wel gelijk raak! Ik hoop het voor je!!
    @Nieckske die eerste in oranje was van september. Toen had je een negatieve test weet je nog? Ik heb deze er nog in laten staan.

Vinden jullie moeten we september eraf halen? Ik hoor het wel.

8. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @pluisje hopenlijk gaat het medicijnen wel goed. Super succes.

Vanmiddag was mijn dochter spelen bij haar vriendje heb ik eindelijk weer eens de parketvloer kunnen boenen zonder dat ze in de weg liep hihi. Ze wil me altijd helpen maar eigenlijk werkt het altijd tegen hihi.
    Hebben jullie dat ook dat jullie tijdens je menstruatie wil schoonmaken . Ik heb dan altijd de schoonmaakkriebels haha

9. Humava

Humava Niet meer actief

@busster ik heb nooit schoonmaakkriebels. ;) Ik moet mezelf er echt toe zetten om dingen te doen. Ik denk dat ik maar eens voor mezelf een lijstje ga maken met op welke dag ik wat ga doen. Misschien helpt dat voor me. Tis ook niet zo dat het een grote bende is in huis hoor. Maar ik ben wel een tikkeltje lui aangelegd.:p

10. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Welkom Buster! Gezellig dat je mee komt kletsen.

@schoonmaken, ik heb 1x in de 2 weken een schoonmaker. Die poets mijn badkamer, wc's, keuken, stofzuigen & dweilen hele huis, hij vouwt mijn was op :D en sinds ik zwanger ben doet hij ook de kattenbak :p
    Ik heb wel de drang om de kasten uit te mesten, ook omdat we besloten hebben te gaan verhuizen en dat is altijd weer een goed moment om dingen weg te gooien.

Verder had ik even een paar vreselijke dagen. Kon alleen maar huilen, was vreselijk kortaf, kort lontje,ik was zooooo moe! Vandaag voel ik me gelukkig wat beter. Gister middag geslapen, en 's avonds weer op tijd naar bed. Vandaag voel ik me iets meer mens.

11. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Luna@ gelukkig gaat het dus weer wat beter, en hopelijk kan je snel genieten van je zwangerschap! Verhuizen, is dat omdat jullie te klein wonen? Of gewoon? Spannend hoor! En dat nog voor de bevalling of erna?

buster@ welkom! Ja hoop stiekem dat het in 1 keer raak is, maar ja dat is misschien wel iets te positief hihi.

kiera@ ja vind dat sept er wel af kan. En mensen die hier nooit mee kletsen kunnen er denk ik ook wel af.

nieckse@ bedankt voor die site! De mijne staat gelijk bovenaan op de site. Maar kan er helaas niks wijzer uit worden :p. Ik weet nog niet of ik borstvoeding wil geven. Ik twijfel omdat ik bij me dochtertje ook alles alleen moest doen. En als je een flesje geef, kan manlief er ook af en toe uit snachts! Dus ja dat weet ik nog niet.

wannabebom@ op naar de volgende ronde, nieuwe kansen! Succes!

12. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hier gaat alles prima! Dus eigenlijk geen nieuws. Ik moet nog 6 dagen die medicijnen slikken en dan wachten op een doorbraakbloeding. En ja meiden........wachten duurt lang hihi. Voor de rest heb ik een beetje stemmingswisselingen, maar ach hoort bij de bijwerkingen. Niet te veel aan me hoofd zeuren:p.
    Ik twijfel of ik ovulatietesten zou kopen. Ja manlief zegt nee, maar daar kan ik helemaal niet mee praten over dit soort dingen. Wat vinden jullie? Als ik ze nou koop, weet ik gelijk of die medicijnen werken! Pfff...........moeilijk hihi.

xxx

13. Luna28

Luna28 Niet meer actief

@pluis, wij wonen klein, heel leuk een huisje in t centrum. Ik vind het ook heel jammer dat we weg gaan. Maar er zijn maar 2 slaapkamers en de kamer van zoonlief is niet groot genoeg voor 2 kindjes op een kamer helaas. Maar het is gekocht, dus het word nog even spannend! Ik hoop dat het voor de bevalling allemaal nog lukt. En anders gaan we waarschijnlijk ons huis verhuren en zelf iets anders huren. Komt vast wel goed.

Fijn dat t goed gaat met je pluis. Als je nog ovutesten wilt, ik heb er een stuk of 15 + 3 zwangerschapstesten in een etui. Mag je zo over nemen van me. Ik heb ze van 123thuistest geloof ik.

14. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    @Pluis, een flesje geven is inderdaad handiger. Ik denk dat ik eerst maar eens moet afwachten of ik dan uberhaupt wel borstvoeding heb. Fijn dat het nu stukken beter met je gaat!

@Luna, ik zie dat je je eerst echo hebt gehad, dat zal wel heel bijzonder zijn geweest. Je hebt nu wel goede vooruitzichten, baby onderweg,nieuw huisje! Heerlijk toch!

15. Luna28

Luna28 Niet meer actief

@nieckske, ja echo was heel bijzonder. Zo onwerkelijk om zo'n kleintje weer te zien in je buik.
    Heb je bij je dochter bv gegeven? Ik heb het mijn zoontje 4 maanden gegeven, ik werd er heel onzeker van. Ik ga het wel weer proberen bij dit kindje. En als t niet gaat, stappen we gewoon weer over op de fles.

16. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Pfff dames borstvoeding praat me er niet over....
    Als we een tweede kindje mogen krijgen ga ik het weer proberen maar met onze dochter was het geen succes verhaal.
    Na een week proberen met en zonder tepelhoedjes en met haar in alle mogelijke houdingen. Was ze zoveel afgevallen dat ze echt iets moest gaan binnen krijgen omdat ze anders naar het ziekenhuis moest. Ook was ze al best geel. Er is een laktatiekundige langs geweest om me te helpen maar ook zij had niet de juiste tip uiteindelijk haar gevraagd hoe ik ons meisje van borst naar flesvoeding over moest brengen , zegt dat mens dat ze daar geen antwoord op mag geven omdat ze een eed had afgelegd om borstvoeding te promoten en geen flesvoeding , mijn moeder die er toen was werd zo kwaad en heeft haar het huis uit gegooid. Ons meisje heeft vanaf die dag de fles gekregen en het en ze begon meteen weer te groeien. Achteraf blijkt dat ze een te kort tongriempje heeft en ook nog Eems een gaatje in haar hartje waardoor ze de kracht en het uithoudingsvermogen niet had om uit mijn borst te drinken. En omdat mijn voeding doordat ze niet hard genoeg zoog zo ver terug was gelopen maar helemaal over gegaan op de fles.
    Ik raad daarom iedereen aan zijn gevoel te volgen met de borstvoeding. Voeld het goed prima maar zo nee ..... Met een fles worden ze ook groot.

17. Luna28

Luna28 Niet meer actief

@busster, jeetje wat een verhaal. Wel heel leuk dat je het toch weer wilt gaan proberen te geven. Voor mij is het heel simpel: als de bv meer tranen oplevert dan melk, is t beter om over te stappen naar fv.

18. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    :)OKTOBER::)
    Chans@ zoon - ronde 1 - NOD 1 okt
    L0veErin@ zoon - ronde 3 - NOD 2 okt
    wannabemom24@ dochter - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober
    Plukplon@ dochter - ronde 2 - NOD 12 okt?
    Humava@ dochter-ronde 2-NOD 13 okt?
    Nieckske @ dochter - ronde 3 - NOD 18 okt
    Kiera@ zoon - ronde 1 - NOD 21 okt
    Vinexkindje @ zoon - ronde 2 - NOD 29 okt

:(NOD ONBEKEND:(
    mami2@ zoon - ronde 2 - NOD geen idee

:DZWANGER::D
    Luna28@ zoon - ronde 1!!!
    Skattie84@ dochter - ronde 1!!!
    Avsuma@ dochter - ronde 1!!!
    Chans@ zoon - ronde 1!!!

niks doorgegeven/ongesteld
    negatieve test
    Zwanger

19. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Zo lijst is weer geupdate!
    Busster als jij je NOD doorgeeft dan kan ik hem erbij zetten als je dat leuk vind. ;)

@Luna ben blij dat het weer wat beter met je gaat. Hier is het in huis af en toe een zooitje hoor haha. Kwa schoonmaken ben ik best wel makkelijk. Hopelijk raken jullie het huis snel kwijt en krijgen jullie er iets moois voor terug!

@Pluis dat is lastig. Mijn man zou zeggen doe jij maar wat jij vind wat jij nodig hebt. Ik zou ze gewoon voor de zekerheid gebruiken, omdat jij ws niet zeker weet wanneer hij komt. Tja het ligt er ook aan of je er niet al te veel mee bezig wilt zijn. Anders zou ik zeggen klus gewoon dag 8 t/m 16 om de dag bij een niet al te lange cyclus. ;) Dan kan jij je ei niet missen.

@Busster balen dat jij problemen hebt gehad met borstvoeding. Hier ging het vlekkeloos. Mocht ik dus weer bevallen zijn dan gaan we dat weer doen. Ik zie alleen op tegen de eerste dagen. Die stuwing auuwwww. Maar zo ver zijn we helaas nog niet, eerst zwanger raken.

20. Humava

Humava Niet meer actief

@bv ik heb 7 weken bv gegeven. Had ook allerlei ellende ervan. 1 afgevlakte tepel waar ik van alles tegen geprobeerd heb ( borstschelpen, eerst een beetje kolven waardoor je tepel wat meer naar buiten komt enz). maar ik kreeg toch een gigantische kloof
    ( auwauw). De andere borst zat te veel stuwing achter waardoor onze dochter zich de hele tijd verslikte. daardoor werd ik er echt heel gestrest van en ben toen maar gaan afbouwen. Er viel echt een last van mijn schouders. Maar ik wil het zeker weer gaan proberen als ik in verwachting ben.

@kiera ja die stuwing is wel vervelend hè. Ik was alleen wel blij dat ik eindelijk eens flinke borsten had. :p

@pluisje je kan het altijd eerst zonder proberen als je je daar ook goed bij voelt. Maar ik snap ook wel als je meer zekerheid wilt.

Deel Deze Pagina