We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

Hahaha leuk hè hoe (schoon)ouders kunnen reageren! Mijn schoonmoeder zei (ik was er helaas niet bij moest werken) dat is snel! Tara is 14 maanden dus zo snel vind ik het ook niet. En toen belde ze mij 's avonds op om te vragen of het wel gepland was hahaha. Ik moest toen wel even heel hard lachen. Maar nu ze mij heeft gesproken is ze gerustgesteld en vind ze het heel leuk.

Ik was vandaag bij mn schoonmaakhuisje en vertelde ook daar dat ik zwanger ben. Zegt de kleinzoon (die woont daar ook tijdelijk). Alwéér!? Denk echt bij mezelf is toch niet zo raar dat ik nu na ruim een jaar weer in verwachting ben.

2. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Helemaal niet raar maar het is ook nooit goed. Ben je na een jaar nog niet zwanger van de 2de gaan ze vragen of het niet weer eens tijd word. Ben je zwanger is het te snel. Zucht

Grappig trouwens onze dochters hebben alle 2 rood haar en heten ook nog bijna hetzelfde dochterlief heet Mara.

3. Humava

Humava Niet meer actief

Haha wat toevallig! Zeker grappig.

Nee het is idd nooit goed.

4. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Ohjee, ik zag wat roze slijm vanmiddag :( :(

5. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Oooh vinexkindje dat belooft niet veel goeds. Maar als het doorzet kan je in ieder geval verder.

6. Humava

Humava Niet meer actief

Ah nee vinexkindje :(.

7. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Pff, ik hoop natuurlijk dat het gewoon weer weggaat maar ik vrees dat we richting de menstruatie gaan :( Enige positieve dat ik kan bedenken is dat mijn cyclus niet nóg langer wordt. Bah.

8. Humava

Humava Niet meer actief

Ah wel balen hoor! Ik hoop voor je dat het bij een klein beetje blijft dan kan het nog. Na hoeveel rondes was je van je zoontje zwanger?

9. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Na 2 rondes.. en toen was ik veel langer aan de pil geweest dan nu. Ik had me hier dus helemaal niet op ingesteld. Maar goed, ik mag natuurlijk niet klagen. Ik heb een heeel lief kind, deze ronde is nog niet definitief voorbij en ronde 4 is ook gewoon nog vroeg. Maar dat is het verstand he....

10. Humava

Humava Niet meer actief

Ja dan denk je dat het bij de volgende ook wel snel zal gaan. Dat had ik ook (en had het geluk dan ook). Maar ik was vorige keer ook 2e ronde zwanger dat werd wel een mk maar daarna weer 2 rondes verder raak. Dus nu had ik ook de hoop (verwachting is zo'n groot woord) dat het weer zo snel zou gaan. Maar gemiddeld duurt het geloof ik 6 tot 9 maanden voordat een vrouw zwanger is. Maar ik duim heel hard voor je dat het deze ronde toch raak is.

11. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Lief van je. Het is in ieder geval fijn om het hier even kwijt te kunnen :) Voor mannen is het toch anders en verder is dat zwanger worden zo'n geheim proces. Duimen, duimen voor de geen bloed, geeft moed kreet!

12. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Het heeft nog niet doorgezet. Het kan nog, het kan nog.... Pff, wat een verschrikking al dat wachten. Een eventuele volgende ga ik ergens kopen ;)

13. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Dom hier ook nog mee voor je vinexkindje. ... slopend die onzekerheid.

14. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Hmm nu toch wel echt meer rood slijm dus ik denk dat het wel door gaat zetten. Jammer, jammer. Nog even aankijken wat er gebeurt maar dan kan mijn banner weer op dag 1 en de testen weer voor 6 weken in de kast...... Bleh. Maar goed, pooooositief blijven :D

15. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @vinexkindje Hoe is het nu? Heeft het dit gezet.

16. Humava

Humava Niet meer actief

@vinexkindje en doorgezet al?
    @busster hoe gaat ie met jou? Al kwaaltjes en is er al iemand van MvM langs geweest bij je?

17. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Ja, het heeft doorgezet. Jammer, jammer. Ik merk dat ik deze keer veel last heb van de menstruatie. Qua pijntjes maar ook gewoon hormonaal een beetje labiel etc. Ik hoop nu maar dat dat een goed teken is en dat mijn eigen hormonen het over gaan nemen van de hormonen van de pil en dat het dan snel (naja snel, een 6-weekse cyclus...) raak is.

18. Humava

Humava Niet meer actief

Ah balen! Gebruik je ovulatietesten of temeratuur je? Of laat je het lekker lopen zoals het gaat.

19. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @vinexkindje sh*t zeg hopen dat deze keer je cyclus dus normaal word.

@humava Ik ben wat sneller moe en mijn tepels zijn harder en gevoeliger dan normaal . Ook heb ik niet Veel zin in brood verder merk ik niet zo veel. Hoe zit dat bij jou?

20. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Maandag rond 11 uur komt mvm bij me langs.

Deel Deze Pagina