We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @brondy o lekker klussen in huis, mijn man heeft 2 linker handen dus als er hier in huis iets moet gebeuren moet ik dat doen of we moeten iemand vragen te helpen.

@vinexkindje ik snap je gevoelens, ik ga donderdag bij ons kers verse buurjongetje Davi kijken hij is nu 5 daagjes oud , ik weet dat zijn ouders jaren op zijn komst hebben gewacht dus vind dat ik niet mag zeuren maar nu ons meisje 5 jaar is vind ik het toch ook hoog tijd voor een 2de en het liefst voor haar 6de verjaardag.

@pluisje hihi extra klussen is altijd goed

@humava bijna woensdag....

Eigenlijk ben ik helemaal niet blij omdat ik ongesteld ben geworden net maar van de andere kant wist ik het eigenlijk al de vraag was alleen wanneer begint het. Een cyclus van 36 dagen deze keer, iets minder lang dus dan de vorige keer. Op naar ronde 3 vorige zwangerschap was ook in ronde 3 raak.

2. Humava

Humava Niet meer actief

Jammer busster. Maar gelukkig niet zo'n lange cyclus dit keer.

3. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @humava
    Ja dat is een heel verschil. Maar S was ook maar 2630 gram en 46 cm bij geboorte ;)
    Oe nog 1 dag wachten, spannend.......... ik duim voor je!!

@vinexkindje
    ja moeilijk is dat he??
    Ik word nu ook al jaloers als ik andere zwangere zie of hoor dat iemand zwanger is. Ik gun het iedereen maar toch ;)

@busster
    Nou mijn man is niet altijd zo handig geweest, ookal denkt/wil hij dat wel. Mijn vader doet hier het meeste werk, voor alle lastige dingen wordt hem gevraagd om hulp ;) manlief heeft heel veel geleerd van mijn vader. Mijn vader kan bijna alles zelf, zo ontzettend handig :)
    Balen dat je ongesteld bent, maar lichtpuntje is inderdaad dat je cyclus korter is. Oh nou hopelijk deze ronde dan raak.
    Bij ons was het de vorige x in ronde 7 of 8 raak, dus dat duurt nog even. Althans 8e cyclus na pilstop, zit nu in de 4e cyclus na pilstop.

4. Humava

Humava Niet meer actief

5. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @humava wauw wat super gaaf het is gewoon raak. GEFELICITEERD

Hier lig ik met hoofd keel en rugpijn op de bank. Grrr paracetamol helpt niks dus maar even een tukje doen .

6. Humava

Humava Niet meer actief

THNX!!

Bah wat vervelend voor je. Ik hoor hier wel veel van mensen dat ze ziek zijn. Ik hoop dat je opknapt van ff een tukkie.

7. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Wow Humava!! Wat super duidelijk!! Van harte gefeliciteerd! Keurig in ronde 4 toch? Ga ik ook voor ;) Geniet, geniet, geniet!! :D

8. Humava

Humava Niet meer actief

Thnx! Ja idd ronde 4. Ik had deze ronde alleen het echt niet verwacht want ik dacht als ik nou zwanger ben dan ben ik uitgerekend rond de datum dat mijn beste vriendin gaat trouwen en daar ben ik getuige (had ik volgens mij verteld). We hebben rond mijn ei ook maar 1 keer geklust dus het was echt een lucky shot. :p Maar ik ben evengoed super blij natuurlijk. Alleen moet mn vriendin maar kijken of ze een andere getuige neemt.

Hopelijk voor jou ook ronde 4 raak!

9. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Echt joh, wat een duidelijke test! Daar is menigeen jaloers op. Niks turen haha!

En wat gaaf zeg dat het echt een lucky shot was. Blijkbaar is dat dus gewoon genoeg. En daarnaast was je ook wel gewoon heel relaxed eronder. Misschien heeft dat ook wel geholpen. Het is je gegund!

10. Humava

Humava Niet meer actief

Ja haha geen tuurstreepje bij mij. Het lijkt wel dat als je er minder mee bezig bent het sneller raak is. Maar ja dat is best moeilijk er niet zoveel mee bezig zijn.

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    jaaaaaaaaaa humava!!!
    Super GEFELICITEERD meis!!
    Inderdaad geen tuurstreepje!!

12. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Pffff zucht , Vl. Is nog aan het werk en dochterlief heeft kerstdiner. Er zit dus niks anders op dan haar zelf te brengen met mijn zieke lijf. Heb net een mail naar de dokter gestuurd voor een afspraak morgen . Mijn keel bloed en ik heb daardoor absoluut geen eetlust mijn stuitje voelt aan alsof ik weeën krijg en mijn hoofd barst zowat uit elkaar. Ben ik ook nog eens ongesteld dus humeur hier is ver beneden vriespunt. Gelukkig is mijn meisje heel lief geweest en heeft me lekker laten rusten op de bank. Nog 2 uur volhouden dan kunnen we naar bed. Zucht steun kreun

13. Humava

Humava Niet meer actief

@busster dat klinkt niet best meid.Balen dat je vriend dan ook nog eens niet op tijd thuis is. Hoop dat de ha je kan helpen en je je snel weer wat beter voelt.

14. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @ busster: Ach jee dat klinkt helemaal niet fijn! Kan me voorstellen dat je je echt naar buiten moet slepen. Ik hoop dat de dokter wat voor je kan doen!

Ik had eergisteren mijn kerstpakket gekregen met een kadobon voor bol.com erin. Ik wilde graag een boek bestellen en dat kon ik dus nu kado krijgen! :) Meteen maar gedaan want dan kon die mee op vakantie en toen was er nog een beetje geld over en heb ik 'nijntje speelt verstoppertje' gekocht. Vandaag werden de pakketjes bezorgd en vriendlief druk in de weer om Nijntje van batterijen te voorzien maar no way dat er dus geluid uit kwam..... Allerlei batterijen geprobeerd, op zn kop, links en rechts andersom.... niks. Mochten we dus een hele retourprocedure opstarten en aan het eind van de middag zaten we nog zonder spel. Zo kom je je dag wel door!

15. Humava

Humava Niet meer actief

@vinexkindje ohw leuk een bol.com bon! Maar zoooo irri als iets het niet doet. Hier ook zoiets vorige maand bij kruidvat een activity speeltafel voor dl gekocht. Op 30 nov. op haar verjaardag gegeven en nu is het geluid al stuk. Moet ik weer terug met dat ding. Ohw vind ik zo vervelend. Ik hoop dat ik een nieuwe krijg ook al heb ik m al dik een maand geleden gekocht.

16. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Ah balen Humava! Heb je zo'n mooi kado gekocht, is het zo snel al stuk. Ik hoop ook dat ze inzien dat een maand veel te snel is. Meestal heb je toch zeker wel een paar maanden garantie toch! Maar goed, hoe dan ook is het gewoon irritant dat je er weer extra werk aan hebt om hem terug te brengen en een nieuwe te regelen!

17. Humava

Humava Niet meer actief

Ja ik hoop het wel. Ik ga vanmiddag er mee terug. We zien wel. Ik heb de bon nog gelukkig.

18. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Wow Humava gefeliciteerd!

19. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @vinexkindje Nijntje speelde verstoppertje is echt leuk daar heb ik mijn kleine nichtje heel wat uurtjes mee zoet gehouden.

Lig hier weer in bed nadat ik vanmorgen dl naar school heb gebracht ben ik bij de huisarts geweest, ik heb een beste amandelontsteking en kan haast niet slikken alleen water lukt. Heb antibiotica gekregen en daarmee moet het snel beter gaan zo niet moet ik dit weekend naar de huisartsenpost. Nadeel aan de antibiotica is alleen dat de dokter geadviseerd heeft deze maand niet zwanger te worden omdat de medicijnen mischien nadelig kunnen zijn voor een eventuele baby. Dubbel balen dus.

20. Humava

Humava Niet meer actief

@busster dat is balen zeg! Zeker dat je nu dan een ronde moet overslaan, maar dat is idd wel het beste als je antibiotica slikt.

Deel Deze Pagina