We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @blaadje he wat een naar nieuws zo op de laatste dag van dit jaar.

Hopelijk is 2014 een jaar waarin meerdere van ons een plakkertje krijgen

2. Humava

Humava Niet meer actief

Ja dat 2014 maar een vruchtbaar jaar mag worden voor jullie!!:)

3. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Ja gelukkig wel veel steun aan mn partner en ook mijn moeder en zus weten het. Verder willen we het niet aan iemand vertellen.
    Ik wil gewoon weer vooruit kijken, nu gewoon even lekker een pyjama dag;)

4. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Groot gelijk, blaadje! Vandaag even de boel de boel en in 2014 weer nieuwe kansen! Fijn dat je wel veel steun hebt aan je man en familie!

Op naar een heleboel lieve baby's in 2014! Fijne jaarwisseling allemaal!

5. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    En, Humava, ik vind het trouwens heel leuk dat je hier gewoon mee blijft kletsen en ons aanmoedigen :) Dat mag ook gezegd worden!

6. Humava

Humava Niet meer actief

Ahw lief! Ik ben altijd benieuwd hoe het gaat met jullie! En het is een gezellig clubje vind ik. :)

7. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer

8. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    O mijn quote is niet helemaal gegaan zoals het hoort

9. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    He Busster, wat naar dat je ook nog last van de bijwerkingen krijgt. En vooral een vaginale schimmelinfectie is super vervelend. Ik hoop ook altijd dat die bijwerkingen aan me voorbijgaan haha. Hopelijk helpt het middeltje!

10. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Gelukkig helpt het snel hihi voeld al veel beter daar beneden

11. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Fijn dat het werkt!

Hier verder eigenlijk niet zoveel te melden. Ik merk wel dat ik het deze ronde iets beter los kan laten. Ik weet mn NOD niet precies en ook niet wanneer mn eisprong dan zou zijn. We maken het gewoon om de dag gezellig en ook dat is veel minder 'moeten'. Eigenlijk best relaxed. Daarnaast ook wel veel fantaseren en hopen etc hoor haha. Maar iets minder gespannen dan vorige keer.
    Maandag vliegen we voor een weekje naar Tenerife. Er is daar niet of beperkt internet dus dan kan ik jullie even niet volgen maar als ik terug kom, lees ik alles bij hoor ;)

12. Humava

Humava Niet meer actief

Ik heb ook niet zoveel te melden eigenlijk. Lekker dat jullie op vakantie gaan! Zou ik ook wel willen. Ik ben vandaag t/m zondag vrij ik zeg tegen vl zullen we ff 3 daagies weg gaan? Maar helaas had ie geen zin.

Hele fijne vakantie iig!

Busster beter dat het middel werkt. Infectie is echt zoooo irri.

13. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @ Humava: Wat jammer dat je vriend geen zin heeft. Ik ben gek op vakantie haha dus ga het liefst op alle mogelijke momenten. Gelukkig is mijn vriend sportcoach in het weekend dus kan het vaak niet haha, anders zou het onbetaalbaar worden haha.
    Nog geen kwaaltjes verder? Had je dat bij je dochter ook niet?

14. Humava

Humava Niet meer actief

Haha ja ik ga ook graag op vakantie ik wil ook graag ver weg maar ik kan mijn vriend maar niet overhalen. Al heb ik hem wel zo ver dat we over een paar jaar een keer naar de VS gaan. Als we het geld er voor hebben tenminste.

Ik heb nog steeds niet veel kwaaltjes alleen gevoelige borsten en ik ben heel moe maar slaap slecht. Maar bij mn dochter had ik ook bijna nergens last van.

15. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @humava jammer dat hij niet mee weg wilde. Mijn vriend is ook liever thuis dan dat we er op uit gaan voor een paar dagen.

Morgen afscheidsfeestje van mijn jongste zusje ze gaat voor 4 maanden naar de VS om daar onderzoek te doen op een universiteit. Ze geeft dus een Amerikaanse party haha alles zelf mee nemen dus. Vanmorgen dus maar een hartige taart met broccoli brie en cashewnoten staan bakken.

Ga nu snel proberen te slapen want om 4 uur gaat de wekker weer voor mijn ochtend dienst...... zucht ik werk veel liever avonddienst

16. Humava

Humava Niet meer actief

Busster klinkt goed de taart!
    Brr zo vroeg je bed uit..... werkse straks.

17. Humava

Humava Niet meer actief

Vinexkindje hele fijne vakantie!!!!!

18. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Hoi Meiden,

Hier net als bij @blaadje ook mis gegaan. op 31 december bloedverlies en nu weer negatieve zw test..

Dus we gaan weer door naar de volgende ronde!

19. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @ Leolientje: Ik had al ergens anders op het forum gelezen dat het mis is gegaan. Wat ontzettend rot en wat realiseer je je dan ineens weer dat je er met een positieve test nog lang niet bent :( Sterkte, meis!

@ Busster: Hoe was het afscheidsfeestje? Verdrietig dat je haar moet missen of is 4 maanden goed te overzien?

@ Humava: Dankjewel! Lief dat je eraan denkt. De koffers staan inmiddels ingepakt klaar en zelfs het brood voor morgenochtend is al gesmeerd. We kunnen heel snel de deur uit :) Lekker een weekje zon! Verder ook maar niet teveel aan zwanger worden denken en hopelijk dan eenmaal thuis na een weekje positief testen ;)

Fijne week allemaal! Ik zal aan jullie denken als ik aan het strand zit ;)

20. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    hey meiden,

Sorry dat ik al een tijd niks meer van me heb laten horen:( .

Het is namelijk nog al verwarrend hier. Ik liep bij de gyn, en alles ging goed tot een paar weken terug. De gyn had me door gestuurd naar het ggz, voor me anti deprie pillen. Dus daar was ik beland, en die hebben bepaald dat ik Niet zwanger mag worden met deze medicijnen. Ze hebben dus de gyn opgebeld, en dat door gegeven. Dus werd netjes gebeld door de assistent van de gyn, dat ik verlopig niet hoef te bellen voor een afspraak tot dat ze groen licht krijgen van het ggz. :$:$:$:$
    Vind het moeilijk, en snap er helemaal niks van! De gyn zei tegen me dat het geen kwaad kan met de medicijnen, en nu dit! Ik heb nog clomid, en ben nu ook gewoon weer aan het slikken. Als het nu in twee rondes niet raak is, kan het dus nog lang duren hier.
    Meiden, ik baal hier van sorry!

liefs xxx

Deel Deze Pagina