We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hai ik houd het niet bij hier, haal me maar uit t lijstje :);)

Succes met zwanger worden allemaal! :)

2. Humava

Humava Niet meer actief

Haha thnx

Ik had per ongeluk mijn abonnement opgeheven maar als het goed is nu weer een abbo. :)

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Meiden lijst forum voor de tweede baby's!

Shart@ dochtertje van 20mnd - ronde 1 - NOD 11 sept
    Jenala@ dochtertje van 2,5 jaar- ronde 1 - NOD 11 sept
    Humava@ dochtertje 9 mnd - ronde 1- NOD 13 sept.
    Pluisje@ dochtertje van 2 jaar - ronde 1 - NOD 17 sept
    juudje81@ zoontje van 2,5 jaar - ronde 1 - NOD 17 sept
    vinexkindje@ zoontje van 11 mnd - ronde 1 - NOD 25 sept
    leolientje@ zoontje van 4 - ronde 1 - NOD 29 sept
    Chans@ zoontje 13 mnd - ronde 1 - NOD 1 okt
    wannabemom24@ dochtertje van 2 jaar - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober
    Bloemkool@ zoontje van 1,7 maanden - ronde 1 - NOD 21 okt
    mami2@ zoontje van 3 - ronde 1 - NOD geen idee
    Mva2010@ dochtertje van 4 jr - ronde 1 - NOD ?

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jammer ytest heb je van de lijst gehaald!

5. mami2

mami2 Niet meer actief

Goedenavond dames

ik ben benieuwd vertellen jullie in je omgeving dat je bezig bent voor een 2e kindje...wij hier helemaal niet maar ik vind het zo vermoeiend dat mensen steeds vragen wanneer er een kleintje bi
    j komt en eigenlijk wil ik het ook wel zeggen maar als het dan niet sbel genoeg gaat krijg je alleen maar extra vragen...hoe pakken jullie dit aan

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Wij zeggen helemaal niks! :) tegen niemand!
    Wel van dat we in de toekomst graag zouden willen, maar niet wanneer ofzo...

7. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Hai dames ook wij gaan voor ons 2e kindje. Ben nu trouw iedere dag weer foliumzuur aan het slikken. :)
    Oktober gaan wij beginnen met ronde 1.
    Maar wil wel gezellie met jullie mee kletsen.
    Onze zoon is nu 14 maanden. 24 oktober is mijn NOD.

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Meiden lijst forum voor de tweede baby's!

Shart@ dochtertje van 20mnd - ronde 1 - NOD 11 sept
    Jenala@ dochtertje van 2,5 jaar- ronde 1 - NOD 11 sept
    Humava@ dochtertje 9 mnd - ronde 1- NOD 13 sept.
    Pluisje@ dochtertje van 2 jaar - ronde 1 - NOD 17 sept
    juudje81@ zoontje van 2,5 jaar - ronde 1 - NOD 17 sept
    vinexkindje@ zoontje van 11 mnd - ronde 1 - NOD 25 sept
    leolientje@ zoontje van 4 - ronde 1 - NOD 29 sept
    Chans@ zoontje 13 mnd - ronde 1 - NOD 1 okt
    wannabemom24@ dochtertje van 2 jaar - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober
    Bloemkool@ zoontje van 1,7 maanden - ronde 1 - NOD 21 okt
    Kiera@ zoontje van 14 maanden - ronde 1 - NOD 24 okt
    mami2@ zoontje van 3 - ronde 1 - NOD geen idee
    Mva2010@ dochtertje van 4 jr - ronde 1 - NOD ?

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    @ kiera welkom! Wat goed dat je al foliumzuur slikt! Ik heb je aan de lijst toegevoegd!

Ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden... Boobs zijn echt super gevoelig en het ongi gevoel waar ik al sinds enkele dagen na ei last van heb is nu weg! Ook heb ik allemaal kleine/grote puistjes :( waaronder 1 op mijn neus :(( ik heb daar echt nooit last van! haha wie weet is het allemaal voor een goed doel! Ben benieuwd...

10. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    @kiera:welkom hier! Gezellig dat je ook mee komt kletsen!

@mami:ik heb het alleen tegen 1 hele goede vriendin verteld maar verder niet. Als mensen er naar vragen, zeg ik meestal wel dat we er nog wel een zouden willen maar niet wanneer en dat we zelfs al bezig zijn. Maar inderdaad wel vermoeiend die vragen. Straks duurt het gewoon nog heel lang en zit iedereen achter je aan of het al zover is.

@shart:eek:oow, ik vind het ook spannend! Wat zou het gaaf zijn als je gewoon al zwanger bent! Wanneer ga je testen? Ik duim voor je!

11. Humava

Humava Niet meer actief

@Mami Bij mij weten wel veel mensen dat we voor een 2e gaan. Mn moeder broers en schoonzussen en collega's en mn beste vriendin maar dat is tevens collega:). Zij gaat voor haar eerste kindje nu. Vind ik echt heel leuk.
    @kiera gezellig dat je ook komt meekletsen.
    @shart je nod is al over 2 dagen ga je gelijk testen of wacht je nog een paar dagen?

12. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Nee wij zeggen het tegen niemand. Straks duurt het weer heel lang zoals bij de 1e, en dan krijg je aldoor weer die zelfde vraag. Wij zeggen gewoon, we weten het nog niet, als die bekende vraag weer eens gesteld wordt!

13. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Welkom!! Gezell mee kletsen hier! Ik slik ook weer netjes foliumzuur.

14. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Thnx dames!
    @Shart Oei allemaal herkenbare symptomen heb je die ik met mijn 1e zwangerschap had. Zie dat je over 2 dagen je NOD hebt super spannend!! Duimen draaien!!

Hier is trouwens niemand op de hoogte. Mn man krijgt weleens wat naar zijn hoofd. Zijn collega's vrouw was tegelijk met mij zwanger en is momenteel ook weer zwanger. Dus wordt er ook aan hem gevraagd of hij toevallig leuk nieuws heeft haha. We vertellen zelf tegen iedereen dat het nog wel even gaat duren... :p

15. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Ben trouwens wel benieuwd hoelang het nu gaat duren voordat we weer zwanger zijn. Weet niet hoe het met jullie allemaal is gegaan. Hier was ik zwanger met ronde 2. Hopelijk duurt het deze keer ook niet lang. Wil niet dat er teveel tijd tussen onze zoon in gaat zitten. Ik heb zelf een zus die 2 jaar en een maand ouder is. Ons contact is altijd super geweest en nog steeds! :D

16. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Heb eindelijk effe tijd om te reageren. Moest even met de hond naar de dierenarts, nageltje moest eraf. Echt vet zielig!

Maar oke, effe tot de orde van de dag hier.
    Voel al de hele dag rare lichte steken in me rechtse onderbuik. Het zou toch niet me eisprong zijn?? Of heeft iemand hier een ander uitspraak voor? Kan toch nooit zwanger zijn? Ik bedoel in ronde 1 zou toch heeeel bijzonder zijn voor ons.
    Ik maak me zelf helemaal gek al de hele dag. Wist ik het maar wat het is!

liefs

17. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Kiera@ ja de spanning zouden we allemaal wel hebben hier denk ik. Wanneer is het weer raak?? In de 2e ronde raak! Zo voor mijn een wens zijn hier, aangezien ik voor de eerste in het ziekenhuis heb gelopen.

shart@ spannend meid, wachten duurt lang he! En onder de puisten, nou ja ik heb ze altijd eigenlijk. Dus of dat erbij hoort??

18. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Die heb ik altijd met mijn eisprong. Ik weet dat sommige vrouwen hetzelfde met innestelingspijn voelen. Dat zou heel goed kunnen als jij rond 14 je ei hebt gehad. Dat je nu de innesteling voelt. Namelijk tussen 6 en 12 dagen na je eisprong! :D

19. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    @humava ik ga echt pas testen als ik minimaal dag 30 ben gepasseerd, het is in het verleden wel eens voorgekomen dat ik ineens een uitschieter in mijn cyclus had zitten die meestal rond de 28 dagen is. Ik wil geen teleurstellend omo wit!! ;) zou leuk zijn als je met je vriendin tegelijk zwanger bent!
    @kiera bij ons kwam de zwangerschap van mijn dochter als een echte verrassing! Dwars door condoom heen... Ik lette ook nooit echt op cyclus enzo, maar lustte ineens geen wijntje meer. Toen ben ik maar gaan testen en was ik dus al rond de 6 weken! Nu het zeg maar 'gepland' is let ik ook (on)bewust op symptomen e.d. Wat fijn dat het de vorige keer bij jullie zo snel ging! Hopelijk laat baby nr 2 ook niet lang op zich wachten!
    @pluisje ik heb het ook rond mijn ei altijd, en heb dus nog nooit een innesteling gevoeld dus geen idee of dat het kan Zijn? Ben even kwijt hoe ver je in je cyclus zit... Ja vind het ook spannend, maar wil me niet te gek maken met mijn ' symptomen' bang voor teleurstelling

Hier weet echt niemand dat we het willen, mensen verwachten het denk ik ook niet van ons omdat we met onze dochter zo veel hebben meegemaakt en binnenkort gaan verhuizen enzo...maar 2014 gaat helemaal ons jaar worden!! Daar ben ik van overtuigd! ;)

20. mami2

mami2 Niet meer actief

Je zou toch zomaar de eerste zijn ... helemaal geweldig nog ff en je kant testen he??

Deel Deze Pagina