Ja is idd erg leuk. En mn moeder leert haar ook heel veel. Die past 1 keer per week op en ze heeft jaren in de kinderopvang gewerkt dus ze weet gewoon heel veel te doen met kindjes dat is wel heel leuk. En lopen is leuk maar ook weer meer opletten inderdaad. Wat ik ook erg schattig vind is dat ze nu sinds een week eindelijk kusjes geeft. Voor dr verjaardag gaan we denk ik zo'n activity tafel kopen. Maar is nog niet zeker ik moet me nog even oriënteren wat er allemaal is. Aangezien het 5 dagen na haar verjaardag ook nog eens sinterklaas is moeten we nog wel wat dingetjes bedenken.
@nieckske jeetje wat spannend allemaal , gelukkig zit mini op het juiste plekje. @humava handig he een kindje dat vlak voor de Sint jarig is. Die van mij word 26 november 5 dus ook ervaring mee. Ik was eigenlijk uitgerekend op 5 december en had wel verwacht dat ons kindje op die dag zou komen want mijn vriend is jarig op Halloween en ik met kerst dus nog een feestdag erbij was niet raar geweest haha. @vinexkindje je kleine jongen houd er zijn eigen volgorde op na eerst lopen dan kruipen ach ieder kindje doet het op zijn manier. Wat lijkt het al weer lang geleden dat ik me bezig hield met waarnemer ons meisje zou gaan lopen . Dat deed ze met 15 maanden , jou zoontje is toch pas net een jaar? Hier weer een avond alleen op de bank vriendlief is nog aan het werk. Hij is VIP chauffeur dus heeft soms rare werktijden. Kan ik mooi wel CSI en bones kijken daar houd hij echt niet van maar niet lekker tegen hem aan kruipen en dat is wel jammer natuurlijk.
Busster. Ik was 26 november uitgerekend maar ze had nog geen zin toen. Wel grappig dat jullie met feestdagen jarig zijn. Nu je volwassen bent is het niet meer zo erg maar ald je klein bent is het natuurlijk niet zo leuk. Ik heb ook toen ik zwanger was vorig jaar in november echt tegen mn buik gepraat van alsjeblieft niet 5 december komen. Dat lijkt me echt niet leuk. En gelukkig is ze iets eerder gekomen. Lijkt me een leuk beroep wat je vriend heeft. Maar idd aafijkende werktijden.
Inderdaad met de feestdagen jarig zijn vond ik als kind verschrikkelijk ik snapte niet dat er op mijn verjaardag minder mensen langs kwamen dan op die van mijn zusjes die op " normale" dagen jarig zijn . Wist ik veel dat kerst betekend familie bezoek enzo haha. Nu is mijn buurvrouw uitgerekend rond de kerst en die hoopt echt op een kerstkindje ik heb haar gezegd haar benen dicht te houden als de weeën dan beginnen haha arme jongen als hij juist dan geboren word.
@Nieckske dat was schrikken! Fijn dat jullie beebje goed zit en geen bbz is! Heb je lekker al even kunnen spieken. Geeft ook weer rust he. @Humava lekker ondeugend meisje heb je dan hihi. Zoonlief zit hier al heel lang niet meer in babybadje. Die ging alsmaar optrekken en staan. Vond dat eng. Dus gewoon douche en dat vind hij heerlijk. Let maar op ze loopt straks los als een trein. Mijn zoon liep hier los met 11 maanden. Net als mama. @Busster lijkt me helemaal niks om met kerst jarig te zijn. Hoe doe je het nu? Hou je het gewoon op dezelfde dag of verzet je het? @Vinexkindje ik vind het echt knap dat je nog niet getest hebt! Hopelijk nog geen bloed gespot, zodat je morgen kunt gaan testen! Duim Duim Duim!!
@kiera ja zij gaat ook heel vaak op haar knietjes zitten maar onder de douche vind ze vreselijk (eng?)! dan is het alleen maar huilen. We hebben haar al een keer gewoon in de douchebak gezet maar dat is ook niet alles. We gaan binnenkort naar de bouwmarkt en dan kopen we gewoon zo'n speciekuip (ik hoop dat ik het goed schrijf). Daar kan ze dan lekker in zitten. En daar kan ze ook de stop niet uittrekken.
Hihi dat is ook een idee Humava! Krijg je geen natte vloeren en sloffen meer! Hier heb ik een antislipmatje in de douche liggen voor zoonlief. Anders glijd hij uit. Hij staat geregeld zelf met de douchekop in zijn handen.
Heel even snel want moet alweer weg om zoonlief te halen maar wilde ff melden dat ik nog steeds geen bloed heb gespot dus het kan nog! Morgenochtend gaan we testen.
@kiera ik vier het gewoon op de dag zelf maar meestal heb ik in de Week ervoor en erna ook nog wat mensen over de vloer die langs komen voor mijn verjaardag. Ach na bijna 33 jaar ben ik er aan gewent dat bezoek ook andere dingen te doen heeft haha. @vinexkindje ooooh spannend. Morgen ga ik mee met de herfst wandeling bij de klas van mijn dochter hoop dat die kleuters niet weg waaien hahaha
Hey meiden, Eindelijk is me doorbraakbloeding gestopt. Ik kijk nu uit naar volgende week! Me ei zoeken, hihi. Ik ga wel ovu testen doen, om te zien of me medicijnen aan slaan. En wil het liefst in 1 keer zwanger raken ( wie niet hihi) Maar die clomid is zo vies om in te nemen! Gelukkig alleen morgen nog en dan ben ik er vanaf!! Voor de rest gaat het wel met me. Ik hou me rustig kwa werk. Wil wel graag werken hoor, maar ik geniet ook zo heerlijk van me kleine meid! Ze begint heerlijk te kletsen, en zelf te spelen, zo mooi om te zien. En ik wacht even af wat deze ronde me gaat geven, spannend. vinexkindje@ ik ga duimen voor je, spannend!! nieckse@ gelukkig goed nieuws dus over de baby. Echt even bijkomen denk nu!?
Whahaha ik moet dit even met jullie delen omdat het gewoon grappige kinder wijsheid is. Samen met mijn dochter ruim ik na het eten de vaatwasser in , omdat ze zo goed helpt zeg ik haar dat ik nog wel zo'n hulpje wil. Krijg ik als antwoord " mama dan moet je nog een baby maken in je buik" als ik haar vraag hoe ze denkt dat die baby daar komt zegt ze "nou mama dan moet je vaker en harder knuffelen in bed met papa" whahahahaha ze heeft nog eens gelijk ook
@pluisje Fijn dat je bijna klaar bent met de clomid. En ik hoop ook natuurlijk voor je dat het in een keer raak is. @busster hahaha heerlijk altijd die kinderwijsheden.
Helaas negatief Echt wel even balen want ik zag een hoop goede voortekenen. Hopelijk komt er snel duidelijkheid (ofwel ongesteld ofwel toch positief)
Vinexkindje, oh wat balen zeg. Nou duimen dat je hcg misschien nog te laag was en je toch over een paar dagen een positieve test hebt. @hier sinds vanmorgen pijn in mn onderbuik beetje aan de linker kant. Dus misschien is nu mn ei? Ik dacht dat ie gisteren zou zijn maar vandaag kan ook natuurlijk. We hebben wel zondag en gister nog geklust dus hopelijk genoeg. Nu maar afwachten *neemt plaats op het wachtbankje*.
@ vinexkindje He bah een negatieve test als je gevoel anders is vind ik altijd nog vervelender als een negatieve test wanneer je eigenlijk zélf ook al weet dat het niks word. Balen maar er is nog geen bloed dus er is nog een kansje
@Busster ik ben altijd blij dat ik met mijn verjaardag altijd in 1 dag klaar ben. Eigenlijk heb ik er een hekel aan om het te vieren. Grotendeels omdat ik de hele tijd aan het lopen ben. Ik zit liever op een verjaardag van een ander! Hahaha geweldig die kinder humor! Nou mama je weet wat je te doen staat hahaha! @Pluisje succes met het zoeken naar je ei!! Als je gewoon om de dag klust moet het wel snel raak zijn hoor! Mooie nieuwe lading zaadjes heb je dan iedere keer. Veel plezier hihi! @Vinexkindje balen van je negatieve test! Misschien nog een late innesteling gehad?? Bij 3 dagen bij mijn NOD dacht ik eerst dat ook hij negatief was, totdat ik naar de badkamer liep met ander licht. Zag ik heel licht een streepje. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt!!! @Humava rustig afwachten dan maar! Hopelijk is het deze ronde raak! Duim Duim!!
Pff meiden, ik heb het wel een beetje moeilijk hoor vandaag. Ik houd echt niet van deze onzekerheid (ik test niet voor niks pas zo laat) en wil zoo graag weten waar ik aan toe ben Ik wissel al de hele dag tussen teleurstelling en een soort berusting dat het niet gelukt is versus toch nog wel hoop dat het een late innesteling was, dat ik langzaam hcg aanmaak, dat digitaal testen niet zo slim was etc etc. Kortom, heel veel gedachten in mn hoofd! In ieder geval bedankt allemaal voor het meeleven. Het is echt fijn om het hier van me af te schrijven! Hopelijk snel meer duidelijkheid en dan reageer ik ook weer op jullie stukjes!
@vinexkindje: heel veel sterkte meid, onzekerheid is nog het ergeste denk ik! @hier: gisteren toch ongi geworden dus op naar ronde 3