Hey meiden, Vandaag wel ontzettende steken onder in me buik. Net alsof me buik opgezwollen is. Hoop maar dat het allemaal voor het goede doel is! Ik doe geen ovutesten meer. Ik zie het wel over 14 dagen, kan er toch niks meer aan veranderen. Dus blijft wel spannend vind ik! blaadje@ dus gaan klussen, of zit je nu te wachten op een bloeding? Nou echt aan me slijm, merk ik weinig. Jullie wel dan?? humava@ altijd klote nieuws als je je baan verliest. Weet er helaas alles van. En zeker in deze tijd zijn de banen moeilijk te vinden. vinexkindje@ nieuwe ronde nieuwe kansen! Wie weet!!
@Pluisje, ja toch maar klussen nu en dan maar afwachten over 2 weken. Ik kan inderdaad aan mn slijm vrij precies merken wanneer ik vruchtbaar ben. Altijd 2 of 3 dagen echt het rekbare eiwitachtige slijm en een aantal dagen later pijnlijke tepels.
Hoi meiden moet nog terug lezen hoor ga ik later doen. Gisteren met mijn moeder en mijn meisje naar de Efteling en het Efteling theater geweest we hadden bij haribo kaartjes gewonnen dus hebben ons prima vermaakt gisteren. Straks naar de verjaardagen van mijn zus en zwager . Dus ook weer een gezellig dagje. Heb net toch maar weer een test gedaan maar ook deze bleef wit , gatver mijn lichaam werkt dus niet zoals het zou moeten , balen!!!!!
@pluisje ik hoop ook voor je dat het allemaal voor een goed doel is. Dat je maar snel op roze mag. @busster balen dat je weer een witte test had. Lange cyclus heb je dan. Echt vervelend. @hier cyclusdag 28 dus vandaag kan mn menstruatie komen ik hiud het een beetje in de gaten. Ik hoop natuurlijk dat ie uitblijft maar ja. Rustig afwachten maar.
Spannend allemaal meiden! @busster, Balen dat je lichaam geen duidelijkheid geeft. Ik had gisteren een mega klodder slijm (sorry voor de details). Het was echt smerig. Lees op internet dat het de vruchtbare periode kan betekenen? Misschien dat mijn cyclus wat in de war is en ik idd pas nu mijn vruchtbare dagen heb... Nog een paar dagen geduld, of langer... Geen idee wanneer dus precies mijn nod is Lastig zo'n eerste cyclus! Heb wel veel steekjes in onderbuik... Maar ja kan dus ook ontpillen zijn. Geduld, geduld!
@ Busster: Jeetje meid, jij moet ook heel veel geduld hebben! Vind het echt rot voor je! Ik dacht dat ik een lange cyclus had maar jij gaat nog over me heen. Heb je dat vaker gehad of is dit de eerste keer? Ik duim echt voor je dat er snel duidelijkheid is!! @ babynijn: Ik had ook heel veel slijmverlies een paar dagen voor mn ongi. Bij mij betekende het dus niet de vruchtbare periode maar ook geen zwangerschap helaas. Even afwachten hoe het bij jou gaat lopen! @ Pluis: Hopelijk is de buikpijn een goed teken en worden er mooie eitjes klaargemaakt! @ Humava: Spannend hoor!! Ik duim heel erg voor je dat je naar het roze rijtje kan! Hier eigenlijk niet veel te melden. We gaan van de week de klusperiode in (deze keer maar extra lang om alle mogelijke cyclussen mee te pakken haha). Op naar een beebje!!
Hier echt al dagen buikpijn (opgeblazen gevoel), onder rugpijn... Denk naderende ongi. Pfff, vorige keer had ik ook zoveel last van ontpillen maar dus ook veel last van zwangerschapssymptomen (dacht ik, maar het lijkt zo op elkaar!) Ik ga voorlopig nog niet testen. Woensdag is mijn nod maar denk dat ik wacht tot weekend. Moeilijk!
@babynijn Spannend.... maar moeilijk hoor om zo lang te wachten. Ik had de eerste ongi ook weer verschrikkelijke krampen, lichaam moet er toch weer aan wennen he? @humava Och jeetje zeg, dat is niet leuk en dan ook nog via de mail @busster Dat is balen zeg zit je nog steeds te wachten op je ongi nou hopelijk komen de rode duivels snel. Kun je tenminste verder. @blaadje Nou klussen dan maar he Als manlief het toch niet erg vindt. Hier zegt manlief het ook steeds minder erg te vinden hoor, terwijl oorspronkelijk het planm was om in februari pas te beginnen.
@babynijn Ja irritant is dat he dat die menstruatie en zwangerschaps symptomen zo op elkaar lijken. @hier ben ik nu maar aan het overgebleven Sint Maarten snoep begonnen. We krijgen altijd maar weinig kinderen aan de deur maar ik haal altijd allemaal dingen die ik zelf ook lekker vind. Dus nu lekker snaaien. Mn buik is toch al helemaal opgezet de laatste dagen.
Hai meiden, Krampen zijn gelukkig over... Heb er goed last van gehad. Opgeblazen gevoel en rommelende darmen! Mijn nod nadert... Ben benieuwd...
Haha humava, wij hebben ook veel over. Naar he haha! Ga jij je binnenkort nog aan een testje wagen? En spannend hoor babynijn! Donderdag is je nod toch? Ik duim hoor! Ik ga waarschijnlijk een mindfullnes cursus volgen! Ik heb geloof ik wel eerder verteld dat ik me zo onrustig voel en nu komt deze cursus ineens op mn pad. Vind het heel spannend. Echt even iets voor mezelf!
Spannend babynijn. Weet je al wanneer je gaat testen eventueel? Ik ga morgen een testje wagen als ik vanavond of vanacht niet ongesteld wordt.
Spannend humava, testen morgen! Ik hoop heel erg voor je dat het raak is! Mindfullness gaat erom dat je meer leert om in dit moment te leven en minder stress te ervaren. Verder weet ik het ook niet precies (donderdag proefles) maar ben heel blij dat er misschien iets is dat me kan helpen. Ik kan me helemaal verliezen in plannen en efficient zijn maar dat maakt me ook onrustig. En daarnaast ook leuk om echt een cursus voor mezelf te doen. Even me-time!
Vinexkindje, Goed dat je dat gaat doen! Vervelend dat je je onrustig voelt... @humava Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, want mijn nod is natuurlijk nog niet duidelijk. Met een 28 daagse cyclus is mijn nod donderdag. Maar ik kan ook prima een langere cyclus hebben! Denk dat ik za of zo een yestje waag! Jij succes morgen! Spannenddd! Wat denk je zelf?
Nou ik denk dat ik eindelijk ongesteld ben geworden. Nu kleine beetjes oud bloed. Hopenlijk breekt het morgen echt door. Kunnen we eindelijk aan de volgende ronde beginnen.
Vinexkindje klinkt interessant. Zeker als je snel last hebt van stress of een onrustig gevoel. Ik helemaal niet ik ben zo makkelijk als maar kan, en maak me niet snel druk. Maar wel leuk ff iets voor jezelf doen en als je er ook nog iets van leert helemaal goed toch?! Babynijn, spannend nog maar een paar dagen. Ik denk zelf niet dat ik zwanger ben. Heb helemaal geen symptomen maar dat had ik ook niet toen ik van onze dochter zwanger was. Dus dat zegt in principe niks. Morgen zullen we het weten. Busster fijn, maar jammer dat je niet stiekem toch zwanger was. Wel balen dat je cyclus zo lang was. Ik hoop voor je dat ie de volgende ronde minder lang is.
Helaas negatieve test vanmorgen. nu maar wachten totdat mijn menstruatie begint en als ie toch uitblijft doe ik van het weekend weer een test.
Humava, Wat jammer! Welke ronde zit je ook alweer? Want in het begin kun je nog best een onregelmatige cyclus hebben he... Misschien dat hij vorige keer 28 dagen was, maar nu ineens 33 dagen. Dat scheelt toch 5 dagen Maar goed, hoop voor jou dat er snel duidelijkheid komt, zodat je verder kunt.
Dit is ronde 3. Eerste ronde was 30. 2e 29 en nu zit ik op 31 dus kan idd wel dat mn cyclus wat langer is. Ik wacht gewoon rustig af.