Ah mooi, moet zeggen dat ik Tenacious D niet ken Ja heerlijk en morgen ben ik ook al vrij, want dat is mijn mamadag kleine vent moet wel naar CB dus ben benieuwd wat ze nu gaan zeggen.
@humava fijn dat je van het concert genoten hebt. Raar is dat he als je kleintje er eens niet is. @brondy was je niet wat vroeg met testen? Maar inderdaad ligt natuurlijk aan de lengte van je cyclus. Zelfde probleem als ik heb. vanmorgen een testje gedaan maar zoals ik al verwachte weer spierwit. En toch kan ik dat opgeblazen gevoel niet plaatsen wat ik al een week heb. Ook hier niet zeker van de lengte van mijn cyclus dus wie weet was ik ook te vroeg. .......... Afwachten dus want in ieder geval nog geen ongi.
@busster jammer van je negatieve test. Nu maar hopen dat je gewoon te vroeg was. @brondy heb je een fijn CB? Of hebben ze altijd wat op of aan te merken. Hier zijn ze heel makkelijk. Vind het ook helemaal niet erg om heen te gaan. Maar soms hoor je van die vervelende verhalen ovee het CB.
@ Busster en Brondy: Beiden een witte test Balen joh. Maar zoals al gezegd kunnen jullie beiden te vroeg geweest zijn dus we duimen nog even door! @ Brondy: Wat grappig, ik zie nu pas dat onze kindjes ongeveer even oud zijn. Mijn zoontje is ook van de week voor de 14 maanden afspraak geweest. Gelukkig alles goed en uit mn hoofd is hij al bijna 12 kilo en 83 cm. Niet te geloven hoeveel erbij komt in 14 maanden! Ik had trouwens wel een vriendelijke verpleegkundige maar wel een beetje een chaotisch en overdreven type. Vroeg wel drie keer hoe het met ons ging en vond ons zoontje zooooooo leuk. Toen we het over de taalontwikkeling hadden, vertelde ze dat we op 'de afstand van zijn leeftijd' (????) moesten gaan staan en dan (als voorbeeldje) een boterham en een cracker naast onze mond houden en dan vragen wat hij wilde. Hmm, volgens mij snapt hij het ook best als ik het gewoon benoem hoor. Aan het eind zei ze nog tig keer dat we elkaar wel weer zouden zien en dat als we liever iemand anders wilden, dat dat altijd mag.... Euhm oke?? Maar goed, ze bedoelde het wel allemaal goed hoor, was gewoon niet zo mijn type en met de andere verpleegkundigen en artsen heb ik ook een prima klik. @ Humava: Wat leuk om weer eens een avondje weg te gaan! Maar kan me voorstellen dat het wel ineens heel rustig is in huis. Hoe is het nu op je werk? Zijn er nog veel dingen veranderd? Hier gaat alles goed Inmiddels heb ik wat bruinverlies dus ik hoop dat de menstruatie morgen door gaat zetten. Laat ronde 4 maar komen!
Voor ons is het bezoek aan het cb al weer afgelopen, M moet nu naar de schoolarts. Had soms wat moeite met de verpleegkundige ik heb over gewicht en ze bleef er maar op hameren dat ik moet opletten wat inmijn dochter te eten geef. Duhhh alsof ik dat niet snap ik let er juist op omdat ik niet wil dat ze net als ik word. Al had ik toen ik jong was een normaal postuur. M was volgens haar ook te zwaar terwijl ze gewoon op het lijntje zit qua groei en gewicht .vergeleken met de meisjes uit haar klas is ze ook gewoon. Dus maak me er niet druk om. @vinexkindje hopelijk komt je ongi nu echt en kan je naar de volgende ronde. Volgende week vrijdag gaan we met z'n 4 tjes (wij 3tjes en mijn moeder) naar het kerstcircus in Ahoy mijn vriend heeft kaartjes gewonnen via de radio . M weet nog van niks ben benieuwd naar haar glimmende toetje als ze hoord dat we er naar toe gaan. Vorig jaar zijn we naar het kerstcircus in den haag geweest en ze heeft met open mond zitten kijken. Vandaag en morgen werken en zondag iets gezelligs doen. Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
@vinexkindje nee er is niet zo heel veel veranderd op mn werk. Wat meer regeltjes dus daar moet ik wel een beetje aan wennen. Maar voor de rest is alles veel beter geregeld als bij mijn vorige werkgever. @busster leuk kerstcircus! Zal je dochter vast helemaal leuk vinden. Oh bah wat vervelend als ze zo door blijven zagen bij de arts over zulke dingen. Dat had een kennis van mij ook omdat ze overgewicht heeft. @weekendplannen morgen werken van 9 tot 20 dus een lange dag. We hebben een extra koopavond. Zondag ga ik met mn moeder bij mn vader langs. Die is weer uit het ziekenhuis maar hij kan nog niet alles zelf dus we helpen hem een handje.
@ Busster: Wat leuk zeg het kerstcircus! Die sfeer is echt geweldig en ik kan me voorstellen hoe leuk het is als je dat terugziet op het gezichtje van je dochter. Ook echt mazzel dat jullie het hebben gewonnen! En wat bizar zeg dat je anders wordt behandeld omdat je overgewicht hebt. Ze weten toch helemaal niet waar dit vandaan komt? Ik kan me voorstellen dat dat heel naar voelt en dat je je niet serieus genomen voelt als moeder die best weet wat ze doet! @ Humava: Ja, dat is vaak zo dat er veel meer regeltjes komen! Kan me voorstellen dat dat even wennen is. Maar gelukkig heeft het dus wel voordelen dat het veel beter geregeld is. In ieder geval heel fijn dat je kunt blijven werken. Dat ga je dan ineens wel extra waarderen he! Ik heb net visite gehad van een kindje wat 6 weken jonger is dan mij n zoon. Echt grappig om het verschil tussen die kinderen te zien. Zij is echt een hele temperamentvolle dame die snel rondkruipt, elk speelgoed kort en intensief gebruikt en heel dramatisch boos wordt als iets niet mag haha. Daartegenover staat mijn zoontje die alles op een rustig tempo bekijkt, niet de hele kamer doorgaat als dat niet nodig is en bij het woord 'nee' je rustig aankijkt om het dan niet meer te doen (of wel haha maar in ieder geval gaat hij nooit schreeuwen). Grappig dat dat nu al in de aard van het kind zit!
Het bruinverlies is weer gestopt. De zin 'geen bloed, geeft moed' is bij mij inmiddels 'geen bloed, maakt moedeloos' Ik wil niet meer in niemandsland vertoeven Morgen maar weer eens testen maar meer om te bevestigen dat ik moet wachten, wachten, wachten
@vinexkindje he nee waatnaar dat je nu dus nog niks weet. Kan het geen innestelingsbloeding geweest zijn? Maar ik wacht met je mee. Negatieve test maar geen bloed hier. Morgen gaan we met onze dochter mijn zusje en haar dochter en oma zwemmen. DOCHTER lief heeft ons dat al een paar keer om gevraagd naar omdat ik altijd welrk op zondag kan het eigenlijk nooit. Nu toevallig vrij dus genieten met familie. Maar nu eerst mijn avond dienst beginnen. Fijne avond dames
Jij moet ook wel weer veel geduld hebben, Busster. Heb je enig idee wanneer je eisprong was of helemaal niet? Op zich zou een innesteling kunnen qua bloedverlies maar we hebben helemaal niet zo lang om de dag geklust (had echt niet zo'n lange cyclus verwacht) dus dan moet het echt een toevalstreffer zijn geweest. Ik vind de kans gewoon niet zo groot. Daarom eigenlijk liever gewoon ongesteld nu, dan kunnen we volgende ronde om de dag klussen totdat we erbij neervallen haha. Wat leuk dat jullie morgen gaan zwemmen met z'n allen! Daar kun je extra van genieten nu je een keer vrij bent! Wij hebben eigenlijk geen bijzondere afspraken staan. Ach, vind het wel prima. Ben toch niet te genieten Nog 1 weekje werken en dan gaan we een week met vakantie. Heerlijk even uitwaaien!
T blijft wel druk op het wachtbankje zo. Wel balen hoor voor jullie. Hier ook nog geen ongi te bekennen. @busster gezellig vooruitzicht voor je! @vinexkindje lekker vakantie! Waar gaan jullie heen?
Pfff het wachtbankje ik heb daar geen geduld voor. Dus maaergoed dat we morgen wat leuks gaan doen hoef ik er ook niet zo aan te denken. Wij hebben ook niet zo lang om de dag geklust dus hij ook dat we weinig kans hebben. Deze maand heb ik mijn ei niet gevoeld zoals vorige maand dus ook geen idee of we de juiste dagen hadden. heb nog maar 1 test thuis liggen en die ga ik pas op of na 21 december gebruiken ( indien nodig)dan is mijn cyclus namelijk met zo lang als de vorige. @vinexkindje waar leuk vakantie. Heerlijk uitwaaien . Waar ga je heen.?
@busster ik dacht ff poeh dat duurt nog lang tot 21 dec. Maar dat is volgende week al. Ik ga evt woensdag een testje doen. Dan zit ik op cd 33 zo lang was mn vorige cyclus ook.
Het is bij mij gisteren dan eindelijk begonnen. Ronde 4 here we come! Sterkte op het wachtbankje, dames. Ik duim voor jullie!!
We gaan trouwens een weekje met familie in een groot huis in Lunteren. Niet echt een hele spannende omgeving dus maar wel even samen weg en heel veel oppassen in de buurt In het nieuwe jaar gaan we als gezinnetje naar Tenerife Veel vakanties tegoed dus!
Oh gezellig! Wij gaan dat volgend jaar doen met de familie. We geven elkaar nu geen kado's meer met verjaardagen maar we zetten geld opzij en dan gaan we als we genoeg hebben met zn allen een weekendje weg. En tenerife is ook een leuk vooruitzicht wij zijn er 2 jaar geleden geweest. Was heel leuk
hey meiden, Ik kom elke dag wel even neuzen hier, maar heb niet elke dag nieuws. We zitten nu in de klusweek, en moeten echt ons zelf er aan toe geven om te klussen. Aangezien we allebei s'avonds erg weinig energie hebben. Maar oke, allemaal voor het goede doel. Ik ga na de kerstdagen pas testen, want anders ben ik bokchagarijnig als ie negatief is hihi. liefs van mijn, ga nu effe me kleine meid aankleden en ik ga zo te werk!
Hey meiden, Ben even afwezig geweest en zie dat jullie best veel hebben gekletst. Ben druk op werk, ben vandaag thuis toevallig, maar moet nog wel het een en ander voor werk doen. pffff geen zin, maar moet even gebeuren. @vinexkindje Hihi, dat is grappig, van wanneer is jouw kindje?? S weegt nu 8 kilo en is 75cm, niet zwaar en groot, maar hij was ook heel klein bij geboorte. Zal wel even duren voordat hij boven de middellijn zit. Deze x hadden wij een hele vriendelijke arts. Geen gezeur niks. Ik vroeg hoeveel opvolgmelk hij mag hebben. Zegt zij, officieel 300ml, maar ik kijk ook naar het kindje zelf. En als jullie hem wat meer geven is niet erg, want hij is niet zo groot. En als hij goed eet daarnaast dan is het helemaal prima. Zo'n fijn bezoek heb ik hier nog nooit gehad. Wat een heerlijke vooruitzichten zeg! Wanneer gaan jullie naar tenerif?? @humava Het is hier dus heel verschillend bij het CB, ene x leuk persoon en andere x moeilijk persoon. Er zijn er hier nu een paar gesloten, dus zullen er ook een aantal niet meer werken denk ik. Nog niet ongesteld?? En ook geen testdragn?? @busster Oh leuk zeg, naar het kerstcircus. Ja erg he, dat ze zo kunnen zeuren over gewicht en dergelijke. Nou ik ben eergister ongesteld geworden en flink ook. Dus echt veel te vroeg met testen was ik dan niet, 2 dagen. Maar helaas. Zo heel erg vind ik het niet, behalve dat wij deze cyclus/ronde overslaan. Dus in 2014 gaan wij er echt voor. Hopelijk dan snel raak, maarja we zien wel. Nu hoef ik met de kerst in ieder geval nergens rekening mee te houden mag ik alles eten en drinken, hahahah. Heb voor deze ronde wel ovu-testen in huis, dan kan ik in ieder geval vast kijken wanneer mijn ei ongeveer is, zodat we die de volgende ronde niet snel missen. Weekens was hier druk, we zijn aan de klus. Ookal is het nog lang niet zo ver zijn we de logeerkamer alvast aan het omtoveren tot S zijn toekomstige kamer. We hebben extra kasten gekocht, maar deze moeten op de wand komen die manlief uiteindelijk een andere kleur wilde geven. Dus heb ik gezegd dat hij dat maar direct moet doen, voordat de kasten er komen te hangen. Anders blijf je aan de gang. Dus daar zijn we nu mee bezig. Hopelijk voor de kerst de kasten aan de wand dan kan ik de kamers ook eindelijk opruimen, pfff je krijgt er wel een grote zooi van zeg. Nou ik ga weer even aan het werk, denk dat ik er vrijdag pas weer ben, of misschien vanavond nog even. Druk druk druk.......
Net gehoord dat iemand in de buurt met een kindje dat even oud is als mijn zoon 9 weken zwanger is. Komt toch even aan, hoewel ik het hen ook erg gun hoor. Maar wil zelf zo graag
@brondy fijn dat ze niet zo moeilijk deden op het cb! T. Was met 11 maanden al 75.5 cm en 10 kilo dat scheelt wel met jou kleine! Maar zij was ook al 52 cm en 3895 gram bij haar geboorte dus ze is altijd al een flinke dame geweest. @vinexkindje kan begrijpen dat het soms best moeilijk is als je weer van iemand hoort dat ze zwanger is en je wilt het zelf ook zo graag. Je gunt het diegene wel maar dan denk je stiekem 'waarom ik zelf nog niet'. @pluisje klus ze. Ik hoop voor je dat je een mooie positieve test als (verlaat) kerstcadeautje krijgt. @hier vandaag gewerkt. Het is nu echt kerstdrukte bij ons wel fijn want dan gaat de dag lekker snel. Nog steeds geen menstruatie hier. Ik begin nu wel een beetje testdrang te krijgen hoor. Maar ik wacht gewoon iig nog tot woensdag. Zo lang was mijn vorige cyclus ook.