Haha toch maar getest en zo wit als omo! Ik vind het altijd zo dom dat getest haha en toch doe ik het. Nu maar wachten op ongi en anders na het weekend weer een test. Maar denk het niet hoor
Bedankt voor het vragen trouwens, Sher! Ik geloof dat ik je hier niet eerder heb zien posten, of wel?
Jammer babynijn! Ik heb dat ook hoor. Heb ik getest en dan is ie weer wit. Dan denk ik echt kon je je weer niet inhouden.....
Haha ik denk dat we allemaal testen terwijl we eigenlijk ergens weten dat het niet nodig is. Toch wil je die bevestiging . Nou hier menstruatie duidelijk aanwezig. Getver wat vind ik dat gedoe met tampons toch vies maar van maanverband hou ik helemaal niet. Ik zou eigenlijk gaan sporten vandaag met een vriendin maar heb afgezegt. Gelukkig heeft ze hetzelfde probleem dus is voor een keer niet zo erg. Hihi
Raar hoe dat dan werkt he. Ene moment geen testdrang, maar dat kan soms in paar uur omslaan. Ik ken dat ook. Hier trouwens ook (nog) geen testdrang terwijl ik dat de vorige 2 rondes meteen na de eisprong al had.
Busster ja is altijd een gedoe hè die menstruatie. Ik vond het ook helemaal niet erg toen ik zwanger was en ik lekker 9 maanden geen gedoe had daarmee. @hier nog geen menstruatie, duurt lang......
Busster @ dochter - ronde 1 - NOD 4 nov Humava@ dochter - ronde 3- NOD 11 nov Babynijn @ dochter - ronde 1 - NOD 12 nov Brondy @ zoon - ronde 0 - NOD 19 nov Blaadje @ dochter - ronde 2 - NOD 23 nov Sher @ dochter - ronde 1 - NOD 27 nov Vinexkindje @ zoon - ronde 3 - NOD 7 dec ZWANGER: Luna28@ zoon - ronde 1 Skattie84@ dochter - ronde 1 Avsuma@ dochter - ronde 1 Chans@ zoon - ronde 1 Nieckske @ dochter - ronde 3 Kiera @ zoon - ronde 1 niks doorgegeven/ongesteld negatieve test Zwanger
Heb wel eerder gereageerd, maar niet heel vaak Mijn klusdagen zitten er ook op, nu hopen dat het raak is!
Ja gisteravond dacht ik dat ik van het weekend pas zou testen Nou ja, maakt ook niet uit. Het brengt alleen nog steeds geen zekerheid. Ik kan heel goed een latere eisprong gehad hebben. Maar ik ga er maar vanuit dat ik deze dagen ongi word... ook aan mijn lichaam te merken!
Hey meiden! ser@ welkom hier! babylijin@ ik denk dat het veel vrouwen heb, testdrang hihi. Maar wel even balen zeg, een negatieve test. Hopen dat je snel ongesteld wordt! humava@ erg he die lange cyclussen!! Weet er helaas alles van. Sterkte met wachten. buster@ raar he we willen als we een negatieve test hebben allemaal zo snel mogelijk ongesteld zijn. Maar als we het dan zijn, bleh!! hihi, mag ook weer zo snel mogelijk vertrekken he!? Hier gaat alles goed. Ik kan pas volgende week testen. En me gevoel zegt dat het niet raak is, vreemd he! En als dat zo is, moet ik eerst weer een afspraak maken met de gyn. Dus dan duurt het weer verlopig even. Nou ja we wachten af, spannend! Wie weet!! Vanmiddag een sollicitatiegesprek, voor schoonmaken. Heb er wel zin in moet ik zeggen! xxx
@pluisje zeker irritant die lange cyclussen. Vooral omdat ik het de vorige keer dat ik stopte met de pil helemaal niet had. Succes met je sollicitatie!
@pluisje inderdaad zo snel mogelijk weer weg met die ellende. Hopelijk is je gevoel niet juist en is het wel raak. Een bezoekje aan de gyn is niet leuk.
Het gaat niet helemaal meer goed met de lijst. Ik sta er opeens niet meer op... Is er iemand die dat makkelijk kan? Plukplon @ dochter - ronde 3 - NOD 16 nov Alvast bedankt
Busster @ dochter - ronde 1 - NOD 4 nov Humava@ dochter - ronde 3- NOD 11 nov Babynijn @ dochter - ronde 1 - NOD 12 nov Plukplon@ dochter -ronde 3- NOD 16 nov Brondy @ zoon - ronde 0 - NOD 19 nov Blaadje @ dochter - ronde 2 - NOD 23 nov Sher @ dochter - ronde 1 - NOD 27 nov Vinexkindje @ zoon - ronde 3 - NOD 7 dec ZWANGER: Luna28@ zoon - ronde 1 Skattie84@ dochter - ronde 1 Avsuma@ dochter - ronde 1 Chans@ zoon - ronde 1 Nieckske @ dochter - ronde 3 Kiera @ zoon - ronde 1 niks doorgegeven/ongesteld negatieve test Zwanger