@busster He dat is balen, hopelijk snel weer voorbij en door naar de volgende ronde. @humava Ook balen zeg, hopelijk nog te vroeg. @vinexkindje Vervelend dat je zo onrustig bent. Een vriendin van mij heeft ook zo'n curses gevolgd en zij vond het wel fijn, werd er rustiger van enzo. @babynijn Spannend, wat goed dat je gaat proberen te wachten tot het weekend.... Nou mijn sexdrive is even foetsie gelukkig binnenkort ongesteld en dan hop door naar de volgende ronde.
November: Busster @ dochter - ronde 1 - NOD 4 nov Humava@ dochter - ronde 3- NOD 11 nov Babynijn @ dochter - ronde 1 - NOD 12 nov Brondy @ zoon - ronde 0 - NOD 19 nov Vinexkindje @ ZWANGER: Luna28@ zoon - ronde 1 Skattie84@ dochter - ronde 1 Avsuma@ dochter - ronde 1 Chans@ zoon - ronde 1 Nieckske @ dochter - ronde 3 Kiera @ zoon - ronde 1 niks doorgegeven/ongesteld negatieve test Zwanger
Hey meiden! Wow wat veel roze al! Gefeliciteerd allemaal! @humava Via de mail te horen krijgen dat t bedrijf failliet is?? En nu? Is er nog een mogelijkheid op een doorstart? Hier is alles goed. Niet meer misselijk en energie komt ook weer wat terug. Buikje is nog nergens te bekennen (behalve m'n spekkies die ik al had ) Van mijn zoontje had ik met dit termijn toch echt al een beetje een buikje. 24 december de 20 weken echo, heel spannend!
Meiden, hoe snel waren jullie bij de eerste zwanger en hoeveel rondes zijn jullie nu bezig? Wij zijn voor onze zoon bijna 2 jaar bezig geweest en uiteindelijk toch spontaan zwanger geworden. Zitten voor een tweede nu in ronde 5... Vaak hoor je dat het bij n tweede sneller raak ik.. Ik hoop het...
@luna fijn dat je niet meer misselijk bent, alweer bijna op de helft, wat gaat dat snel zeg!! @loveErin Nou dat is niet altijd zo. Vaak als het bij de 1e lang geduurt heeft wel. Maar bij een vriendin van mij duurde het juist steeds langer. Maar bij de 1e was ze ook direct zwanger en bij de laatste na 10 maand ofzo, dus nog rap. Bij mij duurde het 7 maanden/cyclussen, voordat ik zwanger was van de eerste. Maar nu ben ik al 3 maanden gestopt met de pil voordat we beginnen, dus ben ook heel benieuwd.
@ Humava: He bah! Ik kwam helemaal positief naar dit topic toe om goed nieuws te lezen maar helaas. Witte testen zijn waardeloos! Ik hoop voor je dat er heel snel duidelijkheid is!! @ Busster: Voor jou toch wel fijn dat de ongi eraan komt. Dat wachten is ook zo zinloos. Heeft het inmiddels doorgezet? @ Brondy: Wat fijn om te lezen dat je vriendin er rustiger van werd. Dat hoop ik ook echt (hoewel het nu al wel beter gaat dan eerder hoor). @ LoveErin: Ik was bij de eerste na 2 maanden zwanger en zit nu in ronde 3. Maar ik ken een aantal vrouwen die bij de eerste heel snel zwanger waren en waar de tweede jaren op zich laat wachten Kortom, volgens mij is er niet zoveel over te zeggen! @ Luna: Wow 15 weken al! Wat gaat het hard! En wat fijn dat je niet meer zo misselijk bent. Op naar de eerste beeb in dit topic!
@Luna Alweer 15 weken wat gaat dat snel joh! Willen jullie bij de 20 weken echo weten wat het geslacht is? Wel fijn dat je niet meer misselijk bent. Ze gaan wel kijken voor een doorstart maar zit er voor onze winkel denk ik niet in. (Die liep niet zo goed). @LoveErin Ik was bij de eerste de 2e ronde zwanger maar dat werd een mk. Daarna weer de 2e ronde en dat was een plak beebje. Nu zit ik in ronde 3 maar nog niet ongesteld.......
Hey allemaal!! Fijn al zo'n roze lijst. Ik ben een tijdje niet online geweest. Hier nadert m'n NOD al. Heel druk gehad deze periode dus weinig mee bezig geweest. Gelukkig wel goed kunnen klussen. Ik hou nu een cyclus van 29 dagen aan, want op dag 16 vruchtbaar slijm gehad en dag 23 veel steekjes en gerommel. Afwachten maar weer.
@ LoveErin, Ik was in ronde 6 zwanger van de eerste. Ik zit nu in ronde 1, dus wie weet heb ik nog wat rondes te gaan
@Humava, he bah wat balen zeg!! toch maar blijven hopen dat je toch zwanger blijkt te zijn! @Plukplon ook spannend weer zeg! wanneer is je NOD precies? Ik zit nu op het wachtbankje en tjonge wat wordt ik dr weer zenuwachtig van Vorige keer ook in ronde 2 zwanger dus ik vind deze ronde daardoor wel extra spannend Wel al wat steekjes in mn lies gehad maarja wie weet praat ik het mezelf ook wel aan! Afwachten maar tot 23 november.... wat gaat de tijd toch langzaam!!
Busster @ dochter - ronde 1 - NOD 4 nov Humava@ dochter - ronde 3- NOD 11 nov Babynijn @ dochter - ronde 1 - NOD 12 nov Brondy @ zoon - ronde 0 - NOD 19 nov Vinexkindje @ Blaadje @ dochter - ronde 2 - NOD 23 nov ZWANGER: Luna28@ zoon - ronde 1 Skattie84@ dochter - ronde 1 Avsuma@ dochter - ronde 1 Chans@ zoon - ronde 1 Nieckske @ dochter - ronde 3 Kiera @ zoon - ronde 1 niks doorgegeven/ongesteld negatieve test Zwanger[/QUOTE]
Busster @ dochter - ronde 1 - NOD 4 nov Humava@ dochter - ronde 3- NOD 11 nov Babynijn @ dochter - ronde 1 - NOD 12 nov Brondy @ zoon - ronde 0 - NOD 19 nov Blaadje @ dochter - ronde 2 - NOD 23 nov Vinexkindje @ zoon - ronde 3 - NOD 7 dec ZWANGER: Luna28@ zoon - ronde 1 Skattie84@ dochter - ronde 1 Avsuma@ dochter - ronde 1 Chans@ zoon - ronde 1 Nieckske @ dochter - ronde 3 Kiera @ zoon - ronde 1 niks doorgegeven/ongesteld negatieve test Zwanger
He bah humava balen zeg. Vandaag was dochter lief vrij van school ivm studiedag van de juffen en meesters , we zijn heerlijk met de tram en trein naar Breda geweest , lekker gegeten en geshopt voor haar verjaardag binnenkort. Mijn cyclus was deze keer 40 dagen pffffff hoop dat dit een uitzondering was en dat het weer gewoon 30 dagen word zoals het altijd was voor mijn spiraal en zwangerschap.
Pffff mijn NOD is met net zo'n cyclus als nu trouwens 21 december . Zou ik dus net voor de kerst weten of het raak is. Hihi wel handig voor de eventuele alcohol die ik normaal met de feestdagen drink. @loveErin bij ons meisje hebben we 3 rondes nodig gehad. Nu gaan we op voor ronde 2 haha dus als het bij de 2de sneller zou gaan moet het deze ronde raak zijn. Daar hoop ik op. We zullen zien.
Busster @ dochter - ronde 1 - NOD 4 nov Humava@ dochter - ronde 3- NOD 11 nov Babynijn @ dochter - ronde 1 - NOD 12 nov Plukplon @ dochter - ronde 3 - NOD 16 nov Brondy @ zoon - ronde 0 - NOD 19 nov Blaadje @ dochter - ronde 2 - NOD 23 nov Vinexkindje @ zoon - ronde 3 - NOD 7 dec ZWANGER: Luna28@ zoon - ronde 1 Skattie84@ dochter - ronde 1 Avsuma@ dochter - ronde 1 Chans@ zoon - ronde 1 Nieckske @ dochter - ronde 3 Kiera @ zoon - ronde 1 niks doorgegeven/ongesteld negatieve test Zwanger
Hier nog geen gevoel dat ik ongi ga worden... Ik heb veel last gehad van krampen en rugpijn en dat is nu ineens over. Wel grieperig vandaag... en erg moe. Ik heb eigenlijk een heel neutraal gevoel. Het kan alle kanten op. Zouden jullie morgen een test wagen of toch nog wachten tot weekend? Morgen moet ik ongi worden... Vrijdag is mijn schoonmoeder er (die logeert hier donderdag) dus dan ga ik niet testen vrijdagochtend. Dus of morgen of zaterdag/zondag. Denk toch nu ik dit schrijf dat ik gewoon wacht tot zondag. Heb geen testdrang eigenlijk.
Babynijn ik zou dan gewoon wachten. Des te duidelijker is je positieve test evt. @busster gezellig shoppen met je meissie! Ik hoop ook voor je dat je cyclus volgende maand minder lang is.
Rugpijn is weer terug! Denk toch dat mijn ongi elk moment komt! Dus ik wacht zeker tot zaterdag! Op goed geluk dan maar! En anders een keurige eerste cyclus