We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @vinexkindje spannend weer. Zal weer voor je duimen. Hopelijk is het dit keer geen lange cyclus naar gewoon raak.

@humava 10 jaar samen en je pa accepteert hem nog niet,zucht dan zou je pa toch moeten inzetten dat het zo blijft een er het beste van maken.
    Hier is het juist andersom mijn schoonmoeder vond mij geweldig maar ik mag haar niet door de dingen die ze vl heeft aangedaan in zijn jeugd. Maar ze snapt dat niet. Gelukkig zien we haar naar 3 keer in het jaar ongeveer.

Hier deze week weer geprobeerd uit te leggen hoe een wat met een cyclus. Omdat de vorige zo lang duurde maar normaal het altijd ongeveer 30 dagen was . Ik wilde namelijk no nog klussen maar meneer ging liever slapen. Hij snapte niet dat ik chagerijnig werd grrrrrrr . Vooral nu er om ons heen steeds meer zwangere vrouwen zijn kriebeld het bij mij ook steeds meer. Hij vind het allen leuk voor hun maar ik ben stiekem ook wel een beetje jalours. Vooral nu een kennis die altijd riep 1 kind met dan genoeg te vinden ineens zwanger blijkt te zijn. Ach frustraties straks in de auto naar mijn werk even heel hard mee zingen met de muziek dan ishet daarna wel weer minder hoop ik.

2. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Oja, Busster, ik ga die jaloezie nu ook merken! En vriendlief is inderdaad een stuk relaxter. Gelukkig luistert hij wel braaf naar me als ik zeg dat het moet die avond ;) Maar ik vind je frustraties verder wel heel herkenbaar!

3. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

zal even reageren op jullie, komt er steeds niet van!

busster@ o ja zal ook boos worden hoor als vl niet wil en het moet eigenlijk hihih. Dat jaloers heb ik nog helemaal niet gelukkig.

vindekindje@ spannend hoor..........kan nog alle kanten op.

humava@ jammer van je vader. En soms moeilijk te begrijpen voor je. Maar denk maar zo, elk familie heeft zijn verhaal. Wij hebben ook helemaal geen contact met me schoonmoeder.

Voor de rest gaat het hier allemaal wel weer redelijk! Volgende week klusweek spannend! hihi Fijn weekend allemaal

4. Humava

Humava Niet meer actief

@pluisje fijn dat het weer wat beter gaat! En idd in bijna elke familie is wel wat. Ik maak me er ook helemaal niet druk om hoor.
    @Busster ja ik zie mijn vader ook heel weinig als het 3 keer per jaar is is het veel.
    @hier mijn meisje begint met lopen!!:D Ze zette af en toe wel al 1 of 2 stapjes los maar sinds vandaag wel 8 ofzo! Ben echt zo trots op haar! En vind het super gaaf.

5. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @ Humava: Wow wat gaaf dat ze gaat lopen! Dan worden het ineens echt minimensjes he! Kan me voorstellen dat je mega trots bent. Dan kun je straks wandelingetjes buiten met haar gaan maken! Ons ventje durft nog niet ;)

Nog steeds geen ongi.... zou het dan toch??

6. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    vindexkindje@ spannend vind ik het bij je hihi, leef met je mee!

humava@ leuk he die eerste stapjes. Kan ze me nog goed terug halen bij mijn dochtertje, zo leuk en lief! Geniet er maar van, het wordt alleen nog maar leuker!!

ik kwam er net achter dat me nod precies tussen de kerstdagen valt, heb ik weer!

7. Humava

Humava Niet meer actief

@Vinexkindje spannend voor je! *duimt heel hard*. Het lopen komt vanzelf. Mijn dochter is ook wel vroeg van dat. Hoe oud is jou zoontje ook alweer? Ik kan ook niet wachten totdat ze goed loopt en ik idd lekker met haar buiten kan gaan wandelen.
    @pluisje zou wel een leuk kerstcadeautje zijn!

Ff de lijst ge-upt. Hoop dat dit de laatste is maar weet niet zeker.

Babynijn @ dochter - ronde 1 - NOD 12 nov
    Brondy @ zoon - ronde 0 - NOD 19 nov
    Blaadje @ dochter - ronde 2 - NOD 23 nov
    Sher @ dochter - ronde 1 - NOD 27 nov
    Vinexkindje @ zoon - ronde 3 - NOD 7 dec
    Humava@dochter - ronde 4 - NOD 16 dec
    Busster @ dochter - ronde 2 - NOD 21 dec

:DZWANGER::D
    Luna28@ zoon - ronde 1
    Skattie84@ dochter - ronde 1
    Avsuma@ dochter - ronde 1
    Chans@ zoon - ronde 1
    Nieckske @ dochter - ronde 3
    Kiera @ zoon - ronde 1
    Plukplon@ dochter-ronde 3

niks doorgegeven/ongesteld
    negatieve test
    Zwanger

8. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Wat een hoop zwangeren al he op de lijst! Dat zou je haast niet denken als je op het forum leest hoeveel mensen er moeite hebben om zwanger te worden

@ humava: Mn zoontje is 14 maanden. Hij is een echte puzzelaar/ bouwer en met alle fysieke dingen niet de snelste. Maar als hij het eenmaal door heeft, gaat het ook snel dus straks loopt hij vast ineens rond. Is je dochter ook zo trots dat ze kan lopen? Dat hoor ik van vriendinnen, dat de kindjes zo trots kijken dan. Geniet er lekker van!!
    @ Pluis: Een echte kerstverrassing!! Ik duim voor je! Hopelijk maakt het je kerstdagen alleen maar mooier.

Spannend he hier! Vind ik zelf ook wel hoor haha. Ik durf alleen eigenlijk niet zo goed te testen :( Zie zo op tegen die teleurstelling dat ik 1. niet zwanger ben en 2. een hele lange cyclus heb. Maar goed, morgen er toch maar aan geloven. Voel de stress nu al.....

9. Humava

Humava Niet meer actief

@vinexkindje dat is ook leuk puzzelen en bouwen! En 15 maanden is gemiddeld met lopen dacht ik, dus jou kleine zal vast ook niet heel lang meer wachten daarmee. Wel spannend hoor voor je, morgen testen!

En T. kijkt vooralsnog heel verbaasd en trots tegelijk. Wel heel leuk om te zien. Als ze weer zoveel stapjes heeft gezet gaan we voor haar applaudisseren dan krijgt ze echt een glimlach van oor tot oor.:)

10. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Super leuk, humava! Ze gaat dus helemaal glimmen van de aandacht. Wat zal je trots zijn!

11. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @humava heerlijk om naar te kijken een kindje dat net kan lopen. Die koppies voltrots . Geweldig.

@vinexkindje super spannend......

Over 3 dagen zou ik ook kunnen testen als ik deze keer een normale cyclus heb. Maar denk dat ik dat niet doe/durf te bang voor een negatieve test. Probeert signalen van mijn lichaam te begrijpen, aan te voelen maar dat maakt me juist geluk want voel natuurlijk van alles maar let normaal niet zo op hoe mijn lichaam voeld dus kortom weer twijfel

12. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Negatief :(

13. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Zo, even wat meer tijd om te reageren. Ik wilde mn vorige berichtje aanpassen en uitbreiden maar dat lukt niet dus maar even een nieuwe.

Geen positieve test dus helaas. Inmiddels zit ik op dag 37 en ga ik busster achterna met de 40 dagen :( Op zich vind ik het nog niet eens zo erg dat ik niet zwanger ben maar dat de cyclussen ineens zo lang zijn, vind ik wel echt balen! Dan duurt het ook veeeel langer totdat de volgende kans zich aandient en heb je minder kansen in een jaar. Maar goed, niks aan te doen he. Volgende ronde nog maar langer om de dag klussen want blijkbaar is mn ei nog later dan ik dacht.

@ Busster: Oja, heeeeel herkenbaar dat je van alles voelt en er gek van wordt. En dat je niet negatief wil testen! Ik weet helemaal hoe je je voelt! Ik duim heeeeeel erg voor je dat het raak is maar zou inderdaad nog maar even geduld hebben want anders blijf je bij een negatieve test toch weer twijfelen en val je zo tussen de wal en het schip. Sterkte joh! Op naar beebje 2!

14. Humava

Humava Niet meer actief

@vinexkindje balen joh!:( En zeker vervelend dat je cyclus dan zo lang is.

Hier nod volgende week maar heb nog helemaal geen testdrang. Ik heb deze ronde ook helemaal niet op mn ei
    gelet en we hebben ook niet zoveel geklust. Dus ik denk dat ik volgende week ronde 5 in ga.

15. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @vinexkindje balen dat je mij achter na gaat met zo'n lange cyclus. Hopelijk is er snel duidelijkheid of een positieve test of ongi.

Pfff net mezelf gekweld in de prenatal samen met 5 maanden zwanger vriendin...... Ik wil ook hihi .

Mijn dochter vanmiddag super blij gemaakt , bij de action een bord gehaald in de vorm van een kerstman ze stond helemaal te springen toen ze het zag. Soms kunnen ze van zoiets kleins zo blij worden. Dus vanavond werd er van het speciale kerstbord gegeten met een stralend kind aan tafel . Geweldig

16. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @ Busster: Aaaah heerlijk van je dochter! Dat maakt dat kinderen zo onwijs genieten zijn he. Ze kijken nog zo naar de hele kleine dingen. En jezelf even kwellen in de prenatal haha. Leuk he dat kleine spul! Hopelijk loop je er snel zelf!

@ Humava: Lekker toch, nog geen testdrang! En lijkt me eigenlijk heerlijk om er niet zo op te letten allemaal. Heb je nog niet zo'n gevoel van liever vandaag dan morgen?

Hier nog steeds niks... Voel me er verder wel prima onder, kan bijzonder goed loslaten op het moment en we zien wel. Maar af en toe steekt wel een stemmetje op die zegt 'misschien ben je toch wel zwanger' en 'geen bloed geeft moed'. Maar ja, ik wil echt niet nóg een negatieve test! Afwachten dus maar.

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hey meiden,

Ben ik ook weer van weggeweest. Even alles terug lezen en hopelijk sla ik niemand over.

@vinexkindje
    Balen zeg dat de test negatief was en dat je nu een nog langere cyclus hebt. Ben jij extra vitamines gaan slikken??
    Kan me voorstellen dat je langere cyclussen niet leuk vindt, want wat je zegt dan duurt het telkens weer langer voordat de nieuwe ronde begint. Maar hopelijk is het alsnog raak, want jullie hebben toch geklust om de dag t/m dag 22 ofzo??

@busster
    aaaaah, waarom doe je dat dan ;) kan me voorstellen dat je dan ook wilt. Ik las laatst op fb dat een oud klasgenoot ook weer zwanger is, zij is al over de helft :$ ik wil ook!!!
    Ah wat schattig, ja leuk he dat ze om zoiets kleins al blij kunnen worden :)

@humava
    Geen testdrang??
    Misschien is dat wel een goed teken ;)
    WAt leuk dat je dochter begint los te lopen! Inderdaad best vroeg, hier begon zoonlief een maand geleden met lopen en nu rent hij de kamer rond, hihi.

Nou ik kan over 6 dagen testen als ik uitga van 30 dagen. Maar ik twijfel heel erg of ik niet zondag ga testen. Dan zit ik op 28 dagen.
    Verder hier een goed weekend gehad, zijn lekker 3 dagen naar Antwerpen geweest. Was erg leuk, totdat manlief de laatste dag toch echt ziek, zwak en misselijk was :( ik moest terug rijden, nou vind ik dat niet zo'n pobleem, maar vind het lekkerder om ernaast te zitten ;) gelukkig hebben wij een super fijne auto.
    We gingen vooral kerstshoppen, nou dat is gelukt, veel teveel gekocht :$ ze hebben daar ook een Disneystore, nou daar kon ik mijn geld wel kwijt, uiteindelijk alleen wat kerstdingen gekocht, kerstslofjes voor zoonlief en mijzelf en een slabber voor zoonlief en nog een dikke deken :)

Heb al wel last van ongi-krampen, maar hoop niet dat het eerder komt, 27 dagen vind ik al best kort.

18. Humava

Humava Niet meer actief

@busster leuk hè hoe blij ze kunnen worden van die kleine dingetjes!
    @vinexkindje ik hoop voor je dat je hcg gewoon nog niet genoeg was en je toch binnenkort op roze mag!
    @brondy leuk Antwerpen! Wel jammer dat je man ziek is geworden.
    @hier ik wacht gewoon tot volgende week donderdag met testen mn langste cyclus was 33 dagen dus als ik dan nog niet ongi ben denk ik dat ik wel testdrang heb. Hier is dl logeren bij oma. Wij gaan vanavond naar het concert van Tenacious D. Eerst lekker uit eten. En dan naar Paradiso. :D Ben nu nog thuis en het is wel erg stil hoor zonder zo'n kleintje die rond schuifeld over de vloer.

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @humava
    Hoe was het concert??
    Gezellige avond gehad??

Wat goed dat jij het zo lang gaat volhouden.
    Ik kon dat dus niet, had gister enorme testdrang. Ik dacht dat zodra ik thuis zou zijn het wel over zou zijn, omdat de kleine wel afleiding geeft. Maar toen ik hem ophaalde viel hij prompt in slaap in de auto. Dus tja toen maar een testje gewaagd, helaas hartstikke negatief. Maarja als ik van 30 dagen uitga dan moet ik nu ook nog 6 dagen wachten dus tja, veel te vroeg natuurlijk. Maar als ik van 27 dagen uitga hoef ik nog maar 3 dagen te wachten ;)
    Nu ga ik sowieso niet voor zondag testen, misschien zelfs niet voor maandag. Maandag neem ik vrij, want manlief moet werken, is normaal zijn papadag.

20. Humava

Humava Niet meer actief

Ja het concert was heel gaaf! Balen dat je test negatief was. Maar misschien te vroeg. Lekker dat je maandag vrij hebt! Extra lang weekend. Hier is maandag ook papadag.

Deel Deze Pagina