We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Vinexkindje ik probeer mezelf ook niet gek te laten maken. Maar ja nu heb ik af en toe dingen van. Zou het dan toch al raak zijn? Pfff zelfs nu tijdens het werk ahhhh ik wil er niet aan denken, zeker niet als het niet raak is....zucht....
    Zoals nieckske zegt kan het zijn dat je ei eerder is geweest. Bijv. dag 11 hij doet er minimaal 5 dagen over om zich in jou baarmoeder te nestelen. Bij mij voelde ik mijn ei op dag 12. Dan zou je op dag 25 ongesteld kunnen worden als het niet is gelukt, of een positieve test in handen hebben. Ik hoop voor je het laatste!!

@Pluisje je mag de lijst ook quoten als je dat leuk vindt, dan kun je jou NOD er zelf opzetten hoor. ;) Fijn dat iedereen weer beter is! Op naar je duivels en dan weer beginnen met lekker knuffelen! :D

@Busster hopelijk heb je nog even zonder gillende alarmsystemen kunnen slapen. Kan zooooo irritant zijn!

@Nieckske oww leuk de Efteling! Geweldig park vind ik het. Alleen jammer dat de prijzen wat duur zijn geworden. Ook ik kan niet wachten tot onze zoon er oud en wijs genoeg voor is! ;)

@Humava balen dat je beginnend bloed verlies hebt. Als het doorzet heb je hopelijk meer succes in de volgende ronde!

Hier voel ik me niet helemaal mezelf. Heb al een paar dagen een opgeblazen gevoel, heel erg last van rommelige darmen, koud, vandaag af en toe steken in mijn liezen, beginnende pijnlijke borsten, en net ineens een klein propje geel wit slijm in onderbroek (sorry voor detail). Ik probeer mezelf niet gek te laten maken, maar het is af en toe zooooo moeilijk met dit pfff haat wachten.

2. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Zucht pfff eindelijk even rustig op de bank....... Gisteren tot s'nachts gewerkt vanmorgen weer vroeg op en dan Echt zo'n race tegen de klok dag eerst thuis en na school snel naar zwemmen geweest , thuis eten en dochter in bed "gooien" en hup weer terug naar school voor een vergadering . Nu dus lekker rust.

@kiara tja wat zou dat betekenen , je niet helemaal jezelf voelen ....... Hopelijk binnenkort positief nieuws

@humava jeetje balen toch menstruatie.

3. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Ooooh nee en huilend meisje boven op haar kamertje. Haar hele bedje onder gespuugd en doodsbang dat wij haar nu en baby zouden vinden. Niks van waar natuurlijk maar probeert dat er maar eens uit te praten.
    Haar verschoond, bedje verschoond emmer naast haar bed en even bij haar gelegen tot ze weer sliep. Nu heb ik het ijskoud en ben klaar wakker maar gelukkig slaapt ze. ........ik ga ook nog even proberen te slapen voordat ze weer wakker is........zzzzzz

4. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Hier nog steeds niet ongesteld. Zondag laatste negatieve test. 5 dagen overtijd.

5. Humava

Humava Niet meer actief

Busster, wat sneu voor je dochtertje zeg! Ik hoop dat ze snel weer beter is.

Plukplon, wat vervelend! Kan me voorstellen dat je nou wel wil weten waar je aan toe bent. Ga je deze week nog een testje doen misschien? was je hcg nog te laag van de week? Ik blijf duimen voor je. :)

6. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Laat die menstruatie inderdaad maar doorbreken nu. Net toch nog een testje gedaan, kon het niet laten. Maar zoals verwacht, negatief.

7. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Niet leuk Plukplon!! :( Weet je zeker dat je geen verlaat ei hebt gehad?

@Busster veel beterschap met je dochter! Zielig dat ze denkt dat jullie haar een baby vinden. Hopelijk heb je dat inmiddels duidelijk weten te maken.

Hier nog 5 dagen wachten voordat ik kan testen. Zie dat mijn onderschrift 6 dagen aangeeft. Maar dat is dus 1 dag na NOD. ;)
    Misschien dat ik nog eerder ga testen. Ik weet het nog niet.

8. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Spannend nog 5 dagen. Heb je al symptomen?

Ik weet niet wanneer ik m'n ei gehad heb. Ik zag net wel dat ik op 2 oktober eenmalig doorzichtig slijm had. Misschien was toen m'n eisprong? Maar niet geklust, dus weinig kans. Cyclus zou dan 35 dagen zijn... Volgende cyclus maar een ruime klusperiode inplannen. ;)

9. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    plukpon@ balen meid! Laat die rode monsters maar komen want dan is het nieuwe ronde nieuwe kansen. Nu moet je maar wachten bleh!

kiera@ spannend meid. Wachten duurt lang he! En nee dank je hoef niet de lijst te beheren hoor hihi.

busster@ hoe is het met je dochtertje?? knuff!!

humava@ mooie cyclus heb je dat wel. Nieuwe ronde en hopelijk goeie kansen dit keer!

Hier gaat alles goed. Moet wachten..........en tja wachten is niks voor mijn. Hopelijk werken de medicijnen wel, want bij me vorige zwangerschap had ik een hoge dossies. Dus een beetje extra spannend! xxx

10. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Plukplon ik weet niet of mn lichaam me voor de gek houdt, maar ik heb last van rommelende darmen, af en toe lichte steken in de buurt van mijn rechterlies. Met mijn ei heb ik dat 4 keer zo erg (die was deze maand trouwens links gesprongen), maar ik heb er nooit last van voor mijn NOD, af en toe een drukkend gevoel boven mijn blaas, als ik rondom mijn borsten voel, voelt dat een beetje trekkerig aan niet echt pijnlijk, ook ben ik gisteren al om half 10 in slaap gevallen op de bank en daar heb ik nooit last van?? Ook nog steeds erg koud. Maar weet niet of ik het echt symptomen kan noemen.
    Ik probeer mezelf lekker bezig te houden met andere dingen. Als ik dan druk bezig ben, wordt ik ineens weer geconfronteerd met bijv, steekjes bij mijn rechterlies, waardoor ik weer ga denken, zal het dan toch zo zijn aarrrrgggghhhhhh. Wil mezelf niet gek maken.
    Bij mijn zoontje had ik alleen een sterke reuk en super pijnlijke borsten. Stom dat je ineens op van alles gaat letten als je er weer eenmaal mee bezig bent.....

@Pluisje alles goed. Ja wachten duurt lang en is erg irritant. Hoop echt voor jou dat je snel ongi wordt!!

11. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Hoi dames, kan ik mij hier misschien nog aanmelden?
    Ik ben eind augustus gestopt met de pil maar die 1e ronde nog niet raak.
    Deze maand ivm medische onderzoeken van mijzelf is het niet toegestaan om zwanger te worden.
    Ik verwacht rond 1 november mn nod en dan gaan we dus ronde 2 in.
    Mijn cyclussen zijn altijd tussen de 5 en de 6 weken dus het blijft afwachten.

Ik heb al een dochter die in januari 2 jaar wordt.

We hadden al wel graag eerder voor een tweede willen gaan maar ivm een tijdelijk contract toch niet aangedurfd, inmiddels een vast contract dus dat moet goed komen.
    Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik namelijk ook een tijdelijk contract en deze is daardoor ook niet verlengd en dat heeft me toen zoveel stress gegeven dat ik dat absoluut niet weer wilde.

12. Humava

Humava Niet meer actief

Heej blaadje, gezellig dat je mee komt kletsen! Ik hoop niet dat het ernstig is waarvoor je medische onderzoeken moet ondergaan.

Ik vind het altijd zo lullig als iemands contract niet verlengd wordt omdat ze zwanger is. Maar helaas is het maar al te vaak het geval. Wel fijn dat je nu een vast contract hebt!

Je hebt best lange cyclussen maar voor de rest wel vrij regelmatig?

13. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Nee gelukkig niet ernstig hoor maar vanwege dor hormonen etc niet toegestaan om zwanger te zijn omdat dat de uitslag verkeerd kan beïnvloeden.

Ja omdat ik nu een vast contract heb kan ik me dr ook echt bij ontspannen zeg maar.

Inderdaad lange cyclussen afgelopen cyclus was 36 dagen dus ik hoop daar nu ook weer op.

14. Humava

Humava Niet meer actief

Oh vandaar. Ja een vast contract geeft toch een stukje rust. Ik hoop ook voor je op een cyclus van 36 dagen. Dat is nog wel te overzien.

Mijne is de laatste 2 keer 30 en 29 dagen geweest daar ben ik echt blij mee. Als ik soms het onderschrift zie van sommige leden op het forum die een cyclus hebben van meer dan 50 dagen prijs ik mezelf echt gelukkig.

15. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Dat is lekker ja een cyclus van 29 of 30 dagen, mooi te overzien.
    Ik vind het altijd zo jammer om een lange cyclus te hebben, je hebt toch minder kansen per jaar om zwanger te worden dan.
    Maar inderdaad cyclussen van 50 dagen of meer zie je hier ook best vaak!

16. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @plukon hopelijk heb je snel duidelijkheid, onzekerheid is echt slopend.

@kiera spannend dus nog,

@pluisje hoop voor je dat de medicijnen hun werk goed gedaan hebben.

@blaadje welkom hier en ook succes met zwanger worden.

Mijn meisje is nog steeds ziek, ze heeft niet meer gespuugd maar heeft wel koorts en ligt de hele dag lamlendig op de bank , gister avond was ze zo aan het huilen in haar bedje dat ik haar maar naast me op de bank heb gelegt en daar heeft ze goed geslapen en toen ik naar bed ging heb ik haar maar naast me in het grote bed genomen zodat ik haar meteen kon troosten als ze huilend wakker werd. Vriendlief was voetbal kijken bij onze Turkse zwager , heb hem bij thuiskomst dus maar naar het logeerbed verwezen hihi.
    Straks gaat mijn meisje toch mee in de auto naar Almere , daar wonen 2 vriendinnen van me en met een van hun ga ik vanavond naar Anouk en de ander past op Ons meisje, vindt het wel moeilijk om haar daar ziek achter te laten maar weet ook dat ze goed verzorgt word daar. Had het allen fijn gevonden als ons meisje thuis ziek had kunnen zijn maar de mensen die thuis wel eens op haar passen zijn op vakantie of moeten werken. Net als vriendlief trouwens grrr had hem nog zo gevraagd rekening te houden met de datum van het concert en juist op deze avond moet hij werken.

17. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    @Blaadje welkom, hopelijk is het voor jou ook snel raak.
    @Busster, wat vervelend dat je kleine meid ziek is, heel veel beterschap voor haar!
    @plukplon, balen zeg, ik hoop dat je menstruatie nu snel doorkomt zodat je verder kunt met de volgende ronde.
    @Kiera bij jouw word het nu ook spannend!

Hier nog altijd aan het wachten en nog steeds geen symptomen, ik ga er eigenlijk van uit dat ik gewoon weer ongesteld word.
    Volgens mijn banner is vrijdag mijn NOD maar ik had op dag 16 pas een positieve ovulatie test dus ik denk dat het zich dan verplaatst naar zondag.

18. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    Ehm dames, ik kon me niet meer inhouden en heb er even een action testje tegenaan gegooid, na al die omo witte testen van vorige maand zie ik nu toch een tuurstreepje, zien jullie hem ook of zie ik gewoon dingen die ik wil zien?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,3 KB
      Weergaven:
      5
  19. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Ooooh het is wel moeilijk te zien maar er staat volgens mij een heel dun licht streepje. Maar wil je niet te blij maken voor het geval ik het mis heb.

20. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Blaadje welkom! Hopelijk is het snel raak.
    @Busster ja het blijft spannend hou me nog even in met testen. Misschien vrijdag testen. Dan zit ik op 12 dpo. ;)
    @Nieckske JAAAA ik zie ook een tuurstreepje!! :D Trouwens je hoeft helemaal geen symptomen te hebben hoor! Ik lees vaker dat er meer dames helemaal geen symptomen hebben. ;) Nou hopelijk wordt de streep over een paar dagen al donkerder!

Hier op dit moment het gevoel van spierpijn in mn onderbuik. Dit heb ik nog nooit gehad. Hopelijk een goed teken. We wachten nog even af!

Deel Deze Pagina