Sher balen dat je ongi bent geworden. @brondy haha ik moest ook wel lachen om je verhaal! Ik hoop voor je dat het toch raak is! @busster ja die bende altijd na verjaardagen pfoe! Ben ook blij dat het hier weer gewoon netjes is En ik heb weer werk jeeeeeeeeej!!!!!! Ze hebben me overgenomen heb dus weer vast contract voor 24 uur per week!!!!!
Hey Hier effe een verhaaltje van mijn kant. Vandaag bij de gyn geweest. En volgens haar kon ik vandaag nog wel beginnen met de clomid. Dus toch wel weer een nieuwe ronde! Zal wel een lange en late eisprong worden, maar we zien wel! Ik ben erg moe, ik reageer morgen effe uit gebreid op iedereen! xxx
@humava gefeliciteerd met het behouden van je baan . Pfff huis is weer toonbaar, dochter lief ligt uitgeteld in bed ze was nog moe van gisteren en na een dag op school even spelen bij een vriendinnetje en zwemles was ze gevloerd. Heerlijk rustig nu dus wij ook even met de benen omhoog op de bank.
@ Sher: Balen dat je ongesteld bent geworden joh! Het valt me wel op dat veel van ons ineens een lange cyclus hebben van tussen de 30 en 40 dagen. Wel vreemd he. Ik duim voor je voor een goede volgende ronde! @ Humava: Gefeliciteerd met je vervolgbaan! Super fijn voor je zeg. Vast een hele opluchting! @ Pluis: Toch nog weer een nieuwe ronde dus. Zijn je twijfels over wel of niet een tweede afgenomen? @ Busster: Lekker dat je huis weer op orde is. Ik ga altijd liever naar andermans feestjes. Vind het zoveel werk, eerst alles voorbereiden, dan het feestje zelf en dan daarna alles weer opruimen! Gelukkig heb je dat nu allemaal gehad. En je arme meisje helemaal uitgeteld! Fijn dat ze even bij kan slapen (en jij uit kan rusten op de bank haha). @ Brondy: Wil je zelf ook liever een meisje? Ik zou zo bang zijn dat ik mn kans die ronde verspeel door niet op de eisprong zelf te klussen. Wil alle kansen meepakken. Maar wie weet, hebben jullie de kans ook gepakt en gaat er een klein meisje in je buik groeien! Spannend nog even wachten tot de 16e! Hier: Nog geen ongi te bekennen. We wachten 'rustig' af tot woensdag om te testen....
@vinexkindje Ja ik wil ook wel heel graag een meisje. Maar precies wat jij zegt wil ik de kansen eigenlijk ook niet verspillen. En het is toch genetisch bepaald. Achja, opzich geen ramp, we hebben geen haast. Officiele planning was ook januari/februari beginnen voor een 2e. Dus als het nu niet raak is ben ik er ook nog niet kapot van Nog geen ongi en ook al 32 dagen onderweg en ook nog niet getest?? @humava Ah super zeg dat ze jou ook overgenomen hebben. Gefeliciteerd! Zal wel een hele opluchting zijn of niet? @pluis Fijn toch? dat je deze ronde toch nog kunt beginnen. Of heb je nog steeds twijfels?? @busster ja dat is altijd het ergste he, de rotzooi na de verjaardagen Hahah, ja ach, die man van mij neemt sommige dingen te serieus, terwijl hij soms ook totaal niet luistert.
Ja is zeker een hele opluchting dat ik werk heb. Morgen weer beginnen. Heb er zin in! @vinexkindje wanneer ga je een testje wagen? Misschien heb je het al gezegd maar dat ben ik dan vergeten. oh ik zie het net staan. @brondy je moet het idd altijd maar afwachten of je een jongen of meisje krijgt. Ook al zou je eerder seks hebben kan het natuurlijk evengoed een jongen worden. @pluisje fijn. Heb je alles ook een beetje op een rijtje kunnen zetten voor jezelf?
Hey meiden! Ik typ effe snel wat, want me dochtertje vraagt ook aandacht hihi. Jullie vragen of ik er al uit ben. Nou nee, raar he?! Ik weet niet, ik twijfel gewoon vaak of ik wel oud wil worden met hem. Hebben jullie dat nooit? Hij is kwa geld heel moeilijk, en wil absoluut niks samen doen op dat gebied! En dat benauwd me gewoon vaak. Als ik nu kijk, heb je toch bijna dagelijks geld nodig. En aangezien hij de kostwinnaar is, en me niks wil geven. Vind ik dat moeilijk...........heel moeilijk. Krijg af en toe wel tips van familie dat ik het niet zo moet laten lopen, en anders er mee stoppen. Maar vind het moeilijk... Wil graag wel een tweede, ook voor me dochtertje. En dan 2 kinderen van de zelfde vader vind ik dan wel prettiger, eerlijk gezegd. Maar oke, vandaag wel weer een mooi rustig dagje moet ik zeggen. Gister heb ik weer veel gepiekerd maar dat lost niks op. Zo effe wat van me af getypt en dan reageer ik vanavond effe weer op jullie! liefs
@pluisje Och jeetje, dat is niet zo fijn dat het zo gaat. Vooral omdat hij de kostwinnaar is, zou hij jou gewoon ook iets moeten kunnen geven. Wij verdienen wel ongeveer hetzelfde, maar heb ook wel eens het gevoel. Maar 'helaas' zijn wij getrouwd, dus ik stop er echt niet zomaar mee. Soms denk ik wel eens, wat als ik nou een super leuke kerel ontmoet, aaaaaaaaaaaaah. Komt vooral dat manlief vaak door blijft drammen. Oke ik geef vaak iemand 'de schuld' en hij zegt dat het niemands 'schuld' is. Toch zegt hij dan vaak dat de oorzaak door mij is. Niet letterlijk 'het is jouw schuld' maar hij verwoord het anders. Gister ook, dat ons zoontje wakker werd, was volgens hem omdat ik hoeste. Zegt hij: jij weet dat je niet voluit kunt hoesten hier boven. Zijn wij het bed aan het opmaken, vraag ik of de winterdeken er al in zit, zegt hij nee. Dus pakt hij die, maar dan zeg ik, die moet wel eerst luchten. Zeg hij; waarom heb JIJ dat nog niet gedaan dan? Zit ik nu alles 2x te doen. Slaat toch helemaal nergens op?? Heel vaak dat soort dingen. Ik ben volgens hem altijd chjagerijnig. Ik hoef maar 1x te snauwen, al is het per ongeluk of omdat hij iets 100x vraagt, ben ik alweer chjagerijnig volgens hem. Echt zooooo irritant, ja met zulke uitspraken wordt je dat ook wel. Vraagt ook altijd waar iets ligt, dan denk ik, ga eerst zelf even kijken. Ik weet het ook niet altijd. En dan komt er ook nog bij dat ik absoluut niet met zijn moeder/ouders kan. Maar ik weet zeker, het gras is niet veel groener bij een ander Hopelijk komen jullie eruit, denk dat praten de beste optie is.
@pluisje lastige situatie....Ik zou idd als ik jou was er goed over nadenken. Want het is natuurlijk ook niet fijn dat je misschien straks wel zwanger bent en jullie dan besluiten uit elkaar te gaan. Wel vervelend dat je vriend zo moeilijk is met geld zeg! Hier verdient vl aardig wat meer dan ik en betaald ook veel meer aan de maadelijkse lasten dan ik. Maar nu ik al sinds 2 maanden zonder geld zit moet hij natuurlijk nog meer betalen maar daar heeft hij totaal geen moeite mee. Ik kan ook zo geld van hem krijgen als ik dat nodig heb. Ik vind het ook wel vreemd dat jou vriend je niets wil geven zeker omdat hij de kostwinnar is. je hebt toch samen een gezin denk ik dan. Het is ook wel eens fijn om lekker wat voor jezelf te kopen o.i.d. @brondy Pff dat is ook wel lastig. Ik vind ook dat je vriend best zelf om jou voorbeeld er even bij te halen, zn winterdeken kan luchten. Hij wil dat ding toch erin? Dan moet ie er ook om denken dat ie misschien ff gelucht moet worden. En jammer dat je niet goed overweg kan met zijn ouders. Hier is het zo dat mijn vader mijn vriend niet mag en dat is best jammer soms. Mijn ouders zijn gescheiden en ik zie mijn vader niet vaak. Maar ondat hij zo moeilijk doet over vl kom ik er nog minder. Hij komt ook nooit naar ons. Alleen is hij op kraambezoek geweest vorig jaar. Hij heeft onze dochter ook maar 1 keer gezien. Vandaag was ik bij mn pa op bezoek in het zh. omdat hij geopereerd is aan een tumor in zn nier en toen zei die wel dat hij het jammer vond dat ik T. niet had megenomen. Dan denk ik echt ja dat gaat nogal makkelijk met een kind van 1 naar Amsterdam en dan moet ze de hele tijd in de wagen blijven omdat ze nog niwt loopt. Ik denk dan kom je toch gezellig een keer bij ons op bezoek? Maar dat doet hij ook niet. Hij woont ook in Amsterdam dus ik kan ook niet zo makkelijk ff een bakkie bij hem gaan doen ( ik woon in Alkmaar). Ik heb zo'n lastige vader pfoeh..... Zo dat moest ik ook ff kwijt.
@pluisje ieder huisje heeft zijn kruisje , maar gelukkig hier nooit ruzie over geld . Als ik vind dat we iets nodig hebben koop ik dat. Komt van onze gezamenlijke rekening , er is geen geld van hem of van mij het is ons geld . Ik zou daar niet tegen kunnen hoor een man die er anders mee om gaat. @brondy haha ik herken redelijk wat in je verhaal. Waarom JIJ het winterdekbed nog niet gelucht hebt bijvoorbeeld. Zo ' 'n situatie zou hier ook kunnen gebeuren. Vl. Heeft een tafeltje naast het bed staan , deze week met M haar verjaardag hadden we die beneden even nodigdus hij pakt dat ding maar ik zeg hem even te wachten zodat ik hem schoon kan maken voor hij hem beneden zet. Zegt hij dat ding is al tijden vies . Waarop ik vraag waarom hij hem dan niet schoongemaakt heeft als hij dat gezien heeft .... Krijg ik als antwoord : dat doe jij toch altijd. Pffffff zucht @humava lekker dan zo'n opmerking van je pa . Snapt hij niet dat een ziekenhuis en lang in de wagen zitten voor T niet echt een leuk dagje weg is. Vanmiddag laatste Sint inkopen gedaan met mijn zusje, we vieren daar Sinterklaas en er moesten nog wat kleine cadeautjes gehaald worden. Morgen middag naar een verjaardag van een vriendin en dan donderdag middag mag die Sint dan eindelijk langs komen. Hopelijk is dan de spanning eindelijk weer uit M haar lijfje en gaat ze zich weer beter gedragen . Hier trouwens weer last van misselijkheid maar meestal alleen in de avond ... Geen ochtend misselijkheid, wie weet............ Was vandaag ook een echte kluns en dat had ik ook tijdens mijn vorige zwangerschap..... Maar heeft iedereen dat noet zo af en toe , pffff begint nu al weer die onzekerheid tot het testen de gevoelens die ik niet kan plaatsen, de hoop, het verlangen .de angst voor teleurstelling bij een Omo witte test. Zucht.......
Wat je zegt busster; elk huisje heeft zijn kruisje Ja, hahah, zo makkelijk denken mannen dan. De vrouw maakt wel schoon en de vrouw denkt er wel aan. Zo waren we ook bij mijn wedstrijd en ik had al genoeg zenuwen. Dus dan mag je toch verwachten dat manlief zorgt voor de kleine en zijn spullen. Nou bleek dat we iets vergeten waren zegt hij: dacht dat jij dat wel in gepakt had. Achja, het is nou eenmaal zo. @pluisje Wat de anderen zeggen, denk er goed over na wat jij wil. Want inderdaad het is ook niet leuk dat je net zwanger bent en jullie besluiten dat het over is. Kinderen vinden het echt niet erg hoor dat ze een andere vader hebben. Zolang ze met elkaar opgegroeid zijn beschouwen ze elkaar toch wel als broer/zus. @busster Spannend..... Ja dat heb ik ook wel eens. Maar moet zeggen dat toen ik zwanger was bij de eerste ik echt van alles vergat, hahah @humava Oh dat is ook niet leuk. En dat jouw vader dan gewoon denkt dat je T wel even mee had kunnen nemen. Is er een specifieke reden voor dat jouw vader vl niet mag??
Even snel via de telefoon, ons internet ligt eruit. Test vanmorgen negatief. Wel heel jammer maar kan het deze keer beter hebben dan vorige maand. Hopelijk snel ongi en naar ronde 4.
@busster spannend! Nog ff geduld hebben voor je kan testen.. @brondy voor zover ik weet is de enige reden waarom mijn vader vl niet mag dat hij 10 jaar ouder is dan dat ik ben. (Goeie reden hè). Maja ik heb me er bij neergelegd dat het nou eenmaal zo is. @vinexkindje balen joh! Maar misschien was jw gewoon te vroeg?!
@humava Dat is wel een hele stomme reden inderdaad. Gek hoor en erg jammer. @vinexkindje Misschien was je nog te vroeg?? Aangezien jouw langste cyclus 35 dagen was...
@ brondy onze dochter is nu 5 en Vl. heeft nog nooit een tas voor haar ingepakt als we ergens heen moesten, ken dat inderdaad ook van hem zeggen dat hij dacht dat ik zoiets wel ingepakt had. @humava 10 jaar verschil , ach mijn vriend en ik schelen 7 jaar , leeftijd is maar een nr. Zou wel raar zijn als ze je vader daarom jou vriend niet mag . Vanmiddag lekker even 2 uurtjes met ons meisje in bed gelegen , ze klaagde dat ze moe was en omdat we gingen eten bij de mama van haar vriendje van school en morgen de Sint natuurlijk komt maar even extra rust gepakt. Vond ik zelf ook wel lekker want voel me niet helemaal lekker. Morgen mee naar school want ik ga foto's maken van de Sint op school. Word echt leuk want hij komt aan met een koets en neemt 8 pieten mee. Voor iedereen nog een verrassing want voorgaande jaren kwam hij gewoon te voet. Toch handig in de pudervereniging zitten en mee helpen met dingen op school. Jullie ook een fijne sinterklaasavond
Tja mijn vader is nou eenmaal een beetje een aparte man. Mijn ouders zijn al gescheiden voor mijn geboorte dus ik ken hem ook niet zo heel goed. Maar het is iig zo dat als hij wat in zn hoofd heeft hij er niet meer anders over gaat denken. Dus hij zal vl wel nooit gaan mogen. Ook al heeft hij ook nog nooit geprobeed om een gesprek met hem te voeren om hem te leren kennen. @busster oh lekker ff op tuk 's middags! Veel plezier met sinterklaas foto's maken en vieren vandaag!
@ Humava: Ik en mijn vriend schelen zelfs 17 jaar en daar heeft niemand moeite mee. Wel heel jammer dat jouw vader er wel zo'n moeite mee heeft. Heb je er vaak moeite mee dat het zo loopt of ben je er aan gewend? @ Busster: Hoe was het sintfeestje? Leuke fotos gemaakt? Je dochter nu nog moeier? Lijkt me echt super als mn zoontje het sinterklaasfeest ook snapt. We hebben hem gisteren wel een kadootje gegeven maar dat is meer voor ons en voor de foto's haha, hij snapt er niks van. Hmm misschien hebben jullie gelijk dat ik te vroeg getest heb. Ik ging er eigenlijk een beetje vanuit dat die 35 dagen echt een uitzondering was en wilde gewoon weer van 28 uitgaan. Maar goed, eigenlijk wel logisch dat je de langste cyclus aan moet houden. Ondertussen nog steeds geen menstruatie dus het kan nog wel. Maar ik wil ook niet weer teveel hoop krijgen
@vinexkindje Spannend..... want je zit nu op 35 dagen en geen bloed is goed Ga je morgen testen als je dan nog niet ongi bent?? @humava Wel jammer lijkt mij, dat het dan zo gaat. Moet zeggen dat mijn band met mijn schoonmoeder ook niet fantastisch is hoor. Maarja, manlief is echt een mama's kindje, dus tja. @busster hahah, ja inderdaad, leuk hoor. Hoe zijn de foto's geworden?? Wat dat betreft zal het vast bijna overal hetzelfde gaan. Dat de vrouw meestal alles inpakt. Zo ook tijdens vakanties, dan gaat manlief er maar gewoon vanuit dat ik alle belangrijke papieren wel bij elkaar heb.
@vinexkindje ik heb er geen moeite meer mee vl en ik zijn al 10 jaar samen dus de situatie is al 10 jaar zo. Ik maak me er niet druk om. Maar ik heb sowieso nooit echt een goede band met mn vader gehad want ik woonde altijd bij mn moeder en ik zag hem tot mn 12e 1x per 2 weken en daarna is het steeds minder geworden.
@ Brondy: Ik denk dat ik morgen of maandag ga testen. Ik heb zo'n hekel aan negatieve testen, niet normaal, ik hoop eigenlijk dat ik voor die tijd ongi wordt (of dat het positief is natuurlijk haha). Als het negatief is, heb ik wel een nog langere cyclus dan vorige keer en daar ben ik echt niet blij mee Qua inpakken probeert mijn vriend wel altijd te helpen en checkt of ik dingen mee heb maar het echte overzicht ligt toch wel altijd bij mij, ja. Het lot van de vrouw?! Mannen leven gewoon veel meer in het moment en kijken niet zo vooruit voor wat je later nodig hebt. @ Humava: O, het is al 10 jaar zo! Tsja, dan is het meer dan normaal inmiddels.