@ Kiera, Het heeft ook voordelen als je kinderen vlak na elkaar jarig zijn! Dan kun je het samen vieren en ben je er meteen vanaf Het is toch al een heel geregel zo'n verjaardag, al moet ik zeggen dat ik het wel heel leuk vind om te organiseren! @ Humava, Succes deze ronde! Hier nog ongesteld, dus moet nog even geduld hebben voor we weer aan de slag kunnen. Ik ben maandag gestopt met pil (dag 9 ofzo) en hebben toen wel seks gehad. Wie weet is de kans er haha! Ik weet ook niet goed of ik deze menstruatie echt moet meetellen, omdat ik plots gestopt ben en dan word ik altijd snel ongesteld. Mijn cyclus was de vorige keer direct al regelmatig (28-32 dagen). Ik weet nu alleen niet zeker wanneer mijn NOD is, maar ik hou maar een cyclus van 28 dagen aan en mijn eerste menstruatiedag was donderdag... dus dan is mijn NOD 12 november. Duurt nog even
@kiera gefeliciteerd dat is en mooie roze streep. @babynijn welkom Hier en beetje druk, zelf gewerkt afgelopen weekend en nu is het herfst vakantie dus leuke dingen doen met dochter lief. Nu bijvoorbeeld bij kidzcity spelen met haar vriendinnen van school en hun Mama's . Zal deze wel dus vooral me lezen en minder schrijven
@ Humava: Fijn joh dat je menstruatie over is. Met goede moed naar ronde 3! Dit gaat hem worden joh @ Kiera: Ik kan me voorstellen dat het nog super onwerkelijk is hoor. Een hele vette dikke streep zou ook al wel helpen. Ga je een dezer dagen nog eens testen? Wellicht met een digitale? Ik vond het heerlijk om het gewoon in letters te zien staan. Balen van de kwaaltjes maar anderzijds geeft dat ook wel lekker bevestiging dat het goed zit. Over verjaardagen: Mijn zoontje is een dag na mijn verjaardag geboren. Ik heb echt heel vaak van anderen gehoord dat het balen was dat het zo dicht op elkaar zat etc etc. Maar wat jij ook zegt, we mogen al blij zijn dat er een kindje komt! En het is inderdaad makkelijk met in één keer vieren (ik heb een hekel aan verjaardagen organiseren ) @babynijn: Spannend hoe je cyclus gaat verlopen. Ik heb geen idee wat de gevolgen zijn als je halverwege de pilstrip stopt. Hopelijk is het snel raak en hoef je er niet eens meer aan te denken @ busster: Heel veel plezier in de vakantie! Ik ben gek op de herfstvakantie. Helaas moet ik morgen gewoon werken maar daarna ga ik nog twee daagjes met mn zoontje naar familie. Lekker weg! Ik zit verder lekker op het wachtbankje. Heb vandaag wel erg last van mn borsten maar dat heb ik wel vaker dus kan ook gewoon van het sporten van gisteren komen. Afwachten maar en vooral proberen om me niet gek te laten maken
Hey Hier is het effe klote allemaal! Me medicijnen slaan niet aan voor een doorbraakbloeding. Dus vandaag de gyn gebeld, zit ze niet. Ze belt me pas donderdag terug! Waarom niet! Alsof het nog niet lang genoeg duurt, neem de tijd. Snap dat niet hoor, brrrrr. En vandaag was ik aan het werk, en smiddags kwam ik aan bij me schoonmaak huisje. En weer een berg afwas, terwijl ze die zelf moeten doen! Dus dit keer, had ik er even netjes wat van gezegd. En ik kon me spullen pakken, vertrekken! Prima, dus ben op me fiets gestapt en naar huis gegaan. Netjes het bedrijf op gebeld en die begrepen me helemaal. Helaas houdt het nu wel in, dat ik nog maar voor 3 uurtjes werk heb per week! Want ja ik heb een nul uren contract. Kwa werk zit het me echt niet mee in het leven. Baal er zo van! Legt het nou altijd aan mijn, of hoe zit het??? Probeer wel weer wat anders te zoeken, maar toch............ Effe weer een dag uit de geschiedenis. Moest effe me hart luchten. Liefs van mijn
@vinexkindje ja ik hoop ook dat dit mijn ronde wordt. Afwachten maar weer. Ik heb 2 pendels gehad en die kwamen op januari en februari uit. Wel allebei een jongetje gependeld. Ik ben benieuwd. @pluisje bah niet zo'n fijne dag voor jou dus. Stom trouwens dat je gelijk je spullen kon pakken omdat je zei dat ze de afwas zelf moeten doen. Ik vind dat ook hoor. Ik heb ook een schoonmaak huisje en daar ga ik toch zeker niet de afwas doen.
@ pluisje, Ik ken je verhaal niet zo goed (dan moet ik denk ik even inlezen), maar vervelend dat je je zo naar voelt. En dan je werk er nog bij, bah. Kinderachtig van die mensen. Omdat je de afwas niet doet? Pff, logisch! Je bent geen slaaf! Hopelijk kun je ergens anders meer uren krijgen.... Duim voor je! Werk is belangrijk en er is niets zo erg als onzekerheid. @vinexkindje, Succes op het wachtbankje.... Ik wacht gezellig mee... En laat je idd niet gek maken! Hopelijk doe ik dat straks ook niet
Kiera gefeliciteerd meid!! Ik zie ook duidelijk de 2e streep hoor Ik ben een paar dagen weg geweest naar Wenen. Erg mooie stad! Vliegen met m'n kleine ventje ging hartstikke goed! Ik zal later even langer reageren want op m'n telefoon is een beetje onhandig.
Nadat ik lang op m'n menstruatie heb moeten wachten, is hij nu ook erg kort. Vrijdagmiddag ongesteld geworden en zondag begon de hevigheid al op te houden. Gisterenochtend niets en 's middags weer een beetje en vanmorgen weer niets meer. Ook helemaal geen buikpijn gehad. Raar hè? Waardoor zou dat kunnen komen denken jullie? Zou ik geen eisprong gehad kunnen hebben?
Hier zijn wij ook een paar dagen weg. Dus ik reageer ook mobiel. Vrijdag weer uitgebreid. Nou vandaag is het echt goed duidelijk! Begin al aan het idee te wennen! Vrijdag zal ik reageren op jullie berichtjes.
Wow Kiera, heel duidelijk! Super joh! @Pluis: Wat een ellende toch allemaal. Kan me voorstellen dat je ontzettend gefrustreerd raakt hiervan. Kom maar lekker afreageren bij ons! @ Humava: Spannend die pendels! Dan zou je nog wel eventjes geduld moeten hebben maar dan komt er nog wel een lief jongetje bij! Maar stiekem hoop ik dat ze geen gelijk hebben en dat het eerder raak is @ Luna: Gaaf hoor een paar dagen naar Wenen. Wij gaan in januari ook vliegen met de kleine. Heb je nog tips? Hoe deed je dat bijvoorbeeld met pijn in de oortjes? Drinken mee? En mag dat met de vloeistofregels? @ Plukplon: Wat raar zeg allemaal. Volgens mij is jouw lichaam echt onwijs in de war hormonaal. Eerst zo'n lange cyclus en nu weer zo'n korte menstruatie. Ik weet verder helaas niet of dit met het ontbreken van een eisprong te maken kan hebben. Misschien even verder zoeken op het forum naar ervaringen? Ik ga ook nog eventjes weg dus zal ook even niet reageren. Als ik terug ben, komen we al erg in de buurt van mijn NOD (bij een cyclus van 28 dagen is het zaterdag, bij 31 dagen is het dinsdag). Hopelijk kan ik bij de roze streepjes aansluiten!
Ppppppffffff meiden moet even mijn frustratie kwijt. Zijn jullie mannen ook zo of heb ik het alleen getroffen met zo'n dombo. (heb andere woorden in mijn hoofd maar die zijn niet net genoeg oom hier neer te zetten ) Nadat ik mijn spiraal heb laten verwijderen ben ik natuurlijk geen menstrueren, daar heb ik het over gehad met hem. Met spiraal menstrueerde ik nooit dus hoefde we daar met sex ook geen rekening mee te houden. Inmiddels zijn mijn vruchtbare dagen bijna voorbij maar steeds als ik toenadering zocht wees hij dat af. Vannacht dus gevraagd hoe dat kwam , ik had hem moeten zeggen dat mijn menstruatie over was want hij dacht dat ik nog steeds bloede. Wilde daarom dus niet . Ik had ook moeten zeggen dat het weer over was want dat begreep hij niet. Alsof ik en maand menstrueer .mijn god wat en idioot. Was zo kwaad want meneer draaide zich iedere keer om met de mededeling dat hij wilde slapen. Terwijl we toch samen besloten hadden voor en tweede te gaan. Begreep er niks van maar nu dus wel.maar nu begrijp ik niet dat hij zo "dom" kan zijn. Grrrr met heel veel geluk zou ik vanavond of morgen nog vruchtbaar zin maar volgens mij heb ik mijn ei al gehad .nadeel alleen is vanavond slaap ik niet thuis omdat ik weer naar anouk ga. Verspilde maand dus. Zei hem dat ik daar bos over was. Zegt hij waar maak je je druk om. Snappen mannen nou echt niet dat als je zwanger wil worden dat je dat liever vandaag bent dan morgen. Sorry moest het even kwijt kan wel janken. (ook zoiets nu mijn spiraal er uit is heb ik veel met laat van stemmingswisselingen en dan word ik hier dus veel booser om dan dat ik van mezelf gewent ben)
@vinex, Ik had een stoel helemaal achteraan in het vliegtuig aan het gang pad. Echt een aanrader! Ik mocht ook zitten bij de stewardessen met de kleine, zodat ik net even wat meer ruimte had. Erg fijn. En de toiletten waren direct achter mij. Ook makkelijk met verschonen enzo. Als de stoelriemen los mochten gingen we ook wat lopen door het vliegtuig, kleine man vond het maar wat interessant daarom wilde ik ook aan het gangpad zitten, hoeven mensen niet steeds op te staan Drinken voor de kleine mag je gewoon meenemen gelukkig. L. had wel wat last van zijn oortjes merkte ik, hij had wel veel zijn speentje in, lekker tutten. De buggy mocht mee tot aan de gate en stond weer klaar in de gate toen we er waren, echt heel netjes! Ik vloog trouwens met KLM, ik kon online een stoel reserveren. Erg handig! Waar gaan jullie naar toe? @Busster, oh jee mannen Nee die snappen er echt niks van! Die van mij snapt ook niks van de cyclus, ik vraag me soms af of hij wel biologie heeft gehad op school
@luna dat is precies wat ik hem vroeg vannacht. Van de ene kant moet ik er om lachen dat hij in sommige dingen zo'n onbenul is maar op dit moment voelt het meer als desinteresse dan in gebrek aan kennis.
@babynijn welkom bij ons clubje! @Kiera wat super!! Van harte gefeliciteerd!! @Buster, Tja mannen he! Ik ben weer even niet geweest, na de laatste test nog een kv test gedaan maar die was omo wit, ik vertouw die action testen dus helemaal niet meer. Nu weer aan het wachten op mijn menstruatie, weer een langere cyclus dus. Voel sinds vanochtend wel buikkrampen dus het zal zich nu wel snel gaan doorzetten.
@ buster, Tsja mannen komen niet voor niks van Mars! Haha maar vervelend is het zeker... @nieckske, Vervelend als je cyclus lang is he... ik had gelukkig vorige x meteen een vrij normale cyclus (meestal 29 ofzo, met alleen de eerste keer 33). Hopelijk zet je ongi snel door, kun je verder! Of blijft ie weg en ben je zwnger is nog beter uiteraard Welke ronde zit je? Hier is mijn ongi voorbij, dus we kunnen weer aan het werk! Merk meteen dat ik gestopt ben met pil. Borrelen in buik én afgevallen! Ik ga echt nooit meer aan de pil. Spiraaltje ofzo. Iets waar minder troep van komt. Dus ik zit voorlopig op het wachtbankje....
Sorry meiden, dat ik zo weinig reageer op jullie. Voel me echt erg rot na deze dagen. Kan het nog moeilijk een plekje geven, dat ik weer op zoek moet naar ander werk. En me ongesteldheid komt ook maar niet. Baal ervan! Wordt morgen gebeld door de gyn en dan hoor ik wel weer verder. Leg het even op een laag pitje hier. Ik lees wel mee hoor! En zie ook hele mooie testen voorbij komen, gefeliciteerd meiden!! liefs
@babynijn, ik zit nu in Ronde 3, Rond 1 eindigde in een ma met 5 wk 3 dagen. @Pluis,flink balen meid, ik ben benieuwd wat de gyn zegt
En natuurlijk net dat de gyn belt, heb ik een doorbraakbloeding! De gyn zei, dat ik even goed met clomid moet beginnen, ook als er geen bloeding zou komen. Ik ga er echt voor deze ronde!! Hoop dat dit meer mee gaat zitten deze maand/ronde dan me werk. busster@ moeilijk he mannen!! Ik zou me in jou situatie ook erg lullig voelen hoor!! Mijn man neemt het gelukkig wel iets serieus door het ziekenhuis en de medicijnen dat scheelt dan weer. Maar moet wel zeggen dat mannen erg makkelijk zijn!! Sterkte!! nieckse@ en al ongesteld?? Vreselijk he dat wachten tussen de cyclussen door!! Ja daar hebben mannen helemaal geen erg in he! Maar vrouwen kunnen zich daar goed aan storen! vinexkindje@ wij mochten geen drinken mee nemen hoor voor de kleine. Wij vlogen met arkefly naar Turkije. En ja voor de oortjes, kan je een snoepje geven of de speen ja. Maar bij onze kleine meid hielp niks, dus dat was gewoon een kwartier brullen, op de heen weg en terug weg. Dus sterkte hihi! Waar gaan jullie heen? xxx