He balen pluis!! Ik haat witte testen! Hopelijk was je toch een beetje vroeg met testen en heb je over een paar dagen wel een roze streepje! En arme babynijn! Ik vind het zo rot voor je dat het zo lang duurt! Je kunt inderdaad niet verder zo en dat is echt super frustrerend. Knuffel! Haha busster, wat een bijdehandte dochter heb je Heerlijk! Hier, heb ik nog steeds bloedverlies en nu wat meer en roder dan vorige maand Maar wel te weinig voor een menstruatie (tot nu toe dan) en ik vind dat ook wel super vroeg met 18 dagen. Ik denk dat mn lichaam hormonaal nog helemaal niet op orde is Zou ik nu nog wel kans maken deze maand? Twijfel slaat weer een beetje toe hier!
@Busster haha dat je dochter dan net die testen moet vinden en ook nog eens weet waar dat voor is hoe grappig! @pluisje ik hoop voor je dat je toch te vroeg was met testen en je over een paar dagen een mooie positieve test hebt! @babynijn wat vervelend dat je cyclus zo lang is zeg! @vinexkindje ook lastig tussentijds bloedverlies. Zeker als het ook nog een aantal dagen doorgaat. Ik denk wel dat als het niet veel is het niet zoveel kwaad kan hoor. Misschien nog een beetje last van ontpillen.
@pluisje Misschien ben je nog te vroeg en heb je morgen een mooie test in je handen??? *duim,duim* @babynijn Wat vervelend zeg, pfffffff nog steeds geen ongi. Hier is de ongi gelukkig weer voorbij, kunnen we er eindelijk tegenaan vanavond, hihi. Wat betreft de pil, tja dat is het nadeel he? Ik ben ook gewoon weer begonnen met de pil hoor, maar nu expres eerder gestopt dan de planning voor de start. Zodat ik in ieder geval een idee had wat mijn cyclus zou doen. @mamaIlse Welkom. Wauw, toen in 1x, helaas gaat dat niet altijd zo. @busster Hahahah, dat je dochter ook wist waar ze voor zijn, pienter meisje hoor!! @vinexkindje Nog steeds bloedverlies??? Dat is inderdaad wel heel vroeg, misschien een hele korte cyclus deze ronde?? Geen idee, kun je hier ook vragen bij een VK he?! Iedereen gehad nu?? Hier is de ongi voorbij dus vanavond gaan we er alvast tegenaan, hahah. Wil niet dat het een moetje wordt, dus eerst maar even gezellig maken, kleine vent optijd in bed. Morgenavond is manlief er niet, maar volgens mij heeft elke dag sowieso niet meer kans/nut Zijn begonnen met extra vitamines, beetje laat voor manlief, maar hij slikt nu extra zink en vitamine C. Ik de vitamine 'vitaal zwanger' van de kv. Zocht eigenlijk ook de tarwekiemolie van de kv maar volgens mij hebben ze die niet meer in hun assortiement ofzo........ Naja, iedereen alvast een heel fijn weekend! Hebben jullie nog leuke plannen??
Dankjewel, humava! Je troostende woorden gaven me gister echt even steun! Vandaag gelukkig geen rood bloed meer gezien dus echt even anderhalve dag. Hopelijk betekent het niks! Jeej brondy mag aan de slag haha. Volgens mij is om de dag het beste. Zag op internet ook een gynaecoloog en die zei dat 2 a 3x in de week prima is en dat je dan niet eens op vruchtbare dagen zou hoeven letten. Vanavond dus gezellig maken en morgen lekker rust haha. Pluis en babynijn, nog nieuws?? Ik duim door hoor!
@vinexkindje ja zoiets stond mij ook bij. En las net ook ergens dat 's ochtends eigenlijk het beste is. Maar wat wil je als de kleine om 6 uur al wakker is?? En doordeweeks trek ik dat echt niet, moet van maandag t/m donderdag werken en dan gaat mijn wekker al om 6.15 uur pfffff Naja misschien dan toch maar morgenvroeg ipv vanavond ??
Haha ochtend seks gaat hier niet zo snel lukken denk ik. Aangezien de kleine uiterlijk toch wel om 8 uur wakker is. En vl gaat door de weeks al om 5.30 of 6.00 zn bed uit en zo vroeg ga ik mn wekker niet zetten.
Eindelijk ongi! Haha, ben zowaar blij Op naar de échte eerste ronde! Verder even geen tijd om te reageren, sorry... Doe ik later!
@ humava dan moet je zo vroeg je wekker zetten dat je het net zo goed de avond ervoor kan doen whahaha @babynijn eindelijk duidelijkheid dus. Vervelend he zo lang overtijd ik werd echt gek vorige cyclus 40 dagen grrrr Morgen weer heel vroeg op voor mijn werk dus straks bijna gelijk met mijn meisje gaan slapen
@Busster haha ja idd! @babynijn fijn dat je ongi bent geworden!! Ik hoop voor je dat je volgende cyclus niet zo lang wordt.
@ Busster: hahaha ja idd! Dan wordt de hele vroege ochtend toch weer de avond Wij doen gewoon avondseks hoor... maar ja misschien daarom nog niet zwanger? @ babynijn: Wat fijn dat je ongi bent!! Dan kun je nu voor het echte werk gaan
@ busster, Ja erg vervelend, want je gaat vanalles denken! Maar het valt me nog mee..Ik las al allemaal horrorverhalen over 100 dagen niet zwanger enzo haha. En vooral omdat ik halverwege pil gestopt was... Soms kan dat alles in de war schoppen, las ik her en der!! Maar goed, dat zal ook wel verschillen... Vorige keer duurde mijn eerste cyclus ook 33 dagen, en daarna steeds 28-29... Gelukkig is het nu 37 gebleven. Dat valt nog mee! Nu hopelijk weer een nette cyclus, zoals ik gewend ben Ook flink ongesteld, dus geen veegje ofzo. Mijn eerste échte menstruatie na de pil dus Kom maar op met die volgende ronde! @ Humava, Jij morgen testen he! Jeej! Spannendddd...
@babynijn Hehe eindelijk ongi, de eerste echte is inderdaad vaak ook heftiger. Nou hopelijk gauw voorbij, dan kunnen jullie ook echt beginnen. @ochtendsex Hahaha, hier ook doordeweeks erg vroeg eruit, en de kleine vent hier is vaak ook al rond 6 uur wakker. Soms valt hij wel weer in slaap ne de fles, maarja dat is niet altijd zo. Hmmmmm, dan toch maar de avond
Pff vroeg zeg! Onze meid slaapt zeker tot 8 uur (vanaf 19.00/19.30). En als we moeten werken moeten we haar dus wakker maken. Luxe hoor! Maar voor ons geen ochtendseks hoor... Veel liever 's avonds! Ik heb maar een 30 daagse cyclus aangehouden. Mijn gevoel zegt dat ik niet weer zo'n lange cyclus krijg. Ik weet dat je het niet kan weten, maar ja we zien het dan wel weer. Ik ga niet met ovu testeb beginnen. Wil niet bewust gaan vrijen. Gewoon regelmatig, dan komt het goed! En wel ongeveer de 14 dagen aanhouden.... dan zal ergens rond Sint mijn eisprong wel zijn...
@babynijn ik ga morgen niet testen hoor. Mijn menstruatie is pas net over. Denk dat je in de war bent met pluisje.