We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Hallo allemaal! Ik ben weer thuis na twee daagjes weggeweest te zijn. Heerlijk met mn zoontje gezwommen en hij voelde zich helemaal een koning in het pierebadje. Echt zo leuk om te zien.

@ Busster: Owww, mannen!! Ik kan me voorstellen dat je echt onwijs baalt ervan. Mijn vriend snapt trouwens ook niks van cyclussen hoor hoewel het toch niet zo heel moeilijk is? Gelukkig is het nu wel boven tafel en wees hij je niet om een andere reden af!

@ Pluis: Fijn dat de doorbraakbloeding eindelijk gekomen is! Nu kun je ook mee gaan doen, op weg naar een posi test!

@ Nieckske: Balen joh dat de kvtest wit bleef. Geen actiontesten meer dus! Hopelijk komt je ongesteldheid snel of nog liever: test je alsnog positief! Sterkte meid!

@ babynijn: Jeej je mag aan de bak! :) Succes!

@ Luna en Pluis: Bedankt voor de vlieginformatie! We gaan naar Tenerife begin januari en vind het best spannend om met hem te gaan vliegen. Maar gelukkig is hij gek op zn speentje dus dan nemen we die maar mee! De stoelreservering zal ik ook nog eens naar kijken. Aan het gangpad is inderdaad wel praktisch.

Inmiddels schuif ik naar het laatste stukje van de wachtbank. Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen (die ik altijd had) zou mn NOD morgen zijn, bij een cyclus van 31 dagen (vorige ronde) zou mn NOD dinsdag zijn. Super spannend dus! Heb verder niet echt heel veel klachten maar dat had ik toen ik zwanger was ook niet. Kortom, gewoon even afwachten. Ik denk sowieso wel dat ik pas dinsdag of woensdag ga testen. Ik vind die witte testen zo deprimerend, dan word ik liever ongesteld!

Fijn weekend!

2. Humava

Humava Niet meer actief

@Busster mannen je kan ze af en toe wel wat.

@Pluisje wat fijn dat je doorbraakbloeding is geweest!

@babynijn jeej nieuwe ronde! Ik ga ook echt niet meer aan de pil heb ik besloten. Veel te veel hormonen. En ik val ook af als ik m niet slik dus dat is beter. Ik zit te denken om de nuvaring te nemen. Maar na een evt volgende zs ga ik me er eens in verdiepen. Ik zei wel al tegen vl dat als we geen kinderen meer willen hij er een knoopje in mag laten leggen. Ik zit nu al 12 jaar aan die rotzooi en er komt nog wel een paar jaar bij. Maar daarna is het zijn beurt.:p

@nieckske al ongesteld geworden of ben je nogsteeds aan het wachten?

@vinexkindje lekker hè zwemmen met je kindje. Onze dochter vind het ook heerlijk om te zwemmen. Enne spannend bijna NOD... ik duim voor je.

3. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    @pluis,vinexkindje,humava,busster,babynijn en iedereen die het gevraagd had haha

Inderdaad geen action testen voor mij, ben nog altijd niet ongesteld en aan mijn banner kunnen jullie zien hoe lang ik overtijd ben, gisteren avond maar ff met hubbie geklust meestal wekt dat wel gelijk op maar nog steeds niks!
    Alleen doorzichtig slijm. Wel ongeloofelijke jeuk aan mijn tepels, sorry voor alle details.
    Ik ga vanavond samen met manlief nog een KV testje wagen voor de zekerheid en als die negatief is dan ga ik na het weekend na de HA kijken of hij wat heeft om het op te wekken.
    Hoe gaat het met de rest hier?

4. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Echt balen joh Nieckske!!! Ik hoop heeeeeel erg voor je dat er vanavond toch nog een streepje verschijnt! Die onzekerheid en het wachten op niks is zo vervelend. Knuf!!

5. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    Oke dames, ik heb net even getest en ik kan er niet meer omheen :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,8 KB
      Weergaven:
      3
  6. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    YAY Nieckske leuk gefeliciteerd meid!! :D Nogwel een knaller!! :D

7. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    Dank je wel!!
    Ja ongeloofelijk he, hij verscheen ook gelijk dus ik zag al meteen dat het raak was, hubbie had wat langer nodig haha
    Die is nu helemaal hyper haha

8. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Zo dames ik moest even snel reageren op Nieckske hoor! :D
    Hier weer terug van vakantie. :D Heerlijk om weg te zijn, maar ook weer heerlijk om thuis te zijn!
    Heb op vakantie wel een grotendeels meegelezen en af en toe gereageerd, maar via mobiel is dat erg irritant moet ik zeggen.

@Pluisje gelukkig dat je je doorbraakbloeding hebt!! Kunnen jullie bijna gaan beginnen! Lekker knuffelen!! :D Hopelijk meteen raak!
    @Busster tja mannen pff af en toe geen touw aan vast te knopen. Ik moest het ook altijd zeggen. Ook nu op vakantie was aardig verrot iedere avond. Gaat manlief zeuren dat ik in slaap val. Ja hallo ik ben zwanger. Zegt ie nou en kan je wel wakker blijven tot laat zucht....
    @Vinexkindje jij ook welkom thuis! Heerlijk is dat he met je kindje zwemmen. Onze zoon geniet er ook zo van! Succes nog even met wachten, ik hoop dat het raak is!! DUIM DUIM!
    @Babynijn ik ben na onze zoon helemaal niet meer aan de pil gegaan. Gewoon de vruchtbare dagen gemeden. Al die tijd ook goed gegaan. Ik zei ook tegen ml. Als het er ooit van komt mag hij een knoop erin leggen. Heb ook jaren lang dat ding geslikt. Wij moeten altijd maar alles opofferen. Maar ja voorlopig is dat nog lang niet. We willen als alles goed gaat ook nog voor een 3e. ;)

9. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wowwww gefeliciteerd!!!

10. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    En dat nog wel met avond urine! :)
    Je bent 3 dagen langer zwanger dan ik! :D
    Ach mannen, hier nog zo'n vent. Die van mij moest ook even kijken toen hij die lichte strepen zag en was ook nog niet overtuigt. Maar na de knaller van dinsdag weet hij niet beter.

11. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @nieckske wauw die knalt echt van de test af die streep.
    @ vinexkindje ooeh spannend nog even wachten en dan testen. Weet nog goed dat ik me niet kon inhouden ook al had ik mijn vriend beloofd op hem te wachten , toen mijn testdag was kon ik het echt niet 4 dagen uitstellen om op hem te wachten haha.

Omdat dit onze eerste ronde is weet ik niet precies hoelang mijn cyclus is en wanneer ik mijn ei had. Maar woensdag avond had ik een verschrikkelijke steek rechts onder in mijn buik hopelijk was dat hem want dan was de aktie van vanmorgen misschien niet te laat haha . Met spiraal had ik geen cyclus en 6 jaar geleden toen we voor onze eerste gingen had ik 3 verschillende lengtes van mijn cyclus 30 -38 - 29 dus ben benieuwd. Ga in ieder geval deze maand geen testen verspillen pas als ik meer dan een week over tijd zo zijn zou ik testen maar ga nergens van uit want ben bang dat we er helemaal naast zaten met de aktie.

12. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Busster ik hoop dat meer dan vanmorgen hebt geklust. Als het je ei was die je woensdagavond hebt gevoeld. Je ei kan maar max 24 uur leven en moet dan al wel voor die 24 uur bevrucht zijn. Als je hele erge pijn hebt gevoeld woensdagavond, dan zou je tot donderdagavond hebben gehad voor de bevruchting.

13. Humava

Humava Niet meer actief

@nieckske gefeliciteerd meid! Echt een heel duidelijke test. Onwijs gaaf!!!!

14. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    #694 Vinexkindje, 26 okt 2013
    Laatst bewerkt: 26 okt 2013
    Wow Nieckske!! Ik val hier bijna van mijn stoel haha. Van harte gefeliciteerd joh! Dan verwacht je het eigenlijk niet echt meer (hoop natuurlijk wel) en dan ineens zo'n knaller. Super super! Geniet ervan! (De actiontesten zijn trouwens nu wel weer in de gratie he haha! Had gewoon toch gelijk!)

Owww ik heb wel erg de kriebels hoor. Ik hoop zooooo dat ik bij Kiera en Nieckske aan kan sluiten deze ronde. Duimen, duimen, duimen :D

15. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Ik hoop het ook Vinexkindje!!
    Duim hard voor je mee!!! Wanneer was je van plan te testen?
    Iedereen alvast een fijn weekend gewenst!!

16. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Wauwwwww nieckske!!!!! Gefeliciteerd!!!!
    Ik hoop dat er snel vele van ons mogen volgen!

17. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!! Vruchtbaar clubje hier zeg :D haha

Gisteren een mooie echo gehad, beebje was lekker aan het stuiteren. En een vertikaal nubje, dus wie weet dit keer een meid! Zo spannend!
    Helaas ook minder nieuws, ik heb nu al bekkenklacht :( pff ben pas 12 weken onderweg..

18. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Thanks, Kiera!! Ik heb vorige keer drie tests gedaan en werd toch ongesteld. Ik wil daarom deze keer wat meer geduld opbrengen en eerst mn langste cyclus (31 dagen) afwachten dus dat is dinsdag. Ik ben dus van plan om woensdagochtend te testen als ik nog steeds niet ongesteld ben. Heb ondertussen wel last van buikpijn, grote borsten en heel veel slijmverlies (zowel waterig als dikker). Maar ja dat kan zowel zwangerschap als menstruatie betekenen. Er zit niks anders op dan wachten.

Luna, ik had bij mn eerste zwangerschap bij 8 weken al last van de eerste bekkenklachten. Echt zo vervelend is het! Als je er last van blijft houden, zou ik wel op tijd hulp in gaan schakelen van een fysio. Hoe langer je ermee loopt, hoe meer je gaat compenseren en hoe meer pijn het doet :( Overigens hielp de fysio bij mij helemaal niks dus ik ben een bekkenband gaan gebruiken en dat was een verademing (moest nog steeds echt rustig aan doen maar het maakte me wel iets mobieler). Sterkte!

19. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    Bedankt allemaal voor de lieve felicitaties, het moet echt nog even bezinken hier. Wij vielen ook compleet van onze stoel af hoor, de test was meer bedoeld als bevestiging dat het niet zo was met de hoop dat de menstruatie dan zou doorzetten. Aangezien ik echt dacht dat ik door de spanning mijn menstruatie blokkeerde.
    Ik had altijd netjes een cyclus van 28 dagen al vanaf de eerste keer dat ik menstrueerde en nu was mijn cyclus opeens een rommeltje.
    En als je dan die test doet en de streep knalt binnen ern minuut van het scherm af dan valt je echt even niks meer in!

@Vinexkindje ja de Action testen zijn weer in de gratie haha, die was nog duidelijker dan de kv test.

Ik hoop trouwens dat jullie ook allemaal heel snel een positieve test in handen hebben! Wie zit nu allemaal vlak voor de NOD?
    Ik heb het lijstje niet meer zien langskomen?

20. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    #700 Nieckske, 26 okt 2013
    Laatst bewerkt: 26 okt 2013
    Eens kijken of het mij lukt

Deel Deze Pagina