We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    weer getest net, maar negatief. Dus ga nu maar weer wachten tot 2 dec afspraak met de gyn. balen!!

2. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Grrrr heb ik weer zit ik om 6 uur op mijn werk moet ik pas om 9uur beginnen. Balen zeg

3. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Pluisje,
    Wat jammer :(

@ Busster,
    Ooh dat is wel heel erg balen!! Terug naar huis gegaan?

4. Humava

Humava Niet meer actief

@Pluisje wat balen zeg!
    @busster dat is echt niet grappig. Ga je voor niks zo vroeg je bed uit. Vervelend joh!
    @ hier ik lig nog in bed. Kleine meid werd ineens wakker vannacht om 3.30. Dat ben ik helemaal niet gewend. Maar een flesje melk doet dan altijd wonderen. Ze had de afgelopen dagen ook wel minder goed gegeten dus ik denk dat ze ineens weer honger had.

5. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @pluisje he bah nog anderhalve week een dan dus bij de gyn horen wat die te zeggen heeft sterkte.

@babynijn nee kost mee te veel benzine . En dat voor iets meer dan een uurtje thuis zijn. Ben maar even rond gaan lopen op schiphol en heb heel veel koffie gedronken.

6. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @ Pluis: Wat naar zeg dat je lichaam je even in de steek laat! Je had er al geen goed gevoel over he toen de ovulatietesten niet positief werden. Kan me voorstellen dat je er verdrietig van wordt. Hopelijk kan de gyn je straks helpen!

@ Humava: Oei spokende kinderen snachts, dat vind ik altijd zo vermoeiend haha! Gelukkig hielp het flesje en is ze weer lekker gaan slapen. Kan best dat ze ineens honger had. Hopelijk was het eenmalig en slaapt ze vannacht weer lekker door!

@ Busster: Aiai, zonde zeg dat je 3 uur te vroeg was! Maar ja, dat is nu eenmaal niet anders. In ieder geval heb je je tijd goed besteed met koffie drinken haha.

Mijn zoontje was gisteren heel pieperig en ik voel me zelf ook niet fit (heel verkouden, weinig energie). Aan het eind van de dag was ik echt klaar met dat gejengel en bedacht een goede oplossing: Vriendlief mocht vandaag alleen met zoonlief boodschappen gaan doen zodat ik even rust aan mn hoofd had en wat werk af kon maken. Blijkt dus dat vriendlief het helemaal geweldig vindt dat ze samen gaan en dat hij zich er de hele avond op verheugt heeft??? En ik maar denken dat ik hem belast ermee haha. Ik zou zeggen.... een nieuwe wekelijkse traditie haha.

7. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Vinexkindje,
    Hier is het een wekelijks uitje voor mijn partner en dochter. Vrijdag is namelijk papa en dochter-dag! Hij is dan vrij. Ze doen dan altijd boodschappen, en gaan vaak ook nog naar de dierentuin (abonnement op) :) Superleuk!

8. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @vinexkindje superleuk dat vriendlief het zo leuk vond om alleen met jullie zoontje boodschappen te doen. Hier zijn vriendlief en dochter heel vaak samen in het weekend omdat ik dan werk. Voorheen deed vriendlief weinig ( tot ze 2,5 jaar was ongeveer)met haar Maar nu ze meer kan en begrijpt vind hij het heel leuk samen dingen te gaan doen.

9. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Ja leuk he dat mn vriend dat zo l3uk vindt. Hij doet op zich wel veel met onze zoon hoor maar ik ben dan vaak ook thuis en sowieso werk ik minder dan hij. Maar ik vind dit een prima nieuwe traditie, dan heb ik even metime of tijd voor andere klusjes!

Ik heb net even zon datumsite ingevuld wanneer mn vruchtbare dag en innesteling etc deze ronde was. Als ik uitga van 28 dagen heb ik precies op de innestelingsdag bloedverlies gehad. Hmm spannend haha. Maar goed kan ook eisprong of hormonen in de war zijn. Vorige ronde was tenslotte 35 dagen ipv 28.Maar het kriebelt wel weer even heel erg haha.

10. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Waar is iedereen? :) Zo'n druk weekend gehad?

Ik zit vanaf nu gezellig op het wachtbankje, ga denk ik op 4 december testen. Hoe gaat het met jullie?

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hey meiden,

Hier ben ik ook weer ff. Heb zondag wedstrijd gehad, taekwondo. Dus moest even flink trainen. Besloot natuurlijk veel te laat om toch mee te doen. Tja en dan win je natuurlijk niet he ;)

@vinexkindje
    hahah, dat verwacht je inderdaad niet, dat je vriend dat leuk vindt.
    Hier heeft manlief elke maandag papadag. Hij heeft een eigenbedrijf, dus probeerd tussendoor ook te werken. Toen S nog een baby was kon dat natuurlijk heel goed.

@pluisje
    Balen zeg van de negatieve test :(

@humava
    Pffff, dat is mooi vroeg.
    Hier ook een kleine die weer midden in de nacht wakker wrordt. Gelukkig vannacht wel door geslapen, naja tot 6 uur.

ochtendsex
    Nou het is hier gelukt hoor, hahahahah
    Maar alleen zaterdag. Kleine vent moest wel een extra fles hebben, werd ook al om 5 uur wakker. Dus gelijk zijn ochtend fles gedaan en daarna viel hij weer heerlijk in slaap. Ach het is toch nog te vroeg, mijn ei is pas de 30ste of de 3e, dus tja. De komende week maar lekker 's avonds

12. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    @vinexkindje Fijn dat ze het zo leuk vinden om samen boodschappen te doen. Hier doet vriendlief bijna altijd samen boodschappen met d'r. Ik werk (fulltime) overdag en hij werkt 3 avonden.

@Brondy meedoen is belangrijker dan winnen ;)

Heb zaterdag 4 dagen voor mijn vermoedelijke NOD getest... Omo wit! Maar ik was zo misselijk en dat ben ik echt nooit.
    Dus nu maar afwachten!

13. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Inderdaad druk druk druk. Moest werken.
    Vandaag druk geweest met traktatie's voor de verjaardag van ons meisje die morgen al weer 5 wordt. Een heb ook alvast kippensoep gemaakt voor het bezoek van morgen.

14. Humava

Humava Niet meer actief

Ja ik ben ook druk! Ben met mn surprise bezig, zondag vieren we sinterklaas maar zaterdag is eerst onze kleine meid jarig! Alweer 1!!!. Morgen heb ik een verjaardag en s avonds ga ik met mn broer naar een bierproeverij in de stad.

@sher jammer van je negatieve test! Maar misschien gewoon te vroeg.

@busster leuk traktaties! Zit je dochter in een grote klas??

@vinexkindje ik hoop dat het raak is!! Nog ff geduld.

@brondy haha ja als je kleine vroeg wakker is kan je er net zo goed even gebruik van maken.;)

15. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @humava mijn meisje zit met 20 kindjes in de klas. De bedoeling is om gezond te trakteren maar de meeste ouders houden zich daar niet aan . Ik heb het wel redelijk gezond gehouden. Ik heb appels met daarop een rupsje gemaakt van een spekkie en voor de juffen stroopwafels waar ik een 5 uit heb gedrukt met een koekjesvorm.
    Ga je de verjaardag van jullie meisje ook nog vieren?

16. Humava

Humava Niet meer actief

@busster oh dat valt wel mee. Tegenwoordig hoor je zoveel dat de klassen zo groot zijn. Wel een leuk idee voor traktatie!
    En natuurlijk vieren wij de verjaardag van de kleine!:)
    Niet heel groot want ze snapt er natuurlijk nog niets van. Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen of ik alleen een grote taart bak of ook een kleintje voor haar als mep taartje. Maar sinterklaas wordt ook bij ons gevierd dus we hebben 2 dagen rond de 15 a 20 man over de vloer dus ik weet niet ofnik tijd heb om zoveel te bakken.

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @busster
    Gefeliciteerd met jullie kleine meid!!!!
    Leuke traktatie trouwens, is dat veel werk??

Toen S. 1 werd heb ik de 'snoep'zakjes die over waren meegegeven aan de gastouder. Zaten koekjes en rozijntjes in, normaal krijgt hij daar ook een koekje dus ach. En hij is volgens mij de jongste op dinsdag.

@Humava
    Poeh dan krijgen jullie het nog druk.
    Een vriendin was zo lief geweest om een meptaartje te maken voor S. WIj waren net terug van vakantie, dus ik had daar echt geen tijd voor.

Hahaha, ja daarom, dan ben je toch al wakker ;)
    Pfff heb nu weer krampen enzo, volgens mij zitten mijn vruchtbare dagen eraan te komen. Heb weer meet afscheiding/slijm (sorry voor de details) Vanavond maar weer even aan de klus, hihi

@sher
    Balen van de test, maar misschien nog te vroeg??
    Hahah ja dat zeggen er meer. Zaterdag hebben wij clubtoernooi, zit te twijvelen of ik mee zal doen.

18. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Busster gefeliciteerd met je meisje!
    Leuke tractatie!

19. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Bedankt voor de felicitaties. Ze voelde zich echt jarig vanmorgen en wilde zo graag trakteren op school. Zo na school komt er nog visite voor haar dus dat zal ze ook leuk vinden.

@brondy , het is best even werk omdat je rupsen gezichtjes moet maken en die moet vast plakken op het spekje en ik had ook nog met groen papier blaadjes geknipt en er hoera M 5 jaar op geschreven die moest ik vast knopen aan de steeltjes van de appel. Je kan ze vast vinden als je op kinder traktatie met appel en spekje googled.

20. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Ben uit me zelf ongesteld geworden vannacht. Dus zie wel wat het deze ronde doet. Moet vandaag naar de psychiater toe, zie ik wel wat het inhoudt. Heel raar maar twijfel zo af en toe of ik nog wel een tweede wil, gaat nu zo lekker met me kleine meid en mijn. misschien veranderd het wel weer snel hihi.

fijne dag allemaal xxx

Deel Deze Pagina