We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Brondy,
    Wat mij betreft niet hoor! Gezellig dat je mee wilt schrijven.
    Waarom starten jullie pas volgende maand?

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Oh leuk :)
    Nou omdat we nu nog een beetje rekening houden met de eventuele uitgerekende datum. Hoe stom dat ook mag klinken.
    Zoals nu zou ik uitgerekend zijn rond mijn moeders en zusjes verjaardag. Januari slaan we ook over, omdat het dan rond ons zoontje zijn verjaardag is. We hebben nog alle tijd, dus voor nu (het eerste half jaar ;)) houden wij daar rekening mee. Mocht het toch gebeuren dan is dat niet erg, maar we klussen deze ronde nog niet bewust.

3. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah ok! :) Succes in ieder geval! Hopelijk is het gauw raak. Was je vlot zwanger vorige keer?

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Thanks
    Vorige x in de 8e ronde/maand
    Had cyclussen van 29 dagen

En jij/jullie??

5. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    :)OKTOBER::)
    Chans@ zoon - ronde 1 - NOD 1 okt
    L0veErin@ zoon - ronde 3 - NOD 2 okt
    wannabemom24@ dochter - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober
    Plukplon@ dochter - ronde 2 - NOD 12 okt
    Nieckske @ dochter - ronde 3 - NOD 18 okt
    Kiera @ zoon - ronde 1 - NOD 21 okt
    Vinexkindje @ zoon - ronde 2 - NOD 29 okt

:)November::)
    Busster @ dochter - ronde 1 - NOD 4 nov
    Humava@ dochter - ronde 3- NOD 11 nov
    Babynijn @ dochter - ronde 1 - NOD 12 nov
    Brondy @ zoon - ronde 0 - NOD 19 nov

:DZWANGER::D
    Luna28@ zoon - ronde 1
    Skattie84@ dochter - ronde 1
    Avsuma@ dochter - ronde 1
    Chans@ zoon - ronde 1
    Nieckske @ dochter - ronde 3
    Kiera @ zoon - ronde 1

niks doorgegeven/ongesteld
    negatieve test
    Zwanger

6. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ik weet niet of dit de goede lijst is??????
    Maar heb mijzelf er toch maar even bijgezet maar dan met ronde 0

7. lovemy2boys

31 okt 2013
    16
    0
    0
    NULL
    zwolle en omstreken

hoi, ben nieuw hier.. ben 35 jaar en we willen ook nog graag een kindje.. dit word wel mijn 3e kindje. dus ik weet niet of ik hier thuis hoor.

8. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    :)OKTOBER::)
    Chans@ zoon - ronde 1 - NOD 1 okt
    L0veErin@ zoon - ronde 3 - NOD 2 okt
    wannabemom24@ dochter - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober
    Plukplon@ dochter - ronde 2 - NOD 12 okt
    Nieckske @ dochter - ronde 3 - NOD 18 okt
    Kiera @ zoon - ronde 1 - NOD 21 okt
    Vinexkindje @ zoon - ronde 2 - NOD 29 okt

:)November::)
    Busster @ dochter - ronde 1 - NOD 4 nov
    Humava@ dochter - ronde 3- NOD 11 nov
    Babynijn @ dochter - ronde 1 - NOD 12 nov
    Brondy @ zoon - ronde 0 - NOD 19 nov
    Sher @ dochter - ronde 1 -NOD onbekend

:DZWANGER::D
    Luna28@ zoon - ronde 1
    Skattie84@ dochter - ronde 1
    Avsuma@ dochter - ronde 1
    Chans@ zoon - ronde 1
    Nieckske @ dochter - ronde 3
    Kiera @ zoon - ronde 1

niks doorgegeven/ongesteld
    negatieve test
    Zwanger

Zet mijzelf ook even op het lijstje! Mijn NOD is nog onbekend, heb namelijk geen idee hoe mijn cyclus nu zal zijn na het stoppen met de pil!

@ Brondy... Leuk dat ik jou hier weer tref! Wij zaten samen in dames uit overijssel die gestopt waren met de pil in 2011!

9. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @sher
    Ja leuk zeg!!
    Ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren

10. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    welkom nieuwe meiden!

@hier: wachten tot de ongi voorbij is, dus lekker even weer met andere dingen bezig.

Voor de geinteresseerden: heb een topic in de Lounge geopend 'waar blijft het geld?' Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar wij hebben vergeleken met 2 jaar geleden toch een stuk minder te besteden. Staan inmiddels heel handige tips & trucs op!

11. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Welkom sher en brondy.

Hier vandaag verjaardag van vriendlief we vieren het pas zondag maar nu met mijn meisje cupcakes gemaakt en papa's lievelings eten stond op het menu. En natuurlijk bij het opstaan een mooie tekening voor papa en een kado.

Verder weet ik niet zo goed wat ik met mijn lichaam aan moet, heb het gevoel ziek te worden maar het zet niet door buikpijn , moe en hoofdpijn pfff. Kan natuurlijk ook mijn aankomende menstruatie zijn want die zou over een paar dagen weer moeten zijn . Of mischien toch iets anders........ Nee dat zou dan wel een Lucky shot geweest zijn met het klussen na de volgens mij vruchtbare dagen.

12. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ busster,
    Gefeliciteerd!
    Balen dat je je zo voelt... Hoop voor jou een teken van een zwangerschap uiteraard... :)

Hier kleine steekjes onderin... Ik ben me weer helemaal bewust van mijn lichaam nu ik de pil niet meer slik... Brengt weer veel herinneringen naar boven hihi!

13. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Vandaag weer een kv2v5 gedaan maar negatief :( Mijn hoop is vervlogen. Hopelijk kan ik snel door naar ronde 3!

14. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Balen Vinexkindje! Ben je vaker dagen overtijd? Of heb je normaal wel een regelmatige cyclus?

15. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Vroeger altijd 28 dagen, daarna aan de pil, bij mijn zoontje 29 dagen en tweede ronde zwanger. En nu vorige ronde 31 dagen en zit nu op 34 dagen. Ben er dus niet bekend mee en denk dat mn lichaam dit keer meer moet ontpillen dan vorige keer? Vind het wel jammer dat de test negatief is maar we zijn nog kort bezig dus geeft niet. Mar vindt het wel frustrerend dat ik niet ongi wordt en we dus niet verder kunnen naar ronde 3. Maar goed de natuur beslist en wij moeten gewoon afwachten. Het is niet anders.

16. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Grrr wat vervelend vinexkindje. Hopelijk is er snel duidelijkheid .

Hier ook nog een paar dagen wachten tot de volgende ronde.
    Morgen ochtend werken , ik werk altijd avond dienst dus moet echt even wennen morgen vroeg en genoeg koffie drinken want om 6 uur moet ik op Schiphol staan gaaaaap.

17. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ vinexkindje
    Zo irritant als je geen duidelijkheid hebt... De eerste cyclussen kunnen erg verschillen en wat langer zijn, maar het blijft gissen. Hopelijk komt je menstruatie snel op gang, zodat je verder kan..
    En het is ook zo dat je pás in de 2e ronde zit. Maar ja, als je eenmaal zwanger wilt raken dan liever vandaag dan morgen he!!

18. Humava

Humava Niet meer actief

Welkom nieuwe dames!

Busster gefeliciteerd met vl. Wel vervelend dat je niet helemaal lekker bent. Nou maar hopen dat het toch voortekenen zijn.

Vinexkindje balen van je negatieve test. Ik hoop voor je dat dan je menstruatie maar snel komt en dat je door kan naar de volgende ronde.

Ik had de vorige keer dat ik stopte met de pil ook gelijk een cyclus van 28 dagen telkens en nu een van 2
    30 en een van 29. Is niet veel meer maar de vorige keer kon ik echt de klok erop gelijk zetten. Dus is toch misschien iets anders als je de 2e keer stopt met de pil. Maar dat neemt niet weg dat het zeer irritant is.

@hier ik zit lekker op het wachtbankje. Ik denk dat mn ei woensdag was en zo en di geklust dus ik hoop dat dat genoeg was. Nog dik een week wachten. Ik wil deze keer echt niet voor NOD gaan testen.

19. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @ Babynijn: Precies, liever vandaag dan morgen! Als het plan eenmaal in je hoofd genesteld is.... maar goed, kan me er inmiddels wel wat beter bij neerleggen. We zien wel hoe het loopt en we hebben nog alle tijd.

@ Humava: Gek he dat het anders is als je voor de tweede keer met de pil stopt. Sowieso veranderd er hormonaal volgens mij iets blijvend na een zwangerschap. Zo had ik ervoor altijd migraine met lichtflitsen in mn gezichtsveld en nu sinds de bevalling heb ik pas twee keer wat hoofdpijn gehad. Toen ik dat aan mn moeder vertelde zei zij ook dat het sinds haar bevalling weg was. En een vriendin van mij is sinds haar eerste zwangerschap gevoelig voor bepaalde etenswaren (chocola etc, allergiereactie). Alsof er dus inderdaad hormonaal is zo veranderd is, dat je er nu niet meer vanaf komt. Misschien dat daarom het stoppen met de pil nu ook wel anders uitpakt? Echt vreemd!

@ Busster: Waar werk je eigenlijk op schiphol? Wel een bijzondere plek!

@ Sher en Brondy: Leuk dat jullie mee komen kletsen. Een paar pagina's terug staat ons NOD-lijstje. Vullen jullie jezelf aan? Dan kunnen we meeleven!

Ik heb inmiddels wel een beetje roze slijm en net een beetje oud bloed dus er lijkt wel wat te gaan gebeuren. Hopelijk zet het snel echt door!! Fijn weekend allemaal!

20. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @vinexkindjé ik rij een shuttle bus van Schiphol naar hotels .

Pfff vanmorgen om 4 uur uit mijn bed eerst gewerkt en toen ik thuis was meteen de keuken ingedoken. Kwarktaart, appeltaart stoofperen en hartigetaart gemaakt en kipstukjes gebakken voor morgen in de wraps, nu alleen nog eiersalade maken dan vind ik het wel welletjes. O ja en natuurlijk avondeten voor mij en mijn meisje want vriendlief is met mijn zwager naar Ajax - Vitesse fijn zo'n verjaardag regelen als je ook moet werken pffff. Hihi krijg altijd commentaar van mijn zusjes omdat ik vaak eten bestel met een verjaardag ze maken altijd alles zelf of samen met hun partners maar die van mij kan niet echt koken ( allen standaard kan hij wel ) en ik beleef er niet echt plezier aan maar voor deze keer er maar meer werk van gemaakt. Kijken wat ze nu te zeggen hebben.

@humava hoop voor je dat het deze keer raak is.

Deel Deze Pagina