We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

@Pluisje Jeetje meid dat is flink balen. Zeker dat iemand voor je gaat bepalen of je wel of niet zwanger mag worden. Ook niet netjes dat ze dat gewoon ff door de telefoon mededelen en niet even in een gesprek persoonlijk gesprek ofzo. Ik hoop dat de situatie snel anders wordt, of dat je gewoon binnen 2 maanden zwanger bent.
    @leolientje Ah wat naar sterkte.
    @vinexkindje ben jaloers! maar nogmaals heel veel plezier op vakantie.

2. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @leolientje jeetje balen meid. Sterkte

@vinexkindje geniet van de zon de zee en het strand en inderdaad mischien even niet over zwanger worden denken en wie weet wat er dan gebeurt.......

@pluisje tjonge hadden ze dat niet even eerder kunnen bedenken dan, raar dat ze je eerst groen licht geven en dan daarna toch naar de Ggz sturen. Wat is de reden dat ze bij de Ggz zeggen dat je met die medicijnen niet zwanger mag worden?

Vanavond om de mooie kerstvakantie af te sluiten nog even lekker gaan wokken met z'n 3tjes lekker eten en kletsen. Nu ons meisje in bed en wij volgen ook niet laat want vanmorgen was het voor mij weer 4 uur en morgen moet Vl ook weer vroeg op om te gaan werken. Als zij met z'n 2 tjes weg zijn kan ik mooi even de woonkamer doen laatste restjes kerst gebeuren opruimen enzo.

3. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Effe snel een up date an deze kant. Goed nieuws! Ben gister weer bij een ander spygoloog geweest, en die heeft het even allemaal even goed bekeken. En weer gesproken met de gyn, ik mag weer verder! Met 20 mg anti deprie pillen is er niks aan de hand! Ben vet blij!!!!!!!

xxx

4. Humava

Humava Niet meer actief

Super pluisje dat is goed nieuws!

5. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @pluisje wauw dat is super nieuws

6. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Stil hier ,

Ben een beetje van slag, het is in 5 jaar nog niet eerder gebeurt maar van de schrik en pijn heb ik dochterlief een tik tegen haar wang gegeven . Zal even uitleggen wat er gebeurde . Ik ging haar ophalen van school maar ze wilde bij een vriendinnetje spelen maar zowel ik als de andere moeder zeiden dat vandaag geen goed idee was. Daarop werd ze heel boos ik sprak haar daar op aan en ging op mijn hurken bij haar zitten om op niveau te kunnen praten maar uit boosheid trapt ze me zo in mijn kruis. Waarop ik haar dus een tik gaf. Ik schrok van mezelf maar ook van de woede die de laatste tijd in ons meisje is en er op deze manier uitkomt.

Vervolgens plast ze voor het eten in haar broek en een paar uur nadat ze naar bed gebracht is staat ze boven aan de trap te roepen en in plaats van naar de wc gaan plast ze daar nog een keer in haar broek zucht hopelijk gaat morgen alles beter.

7. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    busster@ jeetje meid, was echt even jullie dag niet gister! Hopelijk vandaag een betere dag. En tja soms......... kan je er echt niks aan doen. Even je dochter op de goeie plek wijzen had ik misschien ook wel gedaan in deze situatie. Moeilijk pfffffffff. Sterkte vandaag! xxx

8. Humava

Humava Niet meer actief

Jeetje busster dat is zeker schrikken geweest. Maar ik snap je reactie wel. Maar het is wel lastig.

9. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Meiden pffffffff heb het effe moeilijk zomaar. Raar maar twijfel gewoon af en toe of het wel leuk is een tweede hihi. Ik hou nu zoveel van me dochtertje, zal dat ook met de tweede zo zijn?? Nou ja, het duurt ook alweer 6 maanden, het schiet weer niet op! Sorry voor het gemopper hihi. xxxx

10. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Even snel een berichtje om te melden dat ik weer terug ben! :) Het was echt ge-wel-dig. Heerlijk weer daar en vooral heel erg genoten van ons mannetje die elke dag nieuwe dingen laat zien of weer meer durft. Super! :) Nu heel druk met alles weer opruimen en mail bijwerken etc etc maar later meer van mijn kant!

11. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @pluisje twijfel , ja hihi of je van de tweede net zoveel houd als van de eerste bij de meeste mama's maakt het echt niets uit. Maar goed ik heb die twijfels ook wel eens. Maar geloof dat het allemaal goed komt op het moment dat je de volgende kleine onder je hart mag dragen.

@vinexkindje fijn dat jullie het geweldig hebben gehad op jullie vakantie. Leuk he als je kindje steeds iets nieuws kan. Ik ben ook nog steeds trots bij ieder nieuw ding dat ze kan . Vandaag kwam ze thuis met een werkje van school waarop ze zelf wijzers op de juiste tijd in de klok had moeten tekenen. Had ze super netjes gedaan. Dus hier weer een trotse mama.

Pfffff deze maand moesten we natuurlijk eigenlijk overslaan ivm de antibiotica die ik gebruikt heb voor kerst maar met oud en nieuw hebben we dat een beetje vergeten. Nu stiekem toch benieuwd of het per ongeluk raak is. Mijn borsten tintelen en gister voelde ik me niet echt 100% maar goed kan ook voorteken van menstruatie zijn. Afwachten nog maar even........ Zucht daar ben ik zo slecht in.

12. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @ Busster: Oww wat spannend! Dat zou wel echt een onwijs groot geschenk zijn zeg. Dan denk je dat het deze ronde niet kan en ben je toch zwanger! Of maak je je ook wel druk om de gevolgen van de antibiotica?
    En wat knap dat ze de tijd al goed in de klok kan tekenen. Dat vind ik best een complexe taak voor een kind van net 5 jaar. Ik kan me voorstellen dat je als moeder bij elke nieuwe vaardigheid weer opnieuw trots bent :) Mijn moeder dacht vroeger ook dat alleen die kleine kindjes zo leuk waren maar nu jaren later (en heel wat kinderen later haha, ik kom uit een groot gezin) zegt ze dat de oudere kinderen nog veel leuker zijn ;)

@ Humava: Hoe gaat het met je? Wanneer heb je een echo? En al kwaaltjes?

@ Pluis: Och ja, heel veel moeders hebben die twijfel (ik overigens niet haha). Komt wel goed! Je hart is groot genoeg voor heel veel lieve mensen om je heen!

Nou, ik had het al gezegd maar we hebben echt heerlijk genoten op vakantie :) Het was echt zomers weer dus we hebben gezwommen en op de strandbedjes gehangen, ijsjes gegeten en in de branding gelopen. Heerlijk om te zien hoe zoonlief geniet van alle nieuwe indrukken. Hij heeft echt een leuke leeftijd nu (15 mnd) om naar zo'n resort te gaan. Hij kan nu zelf kruipen in het pierenbadje en in de ballenbak en ook in het huisje vermaakte hij zich prima met z'n speelgoed. We hebben elkaar echt elke dag even geknepen wat een mazzel we hadden met zo'n fijne week weg :)
    Vandaag overigens meteen afkicken want zoonlief is ziek. Ik trek dat echt zooo slecht, zo'n kleintje dat constant aan je hangt :( Maar goed, je doet het natuurlijk wel.
    Ojee, hij wordt weer wakker :( Later meer!

13. Humava

Humava Niet meer actief

@pluisje tja lastig is het. Ik denk alleen eigenlijk nooit zo. Ik zou het liefst een groot gezin hebben. Het lijkt mij dat je altijd wel een plekje in je hart voor nog een kindje.
    @busster haha dat zou toch wat zijn hè! Ben wel benieuwd hoor!
    @vinexkindje fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! En heerlijk om te zien hoe die kleintjes dan genieten! Wel balen dat je zoontje nu ziek is. Hopelijk is hij snel weer beter.

Ik heb a.s vrijdag mn eerste echo eindelijk!!!! Whaaa spannend. Kan niet wachten.

14. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @vinexkindje ik maak me niet echt druk over de antibiotica omdat ik er al weer mee gestopt was op het moment dat ik misschien bevrucht zou zijn en omdat in de gebruiksaanwijzing stond dat het geen aantoonbaar effect heeft op de zwangerschap.
    Beterschap voor je zoontje balen dat hij ziek is zeker als ze zo klein zijn hangen ze het liefst bij je , als ze wat ouder zijn vinden ze het ook prima als ze lekker op de bank onder een kleedje mogen liggen.

@humava ooooh spannend nog even wachten en je mag jullie kindje zien.

15. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @ Humava: Eindelijk de eerste echo morgen! Super spannend hoor! Ik hoop dat je met heel mooi nieuws terug komt, joh!

@ Busster: Dan zou ik me inderdaad ook niet druk maken om de antibiotica. Spannend hoor. Wanneer ga je een test wagen?

Mijn zoontje is gelukkig weer beter. Het was echt een 1-dags-buikgriepje ofzo.
    Wat betreft zwanger worden: Deze ronde hebben we echt heel braaf om de dag geklust. Vorige rondes waren we te vroeg gestopt met regelmatig klussen omdat ik niet verwachtte dat mijn cyclussen zo lang zouden zijn. Deze keer dus het zekere voor het onzekere en gewoon het ritme erin houden. Heeeel vervelend ;) Ik heb er dit keer echt een goed gevoel bij, hoewel ik dat ook heel eng vindt. Maar ik heb wel al wat vreemde kwaaltjes en dat opgeteld bij het braaf klussen, vind ik zeer hoopvol. Volgende week woensdag ga ik er een testje tegenaan gooien. Ik hoop het zó!

16. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    20140116_135537.jpg
    ik zie ik zie wat jullie hopelijk ook kunnen zien. Geloof het niet helemaal omdat het streepje zo licht is. Maar zou dit hem zijn

17. Humava

Humava Niet meer actief

Aaaahhhhhhh ja ik zie m ook!!!!!!!!!!!!:D:D

18. Humava

Humava Niet meer actief

Gefeliciteerd! !!!!!

19. Humava

Humava Niet meer actief

@vinexkindje spannend! Ik ga voor je duimen! Fijn dat je zoontje weer beter is.

20. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hihi ik ben heel blij maar durf het nog niet uit te schreeuwen hoor . Streepje is zo licht

Deel Deze Pagina