We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

Ja zo stom die ziekenhuizen af en toe. Maar idd gelukkig dat er in de tussentijd niets ernstigs is gebeurt.

2. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Wil iedereen even fijne dagen toe wensen! liefs van pluisje

3. Humava

Humava Niet meer actief

Iedereen hele fijne kerst!

@pluisje ga je morgen nog een testje doen?

@hier 17 januari eerste echo!!!!!:D

4. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Fijne feestdagen

Morgen mijn verjaardag bij mijn vader vieren , nou ja mijn verjaardag vier ik eigenlijk al heel lang niet meer 1ste kerstdag is namelijk een hele stomme dag om jarig te zijn. Maar goed ik zal wel een cadeautje krijgen. Hihi

5. Humava

Humava Niet meer actief

Kan me voorstellen. Maar alvast gefeliciteerd!!!

6. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    buster@ toch van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag.

humava@ ja ik heb getest net, harstikke negatief! Baal wel maar ja............het is niet anders.

xxx

7. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @ pluis: Balen joh!! Je wilt ook gewoon twee mooie streepjes zien! Wij begrijpen het helemaal!

@ Busster: Gefeliciteerd met je verjaardag!

8. Humava

Humava Niet meer actief

@pluisje jammer joh!:(
    @busster gefeliciteerd!!

9. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @pluisje he bah negatief ...... Zucht

Stik verwent bij mijn pa voor mijn verjaardag was best druk zowel mijn eigen zusjes 2 als stiefzusjes 2 en broertje waren er met aanhang dus vol huis. Erg lekker gegeten dus nu uitbuiken op de bank. Morgen naar mijn moeder .

10. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Heb gisteravond dat alle visite weg was toch wel even gebaald van die negatieve test! Heb er gewoon geen zin meer, al die smerige tabletten eten:x. Ik probeerde nog om manlief over te halen, om ipv een tweede een hondje te nemen hihihi:p. Maar daar trap ie niet in! Ik laat het allemaal maar weer over me heen komen, maar vind het lastig zo lang wachten elke keer! En dan in janauri weer te bloed prikken om te kijken of ik wel een eisprong maak. En dan weer in febr naar de gyn want dan zijn me medicijnen op. Blehhhhh, zo geen zin in! Zo even van me af getypt. Kunnen we zo richting me vader, de boel daar op eten ;).

Fijne dag allemaal xxx

11. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Hoi Dames, ik heb m een poosje niet gemeld omdat ik merkte dat ik er echt heeeel veel mee bezig was.
    En het heeft geholpen, ik ben namelijk zwanger:D
    Als alles goed gaat ben ik begin september 2014 uitgeteld.

Voor de genen die nog geen positieve test in handen hebben, heel veel succes!

12. Humava

Humava Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

Ik had hetzelfde, afgelopen ronde er niet veel mee bezig geweest en een positieve test! Ik ben eind augustus uitgerekend. :)

13. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @blaadje gefeliciteerd hoor.

Net op kraamvisite bij de buren geweest de Davi is nu 2 weekjes oud omdat ik ziek was niet eerder kunnen gaan jammer genoeg want het is echt een schatje. Even heerlijk met hem op schoot gezeten en een flesje gegeven. Wat voeld dat toch weer snel vertrouwt zoiets verleer je nooit denk ik hihi.

14. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @ Blaadje: Wat fijn voor jullie! Van harte gefeliciteerd! Hoe ben je er minder mee bezig? Niet om de dag gezellig maken? Of dat wel maar er verder niet teveel over nadenken? Ik wil er ook minder mee bezig zijn haha.

Wij zijn inmiddels weer thuis na een weekje vakantie. Helaas werd zoonlief ziek tijdens kerst dus het werd nog best pittig aan het eind. Maar gelukkig is hij inmiddels weer beter en kan hij weer lachen :)

15. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Jaaaaaaa!! het is gelukt! Ik ben zwanger!

In ronde 4, das toch fijn :)

16. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Hai dames wil mij evene officeel afmelden voor dit topic... Merk dat ik weinig tijd heb om hier te reageren! Wil jullie alvast een vruchtbaar 2014 wensen!

17. Humava

Humava Niet meer actief

Jammer, veel geluk in 2014!

18. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Helaas is het hier mis gegaan, sinds gisteren heel heftig bloedverlies.
    Dus een miskraam met 4.5 nu even erg verdrietig en hopen dat 2014 wel een plakkertje op mag leveren.

19. Humava

Humava Niet meer actief

Ahw.:( sterkte. Ik hoop op snel een plakbeebje voor je in 2014!

20. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Gefeliciteerd, Leolientje! Hopelijk volgen wij snel :)

En blaadje, wat verdrietig dat het mis is gegaan! Zo snel al! En het was juist zo fijn dat je er niet zo mee bezig was geweest. Ik vind het echt heel rot voor je! Heb je veel steun aan je partner? Sterkte meis!

Deel Deze Pagina