We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Domper gisteren op mijn meisje feestje. Mijn moeder is gisteren opgenomen in het ziekenhuis ivm hartproblemen, een omdat mijn zusje eerstehulp arts is in dat ziekenhuis een die dag vrij was omdat ze naar ons zou komen was die naar onze moeder. In te kijken hoe het met haar ging. Nadat ons meisje in bed lag ben ik er ook nog even geen gereden. Mijn moeder doet er nog al lacherig over maar de arts heeft haar niet voor niets een nachtje gehouden daar. Gelijk valt het allemaal mee

2. Humava

Humava Niet meer actief

@pluisje gewoon rustig over nadenken en misschien kan de psychiater je helpen bij je twijfels.
    @busster jeetje dat is schrikken! Ik hoop dat het snel weer goed komt met je moeder

3. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @busster
    He bah, wel vervelend en even schrikken zeg. Het valt dus toch wel mee??

@pluisje
    Hopelijk een goed gesprek bij de psychiater en gewoon goed over nadenken. Het is toch allemaal jouw/jullie keuze?? Wel aan jezelf denken en aan de kleine meid.

@sher
    Hoe gaat het met jou verder??

@humava
    En met jou??

4. Humava

Humava Niet meer actief

Hier gaat alles z'n gangetje, ben alleen een beetje gefrustreerd omdat ik m'n arbeidsovereenkomst in moet scannen maar het lukt die stomme k*t computer niet om mijn printer te vinden alleen de oude printer. Terwijl ik wel gewoon met de nieuwe kan printen maar dus niet kan inscannen. grrrr kan ik zo pissig om worden. Nu maar even mijn broer gebeld en gelukkig heeft bij ook een scanner dus straks daar maar even heen.

Ik zou eigenlijk met ovulatietesten gaan beginnen deze ronde maar ik wacht het toch nog even af, mede omdat mijn beste vriendin de datum van haar bruiloft heeft gepland op 30 augustus en mocht ik zwanger raken deze ronde ik half augustus uitgerekend ben en ik ben getuige op haar bruiloft dus wil ik dat eigenlijk niet missen. Als ik wel zwanger wordt deze maand is het natuurlijk helemaal geweldig maar het zou ook niet zo heel erg zijn als het dan niet gebeurt qua planning enzo.

5. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Pfffffffffffff eindelijk rust. What was I thinking? Vanmorgen op school geholpen bij Sint en piet spelletjes dus 40 gillende kleuters om me heen. Toen 45 minuten thuis waarin ik cupcakes gebakken heb en de tafel gedekt en toen weer naar school en daar 6 kindjes + M opgehaald voor haar kinderfeestje. Tot 5 uur 3 jongetjes en 3 meisjes extra in huis gehad , supe.r gezellig maar volgend jaar niet zoiets op dezelfde dag en zeker niet tot 5 uur haha.

Mijn moeder is inmiddels weer thuis . Ze moet terug naar de cardioloog op vrijdag ze moet dan weer testen ondergaan op dit moment konden ze niks vinden maar ze weten wel dat er iets niet goed is met haar hart dus even afwachten.

@humava ooooh ik ken die ellende soms wil onze printer ook niet printen vanaf de iPad maar wel vanaf mijn telefoon het moment erna andersom frustrerend grrrr. Succes.
    Oo leuk getuige op de bruiloft van je vriendin. Mijn vader gaat in mei trouwen mijn vrien vroeg me ook of ik het niet erg zou vinden als ik zwanger zou zijn dan omdat ik dan niks kan drinken haha nou dat is dan jammer kan ook zonder alcohol wel feesten.

6. Humava

Humava Niet meer actief

@busster druk dagje dus! Wel leuk hoor maar kan me voorstellen dat je ook een beetje blij bent dat ie erop zit.
    Mijn broer heeft gelukkig de documenten voor me kunnen inscannen.

Bekijk bijlage 362928

Willen jullie misschien je mening geven? Dit is mijn surprise. Ik baal alleen ontzettend dat de bladen zo krom getrokken zijn.(als iemand een idee heeft om het op te lossen hoor ik het graag!) Ik ga nog 2 muffins bakken en bovenop komen nog wat muntblaadjes. Kan ie er mee door zo. Ben zelf niet helemaal tevreden maar ik kan er weinig meer aan doen.

7. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Humava misschien plastic/kartonnenbordjes

Buster pff wat een drukte! Nu lekker met de beentjes omhoog?

Vandaag mij vermoedelijke nod, getest maar helaas Omo wit.
    Vind de 2e toch echt wel heel spannend kan mij niet inhouden om te testen :D

8. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @ Busster: He bah, wat naar van je moeder! Echt schrikken hoor. Ik hoop dat ze haar goed kunnen helpen en dat het snel beter gaat. En pfff, wat een klus met dat kinderfeestje haha. Heeft je dochter er wel heel erg van genoten?

@ Sher: Spannend he!! Ik vind het ook superspannend haha. Jammer dat de test negatief was. Ik hoop heel erg voor je dat de cyclus iets langer uitvalt en dat je dan alsnog positief test!

Ik ga langzaam toch ook wel richting mn NOD. Als ik 28 dagen aanhoudt, is dat morgen, bij de 35 van vorige maand, is dat 7 december. Ik ga dus halverwege er maar eens een testje aan wagen. Ben super benieuwd!

9. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Hmm ik heb vandaag ontzettende buikpijn. Zou mn ongi eraan komen? Of een teken dat het raak is? Spannend, spannend!

@ Pluis: Hoe is het met jou? Maandag eindelijk naar de gyn! Heb je inmiddels wat duidelijker voor jezelf gekregen of je nog wel door wilt voor een tweede?

10. Humava

Humava Niet meer actief

Vinexkindje ik hoop voor je dat het raak is!

@hier vandaag verjaardag van de kleine meid. Alweer 1 geworden! Druk dagje gehad en T. is een beetje uit haar hum door de drukte. Morgen ook nog sinterklaas en daarna weer lekker rustig.

11. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @humava nog gefeliciteerd met je meisje! Wij vieren hier vandaag nog een keer M haar 5de verjaardag. Ze heeft ook een beetje en slecht humeur door de spanning rond haar verjaardag en de komst van de Sint. Is ook allemaal veel.

Deze cyclus mijn ei niet gevoeld. Misschien met hij nog komen want heb nu rekening gehouden met een cyclus van 30 dagen maar mijn vorige was 40 . Gewoon nog maar even door klussen dus hihi. Hopelijk geen ik dit keer een normale cyclus. We zullen zien.

12. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @ Humava: Hoera! Van harte gefeliciteerd met je meisje! Wel bijzonder he als ze jarig zijn. Weet je nog goed hoe het vorig jaar was...

@ Busster: Bah, ik hoop niet dat je weer een cyclus van 40 dagen hebt! Voor de zekerheid inderdaad nog maar even doorklussen. Misschien is het wel raak en dan duurt je cyclus negen maanden ;)

O, o, o, ik heb zo de kriebels! Het is mn tweede kindje en de derde cyclus maar ik word elke keer alleen maar zenuwachtiger! Ik wil zooooo graag. Maar goed, ik probeer maar veel afleiding te zoeken en echt niet voor woensdag te testen. Duim duim duim....

13. Humava

Humava Niet meer actief

Had Ik verdorie net een heel verhaal getyped is ie ineens weg nou maar ff opnieuw

2 hele leuke dagen gehad. T. heeft weer genoeg nieuw speelgoed voorlopig! Gelukkig is ze heel makkelijk want iedereen loopt natuurlijk de hele dag met haar rond. Maar ze vind(bijna) alles goed. Maar ben wel blij dat het morgen weer rustig is thuis.
    @busster heeft jou meisje ook een leuke dag gehad? Ik hoop ook voor je dat je niet zo'n lange cyclus hebt komende ronde.
    @vinexkindje, ja vorig jaar was het wel ff anders..... spannend voor jou aankomende week!

Morgen heb ik een gesprek op mijn werk, de winkel is overgenomen en morgen een gesprek of ik ook mag terugkomen. spannend!!!

14. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @humava ja ons meisje is ook enorm verwend. Ze is erg blij met haar cadeau's heeft veel spelletjes gekregen daar houd ze erg van.
    Succes op je werk hopelijk kan je er blijven werken.

@Vinexkindje spannende week dus. ...... duim voor je dat het raak is.

15. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @ Humava: Ik kan me voorstellen dat je wel weer uitkijkt naar de rust in huis. Voorlopig heeft T. in ieder geval genoeg om mee te spelen dus haha. Die kleintjes kunnen dat nog helemaal niet overzien he. Iets waar ze vandaag op uitgekeken zijn, is morgen weer mega interessant :) En wat superspannend dat gesprek vandaag! Ik zal voor je duimen dat je mag blijven. Zou echt heerlijk voor je zijn als je niet werkeloos wordt en moet gaan solliciteren!

@ Busster: Jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je grote dochter! Lukt het je wel om ook weer voor sinterklaas kadootjes te verzinnen? Het zit wel erg kort op elkaar he! Vieren jullie het donderdag?

Lief dat jullie voor me duimen! :)

16. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    @Humava Succes vandaag!

Hier gister ongesteld geworden na 34 dagen pff! Langste cyclus ooit! En dat terwijl ik toch echt mijn ei gevoeld heb op dag 15! Hopen dat de volgende ronde wat korter is, of gewoon raak natuurlijk!

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @humava
    Is het gelukt om de overeenkomst te scannen??
    Begrijpelijk dat je nu deze ronde nog niet zwanger hoeft te zijn, volgende is dan beter inderdaad, dan mis je de bruiloft niet. Wat leuk zeg dat ze jou daarvoor gevraagd heeft.
    Wat een werk zeg, die surprise!
    Beetje laat, maar nog gefeliciteerd met jouw kleine meid, leuke verjaardag gehad lees ik..
    Succes vandaag

@busster
    jeetje zeg wat een drukte...

@sher
    balen zeg dat je ongi geworden bent :(
    Hopelijk inderdaad de volgende ronde gewoon niet ongesteld ;)

@vinexkindje
    en al getest?? Spannend......

Nou ik denk niet dat het hier raak is.
    Voor mijn gevoel zaterdag mijn ei gehad, enorme krampen onderin, net alsof je ongi moet worden. Maar vandaag een beetje steek.
    Dit weekend niet geklust omdat manlief de kans op een meisje wil vergroten. Tja ik ben zo dom geweest om te vertellen dat het 'vrouwelijke' zaad sterker is dan het mannelijke. Dus als ik vandaag mijn ei heb dan is het 3 a 4 dagen geleden dat wij geklust hebben. Was het zaterdag dan is het max 2 dagen geleden. Donderdagavond was de laatste x. Ja gister wel geklust, maar manlief ging voor t zingen de kerk uit :(
    Dus nu 2 zenuwslopende lange weken. Gelukkig gaan we volgend weekend ook nog 3 dagen weg, dus daar heb ik fijne afleiding. Denk dat ik maandag de 16e ga testen. Zit dan tussen de 27 en 30 dagen in.

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Babynijn @ dochter - ronde 1 - NOD 12 nov
    Blaadje @ dochter - ronde 2 - NOD 23 nov
    Pluisje @ dochter - ronde 1 - NOD 23 nov
    Vinexkindje @ zoon - ronde 3 - NOD 7 dec
    Humava@dochter - ronde 4 - NOD 16 dec
    Brondy @ zoon - ronde 1 - NOD 17 dec
    Busster @ dochter - ronde 2 - NOD 21 dec
    Sher @ dochter - ronde 2 - NOD dec

:DZWANGER::D
    Luna28@ zoon - ronde 1
    Skattie84@ dochter - ronde 1
    Avsuma@ dochter - ronde 1
    Chans@ zoon - ronde 1
    Nieckske @ dochter - ronde 3
    Kiera @ zoon - ronde 1
    Plukplon@ dochter-ronde 3

niks doorgegeven/ongesteld
    negatieve test
    Zwanger

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Even de lijst weer naar voren gehaald

20. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Pff hier dochter naar school en ik even door het huis razen... 3 wasjes wegwerken slingers van haar verjaardag opruimen, afwas opruimen , stoffen, vegen, dweilen wc doen etc. Zucht leuk zó.'n verjaardag maar de troep erna is altijd minder fijn . Ach radio aan en gaan met die banaan.

@brondy haha sorry maar moet wel lachen om je man, wil hij graag een meisje dan?

@sher balen dat je toch ongesteld bent nu....

Deel Deze Pagina