We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

Ja dat is zo maar je zit ook nog wel een paar dagen voor nod. Gewoon overmorgen weer een testje doen. Dan zal ie vast weer wat donkerder zijn.

2. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    JAAAA, busster! Wat maak je me nou :D Ik zie hem ook hoor! Van harte gefeliciteerd, joh! Inderdaad over een paar dagen weer een testje doen en dan kun je ook de vk gaan bellen ;)

3. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hihi Ik maak hier innerlijke ronde dansje. Wil het nog niet aan dochterlief bekend maken want dan weet morgen iedereen het. Nog een paar weekjes mee wachten .

4. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Zo gaaf die banner! Welke kwaaltjes heb je gevoeld?

Nu wil ik ook op roze hoor, ik wil niet achterblijven! :D

5. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @vinexkindje ja hij is goed he die banner. ik hoop voor jou dat je ook snel op roze kan.
    Ik heb gevoelige borsten een soort branderig , tintelend gevoel van binnen uit. Verder een beetje opgerekt gevoel in mijn onderbuik. Verder nog geen kwaaltjes gelukkig

6. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Echt heel fijn voor je. En ik zou het inderdaad nog maar even niet tegen je meisje vertellen. Dan krijg je morgen al babykleertjes kado van de buurt ;) Sowieso duurt het voor die kids allemaal al lang genoeg dus als ze het wat later horen, dan duurt het nog steeds eeuwen.

Ik heb onwijs veel slijmverlies, buikpijn, wisselende eetlust en af en toe pijnlijke borsten. Geen idee wat het betekent, mijn lichaam heeft me eerder voor de gek gehouden. Nog 5 nachtjes slapen.... :)

7. Humava

Humava Niet meer actief

Jeej busster mooie banner!!

Vinexkindje ik ga voor je duimen dat ook jij op roze mag over een klein weekje.

Hier goede echo gehad! Het minimensje doet het goed! Hij/zij bewoog al een beetje. We hebben zelfs een 3d foto gehad. De foto is een beetje wazig maar goed wij zijn blij!!! Dit is de 3d. Rechts ons minimensje en links de placenta als ik het goed heb.

Bekijk bijlage 371649

8. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    O, wow, wat een gave foto, Humava. Ik heb niet eerder 3dfotos op zo'n vroeg termijn gezien. Leuk om te bewaren. En natuurlijk vooral fijn dat het allemaal goed is met de baby. Ga je het nu ook vertellen?

9. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @humava Leuk en foto van de friemel binnen in Hihi. Fijn dat alles goed was

10. Humava

Humava Niet meer actief

Ja we gaan het nu wel tegen vrienden vertellen en aan mn schoonouders mijn moeder, broers en schoonzussen weten het al. Morgen ga ik ook mn leidinggevende maar op de hoogte stellen.

11. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Pffff vind het zo moeilijk om mijn mond te houden tegen onze dochter, gisteren tijdens het avond eten had ze het er over dat ze net als haar vriendinnetje op school ook een mama met een baby in haar buik wil. Omdat ze al zo lang wacht op een broertje of zusje . Wij kregen te horen dat we maar beter ons best moesten doen met knuffelen in bed , whahaha hoe bijdehand kan je als 5 jarige zijn

12. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Haha, ze maakt het je wel heeeel moeilijk, Busster. Alsof ze het aanvoelt. Ik had in het begin van mijn zwangerschap ook een paar van dit soort momenten. Goede vriendinnen die ineens over misselijkheid of de spannende eerste weken beginnen te vertellen. Ik moest echt op mijn tong bijten om niets te zeggen. Sowieso had ik het gevoel dat het met hoofdletters op mijn voorhoofd stond geschreven haha. Maar goed, uiteindelijk is het wel gelukt. Ga je trouwens binnenkort nog eens testen voor een duidelijker resultaat? Of ga je gewoon uit van streepje is streepje en ga je wachten op de echo?

13. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @vinexkindje heb vanmiddag nog weer een action en een kruitvattestje gedaan omdat die van action zo licht bleef maar die van kruitvat is nu veel duidelijker. Geen twijfel meer dus. En inderdaad het is of mensen het aanvoelen of je per ongeluk in verlegenheid brengen. Ik was vanmiddag even bij een vriendin en had het met haar over een airfryer want die hebben we gisteren aangeschaft als je daar patat in bakt zijn ze 80% minder vet dus ze zegt ook dan pas je over 6 maanden vast Door het sleutelgat als je gezonder eet. Whahahahaha Ik zei haar dat ik betwijfelde of ik over 6 maanden slanker zou zijn Hihi.

14. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Haha ja, die opmerking over afvallen etc kreeg ik ook toendertijd. Grappig dat je dan al weet dat dat hem niet gaat worden ;) En fijn joh dat de testen nu heel duidelijk zijn. Heb je de vk al gebeld?

Owwww, het kriebelt bij mij ook zo erg!! ;)

15. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Ik heb me gisteren digitaal ingeschreven bij de vk. Ook heb ik me bij mvm ingeschreven. Die gaan me volgende week alle 2 terug bellen voor een afspraak.

Snap dat je ook graag wil. Nog een paar dagen wachten tot je kan testen.

16. Humava

Humava Niet meer actief

Jeej! Dan wordt het weer een beetje echter hè! Ik doe ook mee aan MvM het is voor en goed doel maar ik vind het wel een gedoe hoor. Bij mij halen ze de bussen ook niet op dus moet ze elke week wegbrengen. Naja moet nog 7 weken dan zit het er weer op.

Vinexkindje ja kan me voorstellen! Ik duim voor je hoor!

17. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Neem aan dat ze de bussen bij mij gewoon komen halen en paar maanden terug kwamen ze ook bij de buurvrouw halen dus ze weten de weg haha. Inderdaad is voor een goed doel. Bij de eerste heb ik het niet gedaan omdat ik eigenlijk nooit thuis was ivm mijn werk dus wilde het nu wel graag doen.
    Net als mee doen met een pufclubje dat deed ik bij de eerste ook niet omdat ik toen meer dan 40 uur werkte en er dus geen tijd voor had. Nu ik nog maar 18 uur werk moet het toch in te plannen zijn.

18. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Heel goed, meiden, dat jullie meedoen met mvm. Ik heb ook meegedaan en vond het ook een gedoe. Ben ook een keer over mijn nek gegaan door de lucht. Maar uiteindelijk blijft het een makkelijke manier om anderen te helpen dus als ik weer zwanger raak, doe ik weer mee. Hier komen ze het ook ophalen. Alleen is het busje al heel bekend dus je kondigt wel min of meer je zwangerschap aan. Wil proberen of ze het uit de achtertuin willen halen en dan maar hopen dat de buren niet zo opletten ;) Maar goed.... eerst uberhaupt zwanger worden haha.

19. Humava

Humava Niet meer actief

Oh zo'n pufclubje heb ik de vorige keer gedaan maar ga ik nu niet meer doen. Niet echt iets voor mij. 1 keer was genoeg.

@vinexkindje ja dat chemische spul wat in die flessen zit stinkt vind ik onwijs stinken. En urine natuurlijk ook. Gelukkig ben ik niet misselijk anders was ik ook al over mn nek gegaan denk.

20. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hihi had de flessen bij mijn buurvrouw in de tuin zien staan toen wist ik al genoeg. Paar dagen later kwam de buurvrouw het vertellen. Binnenkort dus ook de buurvrouw even inlichten voordat het busje voor de deur staat

Deel Deze Pagina