@ Busster. Wow spannendd !Wanneer ga je testen? @ Hier, Het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Ontpillen kan zo naar zijn. Ik heb vandaag de héle dag een opgezette buik gehad en nu echt een ongi gevoel. Maar goed, ben er nog niet! Of misschien word ik wel gewoon ongesteld, want mijn lichaam weet waarschijnlijk niet goed meer hoe en wat omdat ik halverwege mijn pilstrip gestopt ben..... Heel veel afscheiding trouwens... Ik voelde het net lopen... (lekker he, die details...)
@babynijn Dat heb ik deze ronde ook, zodra ik naar het toilet geweest ben moet ik extra vegen @Busster Zijn ze daar dan ook goedkoper?? Wist ik echt niet joh
Nou vanmorgen toch maar een testje gedaan, maar dat stomme ding blijft gewoon wit. Nu maar wachten tot mijn menstruatie komt dan. Ppfff zucht. Wist ook wel dat de land heeeel klein was naar toch. @brondy ja ze zijn ook goedkoper bij action. Ik geloof iets van 1,50 daar kan je erdus nog eens en paar van doen.
@Brondy de testen kosten 1,50 en er zitten er 2 in! Ik heb ze ook gekocht! Alleen helaas nog wachten tot ik kan testen. @Busster balen dat ie wit blijft! Hopen dat je menstratie snel op gang komt.
Jammer busster. Voor de genen die nog testen nodig hebben. Je kunt nu op de site Aanbiedingen zwanger worden - Zwanger & Kids 3 zwangerschapstesten gratis bestellen. Je hoeft alleen maar 1.99 verzendkosten te betalen.
Ppfff mijn lichaam houd me voor de gek , nog steeds misselijken pijn aan mijn borsten . Grrrr verstand en gevoel zitten niet op een lijn . Zucht klaag klaag.
Busster, Nog niet ongesteld? 36dagen nu is wel lang! Ben benieuwd... Je symptomen klinken goed! Nu nog een positieve test. al een andere test geprobeerd dan die van Action??
Action Serieus?? Dat is goedkoop, zijn het dipsticks of vergelijkbaar met de K2V5?? Moet ik daar toch maar eens gaan kijken, hmmmmm @busster Gek zeg, 3 dagen overtijd en de goede symptomen en toch negatief hopelijk toch een positieve test of snel ongi, dan kun je tenminste verder. @Humava Oe dat is ook niet duur, misschien toch maar even bestellen.
@ busster, Oja ik telde verkeerd. Nou ja het is afwachten. Maar geen bloed is goed @ hier, Ik heb gisteren ontzettende maagpijn gehad. Maar ik weet nog goed dat ik dit de vorige keer ook een cyclus had en toen was ik ervan overtuigd zwanger te zijn, maar bleek niet zo... Dus zegt niks! Ik be. Wel stront chagrijnig haha, em dat was wel symptoom nr 1 (verdere zwangerschap was ik poeslief hoor ). Ach Ja, nog een week geduld. Nog steeds veel afscheiding... Ik ben benieuwd! Het kan vanalles zijn helaas!
@babynijn hopelijk is het dan raak nu je strond chagerijnig bent... Zal voor je duimen. @humava ik denk na het weekend. We hebben een druk weekend voor de boeg en vrijdag moet ik werken dus hopelijk kan ik mijn gedachten op wat anders zetten. Tja als als mijn cyclus deze maand geen 30 dagen maar 35 dagen zou zijn net als de eerste maand nadat we voor ons vorige wonder gingen dan zou onze klus activiteit wel op de juiste tijd geweest. Wie weet
@ busster, Haha nah zal wel niet hoor Ik heb wel vaker last van mijn hormonen helaas... Maar zonder de pil scheelt dat een hoop, daarom ga ik ook niet meer aan de(ze) pil. Ik duim voor je!
Hai meiden, Ik zit in dubio of ik alvast een test doe of niet. Ik denk dat mijn lichaam zeker aan het ontpillen is en dingen laat zien die ik graag wil zien, maar ik zou het graag willen uitsluiten. Ik ben halverwege de pil gestopt, sterker nog: op dag 9 heb ik mijn laatste pil geslikt. Dit betekent dat ik nog eventueel hierna een eisprong gehad kan hebben (ergens op dag 14). We hebben in ieder geval goed geklust rond deze dagen. Ik ben de hele tijd uitgegaan van mijn NOD op 14 november maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik eerder een eisprong heb gehad, omdat ik pas al na dag 9 geen pil meer heb geslikt. Ik heb steekjes onderin, steekjes rondom mijn keizersnede (nooit gehad!), ben erg moe, last van darmen... Ik weet echt dat dit alles met ontpillen te maken kan hebben, maar zelfs vriend zei gisteren: Ben je niet zwanger? Dus samen besloten om even een test te halen voor de zekerheid. En als hij negatief is, ook prima hoor, want ik heb ook nog niet eens genoeg foliumzuur geslikt Maar positief zou geweldig zijn uiteraard haha! Ik verwacht er niks van, maar zou het graag wel willen weten als het nu het geval is, want dan ben ik al 5 weken zwanger. Toch wel fijn om te weten voor ik mijn volgende wijntje neem Ik haal vandaag een test en kijk even of ik vandaag of morgen test. Het zal wel niks zijn hoor, maar wil jullie uiteraard op de hoogte houden
Negatief! Nou ja, dan nog een poging volgende week De pil is echt rotzooi. Ik heb de hele dag al buikpijn
Jammer babynijn! Ik zit ook te twijfelen of ik een testje doe morgen want ik wil een biertje of 2 of 3 bij een vriend van me gaan drinken en dat doe ik natuurlijk niet als ik zwanger ben. Maar ik denk het niet hoor. Heb er nog geen gevoel bij en dat had ik de vorige keer wel. Toen had ik al het idee dat het raak is.
ik wil al een uur lang ovutest doen maar ik kan niet plassen hihi. Hoe irritant is dat! Als ik de uitslag heb horen jullie het wel. liefs