We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @babynijn nou dan zitten we dus in hetzelfde schuitje, nog geen bloed maar wel een negatieve test...... Wachten dus maar

@humava spannend ook voor jou dus.

@pluisje haha ik moest eens een doping test doen en kon ook niet naar de wc geloof dat ik 3 liter water gedronken heb voordat ik kon plassen whahaha hopelijk kun je zo wel een plasje maken hihi

Nog steeds geen bloed en rare gevoelens in mijn onderbuik lijkt op menstruatiepijn maar goed dat heb ik door gebruik van een spiraal zo lang niet gehad dat ik me ook kan vergissen.

2. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ busster,

Nee ik hoor nog geen bloed te hebben. Vplgende week pas is mijn nod, maar omdat ik op dag 9 gestopt ben met pil dacht ik misschien een eerdere eisprong te hebben gehad. Het kan zijn dat ik wel zwanger ben maar dat is volgende week pas te testen. Het is ingewikkeld haha, vergeet het maar. 14 nov is mijn nod! Dat houden we maar aan :)

3. Humava

Humava Niet meer actief

#823 Humava, 7 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2013
    Zal ik morgen trouwens niet te vroeg zijn met testen? Ik heb ma nod. morgen 10 dpo. Of als mn ei op woensdag was 9 dpo. Ik heb wel van die extra gevoelige testen van z&k die zou je 6 dagen voor nod al kunnen gebruiken.

4. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon wachten tot je NOD. Dat doe ik in ieder geval wel (vandaag was een uitzondering hoor). Zou dus maandag pas testen, als ik jou was. Als hij morgen negatief is, denk je toch: Oh, dan misschien maandag wel....Dus eigenlijk heeft het alleen maar nut als hij positief is :)

Maar uiteraard moet je dat helemaal zelf weten hihi.
    Succes met beslissen! Het is altijd spannend :)

5. Humava

Humava Niet meer actief

Ja dat is waar. Ik wil eigenlijk alleen maar testen zodat ik als ik niet zwanger ben morgen een biertje kan drinken bij een vriend van me. Ik heb wel zin om een avondje 'uit' te gaan. Heb een beetje een rot week achter de rug. De winkel waar ik werk is dicht en hoogstwaarschijnlijk zijn ze failliet. Maar we zitten nu al een week in onzekerheid want mijn baas stelt tekens de bijeenkomst uit waar we info zouden krijgen over de gang van zaken.

Maar je hebt wel gelijk dat als ik morgen negatief test ik eventueel maandag wel positief zou kunnen testen. Moeilijk moeilijk moeilijk.

6. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Nou meiden, eindelijk rond half 4 kon ik plassen hihi! En tja.......... negatief. Voel me wel een beetje rot, maar hoop zo dat ik dan morgen of overmorgen wel een positieve test heb.
    Ik ga toch maar even goed vanavond klussen, ja weet maar nooit he!

Begin ook ziek te worden. Zere keel, en een pijnlijke nek. Hoop dat het hier bij blijft. liefs pluisje

7. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    humava@ dat is zeker niet leuk van je werk. Zo zie je maar, de crisis is nog lang niet over. En ga je morgen testen??

babylijn@ dus je zit nou op het wachtbankje, spannend! En tja wie weet volgende week wel positief! Ik ga duimen voor je.

buster@ erg he! Als een mens wil plassen maar het wil niet hihi. Spannend dus bij je, of menstruatie of zwanger.

8. Humava

Humava Niet meer actief

Ja ik ga morgen gewoon een testje wagen. Ik heb toch 3 testen voor 1.99 daar kan je nog wel eens een testje voor wagen.:)

Ik hoop voor je dat je idd snel een positieve test hebt. En gewoon lekker klussen dat kan geen kwaad.;)

9. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ humava wat naar zeg van je werk, ik ken de situatie vorig jaar rond deze tijd ging het bedrijf waar voor ik werkte ook failliet zo vervelend en best veel wat er dan op je af komt , uitkering , naar een notaris om na faillissement je salaris etc nog te krijgen het UWV zucht hopelijk heb je snel duidelijkheid
    Succes met testen.

@pluisje balen zeg negatief maar klussen is altijd goed ;)

Morgen ochtend om 4 uur weer uit bed want heb weer ochtend dienst een collega wilde mijn avond dienst dus hebben we geruild. Wel fijn want mijn meisje gaat naar een kinderfeestje en dan kan ik als ze thuis komt haar verhalen horen. Normaal werk ik trouwens wel liever s'avonds.

10. Humava

Humava Niet meer actief

Busster ja erg vervelend. Ik ben ook wel benieuwd wat er gaat gebeuren. We hadden ons salaris al vorige week moeten krijgen maar is er nu nog steeds niet. Dus we hebben vandaag een aangetekende brief gestuurd naar ons hoofdkantoor.Ik denk dat er geen respons op komt maar ja. Je moet alles proberen. Al dat gedoe is heel vervelend vooral omdat er zooooooo ontzettend slecht wordt gecommuniceerd naar ons toe.

Je moet wel vroeg je bed uit zeg poeh! Ik zou ook liever 's avonds werken met zulke tijden denk ik. Wel leuk dat je dan nog alle verhalen van je dochtertje kan horen.

11. Humava

Humava Niet meer actief

Testje gedaan en negatief zoals ik al verwachtte. Nu wacht ik maar gewoon tot maandag of dinsdag ofzo en dan maar duimen.

12. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @humava
    Toch een testje gedaan...
    Jammer dat hij negatief is, maarja het kan nog. En dit weekend gewoon lekker een drankje doen of meer, dat kan echt nog geen kwaad. Vriendin van mij was zwanger en had behoorlijk wat gedronken omdat ze dacht ongi te zijn. Maand later bleek ze al 2 maanden zwanger te zijn, kindje is super gezond en inmiddels 2,5 jaar :)
    Wel erg vervelend van je werk zeg, hopelijk snel duidelijkheid

@busster
    Poeh jij moest vroeg op vanmorgen!!
    Werken dit weekend dus, nou dan zit je in ieder geval niet de hele tijd te denken aan testen ;)

@pluisje
    En al een positieve test??
    Zit nog steeds te twijvelen of ik ovu-testen zal gebruiken of niet. hmmmmmm
    Inderdaad, klussen voor de tijd is altijd goed, kun je in ieder geval niet te laat zijn, hihi.

@babynijn
    Oh dat is jammer, maar je moet nog even wachten, dus geen nood. Wou dat wij al zover waren, deze cyclus nog even wachten en dan gaan we er eindelijk echt voor.

13. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Dag zwanger-worden-meiden!! Sorry dat het even stil was vanaf mijn kant. Ik was veel weg savonds deze week en dan schiet het erbij in.

@ Humava: Jammer dat hij negatief was maar voor nu in ieder geval even vrij om lekker wat te drinken! Wat een gedoe zeg bij je werk. Ik kan me voorstellen dat vooral het gebrek aan communicatie heel vervelend is. Je wilt gewoon weten waar je aan toe bent! En er wordt dus ook gewoon geen salaris gestort. Kom je nu niet in de problemen met rondkomen deze maand? Ik duim voor een positieve test volgende week!

@ Busster: Ah bah jij zit eigenlijk in hetzelfde schuitje als ik zat een week geleden! Negatieve testen en ook niet ongesteld! Echt heel vervelend die onzekerheid en dan duren de dagen ook zo lang! Ik hoop heel erg voor je dat er snel duidelijkheid komt, ofwel een positieve test ofwel ongi! Ons lichaam is gewoon hormonaal een beetje in de war!

@ Babynijn: Ok, je eerste kans is dus niet gelukt maar je kunt je nieuwe NOD op de 14e zetten. Goed bezig :D Hopelijk was je inderdaad te vroeg en is het volgende week lekker raak! Dat zou nog eens super zijn zeg!

@ Pluis: Ik hoop dat jij ook snel positief zal testen maar dan op de ovulatietest! Wel fijn he dat je nu ook gewoon in de cyclus zit en mee kunt kletsen! Hoe dan ook, klus voor alle zekerheid maar om de dag, baadt het niet dan schaadt het niet haha ;)

@ Brondy: Jij zit dus alvast heerlijk op het wachtbankje begrijp ik maar deze ronde verwacht je nog geen zwangerschap? Of wel? Wel gezellig dat je zo uitgebreid meekletst :D

Ik ben ondertussen bijna van mijn menstruatie af dus we kunnen echt de volgende ronde in. Ik merk dat ik afgelopen week wel ff erdoorheen zat vanwege de lange cyclus en niet zo snel zwanger als vorige keer. Echt niet eerlijk tegenover alle vrouwen die lang bezig zijn hoor maar ik kon er even niks aan doen :( Maar goed, ik realiseer me super goed dat ik vorige keer heel snel was en dat 35 dagen ook weer niet héél lang is! Inmiddels kan ik het allemaal weer wat beter relativeren. De wens is gewoon (bij ons allemaal) zo groot he en helaas kun je een hoop dingen in je leven gewoon plannen of kopen of beslissen maar hierbij ben je toch afhankelijk van een portie geluk oid. We duimen gewoon nog maar even verder voor een nieuwe ronde mooie positieve testen!

14. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Nou meiden net getest. En weer negatief! Ik twijfel nu ook aan die testen. Gister had ik echt duidelijk steken onder in me buik en vandaag echt weer nergens last van! Ben gewoon bang dat de medicijnen niet aan slaan:(. Ben erg onzeker en voel me echt wel effe waardeloos!
    Ik had nog wel van die dure testen gekocht via internet. Maar ja... zozie je maar dat zegt niet alles.

Weet effe niet zo goed wat ik moet zeggen. Ga effe een potje huilen en proberen het van me af te zetten.

15. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Ook hier is het een poosje stil geweest maar inmiddels heb ik het idee dat ik rond deze dagen vruchtbaar ben, ook weer een stukje eerder dan gedacht. Als het blijkt te kloppen is mn NOD op 23 november:D

Wel weer een dilemma erbij want als ik inderdaad zwanger blijk te zijn ben ik uitgeteld op de dag dat mn ouders terug komen van vakantie.
    En ik zou het toch wel erg leuk vinden als ze thuis zijn als ons kindje zich aandient...
    Maarja daar valt nu niets meer aan te doen he;) gewoon afwachten en toch vooral hopen dat het meteen raak mag zijn:D

@Pluisje, wat ongelofelijk vervelend dat het maar niet wil lukken met de ovu testen! Kan jij ook aan je slijm merken of je wel of niet vruchtbaar bent? misschien dat dat je nog kan helpen.
    Ik kan me voorstellen dat je het even niet ziet zitten!
    Ik ga heeeeel hard voor je duimen dat je ei heel snel komt!

@Humava, jammer van de negatieve test maar inderdaad je zit nog niet op je NOD er kan nog vanalles gebeuren;)

16. Humava

Humava Niet meer actief

#836 Humava, 8 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2013
    @blaadje tja daar is dan idd niks meer aan te doen. Zou wel super zijn als je zwanger bent.
    Dan maar hopen dat je beebje wat langer blijft zitten. En je ouders terug zijn van vakantie;)
    @pluisje wat balen joh van je negatieve ovu testen. Ik hoop echt voor je dat er snel een positieve bij zit.
    @vinexkindje we komen (nog) niet in de problemen. We zijn financieel niet afhankelijk van mijn salaris. Maar het scheelt toch echt wel wat dus we zullen nu wel wat zuiniger moeten leven. Fijn dat je menstruatie bijna over is en je weer door kan naar de volgende ronde. Hopen dat het dan raak is.
    @brondy ja ik ga ook gewoon lekker een biertje drinken vanavond. De ex-vriendin van mijn neefje die kwam er pas achter dat ze zwanger was na 6:$ maanden. En die zat toen ik haar studententijd. Dus die zal ook wel wat drankjes hebben genuttigd toen. Maar ja als je het weet denk je er toch om.

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @vinexkindje
    nee ik verwacht nu nog geen zwangerschap. We hebben redelijk voorzichtig gedaan, 'voor t zingen de kerk uit'. Dus de kans lijkt mij vrij klein ;)
    Fijn dat de ongi weer voorbij is, kunnen jullie er ook weer tegenaan ;)

@humava
    ja haha, dat denk ik ook wel. En een collega van mij vertelde zojuist dat een vriendin van hem gewoon niet wist dat ze zwanger was totdat ze moest bevallen. Lijkt me ook niet leuk. Maar haar buikspieren waren zo stevig dat het niet erdoorheen groeide. En zij werkte in de kroeg ;)

@blaadje
    dat is dan jammer dan, toch??
    Want aan de ene kant wil je nu zwanger zijn en aan de andere kant niet. Hebben jullie veel geklust tijdens de vruchtbare dagen??
    Als je geen haast heb zou ik het nu anders gewoon even niet doen, hahaha

@pluisje
    dat is vervelend en frustrerend zeg, maar misschien komt het nog, of is de dure test een flut test??
    Moet jij ook echo's laten maken of dat niet??
    Misschien krijg je over 2 weken wel gewoon een bloeding, volhouden meis. Hopelijk gewoon snel zwanger, stomme testen.

18. Humava

Humava Niet meer actief

Nou ik heb gister via de mail te horen gekregen dat het bedrijf waarvoor ik werk failliet is. Gewoon via de f***ing mail! Hoe triest is dat!! Maar wel balen dat ik mn baan kwijt ben.

19. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @humava: wat schandalig dat het via de mail komt zeg! Heb je je daar altijd voor ingezet. Maar daarnaast ook vooral verdrietig dat je nu geen werk meer hebt. Gekukkig zijn jullie er niet financieel afhankelijk van maar werken doet ook heel veel voor je zelfvertrouwen en dat je onder de mensen bent. Echt naar!!

@pluis: kan me voorstellen dat je heel bang bent dat de medicijnen hun werk niet doen. Je bent toch afhankelijk van iets dat buiten jezelf ligt. Hopelijk snel een positieve test!

20. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    @Humava, wat lekker persoonlijk weer zo via de mail:( dat die mensen zichzelf nog aan kunnen kijken zeg.
    Hopen maar dat je snel weer een baan kan vinden!

Mijn man vindt het onzin om nog een maand te wachten en zelf wil ik ook wel heeeel erg graag dus we gaan er maar gewoon voor deze maand.
    Er kan zoveel misgaan en vanalles gebeuren, je kan het toch nooit uitrekenen zeg maar.

Deel Deze Pagina