@Busster,humava en Luna, pfff als ik dat hoor dan heb ik al zoiets van laat maar! Bij mijn dochter hebben ze haar na mijn bevalling wel aangelegd maar er kwam geen druppel uit, er zat gewoon helemaal niks in, ik heb zelfs niet de pilletjes hoeven nemen die je normaal schijnbaar krijgt als je geen borstvoeding wilt geven. Mijn borsten waren ook niet veranderd gedurende de zwangerschap.
Hallo allemaal, Sorry dat ik even niks van me heb laten horen. Zulke bizar drukke dagen achter de rug. Ik merkte dat ik gisteren gewoon echt warrig en vergeetachtig was door de drukte. Hoog tijd voor weekend en wat rust! Welkom Busster! Leuk dat je ook mee komt kletsen. Pff borstvoeding.... hier ook niet al te beste ervaringen mee. Ontzettend veel pijn gehad door kloven en een erg sterke drinker. Uiteindelijk volledig in tranen na 5 weken besloten af te bouwen en met 7 weken was ik klaar. Ik zag er gewoon tegenop om mijn kind eten te geven. Als ik nu op mijn gevoel af ga, ga ik het een volgende keer ook niet meer proberen. Maar ik weet niet of straks de zwangerschapshormonen me overhalen om toch nog een poging te doen En schoonmaken.. tsja ook niet zo mijn hobby. Ik heb inmiddels wel een vast schema wat op welke dag gebeurt en dat werkt wel echt goed. De ene week wordt het dan wel grondiger gedaan dan de andere week maar alles komt in ieder geval aan de beurt. Wat bij mij ook goed helpt, is om bezoek te krijgen haha. Dan wil ik het toch weer netjes hebben! Mooi hoor het lijstje weer ingekort. Lekker overzichtelijk! Plukplon, hoe is het bij jou? Je bent bijna aan de beurt! En humava? Ik vond trouwens jullie wachtbank er wel heel lekker uit zien. Ik ga er straks ook even lekker op wachten hoor. En Luna, ik ga de site van het shirtje onthouden! Dankjewel. En wat spannend om te verhuizen! Ik hoop dat het allemaal lukt om iets goeds te vinden. Fijn pluis dat het wel goed met je gaat en dat de medicijnen hun werk doen (voor zover je dat nu kunt beoordelen natuurlijk). En ach, een beetje emotioneel labiel zijn moet kunnen toch Hier midden in de klusweek. Alleen was vriendlief gisteravond pas heel laat thuis van een vergadering en toen 'moest' er nog geklust worden. Dat lukte dus helaas niet De druk was iets te hoog denk ik en zijn hoofd nog vol van de vergadering. Gelukkig vermoed ik dat de eisprong er nog niet is dus vanavond maar een nieuwe poging wagen. En anders schuiven we nog maar een rondje mee door toch Hebben jullie nog leuke weekendplannen? Wij hebben een groot feest van een oom en tante van mij. Gezellig! Verder gelukkig niet al te veel afspraken. Ik hoop op een beetje mooi weer zodat ik met mn zoontje lekker naar buiten kan maar ik weet niet of de weergoden me gunstig gezind zijn! Fijn weekend alvast allemaal!
@vinexkindje tis gelukkig bijna weekend! En feestjes zijn altijd leuk. Ik hoop ook voor jullie dat het weer een beetje mee zit. Ik heb vanmorgen een testje gedaan. Kon het niet laten. Maar omo wit. Ik zit nog wel 3 dagen voor nod dus heb hou nog een beetje hoop. Maar ik denk niet dat het raak is. @weekendplannen zaterdag komen mijn broer en schoonzus ff langs. En zondag naar schoon ouders die vieren hun trouwdag dan. Alleen voor de kinderen hoor dus het wordt niet zo heel druk. Maar wel gezellig.
@kiera mijn NOD is 4 november @humava je hebt wel erg vroeg getest dus wie weet er is nog geen bloed dus houd moed. @nieckske o ja die pilletjes heb ik wel gehad Mara dronk niet goed maar ik heb nog bijna een jaar na dat ik gestopt was met bv geven aan haar last gehad van melk produktie. Het was niet veel maar wel vervelend dus kreeg toen pilletjes maar die hielpen niks. @vinexkindje weekend plannen pfff ja werken op Schiphol zucht........ Vanmiddag om 4 uur beginnen tot 00.00 uur en zaterdag en zondag ook avond dienst. Jij veel plezier op het feestje! Mijn meisje is helemaal gespannen hihi vanavond heeft ze haar eerste school disco , ze mogen verkleed komen en ze kan nu al niet kiezen wordt het mega Mindy of toch haar feeenvleugels en rokje . Haar vriendjes hebben al laten weten dat ze alle 2 met haar willen "knuffeldansen" whahaha ze is nog maar 4 dat word wat straks als ze 16 is.
@busster ja ik weet dat ik vroeg ben. Maar o zo ongeduldig. Ik heb testen die zeggen dat je ze 6 dagen voor nod al kan gebruiken dus ik dacht nou proberen dan maar. Waren toch maar 1.99 voor 3. Wat lief knuffeldansen haha. Leuk dat ze een kinderdisco hebben op school. Grappig, de namen van onze dochters hebben maar 1 letter anders. Mijn dochter heet Tara.
Jammer dat jullie vervelende ervaringen met borstvoeding hebben. Zal ik het dan maar aanvullen met een positieve ervaring? Ik heb bijna 6 maanden bv gegeven. Ik vond het heerlijk en erg knus. Maar het kolven en de stress daaromheen verschrikkelijk. Zou het dus de volgende keer weer graag doen. Vandaag m'n NOD en nog niets te bekennen. Morgenochtend een testje doen. Edit: banner staat niet goed
OKTOBER: Chans@ zoon - ronde 1 - NOD 1 okt L0veErin@ zoon - ronde 3 - NOD 2 okt wannabemom24@ dochter - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober Plukplon@ dochter - ronde 2 - NOD 12 okt? Humava@ dochter-ronde 2-NOD 13 okt? Nieckske @ dochter - ronde 3 - NOD 18 okt Kiera @ zoon - ronde 1 - NOD 21 okt Vinexkindje @ zoon - ronde 2 - NOD 29 okt November: Busster @ dochter - ronde 1 - NOD 4 nov NOD ONBEKEND: mami2@ zoon - ronde 2 - NOD geen idee ZWANGER: Luna28@ zoon - ronde 1!!! Skattie84@ dochter - ronde 1!!! Avsuma@ dochter - ronde 1!!! Chans@ zoon - ronde 1!!! niks doorgegeven/ongesteld negatieve test Zwanger
@Busster ik heb je erbij gezet hoor. Hahaha kinderen verzinnen de gekste woordjes. Leuk dat je dochter voor het eerst naar een disco gaat. Hopelijk vond ze het erg leuk en heeft ze lekker geknuffeldanst! @Vinexkindje gelukkig is je ei nog niet geweest dan. Zou er ook niet al te veel druk opleggen hoor. Ik wilde voordat ik zwanger was van onze zoon heel snel zwanger worden. Ik voelde al van alles na mijn ei. Weet nu wel beter haha. Ik heb tot nu toe nergens last van, tja behalve rommelde darmen maar dat zie ik niet als een symptoom. Ik heb zoiets van als het raak is dan is dat natuurlijk heel erg fijn! Maar aan de andere kant ga ik er niet vanuit. Hoeveel mensen worden er nou gelijk zwanger in de 1e ronde. Bij de vorige keer had ik wel heel veel symptomen en werd ik te laat ongesteld. Dacht aan een vmk. De 2e ronde dezelfde symptomen dus aan de ene kant dacht ik dit is nu weer niet raak. Maar op mijn NOD had ik zoiets van hmm voel me anders urine rook vreemd en zag heel geel. Dus dacht ik waag gewoon een testje. Ja hoor een knaller! @Humava het ligt eraan wanneer je ei is geweest. Het beste is om niet eerder dan 10 dpo te testen. Aangezien het soms wel 8 dagen nodig heeft om in te nestelen. Minimaal 5 dus dan wordt pas de hcg aangemaakt. Ik hoop dat je alsnog positief gaat testen! @Plukplon spannend!! Ik hoop het voor je! Knap dat je nog niet getest hebt. Duimen. @weekendplannen heb lekker helemaal geen plannen! Manlief komt vanavond thuis na zijn reis, dus gaan lekker met zn 3en even genieten van elkaar!
@ Humava en Plukplon: Balen die negatieve testen! Het is zo'n triest gezicht he als ze helemaal wit blijven. Bah! Maar we duimen nog wel voor jullie dat het heel misschien nog komt hoor!! Sterkte meiden @ Busster: Wat schattig die kinderdisco! Als ik dat lees, verheug ik me toch ook wel erg op de tijd dat mn zoon naar school gaat en dingen mee gaat maken. Soms lijkt alleen de babytijd zo leuk maar in elke fase is er echt weer wat te beleven he. Ik hoop dat ze een leuke avond heeft gehad. Jij in ieder geval veel succes met werken! @ Kiera: Oja, kwaaltjes die ergens vandaan komen maar niet van een zwangerschap, heel herkenbaar! Ons lichaam kan ons heel goed voor de gek houden he. Ik wil deze ronde proberen om me ook niet te laten leiden door de kwaaltjes. Maar of het lukt.... Fijn joh dat je man weer terug is van zijn reis! Lekker qualitytime met zn drieen! Pfff ik heb net even mijn werkmail gelezen. Ik ben docente en mijn leerlingen moeten volgende week iets inleveren dus ik hou de mail nu goed bij om ze met de laatste vragen te helpen. Echter speelt er op managementniveau nu ook van alles en lees ik dat dus ook in mijn weekend. Echt een gedoe en de gezellige goede sfeer wordt wel met rasse schreden afgebroken zo. Maar goed, nu maar even proberen los te laten (ben ik niet zo héél goed in) en van het weekend genieten!
@humava en plukplon, echt balen van de testen maar zolang je niet menstrueert blijft er hoop, het kan altijd nog zijn dat de innesteling lang geduurd heeft en je ook pas later HCG gaat aanmaken. @vinexkindje, ik heb net ook nog mijn werkmail gelezen en daar werd ik ook niet vrolijk van. Ik ben systeembeheerder in de ICT en bij ons bedrijf zijn ze ook flink in de banen aan het snoeien en de werkdruk word daardoor veel hoger. We moeten ook eigenlijk niet in het weekend onze werkmail lezen, dat zijn net de 2 dagen dat we even niet aan het werk hoeven denken Ik ga nu ook proberen om er niet aan te denken en ik ga lekker verder met cocoonen op de bank met een goed boek
Nou meiden, ik had drie dagen geleden nog niet me verhaaltje af getikt en was me toch aan het overgeven! Dus heb 2 dagen plat gelegen en nu ben ik er gelukkig weer! Nu is manlief aan de beurt hihi. Heb dus niet alles gevolgend, sorry. Ik sta helemaal niet meer in de lijst hihi. Nou ja als ik ongesteld ben geef ik me nod wel door, is helemaal niet erg. Moet nog 4 dagen pillen slikken, en hoop dat ik dan heeel snel een doorbraakbloeding krijg! En dan kunnen we serieus gaan beginnen hier! Sorry meiden, hoop dat ik er morgen weer helemaal er bij ben. xxx
@pluisje getver zo ziek en nu je man. Gelukkig hier nog geen kostende mensen in huis. Hopelijk heb je weer snel een ziekte vrij huis. Aaaargh word je toch niet goed van ik moet vanavond werken dus zou het fijn zijn als ik nog even kan slapen vriendlief is met onze dochter gezellig naar beneden maar nu gaat al meer dan een half uur het alarm van de school tegen over ons af en er is nog geen beveiliger te zien word gek van dat wiehou wiehoe geluid
@ Nieckske: Gezellig, wij gaan samen de werkproblemen uit onze hoofd zetten! We moeten inderdaad ook gewoon niet kijken maar dat weet je pas achteraf. Ik heb morgen een belangrijke vergadering over alle problemen (en daar dus vannacht over gedroomd) dus hopelijk gaat het daarna beter. @ Pluis: Balen joh dat je zo moest overgeven! Als ik ergens een hekel aan heb.... Gelukkig gaat het nu weer beter met je! Duimen dat de doorbraakbloeding snel komt. @Busster: Oww zo irritant als zo'n alarm constant maar af gaat. Dat kun je dan ook niet echt negeren he, loeit zo door in je hoofd. En zeker als je even wil slapen. Ik hoop dat er snel iemand langs komt om het op te lossen! Ik heb nu ineens wat bloedverlies halverwege mn cyclus! Wat moet ik daar dan weer van denken??
Pluisje zo vervelend ziek zijn. Busster oh echt irritant als je wil slapen en er gaat een alarm af. Vinexkindje das idd wel raar zo midden in je cyclus bloedverlies. Geen idee hoe dat zou kunnen.
@Vinexkindje, Ik zou haast denken innestelingsbloeding dat kan natuurlijk ls je vroeg je ei hebt gehad. @Pluisje vervelend dat jij en je man zo ziek zijn,heel veel beterschap. @Busster, dat is inderdaad vervelend, ik woon ook tegen over de school en daar gaat ook vaak het alarm af, en meestal gaat in het weekend het Brandalarm af en dan komt de brandweer weer met gillende sirenes,maar 15 minuten later kunnen ze weer vertrekken. Hier nog alles rustig aan het wachten op het wachtbankje, geen enkel symptomen te bekenen. Deze week wel een heerlijke korte werkweek, dinsdag, woensdag en vrijdag vrij ivm hersftvakantie dochterlief. Vrijdag gaan we naar de Efteling, dochterlief weet nog van niks hihi. We hadden nog kaarten en we hadden eigenlijk in onze zomervakantie willen gaan maar toen is de opa van mijn man gestorven, we zouden met vrienden gaan en bij de 2e poging om te gaan is de vader van die vriendin overleden,dus hopelijk is 3x scheepsrecht en kunnen we vrijdag gaan. Dochterlief is ook nog volgende week jarig dus die heeft dan al een mooie kado
@Nieckske dat is zeker een leuk kado! Ik vond de efteling altijd zo leuk vroeger! Ik kan niet wachten tot onze dochter oud genoeg is voor zulke uitstapjes. Gister Nod. Maar nog geen menstruatie te bekennen. Maar ik heb wel het idee dat ie eraan komt verlies af en toe een heeel klein beetje oud bloed. We wachten gewoon nog even door. Zo met dochter op de fiets naar oma. Dan ga ik 3 uurtjes het huis bij iemand schoonmaken. En vanmiddag boodschappen doen. Voor de rest maar een beetje in huis rommelen.
Hey, Ik ben er weer. Hier is gelukkig weer iedereen beter! Ik moet nog 1 pilletje en dan moet het doorbreken bij me. Ik wel af en toe wat steken, maar niet veel. Zou mijn benieuwen allemaal. Voor de rest geen nieuws hier zo te lezen. Ik ga nu even genieten van de rust hihi. xxx
Ik ben vanmiddag ongesteld geworden helaas. Maar wel netjes een cyclus van 29 dagen. Ff balen maar op naar ronde 3. OKTOBER: Chans@ zoon - ronde 1 - NOD 1 okt L0veErin@ zoon - ronde 3 - NOD 2 okt wannabemom24@ dochter - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober Plukplon@ dochter - ronde 2 - NOD 12 okt? Nieckske @ dochter - ronde 3 - NOD 18 okt Kiera @ zoon - ronde 1 - NOD 21 okt Vinexkindje @ zoon - ronde 2 - NOD 29 okt November: Busster @ dochter - ronde 1 - NOD 4 nov Humava@dochter- ronde 3- NOD 11 november NOD ONBEKEND: mami2@ zoon - ronde 2 - NOD geen idee ZWANGER: Luna28@ zoon - ronde 1!!! Skattie84@ dochter - ronde 1!!! Avsuma@ dochter - ronde 1!!! Chans@ zoon - ronde 1!!! niks doorgegeven/ongesteld negatieve test Zwanger