We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Bah, nu we het erover hebben herinner ik me die geur ineens weer haha. Zo vies!

2. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Hmm de buikpijn lijkt weer af te zakken. Zou er dan toch niks aan de hand zijn en gewoon ongi volgende week? Pff, spanning neemt toe!

3. Humava

Humava Niet meer actief

Duimen draaien! Weet je al wanneer je evt een testje gaat doen??

4. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Woensdag. Dan zit ik op 5,5 week sinds mijn vorige menstruatie. Moet gewoon positief zijn toch ;)

5. Humava

Humava Niet meer actief

Oh spannend!!!

6. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Ik ga voor je duimen vinexkindje.

7. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden!

Ik lees elke dag netjes mee, maar typ niet altijd. Of geen tijd of me dochter vraagt aandacht.
    Even een update hier, het klusweekend zit erop! Had vrijdag een positieve ovu test, dus daar was ik al heel blij mee! Hoop wel dat het deze ronde raak is, want begin weer erg ongeduldig te worden hihi. Me buik doet wel erg zeer, voel duidelijk me eierstokken zitten. Komt wel door de medicijnen denk ik dan!
    Volgens mijn was er 1 zwanger, Van harte gefeliciteerd!!!!!!!

xxx

8. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Lief dat jullie zo meeleven :)

Spannend, Pluis! In ieder geval fijn dat je de ovulatie hebt gevonden! Nu hopen op een positieve test over 2 weken!

9. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    De zenuwkriebels beginnen hier behoorlijk toe te nemen. Morgen is een soort moment van de waarheid: ofwel zwanger, ofwel een lichaam dat me onwijs voor de gek kan houden. Ik vind het doodeng haha

Hoe is het met de zwangere dames?

10. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ vinexkindje ik ga voor je duimen hoop zo voor je dat je ook op roze kan.

Voel me goed , vanmorgen lekker gesport maar merk wel dat ik me wat moe voel overdag . Maar als ik bezig ben valt het mee , moet niet stil gaan zitten ben bang dat ik dan in slaap val.

11. Humava

Humava Niet meer actief

@vinexkindje oeh spannend meid! Ik duim voor je hoor!
    @pluisje jij dus ook op het wachtbankje nu. Spannend hoor! Ik duim ook voor jou!

@hier gaat alles goed! Ik heb 7 februari termijnecho en 12 maart geslachtspbepaling! Vorige keer wisten we niet wat het werd en nu wil ik het zoook graag weten dat ik geslachtsbepaling laat doen. Mn moeder gaat mee die heeft zelf nog nooit een echo gehad dus die vind het heel leuk! Vl weet nog niet of hij mee gaat naar de geslachtsbepaling want hij hoeft het niet perse te weten.

12. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @humava grappig wij willen het dit keer ook weten bij onze dochter wisten we het niet. Vond het eigenlijk spannender om te weten of ons kindje net als ik rood haar zou krijgen omdat ik al heel lang het gevoel had dat het een meid zou worden.

13. Humava

Humava Niet meer actief

Hahaha ja grappig. Maar zo te zien aan je avatar heeft ze rood haar ik dacht tenminste dat dat jullie dochter is. Onze dochter heeft ook rood haar terwijl ik toch lichtblond ben en vl blond/donkerblond is.

14. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Dat is inderdaad mijn dochter. Hihi leuk dat je ook een kleine rooie hebt. Mijn ouders waren ook blond en donkerblond één van mijn zusjes is ook rood maar de andere is blond. grappig hoe dat dna zijn eigen zin doet haha

15. Humava

Humava Niet meer actief

Ja echt leuk! En ik vind het zo mooi rood haar! Onze kleine krijgt nu ook krulletjes en dat vind ik helemaal mooi! Nu maar kijken of het zo blijft.

16. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    ik dacht kom effe kijken of vindex al nieuws had. Maar nee............spannend

17. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Helaas, meiden, weer negatief :( Heb nog wel kleine hoop dat ik te vroeg getest heb maar verder voel ik me best in de maling genomen door mijn lijf. Stomme hormonen!

18. Humava

Humava Niet meer actief

Ahh balen! Hopen dat je idd gewoon te vroeg was.

19. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Ja, ik hoop het ook. Op zich zou dat wel kunnen hoor. De afgelopen rondes heb ik een aantal keer buikpijn gehad en toen gedacht dat het misschien een innesteling was maar achteraf bleek ik later ongesteld en was het dus mogelijk een eisprong. Nu had ik rond 14-16 januari weer zoveel buikpijn dus dan zou ik nu een kleine week na de eisprong zitten en dat is wel vroeg misschien. Er is dus nog wel een klein beetje hoop ergens!

20. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    He nee vinexkindje dat meen je niet. Ik duim nog even voor je verder dat je te vroeg getest hebt.

Hier vandaag toch mijn moeder ingelicht, kan mijn mond toch niet houden. Ze had het echt niet zien aankomen had verwacht dat dochterlief enigst kind zou blijven dus duurde even voordat de boodschap binnen kwam. Ik had haar gebeld of ze het leuk vond als ik even op de koffie kwam ze is namelijk ziek thuis ivm het plaatsen van een pacemaker . Had niet gezegd dat vriendlief mee kwam dus toen we de deur binnen kwamen riep ze "he zijn jullie met z'n 2 tjes" waarop wij antwoorden " nee met z'n 3tjes " waarop ze kwam kijken waar dochterlief dan was. Toen wij verklaarde dat die niet mee was begreep ze er niks meer van. Moest haar echt zeggen dat ik zwanger ben waarop ze vervolgens 5 minuten begon te stamellen , lachen ons vervolgens weer aan keek en met haar hoofd begon te schudden, uiteindelijk kwam ze ons dan toch feliciteren hahaha

Deel Deze Pagina